Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Gal čia šuo pakastas?
    Susisiekimo ministerija neseniai pasiūlė projekte „Rail Baltica 2“ dalyvaujančioms šalims – Lenkijai, Latvijai, Estijai ir Suomijai – nekurti bendros įmonės projektui įgyvendinti, o įsteigti specialią grupę, kuri nuspręstų ir būtų atsakinga už jo įgyvendinimą.
    Tačiau Europos Komisijos atstovas sako, jei speciali bendrovė, vadinama „Rail Baltica 2“, nebus įkurta iki rudens, tikėtina bus prarasta kelių milijardų eurų parama iš Europos Sąjungos fondų.
    http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61642341

    Comment


      #22
      Šuo pakastas tame, kad šis projektas nenaudingas autovežėjams, o kaip žinia atidarius geležinkelio liniją krovinių nepadaugės - teks nuimti nuo autotransporto.
      Pagrindiniai srautai pas mus vis dėlto - Rytai-Vakarai.
      Paskutinis taisė Salvijus; 2013.06.16, 23:13.

      Comment


        #23
        Nemanau, kad vezejai turi tiek daug itakos ES, todel vargu ar tai turi itakos

        Comment


          #24
          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
          Nemanau, kad vezejai turi tiek daug itakos ES, todel vargu ar tai turi itakos
          Čia ne ES įtaka, o Lietuvos Vyriausybės - juk mes tą projektą vykdom, ne ES.

          Comment


            #25
            Bet juk putojosi Europos komisijos ir transporto generalinio direktoriaus pavaduotojas Džeimsas Pondas.

            Comment


              #26
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Bet juk putojosi Europos komisijos ir transporto generalinio direktoriaus pavaduotojas Džeimsas Pondas.
              Tai todėl ir putojasi, kad LT, jo nuomone, daro per mažai už tuos pinigus, kuriuos gauna iš ES.

              Comment


                #27
                Tai kad nieko dar negavo. RailBalticai ES pinigai ateina atskirai, o ne iš bendro katilo. Finansavimas buvo užtikrintas berods tik pernai. Latvija, Estija iš viso nieko nedaro. Lenkija, beje, taip pat.

                Comment


                  #28
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai kad nieko dar negavo. RailBalticai ES pinigai ateina atskirai, o ne iš bendro katilo. Finansavimas buvo užtikrintas berods tik pernai. Latvija, Estija iš viso nieko nedaro. Lenkija, beje, taip pat.
                  Būtent. Tik berods estai esamos trasos keliasdešimt km rekonstrukciją atliko. Lietuva gaus dalinį ES finansavimą tik dabar pradėtiems daugmaž realiems Rail Baltica darbams. Lenkija, beje, irgi tik šiemet pradeda darbus.

                  Comment


                    #29
                    Lyg ir nebuvo paminėta įdomi informacija:
                    „Panevėžiui labai svarbūs šio SPAV rezultatai. Viliuosi, jie bus miestui palankūs. Juk dar 2011 metais galimybių studiją parengusi Didžiosios Britanijos kompanija „Aecom“ nustatė, kad tinkamiausias ir ekonomiškiausias „Rail Baltica“ maršrutas būtų nuo Lenkijos sienos per Kauną, Panevėžį, Rygą, Piarnu iki Talino. Požiūrį, kad Panevėžys tinkamesnis „Rail Baltica“ atkarpos taškas, esame ne kartą išsakę ir žodžiu, ir raštu Ministrui Pirmininkui, susisiekimo ministrui, Transporto investicijų direkcijai, Seimo Europos reikalų komitetui, Panevėžyje rinktiems Seimo nariams“, – sako Panevėžio meras Vitalijus Satkevičius.

                    Comment


                      #30
                      Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                      Lyg ir nebuvo paminėta įdomi informacija:
                      Manau, kad šiuo atveju nė kiek ne kitaip nei praeityje ne kartą girdėti posakiai [Geležinkelis gali siekti Šakius]

                      Comment


                        #31
                        Dėl linijos per Panevėžį ...

                        INFO: www.radviliskis.lt / 2013-06-21

                        Informacija apie pradedamą rengti strateginį pasekmių aplinkai vertinimą
                        Informuojame, kad pradedamas rengti Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena strateginis pasekmių aplinkai vertinimas.

                        SPAV organizatorius – AB „Lietuvos geležinkeliai“, Mindaugo g. 12, 03603 Vilnius, tel. (8 5) 269 28 88, 269 32 83, faks. (8 5) 269 26 65, el. p. railbaltica@litrail.lt, v.griganaviciute@litrail.lt, s.poskus@litrail.lt.

