Och tie latviai, parazitai... Mes jiems terminala pas save pastatem, rygieciams RB apendiksa i Vilniu nutiesem, o jie mums spyga! Ir dar aliektra is priesu AE pirks. Greiciausiai ir bolsevikus per Jelgava ir Daugpili praleis i Lietuva. Ir dar krepsinyje daro... Kokie jie braliukai, tfu..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Gal jiems "nenaudinga", kad Lietuva iš viso egzistuoja? Bet tai būtų kažkokia žiurkių stiklainyje logika. Yra interesų derinimo etika, ir remiantis tuo privalu derėtis tarp valstybių lyg ir deklaruojančių save labiau nei draugiškomis.Parašė liutass Rodyti pranešimąOch tie latviai, parazitai... Mes jiems terminala pas save pastatem, rygieciams RB apendiksa i Vilniu nutiesem, o jie mums spyga! Ir dar aliektra is priesu AE pirks. Greiciausiai ir bolsevikus per Jelgava ir Daugpili praleis i Lietuva. Ir dar krepsinyje daro... Kokie jie braliukai, tfu..Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.20, 22:18.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokiam balansavimui? Rusija nežada nei elektros atjungti, nei jos nutraukti, nes Kaliningrado sritis yra ir per Lietuvą ji sujungta Baltarusija ir likusia Rusija.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiemet net po dviejų priėmimo turų į aukštąsias liko neužpildytų valstybinių vietų. Lietuvai galas, nes jau ir jaunimo nebėra daug... Visi tepa slides.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGrįžtant prie geležinkelių, galima buvo seniausiai įvesti tokius mokesčius ir Lietuvoje ir perkelti didelę dalį krovinių ant esamo geležinkelio. Geležinkelis YRA seniausiai. Ir tik nereikia pasakų sekti apie greičius, nes kroviniai vis tiek riedės ne daugiau 80 km/h greičiu (nes dar 1435 mm erdvėje daugybė prekinių vagonų, kurie greičiau važiuoti negali).
Aišku, žymiai paprasčiau paimti lengvus RU, BY ir KZ tranzitus, negu kad pradirbti naują koridorių ant 1520 mm vėžės.
Keleiviai: nuėmėm traukinius visur, kur tik galėjom. Kur negalėjom, paleidom tokius, kad niekas jais nevažiuotų (pvz privemtas vagonas be šviesos ir palydovų traukinyje Vilnius - Klaipėda) ir paskui stebimės kad žmonės persėdo į automobilius. O kur dar persėsti, jei autobusų parkai pasielgė taip pat? Vietoj to kad nutiesti 20 km kelio į Druskininkus, geriau išbombint jų geležinkelio stotį ir kelią iki sienos? Bet nenaudojamų stotelių renovuot nepamirštam, kaip ir perdažyti užrūdijusių šviesoforų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Iš kur tokios užtikrintos žinos? "Družba" sugedo per vieną naktį. Kaip ir muitinės informacinės sistemos stringa tik lietuviškiems vilkikams.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kur tai girdėta? O gal tiesiog valstybė per daug ir per gerai finansuoja aukštąjį mokslą? Prieš 20 metų baigęs mokyklą su 6 vidurkiu 10 balų sistemoje, į jokį Universitetą gali net nebandyti stoti. Dabar - prašom, į VF vietą pateksi. Todėl tie, kurie nenori mokytis su dvejetukininkais, tepa slides ten, kur išsilavinimas šį tą reiškia.
Kasmet vis buvo užpildomos visos valstybinės vietos, o šiemet - ne. Valstybė vietų skaičiaus nepadidino. Vadinasi vienintelė priežastis - demografinė. Visos kitos - kaip kad "prasta" mokslo kokybė (o kokiame trečiarūšiame Vakarų universitete ji geresnė? Į prestižines aukštąsias Vakaruose įstoja vienetai (labai gabūs arba turtingi) ir tai jokios įtakos neužpildytų vietų atsiradimui neturi), brangus mokslas (kai valstybinės vietos neužpildytos) yra pasakos ir nesąmonė. Lietuvoje nėra jokių perspektyvų ir tą supranta net abiturientas. Tai kam čia mokytis, jei galima iš karto emigruoti ir dirbti bei uždirbti daugiau nei Lietuvoje uždirba, tarkim, aukštosios profesorius... Kitas dalykas, kad emigruoja šeimomis ir todėl vidurines baigia vis mažiau ir mažiau vaikų ne vien dėl to, kad gimstamumo duobę, bet ir prie to prisideda emigracija su šeimom.
99 proc. stojančių yra baigę einamais metais ar keli metai atgal. Kas baigė prieš 20 metų praktiškai neturi jokių šansų įstoti, nes yra konkursinio balo sudarymo ypatumai, kurie leidžia tokius senius, norinčius studentauti, atsijoti. Jiems šviečia tik mokamos vietos. O jei vienetiniai atvejai pasitaiko, tai nieko tokio.
