Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prezidentės patarėjas: latviai palaiko Lietuvos poziciją dėl „Rail Baltica 2“ trasos
    http://www.alfa.lt/home/straipsnis/1...#ixzz2r1OViFkb

    Prezidentūra, anot N. Udrėno, laikosi tos pačios nuomonės, kaip ir Susisiekimo ministerija - „Rail Baltica“ turi eiti per Lietuvos sostinę - ekonomiškai pajėgiausią ir gausiausią šalies miestą.

    Comment


      Vajė vajė - dabar visi Grybauskaitės ir konservatorių gerbėjai pateks į kognityvinį disonansą ...
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Va tau ir dipolis.... Viskas $ Vilniui, visas Š Kaunui.
        Kur turistai, (miesto kultura, kavinės), tai čia Vilniaus dalis, kur kroviniai (tarša, triukšmas, nekvalifikuota darbo jėga) tai čia Kauno...

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          Vajė vajė - dabar visi Grybauskaitės ir konservatorių gerbėjai pateks į kognityvinį disonansą ...
          Premjeras sneka apie Kaunas-Vilnius, Grybauskaite manau taip pat. Kas dar tave domintu? Tomasevskis? Tiksliai nezinau, bet arkliui aisku, kad tik Varsuva-Vilnius 4 eiliu ir 300 km/h.
          Paskutinis taisė VNS; 2014.01.21, 12:18.
          Show must go von!

          Comment


            Bet Sinkėvičius tai tikrai ne

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              Bet Sinkėvičius tai tikrai ne
              Sinkevicius ir LG 100 proc. ne. Ju svajonese: PL-Vilnius-gal paskui ir Ryga, bei gal dar Talinas, bet geriau butu Peterburgas, o jei Maskva dar kokia. Ech!
              Show must go von!

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                Bet Sinkėvičius tai tikrai ne
                Sinkevičius turės derintis prie Vyriausybės nuomonės, nieks jo asmeniškai neklaus. Jei Butkevičius laikysis Kauno - Vilniaus atšakos, tai taip ir bus, tik reikia, kad jis turėtų tvirtą nuomonę.

                Comment


                  Parašė VNS Rodyti pranešimą
                  Sinkevicius ir LG 100 proc. ne. Ju svajonese: PL-Vilnius-gal paskui ir Ryga, bei gal dar Talinas, bet geriau butu Peterburgas, o jei Maskva dar kokia. Ech!
                  Ryga jau senokai planuoja statyti naują greitaeigį geležinkelį į Maskvą (su opcija į Peterburgą):

                  http://inosmi.ru/baltic/20110409/168237291.html

                  Comment


                    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                    Prezidentūra, anot N. Udrėno, laikosi tos pačios nuomonės, kaip ir Susisiekimo ministerija - „Rail Baltica“ turi eiti per Lietuvos sostinę - ekonomiškai pajėgiausią ir gausiausią šalies miestą.
                    Ką reiškia "per sostinę" -- atšaka nuo dabartinės suplanuotos trasos ar visai nauja trasa? Nenustebčiau, jeigu dabar, po 20 metų smaukymo, būtų sudaryta nauja darbo grupė naujai trasai išrinkti.

                    Comment


                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                      Sinkevičius turės derintis prie Vyriausybės nuomonės, nieks jo asmeniškai neklaus. Jei Butkevičius laikysis Kauno - Vilniaus atšakos, tai taip ir bus, tik reikia, kad jis turėtų tvirtą nuomonę.
                      bet juk tai atšaka. Kaunui tai nepakenks, t.y RB vis tiek eis per Kauna (kokio bieso tada investavo į VLC ir pan?), tad atšakos nutiesimą galima vertinti kaip teigiamą žingsnį, t.y. naudingas ir Vilniui ir Lietuvai. Iš esmės nušaunamė du zuikius vienu šūviu. Spur-line leis sukurti itin patogią - pirmiausia - vidaus infrastruktūrą. Nereikia pamiršti, kad Vilniaus-Kaunas yra ekonominis centras, tad nepasinaudoti tokia opcija būtų nedovanotina.
                      Šiaip toks iš pažiūros kvailas užsispyrimas galbūt kyla dėl to, kad socdemai neturi elektorato Vilniuje ir/ar Kaune. Aš spėjų, kad čia veikia ir papildomi vidiniai politikos kūrimo mechanizmai.