                        SPAV dokumentų rengėjas – UAB „Sweco Lietuva“, V. Gerulaičio g. 1, 08200 Vilnius, tel. (8 5) 219 65 74, faks. (8 5) 261 75 07, el.p. info@sweco.lt, tomas.varneckas@sweco.lt.
                        SPAV pavadinimas – Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena strateginis pasekmių aplinkai vertinimas.

                        SPAV atlikimo pagrindas – Europinio standarto geležinkelio linijos nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos valstybių sienos tiesimo parengiamųjų darbų plano, patvirtinto LR Vyriausybės 2012 m. rugsėjo 26 d. nutarimu Nr. 1195 (Žin., 2012, Nr.115-5833) 6 punktas.

                        SPAV atlikimo tikslas – atlikti Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena strateginį pasekmių aplinkai vertinimą, įvertinant ir palyginant alternatyvias linijas Kaunas–Šiauliai-Lietuvos ir Latvijos valstybių siena (pagal Lietuvos Respublikos teritorijos bendrąjį planą, patvirtintą LR Seimo 2002 m. spalio 29 d. nutarimu Nr. IX-1154 (Žin., 2002, Nr. 110-4852) ir Kaunas-Panevėžys-Lietuvos ir Latvijos valstybių siena (pagal 2011 m. Europinės vėžės geležinkelio linijos („Rail Baltica” koridoriaus) Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje galimybių studijos rekomendacijas). Atsižvelgiant į SPAV rezultatus parinkti tinkamiausią geležinkelio linijos alternatyvą, sudarysiančią sąlygas Europinio standarto geležinkelio linijos tiesimo Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena tolimesnei plėtrai. Atsižvelgiant į SPAV rezultatus, pagrįsti planuojamo „transeuropinio I transporto koridoriaus Varšuva–Kaunas–Ryga–Talinas, B.3.3 Europinės vėžės kelio atkarpos Kaunas-Šiauliai-Latvijos siena”, pažymėtos LR teritorijos bendrajame plane, „Rail Baltica” trasos pakeitimo poreikį.

                        SPAV procedūros pradžia – 2013 m. birželio 7 d.

                        Pasiūlymų teikimas – rengiamiems SPAV apimties nustatymo dokumentui ir SPAV ataskaitai visuomenė gali raštu teikti pasiūlymus.

                        Pasiūlymai nurodytais adresais teikiami SPAV organizatoriui ir SPAV dokumentų rengėjui iki viešo supažindinimo su SPAV ataskaita susirinkimo ir jo metu. Visuomenė, teikdama pasiūlymus, privalo nurodyti: vardą, pavardę, adresą, motyvus, kuriais pagrindžiamas pasiūlymas ir pasiūlymo teikimo datą.
                        RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

                        Comment


                          #32
                          Lietuva ir EK rado kompromisą dėl bendros „Rail Baltica“ įmonės

                          Comment


                            #33
                            Lietuva daro dar vieną konfliktą su Latvija ir Estija -

                            Литовская государственная железная дорога зарегистрировала торговый знак Rail Baltica на свое имя
                            http://rus.delfi.ee/daily/business/l....d?id=66514690

                            Comment


                              #34

                              Estai ragina kuo skubiau steigti „Rail Baltica“ įmonę

                              Paulius Grinkevičius / BNS / 15min.lt

                              Baltijos valstybės turėtų nedelsti ir steigti bendrą europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ įmonę. Jos statyba, atsižvelgiant į Europos fondų paskirstymo taisykles, turėtų prasidėti iki 2020 metų, o ne 2021-2027 metais.

                              Tai pareiškė Estijos Techninės priežiūros institucija, atlikusi naują tyrimą, rašo Estijos agentūra „ERR News“, kuri remiasi dienraščio „Eesti Päevaleht“ informacija.

                              „Patariama, kad statyba būtų pradėta kuo greičiau, geriausiai iki 2020 metų, kaip nurodyta „Aecom“ studijoje, ir kuo daugiau darbų turi būti atlikta per pirmąjį finansinį laikotarpį“, – sakoma tarptautinės konsultacijų įmonės „Triniti“ ataskaitoje, kuri parengta vasarį, tačiau paskelbta tik dabar.

                              Iki šiol projektas buvo rengiamas pagal JAV architektūros ir inžinerijos konsultacijų įmonės „Aecom“ rekomendacijas.

                              Trys Baltijos šalys – Lietuva, Latvija ir Estija – ketina pasinaudoti Europos infrastruktūros tinklų priemone, ne tik tiesiant geležinkelį, bet ir įsigyjant žemę. Manoma, jog žemės išpirkimas kainuos 149 mln. eurų (apie 514 mln. litų).....................