Tepa slides ne dėl universitetų ar "prasto" mokslo, o dėl perspektyvų nebuvimo Lietuvoje.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
LG rūpi tik Rytų-Klaipėdos krovinių srautas, kitoms kryptims nelieka nei noro, nei valios. Koks krovinių srautas per Joniškis - Eleja liniją? Ar tik ne toks pat kaip Mockava - Trakiszki? Atvežus vilkiku puspriekabes, jas kažkur reikia pakrauti nuo rampų (Kalvarija? Suwalki?) ir kažkur nukrauti (Kaunas? Radviliškis? Jelgava?) - deja, šiuose taškuose iki šiol nėra ir nebuvo jokios tam skirtos infrastruktūros (neskaitant šviežio Kauno terminalo). Šeštokai? O kaip iki jų privažiuoti?
Aišku, žymiai paprasčiau paimti lengvus RU, BY ir KZ tranzitus, negu kad pradirbti naują koridorių ant 1520 mm vėžės.
Keleiviai: nuėmėm traukinius visur, kur tik galėjom. Kur negalėjom, paleidom tokius, kad niekas jais nevažiuotų (pvz privemtas vagonas be šviesos ir palydovų traukinyje Vilnius - Klaipėda) ir paskui stebimės kad žmonės persėdo į automobilius. O kur dar persėsti, jei autobusų parkai pasielgė taip pat? Vietoj to kad nutiesti 20 km kelio į Druskininkus, geriau išbombint jų geležinkelio stotį ir kelią iki sienos? Bet nenaudojamų stotelių renovuot nepamirštam, kaip ir perdažyti užrūdijusių šviesoforų.
Kas dėl keleivių, tai žmonės pabėgo ir iš autobusų, nes valstybė vykdė masinės automobilizacijos politiką, naikindamą visą VT, ne tik traukinius, bet ir autobusus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia painioti priežasčių su pasekmėm. Tiek dėl "Družbos", tiek dėl vilkikų kalta Lietuva. Taigi, gauna, ko nusipelnė. Nenorėjo "Ivano prie vamzdžio prileisti", neteko vamzdžio.
Tik leiskite paklausti, kuo čia vilkikai dėti?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPindosai norėjo MN gauti - Kiesams galvas nupjovė ir Lietuva už MN dar ir primokėjo (nuostolių dengimas valstybės sąskaita). Pakaks čia to, kai šis režimas žlugs, tokios aferos kaip MN, terminalai, atominė elektrinė ir daugybė kitų, tame tarpe ir RB, bus atitinkamai įvertintos teisėtvarkos ir daug kam bus labai chrenova. Labai aktyviai sankcijas prastūminėjo ir už jas šokinėjo - muitinės problemos tai tik labai menkas Rusijos atsakas.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKasmet vis buvo užpildomos visos valstybinės vietos, o šiemet - ne. Valstybė vietų skaičiaus nepadidino. Vadinasi vienintelė priežastis - demografinė.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisos kitos - kaip kad "prasta" mokslo kokybė (o kokiame trečiarūšiame Vakarų universitete ji geresnė?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPakaks viskuo kaltinti tik LG. Valstybė kalta ne mažiau, nes ji formuoja politiką. Nėra politikos atitinkamos, ir turime tą ką turime. LG yra komercinė įmonė ir iš jos reikalaujama tik pelno. O kokiais būdais ji tai pasieks, valstybei nerūpi.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl LG irgi negali amžinai užsiimti labdara. Geležinkelių linijų uždarymas nėra LG kompetencija. Sprendimą uždaryti liniją priima seimas ar vyriausybė. Valstybiniu mastu gi nieko nebuvo daroma ta linkme, kad kroviniai važiuotų iš Vakarų Europos ar į ją geležinkeliu. Vien tik geležinkelio linijos atidarymas savaime nieko neduoda. Tačiau valstybė nuo tolimesnių veiksmų nusiplovė, pradėjo tik svaigti apie RB, kuri kaip stebukladarys viską išspręs, svarbu tik ją nutiesti.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas dėl keleivių, tai žmonės pabėgo ir iš autobusų, nes valstybė vykdė masinės automobilizacijos politiką, naikindamą visą VT, ne tik traukinius, bet ir autobusus.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Labai naudinga dirbti su tokia valstybe, kuriai nieko nereiškia pasirašytos sutartys.
Tik leiskite paklausti, kuo čia vilkikai dėti?
