Dar daugiau naudos būtų ne švaistyti pinigus spartinant geležinkelį, o gerinti pačiuose miestuose susisiekimą su stotimi. Aišku kur galima sąlyginai pigiai padidinti greitį - kodėl gi ne.
Pvz reikia nusigauti iš Pašilaičių į kokį tolimą Kauno tašką, pvz Megą. Su mašina grubiai valanda, piko metu biški daugiau. Su traukiniu sakykim 1h arba su teoriniu greituoju būtų 30-40min. Beeeet tiek nusigauti iki stoties Vilniuje, tiek nuo stoties Kaune reiks dar po pusvalandį. Pridedam persėdimuose laiko atsargą ir skirtumas pasidaro vienareikšmis. Traukinyje sutaupytos 30min nevaidina esminio vaidmens.
Tas pats ir Vilnius-Ryga. Sakykim su greituoju traukiniu 2h. Neperdarant Vilnius-Kaunas vėžės būtų 2:30h. Su mašina irgi 2:30h, max 3h + nereikia derintis prie grafiko ir žiūrėt kada paskutinis traukinys grįžti. Pridedam atvykimą nuo-iki stoties - vėlgi tos 30min Vilnius-Kaunas atkarpoje nedaro milžiniškos reikšmės.
Pvz reikia nusigauti iš Pašilaičių į kokį tolimą Kauno tašką, pvz Megą. Su mašina grubiai valanda, piko metu biški daugiau. Su traukiniu sakykim 1h arba su teoriniu greituoju būtų 30-40min. Beeeet tiek nusigauti iki stoties Vilniuje, tiek nuo stoties Kaune reiks dar po pusvalandį. Pridedam persėdimuose laiko atsargą ir skirtumas pasidaro vienareikšmis. Traukinyje sutaupytos 30min nevaidina esminio vaidmens.
Tas pats ir Vilnius-Ryga. Sakykim su greituoju traukiniu 2h. Neperdarant Vilnius-Kaunas vėžės būtų 2:30h. Su mašina irgi 2:30h, max 3h + nereikia derintis prie grafiko ir žiūrėt kada paskutinis traukinys grįžti. Pridedam atvykimą nuo-iki stoties - vėlgi tos 30min Vilnius-Kaunas atkarpoje nedaro milžiniškos reikšmės.
Comment