                      Aišku, bėda kad Lietuvos žiniasklaida runkeliams net nepaaiškino, kas yra spur-line, o labiau vaikėsi antraščių. Kita bėda, nevykęs socdemų PR.
                      Nemanau, kad jie sužlugdys projektą. Bent jau vertinant vakarykštį Butkevičiaus pareiškimą, taip estų Kallaso nuomonę. Jei būtų blogiausias scenarijus, tai manau socdemams beliktų užsinerti kilpą ant kaklo, nes per pora metų sužludė itin strategiškai svarbius projektus.

                      Comment


                        E.Masiulis komentuoja:
                        - Bet dabar svarstoma, kad vėžė per Vilnių galėtų eiti ir tiesiai į Panevėžį...

                        - Kalbama ne apie tokį variantą. Dabar kalbama apie tokios atšakos nutiesimą iš Kauno į Vilnių ir iš Vilniaus atgal į Kauną. Nebūtų taip, kad toliau vėžė iš Vilniaus eitų į Panevėžį.

                        - Turite galvoje, kad greitasis traukinys, 240 kilometrų per valandą greičiu lekiantis iš Varšuvos į Taliną, turėtų užsukti į Vilnių ir grįžti atgal?

                        - Taip, iš Kauno į Vilnių ir atgal ir toliau tęstų kelionę Panevėžio link. Tai, aišku, šiek tiek užtruktų.
                        http://www.respublika.lt/lt/naujieno...ybeje_kvailiu/
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Turiu naują versiją: RB trasa eis nuo PL sienos per Alytų ir Vilnių, bet su atšaka į Kauną.

                          Comment


                            Pagal interviu paminėtą variantą, kad traukinys iš Varšuvos, užsuktu iki Vilniaus, o po to grįžtų į Kauną ir važiuotų į Rygą, būtų didžiausia nesąmonė. Tokie lankai tik dar labiau atbaidytų keleivius. Vilniuje reikėtų keisti važiavimo kryptį. Krypties keitimai, su važiavimu per Vilnių ir Kauną kelionę prailgintų mažiausiai 2 valandomis. Per tas 2 valandas traukinys pervažiuotų visą Lietuvą.

                            Iš Vilniaus keleivių tikrai tiek daug nebūtų. Su tokiu važiavimu lanku pro Kauną, autobusai laiko atžvilgiu išliktų konkurencingi.

                            Comment


                              Parašė sknts Rodyti pranešimą
                              Iš Vilniaus keleivių tikrai tiek daug nebūtų. Su tokiu važiavimu lanku pro Kauną, autobusai laiko atžvilgiu išliktų konkurencingi.
                              O tai iš kur keleiviai tame traukinyje atsiras?? Ar čia mes tranzitą tik tiesim Varšuva-Ryga??
                              Aš neliūdnas - aš blaivus

                              Comment


                                Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                Pagal interviu paminėtą variantą, kad traukinys iš Varšuvos, užsuktu iki Vilniaus, o po to grįžtų į Kauną ir važiuotų į Rygą, būtų didžiausia nesąmonė. Tokie lankai tik dar labiau atbaidytų keleivius. Vilniuje reikėtų keisti važiavimo kryptį. Krypties keitimai, su važiavimu per Vilnių ir Kauną kelionę prailgintų mažiausiai 2 valandomis. Per tas 2 valandas traukinys pervažiuotų visą Lietuvą.

