O visi su prierasu London ar kitu ne Lietuvos miestu alergizuoja Lietuvai
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Cirkas vyksta su ta Rail Baltica. Nu ir kam tas Vilnius jame reikalingas? Dar sugalvos gal Baltijos jūrą iki jo datraukt, kad nereikėtų mums važiuoti į Palangą? Kaunas eina per šito kelio centrą, yra kur kas labiau pramoninis miestas, yra Lietuvos centre, todėl būtų patogu suvežti krovinius iš Klaipėdos ir Vilniaus, tai kodėl negalima visko taip ir palikti? Dar suprantu jeigu norėtų per Klaipėdą tiesti, nes visgi uostas ir t.t., bet dabar kažkokios nesąmonės. Negi dar kamščiai maži? Kai pradės visokias prekes vežioti fūros iš traukinių, tai jau per vėlu bus kažką svaigt, o politikai sakys: "Ops, netikėtos pasėkmės. Specialistai mūsų apie tai neinformavo. Reikia juos atleisti kaip nekompetetingus.". Suprantama, kad būtų gražu jeigu toks maršrutas jungtų sostines, bet tegul nepamiršta, kad Talinas, Ryga ir Helsinkis yra uostai, o Vilnius - ne ir dar stipriai nukrypęs nuo kurso. Kažkas matyt otkatų užsigeidė, tai ir prasidėjo mėsmalė šita...Paskutinis taisė Vilnietis1; 2014.01.14, 17:59.
Comment
-
Šia tema buvo ne kartą diskutuota, gaila gal ir vėl grįžtama prie tu pačių dalykų. Problema tame, kad vilniečiams ne onoras važiuoti iki Kauno ir persėsti į traukinį. Na bet nieko nepadarysi, plikbajoriai visada buvo plikbajoriais.
Tiesa, ar ne vienas šios idėjos iniciatorių yra ir Tomaševskis?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠia tema buvo ne kartą diskutuota, gaila gal ir vėl grįžtama prie tu pačių dalykų. Problema tame, kad vilniečiams ne onoras važiuoti iki Kauno ir persėsti į traukinį. Na bet nieko nepadarysi, plikbajoriai visada buvo plikbajoriais.
Tiesa, ar ne vienas šios idėjos iniciatorių yra ir Tomaševskis?Paskutinis taisė Lettered; 2014.01.14, 18:27.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠia tema buvo ne kartą diskutuota, gaila gal ir vėl grįžtama prie tu pačių dalykų. Problema tame, kad vilniečiams ne onoras važiuoti iki Kauno ir persėsti į traukinį. Na bet nieko nepadarysi, plikbajoriai visada buvo plikbajoriais.
Tiesa, ar ne vienas šios idėjos iniciatorių yra ir Tomaševskis?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąRB 2 beveik išskirtinai keleiviniam susisiekimui skirtas.
Comment
-
Kiek galima kartoti, sakyti ir kalbėti.... Rail baltica II bus pati didžiausia tragedija Lietuvos biudžetui.
Railbalticos tikslas - keleivių vežimas. Klausimai:
1. Ar keleivių vežimas yra pelningas?
2. Koks planuojamas keleivių srautas?
3. Statybos kaštai per Kauną ir per Vilnių?
4. Išlaikymo išlaidos, jei kelias statomas per Kauna ar per Vilnių?
Ir vieną kartą nustokite malti smegenis, ai EU duoda, mums tai nieko nekainuoja. Kainuoja, brangieji, kainuoja.
kai tik atsakysite į šiuos klausimus, prašau parašykite.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPrie ko čia tie uostai? RB 2 beveik išskirtinai keleiviniam susisiekimui skirtas.
Babkės kroviniuose, atkatai kroviniuose. Isikalkit i tuscias galveles savo. Ziuriu cia sedintys rimciausi railfanai net neitaria kas vyskta uz gelezinkelio infrastrukturos duru Kaune, kur foje pakabintas didziulis plakatas su nusprogusiu garveziu ir parasyta "Shit happens". Nekalbant apie Mindaugo g., kur iki kokio zemiausio lygio stratego lydi du zmones O reikalui esant pakviecimas vertejasPaskutinis taisė VNS; 2014.01.14, 21:30.Show must go von!
Comment
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąO kas tu toks, kad galėtum vertint ekspertus? Pilnai sutinku, kad geležinkelis būtų tiesiamas per Panevežį, nes pasitikiu ekonomine nauda, o ir miesto pramonei tai bus didžiulis žingsnis. O tokius bobutės pezalus kaip tamstos vertinu kaip 0, tuščia oro gadinimą.
Arba, tikriausiai, busi tas, kuris pasitiki?