Prie ko vilkikai? O gal Rusija neturi teisės atsakyti į sankcijas? Ne Rusija pradėjo visą tai, Vakarai net nebuvo nustoję šaltojo karo vesti prieš Rusija, tik kad Rusija buvo silpna ir negalėjo atsakyti. Bet kai prie Putino šiek tiek sutvirtėjo, tai, matai, ajajai, agresyvi Rusija... Kai agresija kyla tik iš Vakarų pusės.
Geriau neatsakinėk, nes tema ne apie tai.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKą tik skaitėme alternatyvios istorijos pamoką.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąViena iš priežasčių - atviras putojimas kokios blogos aukštosios mokyklos ir kad jas reikia naikinti kaip tarakonus. Esant tokiai komunikacijai tie, kas gali įstoti į nemokamas vietas užsienyje, tą ir daro. Buvau priėmimo komisijoje ir kalbėjausi su tais, kurie 1 etape nepasirašė sutarčių.
Tu nepatikėsi. Beje, kas yra "trečiarūšis"?
Kas dėl aukštųjų jungimo, tai yra visiškai reikalingas ir natūralus procesas. Tiek aukštųjų tokiai šaliai kaip Lietuva nereikia. Kitas dalykas, kad valstybėje nėra pinigų (vėlgi, kodėl jų nėra, jei ekonomikoje viskas taip "gerai") švietimui ir mokslui. Ir man nereikia sekti pasakų. Pats dirbu aukštojoje, todėl turiu žinių. Valstybė pasakė - pinigų NĖRA ir nebus. Teks tenkinti tais, kurie yra. Todėl reikia jungtis. Jei nesusijungsite iš apačios, sujungsime iš viršaus. Aišku, yra klaninis-UAB'inis interesas prigriebti "optimizuojamų" aukštųjų mokyklų nekilnojamą turtą. O jis vertas kelių milijardų. Ir tie klanai turi nemažą įtaką procese. Tam, kad procesą pastumėti sparčiau, ir imtasi diskredituoti universitetus. Bet kokiu atveju, studentai nuo to nenukentės, nes niekas iš likviduojamo universiteto neišmes, priešingai, likviduojami universitetai bus prijungti prie stipiausių universitetų ir studentai baigdami gaus jų diplomus, o ne ten kokio Šiaulių universiteto ar pan....
Trečiarūšių universitetų pilna ir Vakarų Europoje. Gal visi vienodi? O gal čia vėl ta vergiškas mąstymas išlenda, kad Vakaruose viskas yra tik geriausios kokybės ir geriau nei pas mus? Kiek vien tik Vakarų Europoje yra universitetų? Keli tūkstančiai. Ir kiek iš jų patenka kad ir į 500-ą, kuriame yra ir, pavyzdžiui, Vilniaus universitetas? Galiausiai, aš iš viso skeptiškai vertinu tą reitingavimą, nes realiai tame nėra jokio objektyvumo. Na, bet tegu. Taigi, į kokius ten universitetus stoja abiturientai iš Lietuvos? Ar visi gali įstoti į oksfordus, harvardus? Ne. Nes tai ne pagal kišenę, o vien tik gabumų 99 proc. nepakanka. Tiksliau jie nieko nereiškia, nes gabius patys minėti ir panašūs universitetai atsirenka per olimpiadas. Tačiau tokių iš Lietuvos būna tik vienetai.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tiksliau Susisiekimo ministerija automatu laimino bet kokius LG sprendimus.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąPrimenu, nuo Kalvarijos iki Talino 1520 mm geležinkelio linija ėjo jau 1990 metais. Ir LG nieko nepadarė kad šia linija važiuotų tarptautiniai kroviniai. Paskui verkia kad baltarusiai atsiuntę 2 vagonais mažiau krovinių. per mėnesį.
- privatus verslas sau į kišenę - nusipirkai sunkvežimį ir veži. Geležinkeliai gi valstybiniai, sau į kišenę verslo nepadaryti teisėtai, o ne vagiant, sukčiaujant.
- nereikia mokėti už infrastruktūrą - kelius išlaiko valstybė, o geležinkelių linijas pati LG, ir tai įskaičiuojama į tarifą. Beje, geležinkeliai išlaiko ir automobilių kelius per akcizą už kurą.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąValstybė bėgo paknopstom besivydama automobilizacijos bangą, kurią sukėlė VT maršrutų mažinimas 1990-1995 metais.