                                Iš Vilniaus keleivių tikrai tiek daug nebūtų. Su tokiu važiavimu lanku pro Kauną, autobusai laiko atžvilgiu išliktų konkurencingi.
                                Toks variantas tik teorinis, realiai niekas neplanuoja, kaip ir apskritai naujos linijos iš Vilniaus į Lenkiją pro Alytų. Visos diskusijos yra tik dėl to, ar reikia/užteks pinigų dabartinio maršruto Vilnius - Kaunas modernizavimui.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Toks variantas tik teorinis, realiai niekas neplanuoja, kaip ir apskritai naujos linijos iš Vilniaus į Lenkiją pro Alytų. Visos diskusijos yra tik dėl to, ar reikia/užteks pinigų dabartinio maršruto Vilnius - Kaunas modernizavimui.
                                  Neatidžiai skaitai Sinkevičiaus pasisakymus
                                  Show must go von!

                                  Comment


                                    Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                    Pagal interviu paminėtą variantą, kad traukinys iš Varšuvos, užsuktu iki Vilniaus, o po to grįžtų į Kauną ir važiuotų į Rygą, būtų didžiausia nesąmonė. Tokie lankai tik dar labiau atbaidytų keleivius. Vilniuje reikėtų keisti važiavimo kryptį. Krypties keitimai, su važiavimu per Vilnių ir Kauną kelionę prailgintų mažiausiai 2 valandomis. Per tas 2 valandas traukinys pervažiuotų visą Lietuvą.

                                    Iš Vilniaus keleivių tikrai tiek daug nebūtų. Su tokiu važiavimu lanku pro Kauną, autobusai laiko atžvilgiu išliktų konkurencingi.
                                    Ten arba blogas teksto redagavimas, arba kažkuris iš interviu dalyvių neteisingai pateikė/suprato klausimą. Manau Masiulis tiesiog turėjo omeny atšaką nuo Kauno iki Vilniaus.

                                    Comment


                                      Tai interviu kalbama apie atšaką. Tik paminėta, kad traukinys Varšuva - Talinas važiuotu taip: Varšuva - Kaunas - Vilnius - Kaunas - Panevėžys - Ryga - Talinas.

                                      Geriantis, prašau nustoti "trolinti" (kitose temose taip pat). Nėra problemų persėsti Kaune. Tarp Vilniaus ir Kauno jau dabar važinėja nauji dviaukščiai elektriniai traukiniai. Erzina toks požiūris: svarbu, kad man kuo mažiau reikėtų pajudėti ir nereikėtų paeiti 50 metrų persėdant, o kiti pakentės tas 2 papildomas valandas dėl mano tinginystės.

                                      Comment


                                        Socialdemokratas R.Sinkevičius apsvaigęs šlitinėjo Seime (video)

                                        Comment


                                          Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                          Tai interviu kalbama apie atšaką. Tik paminėta, kad traukinys Varšuva - Talinas važiuotu taip: Varšuva - Kaunas - Vilnius - Kaunas - Panevėžys - Ryga - Talinas.

                                          Geriantis, prašau nustoti "trolinti" (kitose temose taip pat). Nėra problemų persėsti Kaune. Tarp Vilniaus ir Kauno jau dabar važinėja nauji dviaukščiai elektriniai traukiniai. Erzina toks požiūris: svarbu, kad man kuo mažiau reikėtų pajudėti ir nereikėtų paeiti 50 metrų persėdant, o kiti pakentės tas 2 papildomas valandas dėl mano tinginystės.
                                          Kodėl čia išskirtas tik mano asmuo?? Ne dėl vieno manęs juk reikia to geležinkelio, o įtariu dėl kokio milijono keleivių iš Vilniaus. Ir visų pirma greitas traukinys turėtų jungti sostines, juk tokia viso RBII esmė ar ne?? Jei nebus vėžės per Vilnių, kitos sostinės įgautų dar didesnį susisiekimo pranašumą. Nes jau dabar sakoma Vilnius sunkiai pasiekiamas, tai paleidus vėžę pro šalį tik dar daugiau kozirių kitoms sostinėms. Kodėl reikia aukoti Vilnių?? Kaunui nuo to tikrai šilčiau nebus, o vat Ryga su Talinu tikrai patrins rankas iš džiaugsmo, kad Vilnius nustumtas į šoną. Vilnius su Kaunu čia nekonkuruoja, čia konkuruoja valstybės kur nusės didesnės investicijos.
                                          Aš neliūdnas - aš blaivus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X