Parašė geriantis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąGal be tokių žodžių apsieikim, bet kas blogo nutiks, jei tie be galo gausūs keleiviai iš Vilniaus pravažiuos pro Kauną, o ne pro Dzūkijos miškus? Čia tik kai kurių naujųjų lietuvių pan vilnietiškas onoras.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąSostinė, nes RB 2 yra numatyta sujungti sostines, o ne pakraščius ar antrus miestus. Kauniečiai galėtų pasidalinti, jau gauna krovininę vėžę su logistikos centru, palikit keleivius Vilniuje. Kitas dalykas, galimybė sujungti Panevėžį su Vilniumi geležinkeliu matyt yra labai patraukli pačiam Panevėžiui, Ukmergei. Taip pat Alytus Druskininkai. Juk yra nuspręsta, visus keleivius iš autobusų perkelti į geležinkelius, Atsisakant tolimų autobusų maršrutų tarp miestų. Matyt nutiesus geležinkėlį greitajam traukinui, atsirastu galimybė nutiesti dar du kelius lėtesniam transportui.
tiesiog puiki proga nutiesti trūkstamą Alytus - Vilnius - Ukmergė - Panevėžys geležinkelio dalį. Nepasinaudot susidariusia galimybe būtų neprotinga (IMHO)
Comment
-
Pešatės kaip vaikai. Tikiuosi Susisiekimo ministerijoje ir LG tokie dalykai nevyksta, nes tada jau tikrai blogai...
Geriausias (tiek Lietuvai, tiek kitiems) būtų tiesi linija nuo Lenkijos per Kauną link Rygos (nes paprasčiausiai tiesiausia linija, tiek pastatyti pigiau, tiek kelionė trumpiausia) ir (jei pavyktų gauti finansavimo, gal šitie išraityto maršruto "planai" tam ir skirti, pagąsdinti estus su latviais ir išsiderėti geresnes sąlygas) dar viena nauja tiesi greitojo geležinkelio linija Vilnius-Kaunas-Klaipėda taip tiek sujungiant 3 didžiausius miestus, tiek juos prijungiant prie tikrosios Rail-Balticos.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė ratApgyvendinta turistų 2012 m.
Kauno m. 179 414
Vilniaus m. 781 002
Būhūhūhūhū
http://web.stat.gov.lt/lt/news/view/...=twmjcujxideyzPaskutinis taisė udrius; 2013.12.19, 10:50.
Comment
-
Geriantis, o tu žinai, kad lenkai, bent jau kol kas, nesiruošia modernizuoti savo linijos ir jų šalyje liks toks pats mažas greitis, kaip yra dabar? Iš Vilniaus keleivių būtų, bet ne tiek, kad apsimokėtų leisti atskirą maršrutą. O nuvažiuoti dabartinėmis sąlygomis iki Kauno nėra sunku. Užtektų tik suderinti grafikus.
P.S. Patarimas: rinkis atidžiau žodžius.
Comment
-
Netiksli info, lenkai rekonstruoja 66 km atkarpą Warschawa-Sadowne. Keleivinių traukinių greitis numatomas iki 160 km/h. Dėl Vilniaus pajungimo sutinku, tie ministro pamąstymai visiškai pavėluoti. Kai jau europinė vėžė statoma į Kauną, tada pradeda kurti geležinkelį per Alytų į Vilnių. Kas bus jei lenkai sugalvos atšaką į Gdanską tiesti už Rail Baltica lėšas?
Parašė sknts Rodyti pranešimąGeriantis, o tu žinai, kad lenkai, bent jau kol kas, nesiruošia modernizuoti savo linijos ir jų šalyje liks toks pats mažas greitis, kaip yra dabar? Iš Vilniaus keleivių būtų, bet ne tiek, kad apsimokėtų leisti atskirą maršrutą. O nuvažiuoti dabartinėmis sąlygomis iki Kauno nėra sunku. Užtektų tik suderinti grafikus.