Visa tai palietė ir geležinkelius. Tiesiog jiems LG įstatuose ir įstatymuose užkrauta pareiga vežti keleivius ir viskas. Valstybė niekaip neįsipareigojo dengti nuostolius. Tik kad jau pagal LG ir valdžios susitarimus kažkaip tai per mažesnį pelno mokestį ir pan. kompensuodavo. Bet tai tik iš dalies ir neskaidriai, nepririšant konkrečiai prie pervežimų kiekybės ir kokybės.Paskutinis taisė Al1; 2017.08.21, 13:14.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Vėl pasakos. Stojančių į užsienio universitetus yra dešimtys, gal pora šimtų per metus. Statistiškai žiūrint jie jokios įtakos bendrai nepadaro. Dar kartą kartoju, kad Lietuvoje katastrofiškai mažėja abiturientų ir tai yra tiesioginė demografinės duobės pasekmė bei masinės emigracijos ištisų šeimų rezultatas. Plius abiturientų emigracija, kurių 99 proc. iš karto emigruoja dirti užsienyje, o ne mokytis.
2014: 162 (15-19); 189 (20-24); 46 (25-29) Viso: 397
2015: 163 (15-19); 179 (20-24); 36 (25-29) Viso: 378
2016: 141 (15-19); 181 (20-24); 39 (25-29) Viso: 361
Zinoma, dalis ju yra per trumpalaikes mainu programas, bet net jei atmesime 50%, tai zymiai daugiau nei teigiate, kad is visos Lietuvos isvaziuoja. Mano semi-educated guess, kad UK statistika butu 10x didesne.
Comment
-
Tai nieko nerodo. Visokie erazmai, ir pan. trumpalaikiai mokslai. Nes jei imsime tiek, ir kaip sakai, D. Britanija 10x daugiau, tai dar paimkime kitas populiarias ES šalis, ir gausis, kad užsienyje mokosi beveik tiek pat, kiek Lietuvoje...
Geriau tai:
http://www.veidas.lt/kokios-lygos-un...ja-lietuviai-2
Ir baigiam šituos nukrypimus nuo temos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko nereiškia? Konkrečiai, kokias sutartis sulaužė? Nes vien tik ir girdisi bliovimas daugybę metų be faktų pateikimo.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko vilkikai? O gal Rusija neturi teisės atsakyti į sankcijas? Ne Rusija pradėjo visą tai, Vakarai net nebuvo nustoję šaltojo karo vesti prieš Rusija, tik kad Rusija buvo silpna ir negalėjo atsakyti. Bet kai prie Putino šiek tiek sutvirtėjo, tai, matai, ajajai, agresyvi Rusija... Kai agresija kyla tik iš Vakarų pusės.
Geriau neatsakinėk, nes tema ne apie tai.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVėl pasakos. Stojančių į užsienio universitetus yra dešimtys, gal pora šimtų per metus. Statistiškai žiūrint jie jokios įtakos bendrai nepadaro.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas dėl aukštųjų jungimo, tai yra visiškai reikalingas ir natūralus procesas. Tiek aukštųjų tokiai šaliai kaip Lietuva nereikia ...
Bet kokiu atveju, studentai nuo to nenukentės, nes niekas iš likviduojamo universiteto neišmes, priešingai, likviduojami universitetai bus prijungti prie stipiausių universitetų ir studentai baigdami gaus jų diplomus, o ne ten kokio Šiaulių universiteto ar pan....
Beje, danai turi 5 QS Top 500 universitetus. Kam jiems tiek?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTrečiarūšių universitetų pilna ir Vakarų Europoje. Gal visi vienodi? O gal čia vėl ta vergiškas mąstymas išlenda, kad Vakaruose viskas yra tik geriausios kokybės ir geriau nei pas mus? Kiek vien tik Vakarų Europoje yra universitetų? Keli tūkstančiai. Ir kiek iš jų patenka kad ir į 500-ą, kuriame yra ir, pavyzdžiui, Vilniaus universitetas?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGaliausiai, aš iš viso skeptiškai vertinu tą reitingavimą, nes realiai tame nėra jokio objektyvumo. Na, bet tegu. Taigi, į kokius ten universitetus stoja abiturientai iš Lietuvos? Ar visi gali įstoti į oksfordus, harvardus? Ne. Nes tai ne pagal kišenę, o vien tik gabumų 99 proc. nepakanka. Tiksliau jie nieko nereiškia, nes gabius patys minėti ir panašūs universitetai atsirenka per olimpiadas. Tačiau tokių iš Lietuvos būna tik vienetai.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas aukščiau stovi - ministerija ar jai pavaldi LG? Kieno žodis paskutinis? Ir kas kaltas, kad ministerijoje neatsirado valios nepriimti tokių sprendimų? Gal LG?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes ne LG turėjo daryti ir formuoti pervežimų politiką, o valstybė ministerijos lygmenyje kaip minimum. Valstybė pasirinko automobilių transportą ir viskas. Kodėl? Klanininiai ir grupiniai interesai - automobilių transportu lengva gabenti krontrabandą;
- privatus verslas sau į kišenę - nusipirkai sunkvežimį ir veži. Geležinkeliai gi valstybiniai, sau į kišenę verslo nepadaryti teisėtai, o ne vagiant, sukčiaujant.
