Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taigi, kad taip. Apie 240 km/h pradėjo spiegti pirmiausia latviai, o gal estai, kai Lietuvoje jau vyko RB statyba iki Kauno.

    Comment


      Jeigu bus nutiesta RailBaltica kelionė iš Vilniaus į Rygą užtruks 2,5h. O iš Vilniaus iki Talino 4,5h.
      http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...r-45-valandos/

      Comment


        Parašė Globalus Rodyti pranešimą
        Jeigu bus nutiesta RailBaltica kelionė iš Vilniaus į Rygą užtruks 2,5h. O iš Vilniaus iki Talino 4,5h.
        http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...r-45-valandos/
        Niekaip nesupratau, kuo čia dėtas Vilnius, jei Rail Baltica atšaka iki jo dar šakėmis ant vandens rašyta. Nors svajoti, aišku, nedraudžiama.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Niekaip nesupratau, kuo čia dėtas Vilnius, jei Rail Baltica atšaka iki jo dar šakėmis ant vandens rašyta. Nors svajoti, aišku, nedraudžiama.
          Šiuo atveju greičiais svaigti nereikėtų labai viešai. Geriau pasidomėti įvedamais jų apribojimais.

          Comment


            Susitarimas ratifikuotas: traukiniu nuo Varšvos iki Talino – jau 2026-aisiais

            „Rail Baltica“ – svarbiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos regione, integruosiantis Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Projekte dalyvauja penkios Europos Sąjungos šalys: Lenkija, Lietuva, Latvija, Estija ir netiesiogiai Suomija. Linija sujungs Helsinkį, Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių, Varšuvą.
            Nutiesus 700 km „Rail Baltica“ geležinkelį nuo Kauno iki Talino, kelionė šiuo maršrutu užtruks
            3 val. 24 min., o nuo Rygos iki Vilniaus – vos 2 val. 01 minutes.
            Bendra apskaičiuota trijų valstybių projekto investicijų suma yra apie 5,788 milijardo eurų. Investicijų Lietuvoje suma apie 2,474 milijardo eurų, iš kurių 85 proc. tikimasi finansuos ES.
            Pernai atlikta kaštų ir naudos analizė parodė, kad projekto socialinė-ekonominė nauda apytiksliai lygi 16,226 milijardų eurų.
            http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...u_2026-aisiais
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Nesuprantu, jei daro per Vilniu, tai kam per Kauna? Ir atvirksciai.

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                Nesuprantu, jei daro per Vilniu, tai kam per Kauna? Ir atvirksciai.
                Jo tikrai, jei nesupranti kam tai kodel jie tai daro? Nes tik vienam miestui reik rb2 jokiu būdu ne dviem. Vilnius arba Kaunas ir nekitaip. Bubilum
                Kubilum.Taškas.

                Comment


                  tai paaisking, kaip trasa eis? Vaziuoja is Varsuvos i Talina. Tai kokiu keliu? Ar bus du keliai: Varsuva - Kaunas - Talinas ir Varsuva - Vilnius - Talinas?

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    tai paaisking, kaip trasa eis? Vaziuoja is Varsuvos i Talina. Tai kokiu keliu? Ar bus du keliai: Varsuva - Kaunas - Talinas ir Varsuva - Vilnius - Talinas?
                    Vilnius bus apendikso nuo Kauno gale.

                    Comment


                      Tai kaip vaziuos is Varsuvos i Talina? Varsuva-Kaunas-Vilnius-Kaunas-Ryga-Talinas?

                      Comment


                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                        Tai kaip vaziuos is Varsuvos i Talina? Varsuva-Kaunas-Vilnius-Kaunas-Ryga-Talinas?
                        Varsuva - Kaunas - Ryga - Talinas

                        Comment


                          Tai kaip Vilnius vaziuos i Ryga arba Varsuva? Atskiru traukiniu iki Kauno su persedimu?

                          Comment


                            Duodu 99% kad naudos dabartinius Vilnius-Kaunas traukinius. Dabar gi vykdo programa ivertinti kiek reikia lesu norint pagreitinti susisiekima. Manau tas islaidas padengs is RB biudzeto ir pasakys kad Vilnius-Kaunas dabar RB.

                            Comment


                              Tai Vilnius tures Kaune persesti i kita traukini?

                              Comment


                                Žinoma, nelygis Kaune persėdinėti. Dajoš RB iki Vilniaus. Bus tiesiamas naujas geležinkelis, o ne rekonstruojamas esamas.

                                Comment


                                  Tiesiamas kokia trasa?

                                  Comment


                                    Taigi dar nėra jokios patvirtintos trasos, priešingai, nei nuo Kauno iki Latvijos.

                                    Comment


                                      Tai Lietuvoje bus dvi RB2 ir nuo Varsuvos iki Talino vaziuos du atskiri traukiniai? Vienas per Kauna, kitas per Vilniu?

                                      Comment


                                        Viena RB, nuo Kauno į Vilnių planuojama atšaka. Kaip traukiniai važiuos, galima bus kalbėti kai nuties ir, kas svarbiausia, jei nuties.

                                        Comment


                                          Bet is Varsuvos vaziuojant i Talina per Kauna, Vilnius tures persesti, ar is Kauno vaziuos i Vilniu, tada vel grys i Kauna ir toliau vaziuos i Ryga?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X