Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Taigi ties 1435 mm iki Vilniaus, o ne esamą rekonstruos. Niekas esamo geležinkelio už RB pinigus nerekonstruos. Nors iš tikrųjų RB ir turėtų tokia būti: iki Kauno jau yra 1435 mm. Toliau į Vilnių ir Rygą, Taliną rekonstruojamas esamas geležinkelis, daromas visur 2 kelių, kai kur, kur reikia, ir 3 kelių ar net 4 (čia Vilniaus - Kauno linijai aktualiausia, atskiriant keleivinius ir krovininius srautus dalyje linijos).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi ties 1435 mm iki Vilniaus, o ne esamą rekonstruos. Niekas esamo geležinkelio už RB pinigus nerekonstruos.
Rail Baltica is a new fast, conventional double-track electrified and ERTMS-equipped railway line with maximum design speed of 240 km/h on the route from Tallinn through Pärnu – Rīga – Panevėžys – Kaunas to the Lithuanian-Polish border, with a connection from Kaunas to Vilnius.
- 1 patinka
Comment
-
Panasu, kad visgi Kaunas - Vilnius bus europiniai begiai. Siandien patvirtintame dokumente (http://www.vz.lt/transportas-logisti...l-rail-baltica) parasyta, kad:
a) “railway” means new fast conventional double track electrified railway line with the maximum design speed of 240 km/h and European standard gauge (1435 mm) on the route to be completed in accordance with uniform technical parameters based on the Technical Specifications for Interoperability, as defined in the relevant legal acts of the European Union ;
c) “route” shall be from Tallinn through Pärnu-Riga-Panevezys-Kaunas to Lithuanian Polish state border with a connection of Vilnius-Kaunas as a part of the railway;
Comment
-
Parašė jpou Rodyti pranešimą
Gal galima bent kokia semi-autoritetinga nuoroda, kur sitas butu parasyta? Nes bent jau is RB pulsapio tai suprantu kad Talin - Parnu - Riga - Panevezys - Kaunas - PL bus linija. O atsaka i Vilniu yra kaip bonusas, bet ne kaip pagrindine trasa:
Rail Baltica is a new fast, conventional double-track electrified and ERTMS-equipped railway line with maximum design speed of 240 km/h on the route from Tallinn through Pärnu – Rīga – Panevėžys – Kaunas to the Lithuanian-Polish border, with a connection from Kaunas to Vilnius.
Comment
-
Lenkai jau seniai pasakė, kad modernizuos (ir jau modernizuoja) esamą geležinkelį, aplenkti žada tik Olecką. Ir nebus jis greitasis. Taip kad Pribaltika apsikakojo, niekur su ta RB greitai nenuvažiuos į Vakarus, o greitieji traukiniai tik tarp Rygos, Talino ir Vilniaus, Kauno yra per didelė prabanga, nes nebus deramo keleivių srauto.
Parašė liutass Rodyti pranešimąA1, gali paaiskinti paprastai? Tai ties atsaka Kaunas-Vilnius, bus persedimas Kaune, miesto centrineje stotyje? Ar kaip bus?
o sena Kaunas Vilnius trasa paliks kroviniams?Paskutinis taisė Al1; 2017.10.10, 20:48.
Comment
-
Jau įsivaizduoju žaliųjų protestus. Ekonomiškai irgi logikos nėra apart fondų pinigų praplovimo
Blogiausia jei visas RB pastrigs vien dėl šitos vienos nesąmoningos atšakos. Kuri net nebūtina. Geriau už mažą dalį visos šitos sumos iš esmės atnaujintų bėgius, panaikintų likusias pervažas ir t.t. Būtų 80% efekto už 20% kainos. Arba jei taip nori statyti naują geležinkelį, tegu stato Vilnius - Panevėžys. Daugiau naudos būtų..
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąJau įsivaizduoju žaliųjų protestus. Ekonomiškai irgi logikos nėra apart fondų pinigų praplovimo
Blogiausia jei visas RB pastrigs vien dėl šitos vienos nesąmoningos atšakos. Kuri net nebūtina. Geriau už mažą dalį visos šitos sumos iš esmės atnaujintų bėgius, panaikintų likusias pervažas ir t.t. Būtų 80% efekto už 20% kainos. Arba jei taip nori statyti naują geležinkelį, tegu stato Vilnius - Panevėžys. Daugiau naudos būtų..
Comment
Comment