- nereikia mokėti už infrastruktūrą - kelius išlaiko valstybė, o geležinkelių linijas pati LG, ir tai įskaičiuojama į tarifą. Beje, geležinkeliai išlaiko ir automobilių kelius per akcizą už kurą.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPriežasčių ir pasekmių supainiojimas. Tai valstybė ir skatino automobilizaciją pati žlugdydama viešąjį transportą - visiškas nusišalinimas ir VT politikos nebuvimas. ....
Paskui viskas griuvo kaip sniego gniūžtė nuo kalno, pavirtusi į laviną.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisa tai palietė ir geležinkelius. Tiesiog jiems LG įstatuose ir įstatymuose užkrauta pareiga vežti keleivius ir viskas. Valstybė niekaip neįsipareigojo dengti nuostolius. Tik kad jau pagal LG ir valdžios susitarimus kažkaip tai per mažesnį pelno mokestį ir pan. kompensuodavo. Bet tai tik iš dalies ir neskaidriai, nepririšant konkrečiai prie pervežimų kiekybės ir kokybės.
Vistik manau kad LG reikia skelti į kelias įmones, kurios užsiimtų keleivių, krovinių vežimu, infrastruktūra (keliai, signalizacija), krova stotyse ir terminaluose bei techniniu aptarnavimu.
Comment
-
Parašė Loidas Rodyti pranešimąKiek skaitydavau šias diskusijas kartais Al1 mintys net atrodydavo logiškos, nu bet šitoj temoj matyt žmogui nerviukai neišlaikė ir atsiskleidė visame gražume kaip įstaigos latvių gatvėje klientas. Turbūt dar algelę rubliais ima už dalyvavimą šitose diskusijose.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Naftos produktų tiekimo vamzdynu sutartį. Reikia teksto?
Kokios sankcijos Rusijai buvo paskelbtos 2006 metais? Kodėl jos sistema genda selektyviai tam tikrų šalių vežėjams?
Dėl vežėjų. Lietuva visai neselektyviai, t.y., nuolat užsiima rusofobijos sklaida, nepagrįstų pretenzijų reiškimu ir kt. Todėl pakaks čia pasakų, viskas, ką Rusija "duoda" atgal Lietuvai, yra išprovokuota pačios Lietuvos ne tik kad nedraugiškos, bet ir priešiškos, provokacinės politikos. Įdomu, jei kaimynas ant tavęs nuolat be pagrindo bliautų, kad tu vagis, išsigimėlis, melagis ir pan., nekiltų noras duoti jam į snukį?
Ir pakanka šitų nukrypimų nuo temos.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
100 studentų yra apie 2% įstojusių. Nėra taip ir mažai.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąAš, būdamas VU Rektoriumi nepasirašyčiau diplomo asmeniui, kuris visą laiką mokėsi ŠU (nors prieš ŠU nieko neturiu) - ranka nekiltų. Ypač jei nebūtų galima išmesti tų, kurie negali mokytis universitete. Pasikartosiu: viena iš priežasčių yra netinkama pokyčių komunikacija.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąBeje, danai turi 5 QS Top 500 universitetus. Kam jiems tiek?
QS Top 500 yra 216 universitetu iš Europos. Kadangi aš dirbu ir dėstau universitete, kuris šioje srityje užima 101-150 vietą pagal QS reitingą, vistik noriu sužinoti kas yra "trečiarūšis universitetas".
Kas yra trečiarūšis? O ar Lietuvoje tokių yra? Visgi neapsiverčia liežuvis kai kuriuos vadinti aukšto lygio universitetais net ir Lietuvoje. O tai gal tokių universitetų nėra kitose V. Europos šalyse? Gal vergiškai tikėsime pasakomis, kad viskas, kas Vakaruose yra tik aukščiausios kokybės ir tik pas mus viskas blogai? Ir kaip įvardinti tuos V. Europos universitetus, kurie nepapuola į 500-ą ir yra net ne 700, o dar tolimesnėse vietose... Taigi, atrodo turėtų būti aišku, kad kuo geresnis universitetas, tuo mokslas jame brangesnis. Ar gali iš Lietuvos žmonės leisti sau tokią prabangą? Ne, išskyrus saujelę turtingųjų vaikų. Visi kiti arba moka už mokslą trečiarūšiame universitete, kur viskas kelis kartus pigiau. O paskui atvažiuoja į Lietuvą, ir, jei reikia, mojuoja neaiškiu diplomu, o pas mus gi viskas, kad iš Vakarų yra labai aukštos kokybės. Va, jis ten, Vakaruose baigė aukštąjį. Ir niekam nerūpi, kad tai kokia nors skylė, kuri iš esmės irgi užsiima diplomų pardavimu... Apie supergabius kita kalba - tokie mokosi nemokamai ir geruose universitetuose. Bet jiems siūlosi patys universitetai. Ir tokių yra vienetai - olimpiadininkai iš esmės ir ne daugiau.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Stoja ten, kur mato tikslą. Ne visose aukštosiose mokyklose mokslas mokamas. Beje, nėra oksfordų ar harvardų, yra Oksfordas ar Harvardas. Vienaskaita.
