Papasakokit iš kokių šaltinių bus finansuojama to greitojo geležinkelio eksploatacija?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Kad bendras vaizdas butu aiskesnis, pabandom dar paskaičiuoti atstumus nuo Kedainiu iki Rygos - ir Siauliu variantui, ir Panevezio:
Pirma skaičiuojam Paneveziui (Kedainiai – Panevezys - Pasvalys - Bauska – Ryga):
Kedainiai – Panevezys (tiesia linija) = 55.74 (64.00 km – autostrada)
Panevezys – Pasvalys (tiesia linija) = 36.33 km (39.81 km – autostrada)
Pasvalys – Bauska (tiesia linija) = 40.79 km (47.51 km – autostrada)
Bauska – Riga (tiesia linija) = 60.32 km (69.28 km – autostrada)
Dabar sudekime siuos atstumus:
a) Tiesia linija viso bus (Kedainiai – Panevezys – Pasvalys - Bauska - Ryga): 55.74 + 36.33 + 40.79 + 60.32 = 193.18 km
b) Autostrada viso bus (Kedainiai – Panevezys – Pasvalys - Bauska - Ryga): 64.00 + 39.81 + 47.51 + 69.28 = 220.06 km
Aisku, kad gelezinkelis visiskai tiesia linija neis, nes joje pasitaikis pelkiu, ezeru, upeliu ir kitu kliuciu, per kurios visus brautis tiesiai kartais neapsimokes ir reikes jos apeiti. Kad gauti kazkoki korektiška skaiciu, siulau paskaičiuoti vidurki tarp atstumo tiesia linija ir atstumo autostrada: 193.18 + 220.06 = 413.24 : 2 = 206.62 km
Tad artimas realiajam busimojo geležinkelio ilgis nuo Kedainiu iki Rygos per Panevezi, Pasvali ir Bauska sudaro apie 207 km
Dabar skaičiuojam Siauliu variantui (Kedainiai – Siauliai – Ryga):
Kedainiai – Siauliai (geležinkeliu) = 84 km
Siauliai – Ryga (geležinkeliu) = 125 km
Viso bus: 84 + 125 = 209 km
Dabar paskaičiuokime skirtuma tarp Siauliu bei Panevezio variantu:
209 – 207 = 2 km
Tad iseina, kad gelezinkelio ilgio skirtumas tarp Panevezio ir Siauliu variantu sudaro tiktai 2 (Du) kilometrus.
Aisku, as galėjau kažkur apsirikti skaičiuojant – pavyzdziui, niekur internete man nepavyko surasti, kiek tikslai bus geležinkeliu nuo Siauliu iki Rygos. Buciau dėkingas, jei kas patikrintu sios mano skaičiavimus.
P.S.
As nepretenduoju i galutine tiesa, ir naudoju, kaip jau sakiau anksčiau, tik du dalykus: sveika prota bei paprasta mokykline aritmetika. Manau, kad jei bet koks biznis priestarauja nors vienam is siu dveju dalyku, tai jau yra ne biznis, o mulkinimas.
Tad jei ten tikrai iseis tas keliu kilometru skirtumas - vietoj skelbto 54 km, tai tada, jei kas ir toliau bandys mane itikinti, kad del sio dveju kilometru skirtumo tas pats europinis traukinis, vaziuojantis tokiais pat europiniais begiais, padetais ant tokiu pat europiniu pabegiu, vaziuojant per Siaulius sugais trim valandom daugiau laiko, nei vaziuojant per Panevezi - as bijau, kad man bus labai sunku i tai patiketi.Paskutinis taisė hobo; 2014.01.15, 16:53.
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąAisku, as galėjau kažkur apsirikti skaičiuojant – pavyzdziui, niekur internete man nepavyko surasti, kiek tikslai bus geležinkeliu nuo Siauliu iki Rygos. Buciau dėkingas, jei kas patikrintu sios mano skaičiavimus.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą135 km.
Turint tikslesniu duomenu, pataisykime rezultatus:
Kedainiai – Siauliai – Ryga = 84 + 135 = 219 km
Skirtumas tarp Siauliu bei Panevezio variantu bus apie: 219 - 207 = 12 km.
***
Klausimas vis vien lieka tas pats - ar tie 12 km verti 800,000,000 papildomai isleistu litu?
P.S.
Del gelezinkeliu tikrai sunku surasti saltini, kuris rodytu atstumus nuo Lietuvos miestu iki kitu saliu miestu. Tenka naudotis arba autostradu arba tiesiu liniju skaičiuoklemis. Pagal juos nuo Siauliu iki Rygos tiesia linija išeina 123.01 km, o autostrada - 132.76 km: http://www.distancefromto.net/
.Paskutinis taisė hobo; 2014.01.15, 21:43.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPapasakokit iš kokių šaltinių bus finansuojama to greitojo geležinkelio eksploatacija?