                              Comment


                                #35
                                Kallas: Rail Baltica is closer to reality than ever before
                                http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=78441

                                Comment


                                  #36
                                  „Rail Baltica“ iš Šiaulių panosės gvelbia Panevėžys
                                  Mindaugas Laurinaitis,
                                  Šiauliu naujienos / verslas.delfi.lt
                                  2013 m. liepos 30 d. 16:00


                                  Pirmadienį vykęs Šiaulių regiono plėtros tarybos posėdis parodė, kokiu būdu įgyvendinamas strateginis tarpvalstybinės reikšmės projektas. Kol kaimyninės valstybės tarpusavyje nesusitaria, kaip įgyvendinti tarptautinį projektą „Rail Baltica“ – bėgius tiesti pro Šiaulius ar pro Panevėžį, savivaldybės priverstos blaškytis lyg pamestinukės: aktyvumo stinga Šiaulių valdžiai, o pagalį į ratus naudą pajutusiems panevėžiečiams netikėtai ėmė kaišioti Panevėžio apskrities politikai.

                                  Įgyvendinama skubotai

                                  Šį pirmadienį vyko skubotai sušauktas Šiaulių regiono plėtros tarybos posėdis. Šiuo metu dauguma politikų ir valdininkų yra atostogų įkarštyje, tad posėdyje dalyvavo tik menka dalis narių. Posėdžio metu paaiškinta susirinkimo priežastis – prieš keletą dienų gautas Aplinkos ministerijos raštas dėl „Rail Baltica“ projekto sąlygų. ..........


                                  ........ Per keletą dienų valdininkai turėjo parengti oficialų teisinį dokumentą, per valandą su keleto skirtingų savivaldybių vadovais išdiskutuoti ir kitą dieną pateikti galutinį atsakymą..........

                                  ........Planai stringa.........

                                  ........Dienraštis „Šiaulių naujienos“ dar 2011 metų viduryje rašė, kad vizija kiek pasikeitė ne šiauliečių naudai. „Studiją atliekančios kompanijos AECOM konsultantai siūlo europinę vėžę tiesti maršrutu Varšuva-Kaunas-Panevėžys-Ryga-Talinas“, - rašoma tuometinio Susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio atsakyme........

                                  .........Nuomonės išsiskyrė..........

                                  Ši žinia labai patinka Panevėžio miesto valdžiai, nes tai garantuotų, kad tarptautiniai keleiviniai, o dar svarbiau – krovininiai traukiniai keliautų pro Panevėžį, bet pagalį į ratus netikėtai ėmė kaišioti Panevėžio rajono bei Pasvalio rajono politikai.
                                  "Šiauliu naujienos" / Delfi.lt

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                    Lietuva daro dar vieną konfliktą su Latvija ir Estija -

                                    Литовская государственная железная дорога зарегистрировала торговый знак Rail Baltica на свое имя
                                    http://rus.delfi.ee/daily/business/l....d?id=66514690
                                    Traukinys š*kančių nelaukia. Yra toks posakis. Taip kad lietuviškas traukinys nelaukia šiame projekte š*kančių latvių ir estų.

                                    Parašė Vidma Rodyti pranešimą
                                    „Rail Baltica“ iš Šiaulių panosės gvelbia Panevėžys
                                    Mindaugas Laurinaitis,
                                    Šiauliu naujienos / verslas.delfi.lt
                                    2013 m. liepos 30 d. 16:00


                                    "Šiauliu naujienos" / Delfi.lt
                                    Kaip nuspręs LG ir ministerija, taip ir bus, o savivaldybių žodis nėra lemiamas.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Traukinys š*kančių nelaukia. Yra toks posakis. Taip kad lietuviškas traukinys nelaukia šiame projekte š*kančių latvių ir estų.





                                      Kaip nuspręs LG ir ministerija, taip ir bus, o savivaldybių žodis nėra lemiamas.
                                      Tai kad cia kaip tik mes velkames is paskos, butent tuo latviu spauda mirga jau ne pirmi metai. Neabejoju, jog jei ne LG turetumem bent jau ir Vilnius - Ryga traukini, kaip normalus zmones...

                                      Graudu ziuret net, kaip besidubliuojantys keliu skirtingu firmu autobusai kas pora valandu veza bent po 30 keleiviu, o LG net nepakrutina sub*nes...

                                      Comment


                                        #39
                                        O kartais Estai jau ne pirmieji kažką įkūrė dėl Rail Balticos? Lyg projektą ar nutiesę... Nes čia tai gryna pieva jau su Lietuva darosi.
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                          O kartais Estai jau ne pirmieji kažką įkūrė dėl Rail Balticos? Lyg projektą ar nutiesę... Nes čia tai gryna pieva jau su Lietuva darosi.
                                          Pagal mane atkarpa iki Valga taip pat jau buvo pats pirmasis zingsnis Rail Balticoj'e. o Lietuviai tik vaidina, jog kazka daro... 7km Sestokai - Mockava, kur greitis nuo 50 km/h padidejo net iki 60 km/h...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X