Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Papasakokit iš kokių šaltinių bus finansuojama to greitojo geležinkelio eksploatacija?
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Kaip lenkai netiesia automagistralės į Lietuvos pusę, nes jiems jos nereikia, taip ir mes neprivalom persistengti su geležinkeliu į Taliną, nes mums jo nereikia.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė rat
        Iš Kauno biúdžeto.
        Ne apie Railbaltica klausia. Apie Komuniagrail.
        Show must go von!

        Comment


          Kad bendras vaizdas butu aiskesnis, pabandom dar paskaičiuoti atstumus nuo Kedainiu iki Rygos - ir Siauliu variantui, ir Panevezio:

          Pirma skaičiuojam Paneveziui (Kedainiai – Panevezys - Pasvalys - Bauska – Ryga):

          Kedainiai – Panevezys (tiesia linija) = 55.74 (64.00 km – autostrada)
          Panevezys – Pasvalys (tiesia linija) = 36.33 km (39.81 km – autostrada)
          Pasvalys – Bauska (tiesia linija) = 40.79 km (47.51 km – autostrada)
          Bauska – Riga (tiesia linija) = 60.32 km (69.28 km – autostrada)

          Dabar sudekime siuos atstumus:

          a) Tiesia linija viso bus (Kedainiai – Panevezys – Pasvalys - Bauska - Ryga): 55.74 + 36.33 + 40.79 + 60.32 = 193.18 km

          b) Autostrada viso bus (Kedainiai – Panevezys – Pasvalys - Bauska - Ryga): 64.00 + 39.81 + 47.51 + 69.28 = 220.06 km

          Aisku, kad gelezinkelis visiskai tiesia linija neis, nes joje pasitaikis pelkiu, ezeru, upeliu ir kitu kliuciu, per kurios visus brautis tiesiai kartais neapsimokes ir reikes jos apeiti. Kad gauti kazkoki korektiška skaiciu, siulau paskaičiuoti vidurki tarp atstumo tiesia linija ir atstumo autostrada: 193.18 + 220.06 = 413.24 : 2 = 206.62 km

          Tad artimas realiajam busimojo geležinkelio ilgis nuo Kedainiu iki Rygos per Panevezi, Pasvali ir Bauska sudaro apie 207 km


          Dabar skaičiuojam Siauliu variantui (Kedainiai – Siauliai – Ryga):

          Kedainiai – Siauliai (geležinkeliu) = 84 km
          Siauliai – Ryga (geležinkeliu) = 125 km
          Viso bus: 84 + 125 = 209 km

          Dabar paskaičiuokime skirtuma tarp Siauliu bei Panevezio variantu:
          209 – 207 = 2 km

          Tad iseina, kad gelezinkelio ilgio skirtumas tarp Panevezio ir Siauliu variantu sudaro tiktai 2 (Du) kilometrus.


          Aisku, as galėjau kažkur apsirikti skaičiuojant – pavyzdziui, niekur internete man nepavyko surasti, kiek tikslai bus geležinkeliu nuo Siauliu iki Rygos. Buciau dėkingas, jei kas patikrintu sios mano skaičiavimus.

          P.S.
          As nepretenduoju i galutine tiesa, ir naudoju, kaip jau sakiau anksčiau, tik du dalykus: sveika prota bei paprasta mokykline aritmetika. Manau, kad jei bet koks biznis priestarauja nors vienam is siu dveju dalyku, tai jau yra ne biznis, o mulkinimas.

          Tad jei ten tikrai iseis tas keliu kilometru skirtumas - vietoj skelbto 54 km, tai tada, jei kas ir toliau bandys mane itikinti, kad del sio dveju kilometru skirtumo tas pats europinis traukinis, vaziuojantis tokiais pat europiniais begiais, padetais ant tokiu pat europiniu pabegiu, vaziuojant per Siaulius sugais trim valandom daugiau laiko, nei vaziuojant per Panevezi - as bijau, kad man bus labai sunku i tai patiketi.
          Paskutinis taisė hobo; 2014.01.15, 16:53.

          Comment


            Parašė hobo Rodyti pranešimą
            Aisku, as galėjau kažkur apsirikti skaičiuojant – pavyzdziui, niekur internete man nepavyko surasti, kiek tikslai bus geležinkeliu nuo Siauliu iki Rygos. Buciau dėkingas, jei kas patikrintu sios mano skaičiavimus.
            135 km.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              135 km.
              Aleksio, aciu!



              Turint tikslesniu duomenu, pataisykime rezultatus:

              Kedainiai – Siauliai – Ryga = 84 + 135 = 219 km

              Skirtumas tarp Siauliu bei Panevezio variantu bus apie: 219 - 207 = 12 km.