***
Kiekviename bizniuje kiekvienas turi savo interesus. Pasamdyti ekspertai – savo interesus; firmos, kurios statys – savo; Panevezys savo; Sialiai irgi savo. Ir tai, kad jie visi kazka kalba, visai nereiskia, kad ju interesai sutampa su Lietuvos Valstybes ar Lietuvos zmoniu interesais.Paskutinis taisė hobo; 2014.01.14, 21:32.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNiekas nežlugs. Per dideli pinigai, kad taip lengvai būtų atsisakyta tokio projekto ir visi jame dalyvaujantys tai supranta.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąAš manau, kad RB II nebus bet kokiu atveju, pernelyg jau neracionalus projektas. Kita vertus po to bus visokiems heiteriams labai patogu pasakyt, kad projektas žlugo dėl nepamatuotų Lietuvos ambicijų tiesti greitąjį geležinkelį visokiais kabliais.
Ka prasikom valdant komuniagoms? VAE, Skalunus, Railbaltica...SDG juda? palaukit, ponai, neskubekit kimst sampano. Dar palaukit.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąKeleivinis? Cia tik ataskaitose kelievinis. Realiai chebra mislija kaip cia sastatus Rotterdamas-Palemonas atbogint su minimaliom islaidom.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąToks geležinkelis jau gerais tempais statomas ir neužilgo bus pastatytas - taip vadinamoji RB 1 (valst.siena - Palemonas). Bet apie tai diskutuojam kitoje temoje.Paskutinis taisė VNS; 2014.01.14, 21:46.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąReikia to gelzkelio ir Kaunui ir Vilniui ir net Jelgavai. Teik ,kad komuniagoms Maksva ir Minskas arciau. Kam tos europines vezes?
Taip dabar primečiau, tai iš atminties HSR vietovėse su tikrai mažu gyventojų tankumu prisiminiau tik Švedijoj nuo Stokholmo į šiaurę iki Sundsvalio (200 km/h). Bet ten vis dėlto ir liaudis turtingesnė, ir Stokholmas Švedijoj labai jau aiškus ir visapusiškas traukos centras.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąO kas cia per projektas Railbaltica I?. Oficialiam LG puslapyje tokio nematau. Yra tik http://www.rail-baltica.lt/content/i..._id=1&cat_id=1 Ir ten arkliui sumpantamai parasyta, kad baigiasi Taline, o ne Palemone.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąToks didelis, o pasakomis tiki. Toliau Palemono trasa patvirtinta? Latviai, estai darbus savo teritorijose pradėjo, grafikus suderino? Taip kad 1435 traukinio Palemonas-Šiaurė reikės dar ilgokai palaukti.Show must go von!
Comment
-
Vis delto kazka as nesuprantu su trumpesniu atstumu per Panevezi. Rasoma, kad linija per ji lyg tai bus trumpesne 54 km.
Kazkodel tai man vis kitokie skaiciai išeina. Paziurekyte, prasom, ar taip skaiciuoju ar ne:
Ana karta skaičiavau nuo Jonavos, dabar bandau skaičiuoti atstumus nuo Kedainiu. Manau, kad jei tas planuojamas gelezinkelis prasides nuo Kauno, ir eis tiesia linija link Panevezio, tai tada skaiciuoti atstumus ir Panevezio variantui, ir Siauliu variantui reikia nuo susikirtimo tasko tarp esamo gelezinkelio ir projektojamo is Kauno - t.y. nuo Kedainiu. Nes, jei skaičiuosime Paneveziui nauju ruozu einanciu per Kedainius tiesiai i Kauna, o Siauliams be to ruozo – senu gelezinkeliu per Jonava, tada cia bus nekorektiška.
Siauliai - Valstybės siena (gelezinkeliu per Joniski) = 60 km.
Kedainiai – Siauliai (gelezinkeliu) = 84 km.
Viso: 144 km
Panevezys – Valstybės siena (palei automagistrale A10) = 66 km.
Kedainiai – Panevezys (tiesia linija) = 56 km.
Viso: 122 km
Dabar skaiciuojame skirtuma: 144 – 122 = 20 km. - ir tai su prielaida, kad nuo Kedainiu iki Panevezio naujasis geležinkelis eis matematiskai tiesia linija.
Tai is kur tada tie 54 km to skirtumo, apie kuri rasoma?
Paskutinis taisė hobo; 2014.01.14, 22:35.
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimą...Tai is kur tada tie 54 km to skirtumo, apie kuri rasoma?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Na, Kubilius atskleidė visą Rail Baltica problemų esmę, kas yra pagrindinis stabdis:
"greitasis „Rail Baltic“ traukinys liks „Lietuvos geležinkelių“ įgeidžių įkaitu ir niekur toliau Kauno nejudės"
http://www.delfi.lt/news/ringas/poli...#ixzz2qSlEIHjO
LG darys viską, kad išlaikyti monopoliją ir stagnaciją, tuo labiau, kad tai LSDP bastionas, turintis pilną partinį palaikymą ir dengimą.
Comment
Comment