Nesuprantu, negi nebuvo atvažiavę ES kontrolieriai pasižiūrėt to geležinkelio? Net ne geležinkelių specialistui matosi, kad tai yra fuflo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNesuprantu, negi nebuvo atvažiavę ES kontrolieriai pasižiūrėt to geležinkelio? Net ne geležinkelių specialistui matosi, kad tai yra fuflo.
Comment
-
Man tai vienintelė mintis kilo dėl to geležinkelio prasmės - strateginis rokadinis kelias pridegti Suvalkų koridoriui su galimybe greitai permesti NATO kariuomenę (kosminių greičių tam nereikia).
Gal dėl to neafišuojama jo karinė paskirtis?
Kita vertus LG, įtariu, yra gerų savų GRU/FSB agentų, kurie perduotų informaciją.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNesuprantu, negi nebuvo atvažiavę ES kontrolieriai pasižiūrėt to geležinkelio? Net ne geležinkelių specialistui matosi, kad tai yra fuflo.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia ir problema, kad nesimato. Pažiūri į foto - gražu. Pakiša po nosim kažkokius gražiai sumaketuotus brėžinius su visokiais skaičiukais - gražu. Ir tiek to supratimo. Nei visuomenė, nei ES officialai, ir net žurnalistai nesusigaudo geležinkeliuose (kaip ir kitose smarkiai techninėse srityse). Jei tik pasirodo koks straipsnis žiniasklaidoje apie geležinkelius, tai net neperskaitęs žinai, kad kas antrame sakinyje bus nusišnekėjimai ir elementarios klaidos. O taip būna, nes žurnalistas nesupranta, apie ką rašo ir nesigilina į techniškumus, terminus ir principus. O kai niekas nieko nesupranta, tai galima lengva ranka daryti bele kaip ir, kaip šiuo atveju, vogti pinigus.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMan tai vienintelė mintis kilo dėl to geležinkelio prasmės - strateginis rokadinis kelias pridegti Suvalkų koridoriui su galimybe greitai permesti NATO kariuomenę (kosminių greičių tam nereikia).
Gal dėl to neafišuojama jo karinė paskirtis?
Kita vertus LG, įtariu, yra gerų savų GRU/FSB agentų, kurie perduotų informaciją.
Agentų galbūt yra, bet ką Rusija padarys? Jei čia yra ES mąsto projektas, sunku yra kąnors pakeisti.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Taip, Lietuvoje yra taip. Bet nemanau kad kitur yra taip. ES kontrolieriai tikrai galėtų pasamdyti pvz. DB specialistus atkarpos patikrinimui. Nebaisiai daug tai kainuoja.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMan tai vienintelė mintis kilo dėl to geležinkelio prasmės - strateginis rokadinis kelias pridegti Suvalkų koridoriui su galimybe greitai permesti NATO kariuomenę (kosminių greičių tam nereikia).
Gal dėl to neafišuojama jo karinė paskirtis?
Kita vertus LG, įtariu, yra gerų savų GRU/FSB agentų, kurie perduotų informaciją.Paskutinis taisė Lettered; 2017.12.03, 12:50.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Traukinius ir geležinkelį šiais laikais galima labai nesunkiai subombinti, tad karinė reikšmė tik simbolinė nebent.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Nežinau kaip dabar, bet WWII praktika rodė, kad geležinkelių bombardavimas neefektyvus. Ypač toliau nuo fronto linijos, kur negalima naudoti atakos lėktuvų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl neefektyvus? Kiek laiko užtruktų atstatyti geležinkelio atkarpą?
Bet tai II pasaulinis. Kaip dabar - nežinau.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dabartinės RB1 standartinės vėžės tiesimas iki Kauno yra elephant in the room. Daugiau, nei akivaizdu, kad visas tas "projektas" buvo daromas išimtinai vienu tikslu: siekiant išsidalinti (realiai tai tiesiog pavogti) nemažą finansavimo pyragą savų (Socdemų ir jų kuruojamų LG) ir draugelių chebroms. Visgi keli šimtai milijonų Eurų nesimėto ir jei Dailydkos, Bukevičiai ir panašūs atmatos prie to turėjo prieigą, tai believe you me, kad jie tuo pasinaudojo. Geležinkelis yra butaforinis ir netinkamas naudojimui t.y. traukiniams važiuoti.
Esu tikras, kad dabartinė ministerija ir Masiulis tai puikiai supranta. Būt galima parūrinti tuometinius atsakingus asmenis ir tikriausiai šviestųsi net kaliūzė ne vienam tuometiniam LG ir ministerijos žmogui. Bet iškart kiltų triukšmas ir ES netruktų susiprotėti, kad jų skirti pinigai buvo elementariai išvogti. Ir gali būti paprašyta juos visus grąžinti. Dėl to, gali būti, yra tylima, nors tai neabejotinai didžiausia vagystė nepriklausomos Lietuvos istorijoje. Klausimas, kaip dabar reiks vartytis dėl "rekonstrukcijos" t.y. tikrojo RB tiesimo?
1. RB pradeta statyti 2010 m. Nuo 2010 m iki 2012 m susisiekimo ministras buvo liberalas, siuo metu problemu su teisesauga turintis Eligijus Masiulis. Ar nepergrusi kaliuziu?