              ***

              Klausimas vis vien lieka tas pats - ar tie 12 km verti 800,000,000 papildomai isleistu litu?

              P.S.
              Del gelezinkeliu tikrai sunku surasti saltini, kuris rodytu atstumus nuo Lietuvos miestu iki kitu saliu miestu. Tenka naudotis arba autostradu arba tiesiu liniju skaičiuoklemis. Pagal juos nuo Siauliu iki Rygos tiesia linija išeina 123.01 km, o autostrada - 132.76 km: http://www.distancefromto.net/

              .
              Paskutinis taisė hobo; 2014.01.15, 21:43.

              Comment


                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                Papasakokit iš kokių šaltinių bus finansuojama to greitojo geležinkelio eksploatacija?
                Svarbu įsisavint investicines lėšas, o dėl eksploatacijos nėr ko pergyvent

                Comment


                  Parašė hobo Rodyti pranešimą
                  Del gelezinkeliu tikrai sunku surasti saltini, kuris rodytu atstumus nuo Lietuvos miestu iki kitu saliu miestu.
                  Prasom:







                  click for large

                  Comment


                    Parašė agnette Rodyti pranešimą
                    Prasom:

                    Atvaizdas


                    Atvaizdas


                    Atvaizdas


                    click for large
                    agnette, aciu!

                    Patikrinam atstumus su žemelapiais:

                    Siauliai – Joniskis = 44
                    Joniskis – Meitene = 20
                    Meitene – Jelgava = 28
                    Jelgava – Ryga = 43

                    Siauliai – Ryga: 44 + 20 + 28 + 43 = 135 km

                    Viskas gerai.

                    Comment


                      Parašė hobo Rodyti pranešimą
                      skirtumas tarp siauliu bei panevezio variantu bus apie: 219 - 207 = 12 km.
                      Dar vienas niuansas. Jei bus teisiamas geležinkelis per Panevezi, tai po to, kai jis pasieks Rygos aplinkkeli, skaičiuoti jo ilgi reikia ne tiesia linija per gyvenamuosius Rygos kvartalus, bet kažkur tai nuo tos vietos, kur aplinkkelis kertasi su esamu geležinkeliu Siauliai – Ryga. Zemelapyje tai gali buti Rygos priemiestis Stunisi. Nuo ten naujas kelias gali "susijungti" su senuoju ir toliau eiti ta pat kryptimi iki pat Rygos centrines gelezinkelio stoties.

                      Dabar paskaiciuokime, koks geležinkelio ilgis gausis iki Ryga-Stunisi: ir nuo Kedainiu per Siaulius, ir nuo Kedainiu per Panevezi:

                      1.
                      Kedainiai - Panevezys – Pasvalys – Bauska – Ryga (Stunisi)

                      Bauska – Janupe – Stunisi = 38.7 + 23.1 = 61.8 (autostrada per Janupe)
                      Stunisi (Ryga) (tiesia linija) = 49.80

                      a) Viso bus (tiesia linija): 55.74 + 36.33 + 40.79 + 49.80 = 182.66 km

                      b) Viso bus (autostrada): 64.00 + 39.81 + 47.51 + 61.8 = 213.12 km

                      Vidurkis turetu buti: 182.66 + 213.12 = 395.78 : 2 = 197.89

                      t.y., apitikslis busimojo gelezinkelio ilgis ruoze Kedainiai - Panevezys – Pasvalys – Bauska – Ryga (Stunisi) = 197.89 km


                      2.
                      Kedainiai – Siauliai – Ryga (Stunisi)

                      Ruoze Kedainiai – Siauliai – Ryga (centrine gelezinkelio stotys) turėjome 219 km. ilgio geležinkeli.

                      Paskaiciuokime dabar, kiek kilometru mums gausis ne iki Rygos centrines gelezinkelio stoties, bet iki Ryga-Stunisi :

                      Tam reikia surasti geležinkelio ilgi nuo Rygos centrines gelezinkelio stoties iki Rygos-Stundisi. Internete buvo tik tokios duomenis: tiesia linija atstumas bus 11.73 km, autostrada bus 15.24 km. Man pasirode, kad dabar reiktu tikslesnio budo, nes skaiciuosime kreiviu, einanciu per didmiesti, ilgi.

                      Tam, kad gauti tikslesni atstuma geležinkeliu, as atidariau Rygos zemelapi per Google maps, nustačiau, kad man rodytu masteli 20 m, paėmiau stora siula ir paprasciausiai sio siulu pamatavau kompo ekrane geležinkelio ilgi su visom kreivem nuo Stunisi iki Rygos centrines gelezinkelio stoties. Po to siulo ilgi padalinau is centimetru atitinkai mastelio ir gavosi man 12.94 kilometrai.