Mokslas mokamas daugumoje aukštųjų, ypač užsieniečiams net ir iš ES šalių. Arba yra kvotos. Viskas priklauso nuo šalies. Galimybės yra mokytis nemokamai, bet vėlgi, tik geriausiems ir jie konkuruoja su kitais geriausiais iš kitų šalių. Todėl kalbos apie masinius (keli procentai) lietuvių mokslus užsienio universitetuose yra pasakos.
Harvardai, oksfordai daugiskaita ir iš mažosios raidės. Yra tokia literatūrinės raiškos priemonė lietuvių kalboje, kai tikriniai daiktavardžiai verčiami daugiskaitiniais bendriniais, jais įvardijant tam tikrą aibę, daugumą panašios kokybės, kilmės ir pan. daiktų, reiškinių ar net asmenų. Dabar nepamenu kaip tai vadinasi.
Ir gal baigiam šitą nukrypimą nuo temos.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąAukščiau stovi partiniai interesai, ir pats gerai supranti kurios partijos.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąAr manai kad atskyrus kelius ir signalizaciją LG pajamos iš krovinių padidės? Ne, nes tais keliais galės važiuoti bet kas, sumokėjęs infrastruktūros mokesčius. Kuro akcizai turi būti naudojami ten, kur važinėja jį naudojančios transporto priemonės. Ir manau čia tik LG problema kad jie vis dar negrįžta infrastruktūrai.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąŠiaip yra ir daugiau priežasčių, ne tik politinės. Negalima laukti autobuso, kuris gal atvažiuos. Arba traukinio, į kurį gal įlipsi. Be to ir automobilizacijos pakilimas prasidėjo ~1995 metus.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTai ir yra problema. Jei nori gauti kompensaciją, įrodyk kad tau jos reikia. Kad tinkamai sutvarkyti grafikai, srautai, išlaidos daromos ten, kur jų reikia. Disbalansas - žiūrim ką ir kaip sutvarkyti. tačiau dabar neaišku ar dalis keleivių vežimo nuostolio neatsiranda iš pvz infrastruktūros priežiūros.
Vistik manau kad LG reikia skelti į kelias įmones, kurios užsiimtų keleivių, krovinių vežimu, infrastruktūra (keliai, signalizacija), krova stotyse ir terminaluose bei techniniu aptarnavimu.
Pirmiausia valstybė turėtų įvesti tvarka automobilių kelių sistemoje. Kad kiekvienas važiuojantis jais mokėtų realią kainą už naudojimąsi infrastruktūra.Paskutinis taisė Al1; 2017.08.22, 11:29.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮtariu, kad ji taip surašyta, kad Lietuva nieko negali net ir teisme įrodyti, jei iš viso numatyta galimybė teistis. Tai kas kaltas? Jei buto neužrakini ir įlenda vagis, tai kaltė tenka ne tik vagiui, bet ir pačiam savininkui, nes nereikia būti žioplam. Žioplumas kainuoja.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuvoje per daug smulkių ir nepajėgių universitetų, kurie turi būti sujungti su didžiaisiais ir reformuoti. Kiekybė nelemia kokybės, tuo labiau, kad pinigų Lietuvoje mokslui nėra pakankamai.
Tai - Gordijaus mazgas. Paprasčiausia būtų šių universitetų studentus perkelti į jų pasirinktų Lietuvos universitetų išlyginamųjų studijų grupes, išlaikant jų statusą (VF arba VNF) ir, sėkmingai apgynus baigiamuosius darbus, išduoti šių universitetu diplomus. Skaudu finansiškai, bet nematau kitos galimybės išspręsti šią problemą.
Pinigų mokslui yra, pats dalyvavau paskutiniuose MA seminaruose paramai gauti. Taip, ne visi juos gali gauti, yra daug saugiklių ir galbūt perteklinių reikalavimų. Bet dirbančioms mokslinėms grupėms gauti finansavimą yra realu.