Comment
-
Man labiausiai nesinorėtų, kad dėl pavėluotų svarstymų nukentėtų visas projektas. Jau senokai Lietuva buvo žinoma dėl politikų nuomonės keitimosi paskutinėmis akimirkomis arba po projektų patvirtinimo. Rail Baltica skirta sukurti spartų susisiekimą. To nori ir Latviai ir Estai. Bet pamąstykime logiškai. Padarome mes pas save vieną lankstą, Latviai padaro lankstą, Estai taip pat. Tarkime, kiekvienoje šalyje prisideda 30-60 min. Tai vien per baltijos šalis keliones laikas padidėja min. 1 val 30 min. Tada geležinkelio konkurencingumas sumažės labai stipriai, palyginus su autobusais ir lėktuvais.
Linija gal iki Vilniaus būtų gerai, bet tik ateityje, o ne iš karto. Paleidus pirmus traukinius matysis jos poreikis. O jei dabar labai "šakosimes", tai galime likti be nieko. Latviai su Estais nesutiks. Užsitemps laikas. Tada ES norės susigrąžinti duodamą paramą, o patys pasistatyti už savas lėšas būsime nepajėgūs.
Comment
-
Cirkas. Ar nekyla estams ir latviams klausimas - kaip apskritai su tokiais galima derėtis? Dėl AE sakykim? Geras estukų pastebėjimas -Pasikeitė valdžios pasikeitė planai. Bet manau, vaikiškai. Kerštas konservatorių bastionui Kaunui + pagElba amžiniems socialddemokratams LG? Kiek dar juokinsime kaimynus?Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąCirkas. Ar nekyla estams ir latviams klausimas - kaip apskritai su tokiais galima derėtis? Dėl AE sakykim? Geras estukų pastebėjimas -Pasikeitė valdžios pasikeitė planai. Bet manau, vaikiškai. Kerštas konservatorių bastionui Kaunui + pagElba amžiniems socialddemokratams LG? Kiek dar juokinsime kaimynus?
Joks čia ne kerštas Kaunui ar dar kam. Paprasčiausia kompetencijos stoka, politinio mąstymo nebuvimas, profesionalumo neturėjimas. Tam nereikia būti genijumi, kad suprastum, jog tokie kaip Bradauskas, Vėsaitė, Gražulis, Gapšys ir kiti vėjus tauškia. Juk didžioji dalis šių dienų Vyriausybės narių nė velnio nenutuokia, kas darosi pasaulyje.
Galbūt jie ir starteguoja kažką, kas neva yra naudinga Lietuvai. Bet ar tinkamomis priemonėmis. aklam ir kaviliam runkeliui turėtų būti aišku, kad projektas yra žlugdomas. Nafik, atsiprašant, reikia toks studijos dėl Vilniaus? juk atšaka kainuoja ir pigiau, ir efektas panašus.
Comment
-
/\ Čia visgi panašiausia į paprasčiausią projekto vilkinimą ir žlugdymą (kaip su tuo "energetikos nusikaltimų ir ar terminalas ne per brangus tyrimu", ne veltui pavardės tos pačios ). Reikia viską užvilkinti, sužlugdyti, nes ten "anos valdžios", o tokie "tyrimai" labai geras būdas, nes juk viskas tik norint gero. Juk reikia išsiaiškinti ar tai bus ekonomiškai naudinga, ar ne per brangu, pirma 900 kartų pamatuoti...Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą/\ Čia visgi panašiausia į paprasčiausią projekto vilkinimą ir žlugdymą (kaip su tuo "energetikos nusikaltimų ir ar terminalas ne per brangus tyrimu", ne veltui pavardės tos pačios ). Reikia viską užvilkinti, sužlugdyti, nes ten "anos valdžios", o tokie "tyrimai" labai geras būdas, nes juk viskas tik norint gero. Juk reikia išsiaiškinti ar tai bus ekonomiškai naudinga, ar ne per brangu, pirma 900 kartų pamatuoti...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąMatuoti, skačiuoti, tikrinti visada reikia. Jokia privati įmonė pinigais nesitaško, kodėl tą turėtų sau leisti daryti valstybė? Suprantu, jog valdiškais pinigais taškytis labai norisi ar iš to sau kažkokią dalį atsiriekti, ir privačios įmonės projektų kažką pavogti žymiai sunkiauPost in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąAtvaizdas
bet kaip čia lenkai išdrįso tokį lanką iki Varšuvos daryti, juk reikia tiesiausiu (mėlynu) keliu per šalį pavaryti, nes kauniečiai, latviai ir estai gali supyktiShow must go von!
Comment
Comment