                      Dabar tam, kad apskaičiuoti geležinkelio ilgi ruoze Kedainiai – Siauliai – Ryga(Stunisi), reikia is jau turimu 219 km atmesti ta atstuma nuo Ryga-Stundisi iki Ryga-centrine: 219 – 12.94 = 206.06 km

                      Tai yra, Siauliu variantas tures ilgi iki Ryga-Stunisi apie 206.06 km, o Panevezio iki Ryga-Stunisi – apie 197.89 km. Toliau, iki pat Rygos centrines gelezinkelio stoties, abu variantai jau eis tuo paciu keliu.

                      Skirtumas bus toks: 206.06 - 197.89 = 8.17 km

                      Tad išeina, jei bus pasirinktas variantas per Panevezi, tai tada geležinkelio ilgis bus trumpesnis tais 8.17 kilometrais.

                      8.17 kilometrai jau zymiai geriau, nei tie "valdyski" 54 km., kuriais mus bando priversti patiketi.





                      [ATTACH]6293[/ATTACH]
                      Paskutinis taisė hobo; 2014.01.16, 22:13.

                      Comment


                        Parašė hobo Rodyti pranešimą
                        Dar vienas niuansas. Jei bus teisiamas geležinkelis per Panevezi, tai po to, kai jis pasieks Rygos aplinkkeli, skaičiuoti jo ilgi reikia ne tiesia linija per gyvenamuosius Rygos kvartalus, bet kažkur tai nuo tos vietos, kur aplinkkelis kertasi su esamu geležinkeliu Siauliai – Ryga. Zemelapyje tai gali buti Rygos priemiestis Stunisi. Nuo ten naujas kelias susijungs su senuoju ir eis ta pat kryptimi iki pat Rygos centrines gelezinkelio stoties.

                        Dabar paskaiciuokime, koks geležinkelio ilgis gausis iki Ryga-Stunisi: ir nuo Kedainiu per Siaulius, ir nuo Kedainiu per Panevezi:

                        1.
                        Kedainiai - Panevezys – Pasvalys – Bauska – Ryga (Stunisi)

                        Bauska – Janupe – Stunisi = 38.7 + 23.1 = 61.8 (autostrada per Janupe)
                        Stunisi (Ryga) (tiesia linija) = 49.80

                        a) Viso bus (tiesia linija): 55.74 + 36.33 + 40.79 + 49.80 = 182.66 km

                        b) Viso bus (autostrada): 64.00 + 39.81 + 47.51 + 61.8 = 213.12 km

                        Vidurkis turetu buti: 182.66 + 213.12 = 395.78 : 2 = 197.89

                        t.y., Kedainiai - Panevezys – Pasvalys – Bauska – Ryga (Stunisi) = 197.89 km


                        2.
                        Kedainiai – Siauliai – Ryga (Stunisi)

                        Ruoze Kedainiai – Siauliai – Ryga (centrine gelezinkelio stotys) turėjome 219 km. ilgio geležinkeli.



                        Paskaiciuokime dabar, kiek kilometru mums gausis ne iki Rygos centrines gelezinkelio stoties, bet iki Ryga-Stunisi :

                        Tam reikia surasti geležinkelio ilgi nuo Rygos centrines gelezinkelio stoties iki Rygos-Stundisi. Internete buvo tik tokios duomenis: tiesia linija atstumas bus 11.73 km, autostrada bus 15.24 km. . Man pasirode, kad dabar reiktu tikslesnio budo, nes skaiciuosime kreiviu, einanciu per didmiesti, ilgi.

                        Tam, kad gauti tikslesni atstuma geležinkeliu, as atidariau Rygos zemelapi per Google maps, nustačiau, kad man rodytu masteli 20 m, paėmiau stora siula ir paprasciausiai sio siulu pamatavau kompo ekrane geležinkelio ilgi su visom kreivem nuo Stunisi iki Rygos centrines gelezinkelio stoties. Po to siulo ilgi padalinau is centimetru ir gavosi man 12.94 kilometrai.

                        Tai yra, tam, kad apskaičiuoti geležinkelio ilgi ruoze Kedainiai – Siauliai – Ryga(Stunisi), reikia is juaturimu 219 km atmesti ta atstuma nuo Ryga-Stundisi iki Ryga-centrine: 219 – 12.94 = 206.06 km

                        Tai yra, Siauliu variantas tures ilgi iki Ryga-Stunisi apie 206.06 km, o Panevezio iki Ryga-Stunisi – apie 197.89 km. Toliau, iki pat Rygos centrines gelezinkelio stoties, abu variantai jau eis tuo paciu keliu.

                        Skirtumas bus toks: 206.06 - 197.89 = 8.17 km

                        Tad išeina, jei bus pasirinktas variantas per Panevezi, tai tada geležinkelio ilgis bus trumpesnis tais 8.17 kilometrais.