Pinigų nėra studijoms, o tai - skirtingi dalykai. Pagal turimus biudžetus ir jų paskirstymą Lietuvos universitetai neturėtų patekti į QS top 500.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas yra trečiarūšis? O ar Lietuvoje tokių yra? Visgi neapsiverčia liežuvis kai kuriuos vadinti aukšto lygio universitetais net ir Lietuvoje.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe partiniai, o grupiniai-klaniniai ir visai nepriklausomai nuo partijos. Tiksliau, tuos pačius interesus gali turėti ir kelios partijos. Taip kad nereikia čia baksnoti į vieną kurią partiją.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia atskyrimas? Valstybės politiką geležinkelių transporto kaip visumos, o ne tik bėgių ir stočių ar lokomotyvų ir vagonų atžvilgiu. Nėra jokios LG problemos, nes kaip valstybinė įmonė ji negali eiti prieš valdžią. Tiksliau jokie valstybinių įmonių vadovai, jei pradės rautis ant valstybės valdžios ir kažko tai griežtai reikalauti (o ne prašyti) ilgai poste nesėdės. Tai kam parintis?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVėl pasekmių ir priežasčių painiojimas. Valstybė savo politika neužtikrino to, kad viešasis transportas tenkintų keleivių poreikius.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai yra nesąmonė. Pasakyk Maximai, kad jai reikia susiskaldyti į N įmonių. Taip, Maximą sudaro kelios įmonės, bet ne dėl veiklos efektyvumo tai padaryta, o siekiant išvengti tam tikrų teisinių pasekmių, finansinės atsakomybės, įsipareigojimų ir pan. nepaprastųjų ir ne tik situacijų atveju.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPirmiausia valstybė turėtų įvesti tvarka automobilių kelių sistemoje. Kad kiekvienas važiuojantis jais mokėtų realią kainą už naudojimąsi infrastruktūra.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei buto neužrakini ir įlenda vagis, tai kaltė tenka ne tik vagiui, bet ir pačiam savininkui, nes nereikia būti žioplam. Žioplumas kainuoja.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąŠiuo konkrečiu atveju, kad jau negalėjo atidaryti durų, tai prikišo į spyną degtuku.
p.s. galiu tik pakartoti: Per paskutinius 500 metų Lietuva nebuvo okupuota Rusijos ar nekariavo gal tik 50 metų. Patirtį Lietuva turi išsamią.
Paskutinis taisė Arunasx; 2017.08.22, 13:33.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąTai bus RB? Kokia ji bus? Kada bus projektas?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Šiuo konkrečiu atveju, kad jau negalėjo atidaryti durų, tai prikišo į spyną degtuku.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTai gal tokių smulkių ir nepajėgių universitetų Lietuvai iš vis nereikia?
Tai - Gordijaus mazgas. Paprasčiausia būtų šių universitetų studentus perkelti į jų pasirinktų Lietuvos universitetų išlyginamųjų studijų grupes, išlaikant jų statusą (VF arba VNF) ir, sėkmingai apgynus baigiamuosius darbus, išduoti šių universitetu diplomus. Skaudu finansiškai, bet nematau kitos galimybės išspręsti šią problemą.
Niekas studentų niekur nekels. Tai būtų jų teisių pažeidimas. Galiausiai nėra jokios tragedijos. Kai įvykstų apjungimas, sekančių metų priėmimas jau vyktų pagal aukštesnius kriterijus. O tie, kurie įstojo, jau kaip nors baigs pagal senas programas. Galiausiai niekas nedraudžia, tarkim, nuo sekančių mokslo metų prijungtų aukštųjų studentams pakelti studijų programų karteles. Šiek tiek, nebūtinai iki prisijungusio universiteto lygio. Kad visiški locheliai atsisijotų natūraliai. Nors ir tai neįvyks. Nematau tragedijos, nes galiausiai po 4 metų nebeliks tų silpnų studentų, kurie stojo į silpnas aukštąsias. Jie gaus diplomus ir tiek. Per tiek metų aukštasis mokslas buvo nuvertintas ir lygis krito ant tiek, kad tie studentai, gavę diplomus, jau nieko nebepakeis. O gyvenimas ir darbas jau juos atsijos.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąPinigų mokslui yra, pats dalyvavau paskutiniuose MA seminaruose paramai gauti. Taip, ne visi juos gali gauti, yra daug saugiklių ir galbūt perteklinių reikalavimų. Bet dirbančioms mokslinėms grupėms gauti finansavimą yra realu.