2. RB buvo numatyta patiesti 2009 m iki Kauno ir 2012 m. Iki Talino. Veliau sios datos pakeistos atitinkamai 2013 m ir 2015 m. Iki Kauno trasa paklota 2015 m, o iki Talino net nepradeta projektuoti. Jei butu nestate iki Kauno butu irgi nusikalteliai, nes stabdytu valstybines svarbos projekta.
3. Jei manai, kad pinigai buvo isvogti (gal turejai omenyje isgrobstyti atkatu forma ar pan.) turi tai irodyti, nes gali buti patrauktas atsakomyben kaip kai kurie delfio komentatoriai. Patarciau rasyt apgalvotai.
4. Gelezinkelis nors ir letas (ypac lenkijos puseje), bet tinkamas vaziuoti. Kursuoja Kaunas-Balstoge, krovininiai traukiniai. Greit ir Palemono terminalas nes nauda. Projektas brangiausias per Lietuvos istorija, tai jei butu state 240 km/ h greiti tai dar butu ir nepradeje, nes butu reikeje zemes ispirkt. Tai rezultate projektas butu pasibaiges net neprasidejus.
5. Jei Latviai ir Estai nores tai Lietuva paklos Kaunas-Lt/Pl siena naujai. Juolab pas Lenkus RB bus iki 160 km/h. Kam tiek ardomasi? Ar tik ne nauju pinigu isisavinimui?
6. Atkarpai Lt/pl siena- Kaunas isleista 1,3 mlrd. Eur. Atkarpai Kaunas-Lt/Lv siena projektavimas nepradetas, zemes dar neispirktos o jau isleista 300 mln Eur. Kaip tai pavadinti?
P.s. savo komentaru nenoriu nieko teisti, nei teisinti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimą
Keletas pastebejimu:
1. RB pradeta statyti 2010 m. Nuo 2010 m iki 2012 m susisiekimo ministras buvo liberalas, siuo metu problemu su teisesauga turintis Eligijus Masiulis. Ar nepergrusi kaliuziu?
2. RB buvo numatyta patiesti 2009 m iki Kauno ir 2012 m. Iki Talino. Veliau sios datos pakeistos atitinkamai 2013 m ir 2015 m. Iki Kauno trasa paklota 2015 m, o iki Talino net nepradeta projektuoti. Jei butu nestate iki Kauno butu irgi nusikalteliai, nes stabdytu valstybines svarbos projekta.
3. Jei manai, kad pinigai buvo isvogti (gal turejai omenyje isgrobstyti atkatu forma ar pan.) turi tai irodyti, nes gali buti patrauktas atsakomyben kaip kai kurie delfio komentatoriai. Patarciau rasyt apgalvotai.
4. Gelezinkelis nors ir letas (ypac lenkijos puseje), bet tinkamas vaziuoti. Kursuoja Kaunas-Balstoge, krovininiai traukiniai. Greit ir Palemono terminalas nes nauda. Projektas brangiausias per Lietuvos istorija, tai jei butu state 240 km/ h greiti tai dar butu ir nepradeje, nes butu reikeje zemes ispirkt. Tai rezultate projektas butu pasibaiges net neprasidejus.
5. Jei Latviai ir Estai nores tai Lietuva paklos Kaunas-Lt/Pl siena naujai. Juolab pas Lenkus RB bus iki 160 km/h. Kam tiek ardomasi? Ar tik ne nauju pinigu isisavinimui?
6. Atkarpai Lt/pl siena- Kaunas isleista 1,3 mlrd. Eur. Atkarpai Kaunas-Lt/Lv siena projektavimas nepradetas, zemes dar neispirktos o jau isleista 300 mln Eur. Kaip tai pavadinti?
P.s. savo komentaru nenoriu nieko teisti, nei teisinti.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąKokia prasme daryti Talinas - Kaunas 240 km/h? Nu ar yra kas nors, kas pasakys, kad karalius nuogas?!
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąKokia prasme daryti Talinas - Kaunas 240 km/h? Nu ar yra kas nors, kas pasakys, kad karalius nuogas?!
Bpttom line: projektas bus naudingas, jei bus skaidriai valdomas ir nebus išgrobstytas, kaip, deja, nutiko kai kuriems kitiems dideliems infrastruktūros projektams. Reikia tikėtis, kad Masiulis tuo pasirūpins.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip iš tikrųjų nelabai daug prasmės, ypač kai neišnaudojama esama infrastruktūra. BET 80+ % skiria ES, kas automatiškai išstumia visą projektą į pliusą Lietuvai.
Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip iš tikrųjų nelabai daug prasmės, ypač kai neišnaudojama esama infrastruktūra. BET 80+ % skiria ES, kas automatiškai išstumia visą projektą į pliusą Lietuvai. Su sąlyga, kad tai nebus išgrobstyta Dailydkų&Co ar panašių banditų. Statyba ir naujas maršrutas turėtų pridėti visai nemažai skaičių po kablelio BVP augime.
Bpttom line: projektas bus naudingas, jei bus skaidriai valdomas ir nebus išgrobstytas, kaip, deja, nutiko kai kuriems kitiems dideliems infrastruktūros projektams. Reikia tikėtis, kad Masiulis tuo pasirūpins.
Comment
Comment