                        Ir vel gi, kainuos tas dalykas 800 000 000 Lt brangiau, nei Siauliu variantas.



                        Atvaizdas


                        [ATTACH]6293[/ATTACH]
                        Nepamirsk, kad prie Siauliu Radviliskio depas su kruva specialistu ir infrastrukturos. Kas Panevezy?
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                          Nepamirsk, kad prie Siauliu Radviliskio depas su kruva specialistu ir infrastrukturos. Kas Panevezy?
                          Be abejo, tas labai svarbu. Kvalifikuota darbo jega neatsiras siap sau tusciuoje vietoje. O jau turimus specialistus varyti is Radviliskio ar Siauliu pastoviam gyvenimui i Panevezi – tai jau gryna utopija.

                          Man aplamai visas tas reikalas panasus i utopija.

                          Comment


                            O kur minėta, kad Šiauliuose (Radviliškyje) ar Panevėžyje bus ar turi būti kažkokie remontiniai pajėgumai?
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Neblogas straipsnis. Vistik, keikti vien komunistus neverta, nes pats konservatoriu ïdeologas Jurgis Razma yra vienas is projekto iniciatoriu.



                              Į Kauną ar Vilnių – kur pasuks „Rail Baltica“ vėžė?

                              Comment


                                Europinė vėžė būtinai eis per Lietuvos "širdį" - Garliavos Klonio gatvę

                                Comment


                                  Parašė Nekaunas Rodyti pranešimą
                                  Europinė vėžė būtinai eis per Lietuvos "širdį" - Garliavos Klonio gatvę
                                  Labai taiklu. Jei neturi ką pasakyti, gal geriau nieko nesakyti.

                                  Comment


                                    Susitikime penktadienį Lietuvos ir Latvijos prezidentai, be kitų klausimų, aptarė geležinkelio „Rail Baltica“ įgyvendinimą. Prezidentė pranešime spaudai pabrėžė, jog modernus šiuolaikiškas geležinkelis turi sujungti "visų trijų be išimties Baltijos valstybių sostines".
                                    http://www.ekonomika.lt/naujiena/pre...#ixzz2qfYMHSJE

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      O kur minėta, kad Šiauliuose (Radviliškyje) ar Panevėžyje bus ar turi būti kažkokie remontiniai pajėgumai?
                                      Na, kazkur tai jie turetu atsirasti? Nebus taip, kad viskas vazines be didesniu ar mazesniu gedimu amzinai - bet kokia technika luzta. Ir ne del kiekvieno gedimo apsimokes varyti traukini/vagona i gamintojo gamykla. Tai kodel Lietuva negali pakovoti, kad tai butu cia? Vis papildomi pinigai.

                                      Be to, pati gelezinkeli reikia pastoviai priziureti. Siauliu ruoze ta darba pilnai gales daryti tie patys gelezinkelio darbuotojai ir darbininkai, kurie tai daro ir dabar. O Panevezi reikes tiek pat tokiu pat nauju zmoniu tam darbui idarbinti. Be ju, Paneveziui tada reikes ir dispeceriu, jiems virsininku, virsininkams sekretoriu, pavaduotoju, buhgalteriu, kasininku, budėtoju, valytoju, sargu; jiems visiems reikes atlyginimu, patalpu, it t.t. Prisiveis ju be galo – kaip tai ir turi atsitikti valdyskoj firmoje pagal Merfio desni. Ir uz ju visu grazu gyvenima mokes valstybe.
                                      Paskutinis taisė hobo; 2014.01.17, 19:50.

                                      Comment


                                        Eismas gali būti valdomas iš Vilniaus, o riedmenų remonto punktas turbūt labiausiai tikėtinas Kaune, kur ir dabar yra kažkiek pajėgumų. Panevėžyje taip pat yra geležinkelis, todėl ir darbininkų ten ar aplnk taip pat yra.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Eismas gali būti valdomas iš Vilniaus, o riedmenų remonto punktas turbūt labiausiai tikėtinas Kaune, kur ir dabar yra kažkiek pajėgumų. Panevėžyje taip pat yra geležinkelis, todėl ir darbininkų ten ar aplnk taip pat yra.
                                          Panevėžyje yra nedidelĕs kelininkų dirbtuvės, galingo depo jų bazėje nepadarysi, tuo tarpu Radviliškyje yra du galingi depai. Ir dar - naujausiame Latvijos geležinkelininkų laikraštyje "LDZ infrastruktūra" direktorius, kalbėdamas apie nuviktus darbus, pareiškė, kad "buvo rekonstruotas ruožas Jelgava-Meitenė, kuris yra RB 2 dalis".
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X