Tie pinigai buvo 3 metus marinuoti beveik nieko neduodant. Dabar visi išbadėję puolė rašyti projektus ir gaus tik kas 10-as. O ką kitiems daryti? Būtent, reikalavimai tokie, kad reikalaujama patentų, o jie laikomi kaip vos ne komercinės pajamos, kas iš karto neleidžia gauti visos prašomos sumos projektui. Arba galima dirbti nemokamai, tai būtų užskaitoma kaip institucijos įnašas į projektą. Arba vadovų publikacijų sutapimas ne didesnis nei 20 proc. tarp visų pareiškėjų nepriklausomai nuo mokslo srities. Ką tai reiškia? O gi, kad tarpdiscipininių tyrimų geriau nedaryti. Kad naujos mokslininkų grupės negali atsirasti, nes iš karto bendros publikacijos (juk mokslininkai šventoje vietoje neatsiranda, dirbama būna kolektyve, o nuo jo atsksiskirti ir sukurti naują jau galimybės apribotos. Nes kertama galimybė gauti naują projektą. Kodėl tokie debiliški reikalavimai? O todėl, kad pinigų NĖRA. Tą sumą paskirstys ir nieko daugiau šiemet nenusimato, išskyrus kai kuriuos "minkštus" pinigus. Reiklavimai debiliški tam, kad administraciniu būdu sumažinti konkurenciją. Tiesiog niekas nenori skaityti daugybės paraiškų ir už jų vertinimą mokėti pinigus ekspertams. Bet esmė tame, kad pinigų kiekis, kuris buvo prieš 3 ir daugiau metų, dabar jau ne tas, ir jų daugiau nebus. Mes su kolegomis vertinome paraiškų reikalavimus ir priėjome išvadų, kad yra siekiama, jog pinigus gautų tam tikros grupės. Taip, jos dirbančios, bet, kaip sakant, "savos". Kitiems kažką gauti bus sunku. Nemažai kolegų tiesiog nusispjovė ir net nerašė, nors anksčiau jie turėjo daug projektų, ir tarptautinių.
Dar kartą kartoju, kad baigiam šitą nukrypimą nuo temos.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąPinigų nėra studijoms, o tai - skirtingi dalykai. Pagal turimus biudžetus ir jų paskirstymą Lietuvos universitetai neturėtų patekti į QS top 500.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąČia buvo paties teiginys, taigi laukiu apibrėžimo.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKad labai akivaizdu kuri partija viską tvarkė.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąĮvelkam šią situaciją į pervežimus vilkikais: kontora turi išskirtinius kelius, kuriais niekas kitas negali važiuoti; išskirtinį rinkoje transportą, galintį vežti bet kokį krovinį ir vietoje to kad bandytų jį išnaudoti 95% (ok, kartais kai kurie klientai bus aptarnauti kiek vėliau), ji naudoja pvz 25% transporto pajėgumų senu klientų aptarnavimui ir laukia Valstybės nurodymo kur jai važiuoti ir ką vežti.
Jei jau imtume minimą hipotetinę situaciją su autotransportu, tai kelius turėtų išlaikyti pats vežėjas. Valstybė, tarkim, tik epizodiškai prisidėtų. Ir pervežimų kaina išaugtų dešimtimis kartų. Čia ir visa esmė autotransporto "stebuklo" ir konkurencinio privalumo prieš geležinkelius - jie beveik nieko nemoka už infrastruktūrą ir infrastruktūrinės dedamosios nėra pervežimų tarifuose. Ir dar - sukčiauja su kuru, samdo vergus vairuotojus iš trečių šalių, aplamai sukčiauja su mokesčiais ir t.t. Gal LG turi dirbti tokiais metodais? Todėl natūraliai autotransportas dalyje pervežimų gali pasiūlyti pigesnius tarifus. O geležinkeliai negali su juo konkuruoti ir todėl turėtų įsikišti valstybė. Ne nurodydama kur ir ką vežti, o visų pirma sudarydama tokias sąlygas (o tai transporto politika), kad autotransportas mokėtų pilną kainą už naudojimąsi kelių tinklu, nesukčiautų. Ir garantuoju, kad "stebuklingu" būdu išryškėtų, jog geležinkeliu vežti pigiau. Taip, ne visur galima geležinkeliu privežti, bet ten, kur galima juo ir būtų vežama.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Todėl kad viešasis transportas - ne valstybinio, o savivaldybės lygio problema. Neužsiciklink senuose ekonomikos vadovėliuose.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąDėl tų pačių priežasčių kaip ir Maximai ( plius kryžminis subsidijavimas ir neaiškus sąnaudų paskirstymas) LG turėtų būti suskaidyti. Pasikartosiu: reikia dotacijos keleivių vežimui - rodyk visą balansą, o ne tai kad renovavom stotį, iš karto ją uždarėm nes nėra keleivių ir po metų nugriovėm, nes nėra pingų priežiūrai. Hm, įdomu, Senuosiuose Trakuose yra dar stoties budėtojas?
Dar kartą kartoju, kad privatus verslas susikaido į smulkesnes įmones tik tam, kad apsisaugoti nuo ieškinių, teisinės atsakomybės ir kitokių pretenzijų iš kito privataus verslo subjektų ar valstybės. Jei nebūtų tokio poreikio, tai neišsiskaidytų.
Comment
-
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
Logiška yra viską daryt į ateitį su rezervu, o ne taisyt klaidas, kurios brangiai kainuoja.
Comment
Comment