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąDel gelezinkeliu tikrai sunku surasti saltini, kuris rodytu atstumus nuo Lietuvos miestu iki kitu saliu miestu.
click for large
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimą
Patikrinam atstumus su žemelapiais:
Siauliai – Joniskis = 44
Joniskis – Meitene = 20
Meitene – Jelgava = 28
Jelgava – Ryga = 43
Siauliai – Ryga: 44 + 20 + 28 + 43 = 135 km
Viskas gerai.
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąskirtumas tarp siauliu bei panevezio variantu bus apie: 219 - 207 = 12 km.
Dabar paskaiciuokime, koks geležinkelio ilgis gausis iki Ryga-Stunisi: ir nuo Kedainiu per Siaulius, ir nuo Kedainiu per Panevezi:
1.
Kedainiai - Panevezys – Pasvalys – Bauska – Ryga (Stunisi)
Bauska – Janupe – Stunisi = 38.7 + 23.1 = 61.8 (autostrada per Janupe)
Stunisi (Ryga) (tiesia linija) = 49.80
a) Viso bus (tiesia linija): 55.74 + 36.33 + 40.79 + 49.80 = 182.66 km
b) Viso bus (autostrada): 64.00 + 39.81 + 47.51 + 61.8 = 213.12 km
Vidurkis turetu buti: 182.66 + 213.12 = 395.78 : 2 = 197.89
t.y., apitikslis busimojo gelezinkelio ilgis ruoze Kedainiai - Panevezys – Pasvalys – Bauska – Ryga (Stunisi) = 197.89 km
2.
Kedainiai – Siauliai – Ryga (Stunisi)
Ruoze Kedainiai – Siauliai – Ryga (centrine gelezinkelio stotys) turėjome 219 km. ilgio geležinkeli.
Paskaiciuokime dabar, kiek kilometru mums gausis ne iki Rygos centrines gelezinkelio stoties, bet iki Ryga-Stunisi :
Tam reikia surasti geležinkelio ilgi nuo Rygos centrines gelezinkelio stoties iki Rygos-Stundisi. Internete buvo tik tokios duomenis: tiesia linija atstumas bus 11.73 km, autostrada bus 15.24 km. Man pasirode, kad dabar reiktu tikslesnio budo, nes skaiciuosime kreiviu, einanciu per didmiesti, ilgi.
Tam, kad gauti tikslesni atstuma geležinkeliu, as atidariau Rygos zemelapi per Google maps, nustačiau, kad man rodytu masteli 20 m, paėmiau stora siula ir paprasciausiai sio siulu pamatavau kompo ekrane geležinkelio ilgi su visom kreivem nuo Stunisi iki Rygos centrines gelezinkelio stoties. Po to siulo ilgi padalinau is centimetru atitinkai mastelio ir gavosi man 12.94 kilometrai.
Dabar tam, kad apskaičiuoti geležinkelio ilgi ruoze Kedainiai – Siauliai – Ryga(Stunisi), reikia is jau turimu 219 km atmesti ta atstuma nuo Ryga-Stundisi iki Ryga-centrine: 219 – 12.94 = 206.06 km
Tai yra, Siauliu variantas tures ilgi iki Ryga-Stunisi apie 206.06 km, o Panevezio iki Ryga-Stunisi – apie 197.89 km. Toliau, iki pat Rygos centrines gelezinkelio stoties, abu variantai jau eis tuo paciu keliu.
Skirtumas bus toks: 206.06 - 197.89 = 8.17 km
Tad išeina, jei bus pasirinktas variantas per Panevezi, tai tada geležinkelio ilgis bus trumpesnis tais 8.17 kilometrais.
8.17 kilometrai jau zymiai geriau, nei tie "valdyski" 54 km., kuriais mus bando priversti patiketi.
[ATTACH]6293[/ATTACH]Paskutinis taisė hobo; 2014.01.16, 22:13.
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąDar vienas niuansas. Jei bus teisiamas geležinkelis per Panevezi, tai po to, kai jis pasieks Rygos aplinkkeli, skaičiuoti jo ilgi reikia ne tiesia linija per gyvenamuosius Rygos kvartalus, bet kažkur tai nuo tos vietos, kur aplinkkelis kertasi su esamu geležinkeliu Siauliai – Ryga. Zemelapyje tai gali buti Rygos priemiestis Stunisi. Nuo ten naujas kelias susijungs su senuoju ir eis ta pat kryptimi iki pat Rygos centrines gelezinkelio stoties.
Dabar paskaiciuokime, koks geležinkelio ilgis gausis iki Ryga-Stunisi: ir nuo Kedainiu per Siaulius, ir nuo Kedainiu per Panevezi:
1.
Kedainiai - Panevezys – Pasvalys – Bauska – Ryga (Stunisi)
Bauska – Janupe – Stunisi = 38.7 + 23.1 = 61.8 (autostrada per Janupe)
Stunisi (Ryga) (tiesia linija) = 49.80
a) Viso bus (tiesia linija): 55.74 + 36.33 + 40.79 + 49.80 = 182.66 km
b) Viso bus (autostrada): 64.00 + 39.81 + 47.51 + 61.8 = 213.12 km
Vidurkis turetu buti: 182.66 + 213.12 = 395.78 : 2 = 197.89
t.y., Kedainiai - Panevezys – Pasvalys – Bauska – Ryga (Stunisi) = 197.89 km
2.
