Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar daugiau naudos būtų ne švaistyti pinigus spartinant geležinkelį, o gerinti pačiuose miestuose susisiekimą su stotimi. Aišku kur galima sąlyginai pigiai padidinti greitį - kodėl gi ne.

    Pvz reikia nusigauti iš Pašilaičių į kokį tolimą Kauno tašką, pvz Megą. Su mašina grubiai valanda, piko metu biški daugiau. Su traukiniu sakykim 1h arba su teoriniu greituoju būtų 30-40min. Beeeet tiek nusigauti iki stoties Vilniuje, tiek nuo stoties Kaune reiks dar po pusvalandį. Pridedam persėdimuose laiko atsargą ir skirtumas pasidaro vienareikšmis. Traukinyje sutaupytos 30min nevaidina esminio vaidmens.

    Tas pats ir Vilnius-Ryga. Sakykim su greituoju traukiniu 2h. Neperdarant Vilnius-Kaunas vėžės būtų 2:30h. Su mašina irgi 2:30h, max 3h + nereikia derintis prie grafiko ir žiūrėt kada paskutinis traukinys grįžti. Pridedam atvykimą nuo-iki stoties - vėlgi tos 30min Vilnius-Kaunas atkarpoje nedaro milžiniškos reikšmės.

    Comment


      atsibudo troliai, vadinas reikalai juda gera linkme.

      Comment


        Reikalai kol kas niekur nejuda, o iki 2025 m. Lietuvai ir visų pirma ES reikia dagyventi. Katalonija paskelbė nepriklausomybę.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Reikalai kol kas niekur nejuda, o iki 2025 m. Lietuvai ir visų pirma ES reikia dagyventi. Katalonija paskelbė nepriklausomybę.
          Netiesa. Paskelbė derybųpradžią.

          Comment


            O kodėl net nėra aptariamas rusiškos vežės modernizavimas visose linijose (Vilnius - Kaunas ir Talinas - Kaunas). Ar ES nepripažįsta jokių kitų bėgių išskyrus savo standartą ir neskirs jam pinigų? Išvis nelabai suprantami yra tokie motyvai. Juk ir rusiška vežė gali būti pritaikyta greitajam eismui, pvz. S. Peterburgas - Maskva. Ir traukiniai iš ES tie patys Siemens Velaro ten važiuoja. Taip pat dabar proektojamas geležinkėlis Maskva - Kazanė, kuris lyg bus kinų statomas. CNR Corporation gi nesako, kad statys dbr savo kinietišką vežę...

            Comment


              Parašė Petr Rodyti pranešimą
              O kodėl net nėra aptariamas rusiškos vežės modernizavimas visose linijose (Vilnius - Kaunas ir Talinas - Kaunas). Ar ES nepripažįsta jokių kitų bėgių išskyrus savo standartą ir neskirs jam pinigų? Išvis nelabai suprantami yra tokie motyvai. Juk ir rusiška vežė gali būti pritaikyta greitajam eismui, pvz. S. Peterburgas - Maskva. Ir traukiniai iš ES tie patys Siemens Velaro ten važiuoja. Taip pat dabar proektojamas geležinkėlis Maskva - Kazanė, kuris lyg bus kinų statomas. CNR Corporation gi nesako, kad statys dbr savo kinietišką vežę...
              Gal todel kad pas mus geležinkėliai neprojektuolami iš vis.

              Comment


                Parašė LinS Rodyti pranešimą

                Netiesa. Paskelbė derybųpradžią.
                Tiesa. Pasirašė deklaraciją, bet oficialiai nepaskelbė. Matyt dar mano abi pusės, kad gali kažką suderėti ir kraujo praliejimo išvengti. Taigi, bet kokiu ES skyla. O tai atsilieps visiems ir viskam, geležinkeliams taip pat.

                Parašė Petr Rodyti pranešimą
                O kodėl net nėra aptariamas rusiškos vežės modernizavimas visose linijose (Vilnius - Kaunas ir Talinas - Kaunas). Ar ES nepripažįsta jokių kitų bėgių išskyrus savo standartą ir neskirs jam pinigų? Išvis nelabai suprantami yra tokie motyvai. Juk ir rusiška vežė gali būti pritaikyta greitajam eismui, pvz. S. Peterburgas - Maskva. Ir traukiniai iš ES tie patys Siemens Velaro ten važiuoja. Taip pat dabar proektojamas geležinkėlis Maskva - Kazanė, kuris lyg bus kinų statomas. CNR Corporation gi nesako, kad statys dbr savo kinietišką vežę...
                Politika - kuo toliau nuo Rusijos pabėgti. Dar dujų terminalas Lietuvos valdžios nieko nepamokė. Iš ko paskui mokės už nuostolingos RB eksploataciją ir palaikymą? Ir visų mūsų kišenės?