Kedainiai – Siauliai – Ryga (Stunisi)
Ruoze Kedainiai – Siauliai – Ryga (centrine gelezinkelio stotys) turėjome 219 km. ilgio geležinkeli.
Paskaiciuokime dabar, kiek kilometru mums gausis ne iki Rygos centrines gelezinkelio stoties, bet iki Ryga-Stunisi :
Tam reikia surasti geležinkelio ilgi nuo Rygos centrines gelezinkelio stoties iki Rygos-Stundisi. Internete buvo tik tokios duomenis: tiesia linija atstumas bus 11.73 km, autostrada bus 15.24 km. . Man pasirode, kad dabar reiktu tikslesnio budo, nes skaiciuosime kreiviu, einanciu per didmiesti, ilgi.
Tam, kad gauti tikslesni atstuma geležinkeliu, as atidariau Rygos zemelapi per Google maps, nustačiau, kad man rodytu masteli 20 m, paėmiau stora siula ir paprasciausiai sio siulu pamatavau kompo ekrane geležinkelio ilgi su visom kreivem nuo Stunisi iki Rygos centrines gelezinkelio stoties. Po to siulo ilgi padalinau is centimetru ir gavosi man 12.94 kilometrai.
Tai yra, tam, kad apskaičiuoti geležinkelio ilgi ruoze Kedainiai – Siauliai – Ryga(Stunisi), reikia is juaturimu 219 km atmesti ta atstuma nuo Ryga-Stundisi iki Ryga-centrine: 219 – 12.94 = 206.06 km
Tai yra, Siauliu variantas tures ilgi iki Ryga-Stunisi apie 206.06 km, o Panevezio iki Ryga-Stunisi – apie 197.89 km. Toliau, iki pat Rygos centrines gelezinkelio stoties, abu variantai jau eis tuo paciu keliu.
Skirtumas bus toks: 206.06 - 197.89 = 8.17 km
Tad išeina, jei bus pasirinktas variantas per Panevezi, tai tada geležinkelio ilgis bus trumpesnis tais 8.17 kilometrais.
Ir vel gi, kainuos tas dalykas 800 000 000 Lt brangiau, nei Siauliu variantas.
Atvaizdas
[ATTACH]6293[/ATTACH]Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNepamirsk, kad prie Siauliu Radviliskio depas su kruva specialistu ir infrastrukturos. Kas Panevezy?
Man aplamai visas tas reikalas panasus i utopija.
Comment
-
Neblogas straipsnis. Vistik, keikti vien komunistus neverta, nes pats konservatoriu ïdeologas Jurgis Razma yra vienas is projekto iniciatoriu.
Į Kauną ar Vilnių – kur pasuks „Rail Baltica“ vėžė?
Comment
-
Parašė Nekaunas Rodyti pranešimąEuropinė vėžė būtinai eis per Lietuvos "širdį" - Garliavos Klonio gatvę
Comment
-
Susitikime penktadienį Lietuvos ir Latvijos prezidentai, be kitų klausimų, aptarė geležinkelio „Rail Baltica“ įgyvendinimą. Prezidentė pranešime spaudai pabrėžė, jog modernus šiuolaikiškas geležinkelis turi sujungti "visų trijų be išimties Baltijos valstybių sostines".
http://www.ekonomika.lt/naujiena/pre...#ixzz2qfYMHSJE
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kur minėta, kad Šiauliuose (Radviliškyje) ar Panevėžyje bus ar turi būti kažkokie remontiniai pajėgumai?
Be to, pati gelezinkeli reikia pastoviai priziureti. Siauliu ruoze ta darba pilnai gales daryti tie patys gelezinkelio darbuotojai ir darbininkai, kurie tai daro ir dabar. O Panevezi reikes tiek pat tokiu pat nauju zmoniu tam darbui idarbinti. Be ju, Paneveziui tada reikes ir dispeceriu, jiems virsininku, virsininkams sekretoriu, pavaduotoju, buhgalteriu, kasininku, budėtoju, valytoju, sargu; jiems visiems reikes atlyginimu, patalpu, it t.t. Prisiveis ju be galo – kaip tai ir turi atsitikti valdyskoj firmoje pagal Merfio desni. Ir uz ju visu grazu gyvenima mokes valstybe.Paskutinis taisė hobo; 2014.01.17, 19:50.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąEismas gali būti valdomas iš Vilniaus, o riedmenų remonto punktas turbūt labiausiai tikėtinas Kaune, kur ir dabar yra kažkiek pajėgumų. Panevėžyje taip pat yra geležinkelis, todėl ir darbininkų ten ar aplnk taip pat yra.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
Comment