                Comment


                  Parašė Petr Rodyti pranešimą
                  O kodėl net nėra aptariamas rusiškos vežės modernizavimas visose linijose (Vilnius - Kaunas ir Talinas - Kaunas). Ar ES nepripažįsta jokių kitų bėgių išskyrus savo standartą ir neskirs jam pinigų? Išvis nelabai suprantami yra tokie motyvai. Juk ir rusiška vežė gali būti pritaikyta greitajam eismui, pvz. S. Peterburgas - Maskva. Ir traukiniai iš ES tie patys Siemens Velaro ten važiuoja. Taip pat dabar proektojamas geležinkėlis Maskva - Kazanė, kuris lyg bus kinų statomas. CNR Corporation gi nesako, kad statys dbr savo kinietišką vežę...
                  Todėl, kad bet kokį greičio padidinimą iškart suvalgo aširačių keitimas. Kol reikia keisti aširačius ar perkrauti, niekam toks maršrutas neįdomus.

                  Comment


                    Laba diena? Apie Talgo neteko girdėti? Per 1 minutę automatiškai pasikeičia aširačių plotis traukiniui lėtai judant be sustojimo per aširačių keitimo mechanizmą su keliaiviais stotyje. Nuvažiuokite Ispanijon ir įsitikinsite, kol dar karas ten neprasidėjo. Ten tokių įrangų ne viena ir dviejų vėžės pločių geležinkelių visas tinklas.

                    Paskutinis taisė Al1; 2017.10.11, 19:09.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Taigi, bet kokiu ES skyla. O tai atsilieps visiems ir viskam, geležinkeliams taip pat.

                      Kolegą AI1 galima suprasti - nesusilaikė Man irgi tokį niūrų ir lietingą rudenį norisi pasvajoti apie ką nors malonaus Tik mano svajonės gal kitokios

                      Comment


                        Atleiskit, o ka pastate nuo Lenkijos sienos iki Kauno? Ar negaus lietuva dar vienos baudos?

                        Comment


                          RailBalticą pastatė. Bet gobšumas frajerį pražudė. Lietuvai jau tokia RB netinka. Jau ir šitą naują liniją nori pertiesti, aišku, už ES pinigus. Nubausti nenubaus, bet babkių neduos.

                          Comment


                            Bet nuo Lenkijos iki Kauno nauja linija 240 km/h keleiviams tai ties

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              Bet nuo Lenkijos iki Kauno nauja linija 240 km/h keleiviams tai ties
                              Norėti yra viena, bet nereiškia, kad ES duos pinigus dar vienai linijai, kai vieną jau už ES pinigus Lietuva kaip RailBalticą nutiesė. Galiausiai kur toliau su tais 240 km/h? Lenkijoje bus 120-160 km/h. ir viskas. Be to ne tiesia linija, o lankais. Tai kokia prasmė naujos linijos iki Kauno? 10 min. tumpesnė kelionė?

                              Comment


                                Parašė Al1
                                Tema ne apie tai. RB nebus, nes už kelių metų geopolitinė situacija bus visai kita nei dabar.
                                Čia bus Rusija?

                                Comment


                                  ES pinigų neduos, nes jų neturės tokiems projektams. Arba tai, ką mini. Arba bus branduolinė žiema.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Norėti yra viena, bet nereiškia, kad ES duos pinigus dar vienai linijai, kai vieną jau už ES pinigus Lietuva kaip RailBalticą nutiesė. Galiausiai kur toliau su tais 240 km/h? Lenkijoje bus 120-160 km/h. ir viskas. Be to ne tiesia linija, o lankais. Tai kokia prasmė naujos linijos iki Kauno? 10 min. tumpesnė kelionė?
                                    Bet juk studija, o ir visi dabartiniai politiniai pareiskimai sako, kad Berlynas - Talinas bus 240 km/h, vadinasi, iki Kauno bus nauja trasa ir nauja linija, nes ta dabartine, pastatyta zigzagais tam netinka ir bus palikta arba kroviniams, arba isardyta.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      ES pinigų neduos, nes jų neturės tokiems projektams. Arba tai, ką mini. Arba bus branduolinė žiema.
                                      Kokiais metais turėtų įvykti tokia krizė?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Laba diena? Apie Talgo neteko girdėti? Per 1 minutę automatiškai pasikeičia aširačių plotis traukiniui lėtai judant be sustojimo per aširačių keitimo mechanizmą su keliaiviais stotyje. Nuvažiuokite Ispanijon ir įsitikinsite, kol dar karas ten neprasidėjo. Ten tokių įrangų ne viena ir dviejų vėžės pločių geležinkelių visas tinklas.
                                        Ir tikiesi kad visų vagonų vežimėlių aširačiai Europoje bus Talgro sistemos? Talgro gerai ten, kur juda pastovūs riedmenys. Pastatyk ją krovinių kelyje ir nustebsi.

                                        Comment


                                          Ne į temą pranešimai pašalinti. Gal būtų galima privengti politinių pažiūrų brukimo ir diskutuoti apie "Rail Baltica" projektą. Ačiū už suprantigumą.
                                          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                          Comment

                                          Working...
                                          X