Parašė miraged
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Shots Rodyti pranešimąViskas kas nuo PL/LT sienos iki Palemono yra RB1. Šioje temoje jau buvo minėta http://www.miestai.net/forumas/showt...t=873&page=207 kad pasirašyta sutartis Jiesia-Rokai. Tai ji ir vykdoma.
http://vz.lt/transportas-logistika/2...jancios-kainosPaskutinis taisė miraged; 2017.04.06, 09:20.
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimąViskas kas nuo PL/LT sienos iki Palemono yra RB1.Paskutinis taisė Jemelia; 2017.04.07, 22:31.
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąKas čia taip pasakė? RB1 - tai PL siena-Kauno geležinkelio stotis. RB2 - tai Jiesia-LV siena (su atšaka į Vilnių).
Dabar, matyt, apsižiūrėta, kad pasakyta negerai, tai ir sakoma kitaip... Realiausia ir būtų visa kas tarp LT-PL sienos ir Palemono būti RB-I. Priešingu atveju, kaip matyti, iš Lenkijos iki Kauno neatvažiuoja prekiniai traukiniai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGal dokumentuose atkarpa tarp Kauno ir Palemono vadinama RB2 dėl kokių nors formalių priežasčių (kaip kad finansavimo)? Realybėje RB1 yra PL-Palemonas ir čia nelabai yra vietos neaiškumui.
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąKas čia tokia per realybė? Realybė yra tokia, kad oficialiai projektas RB1 yra įvykdytas ir užbaigtas. O europinė vėžė atvesta tik iki Kauno geležinkelio stoties. Tai kur čia ta RB1 Palemone realybė, jei ten tik rusiška vėžė nutiesta? Kažkieno svajos - tai toli gražu ne realybė.
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąKas čia tokia per realybė? Realybė yra tokia, kad oficialiai projektas RB1 yra įvykdytas ir užbaigtas. O europinė vėžė atvesta tik iki Kauno geležinkelio stoties. Tai kur čia ta RB1 Palemone realybė, jei ten tik rusiška vėžė nutiesta? Kažkieno svajos - tai toli gražu ne realybė.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKas yra oficialiai, nėra baisiai svarbu. Kur kas svarbiau, kaip yra realiai. RB1 bus realiai užbaigta tada, kai į Palemoną bus nutiesta standartinė vėžė nuo ten, kur ji dabar užbaigta (Kaune) ir vsiame ruože veiks signalizacija.
"Specialistų" nuomonę išklausėm, dabar paklausykim, ką kalba "nenusimanantys"
citata:
"2015 metų rugpjūčio paskutinę savaitę po daugiau nei septynių dešimtmečių pertraukos Kauno traukinių stotyje buvo pasitikti pirmieji keleiviai, be persėdimų traukiniu atvykę tiesiai iš Lenkijos. Šis istorinis įvykis pažymėjo projekto „Rail Baltica“ pirmojo etapo – ruožo nuo Lenkijos-Lietuvos valstybių sienos iki Kauno pabaigą. Galutinai įtvirtintas jis bus įrengus signalizacijos ir ryšio sistemą – tai ketinama padaryti iki 2020 metų, taip gerokai padidinant traukinių greitį sutvarkytame ruože."
Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/liet...-lydere/229959
© Lietuvos žinios
Parašė Al1 Rodyti pranešimą...O ruožai Jiesia - Palemonas ir Kaunas - Palemonas yra RB1...
citata:
"Dar praėjusiais metais buvo pradėti ir parengiamieji „Rail Baltica“ antrojo etapo darbai: pradėtas rengti Specialusis planas ir strateginiai poveikio aplinkai vertinimai. Šias veiklas numatoma baigti iki metų pabaigos. Po to prasidės žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir techninio linijos projektavimo darbai. Juos vykdant, 55 kilometrų ilgio atkarpoje iki Latvijos ketinama įrengti geležinkelio sankasą ir susijusius infrastruktūros elementus: viadukus, pralaidas, praginas, tiltus. Ruože Jiesia-Rokai jau atrinkti rangovai, kuriais tapo jungtinės veiklos partneriai UAB „Hidrostatyba“ ir Leonhard Weiss RTE AS. Lapkričio mėnesį planuojama paskelbti konkursą ruožų Rokai-Palemonas bei Palemonas-Kaunas rangos darbams."
Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/liet...-lydere/229959
© Lietuvos žinios
Čia matyt iš "nenusimanymo" Rail Baltica" ruožai nuo Rokų iki Palemono priskirti prie antro etapo, t.y. taip vadinamo RB2
Parašė Al1 Rodyti pranešimą...Jokio RB2 dar nėra, jis tik popieriuose. Tikiuosi, kad ten ir liks.Paskutinis taisė Jemelia; 2017.04.08, 23:19.
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąSu tavim diskutuoti, tai kaip su pliku pešiotis - tiek tau, tiek Al1 argumentai nereikalingi, jūs vis tiek geriau už visus "žinot", "kaip yra realiai", o visa kita jums "nesvarbu"
"Specialistų" nuomonę išklausėm, dabar paklausykim, ką kalba "nenusimanantys"
citata:
"2015 metų rugpjūčio paskutinę savaitę po daugiau nei septynių dešimtmečių pertraukos Kauno traukinių stotyje buvo pasitikti pirmieji keleiviai, be persėdimų traukiniu atvykę tiesiai iš Lenkijos. Šis istorinis įvykis pažymėjo projekto „Rail Baltica“ pirmojo etapo – ruožo nuo Lenkijos-Lietuvos valstybių sienos iki Kauno pabaigą. Galutinai įtvirtintas jis bus įrengus signalizacijos ir ryšio sistemą – tai ketinama padaryti iki 2020 metų, taip gerokai padidinant traukinių greitį sutvarkytame ruože."
Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/liet...-lydere/229959
© Lietuvos žinios
citata:
"Dar praėjusiais metais buvo pradėti ir parengiamieji „Rail Baltica“ antrojo etapo darbai: pradėtas rengti Specialusis planas ir strateginiai poveikio aplinkai vertinimai. Šias veiklas numatoma baigti iki metų pabaigos. Po to prasidės žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir techninio linijos projektavimo darbai. Juos vykdant, 55 kilometrų ilgio atkarpoje iki Latvijos ketinama įrengti geležinkelio sankasą ir susijusius infrastruktūros elementus: viadukus, pralaidas, praginas, tiltus. Ruože Jiesia-Rokai jau atrinkti rangovai, kuriais tapo jungtinės veiklos partneriai UAB „Hidrostatyba“ ir Leonhard Weiss RTE AS. Lapkričio mėnesį planuojama paskelbti konkursą ruožų Rokai-Palemonas bei Palemonas-Kaunas rangos darbams."
Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/liet...-lydere/229959
© Lietuvos žinios
Jokio RB2 "nėra", tik ES fondai Latvijai ir Estijai skyrė po ketvirtį-penktadalį milijardo eurų šio projekto įgyvendinimui Ar tavo nuomone tie pinigai skirti latviškam ir estiškam RB1, apie kurį latviai ir estai turbūt net girdėję nėra?be pykčio
Comment
-
Aš jau kelis kartus minėjau, kad žurnalistai nenusimano apie ką rašo. Kažkas jiems pasakė, ar jiems patiems lemputė nušvito, ir parašė. O ir oficialūs asmenys dažnai painioja RB ir RB2. Net ir LG atstovai maišosi ar specialiai skleidžia neteisingą informaciją. Todėl kokių tau argumentų reikia? RB2 - šimtus kartų jau rašyta - greitojo elektrifikuoto geležinkelio linija nuo Kauno iki Talino. RB1 - paprasta iki Kauno. Todėl pakaks čia tuščiai ginčytis - Jiesia - Palemonas ir Palemonas - Kaunas yra paprastos neelektrifikuotos linijos nuo Lenkijos sienos galutinė grandis, t.y. paprasta RB.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš jau kelis kartus minėjau, kad žurnalistai nenusimano apie ką rašo. Kažkas jiems pasakė, ar jiems patiems lemputė nušvito, ir parašė. O ir oficialūs asmenys dažnai painioja RB ir RB2. Net ir LG atstovai maišosi ar specialiai skleidžia neteisingą informaciją.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl pakaks čia tuščiai ginčytis - Jiesia - Palemonas ir Palemonas - Kaunas yra paprastos neelektrifikuotos linijos nuo Lenkijos sienos galutinė grandis, t.y. paprasta RB.
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąAš tau dešimtis nuorodų beigi citatų pateiksiu (dalį jau pateikiau), kur tvirtinama, jog pirmasis Rail Balticos etapas, t.y. Rail Baltica I buvo užbaigtas, nutiesus europinę vėžę iki Kauno geležinkelio stoties, bet tu vis tiek aiškinsi, kad taip nėra, yra visiškai kitaip, kad Rail Baltica I etapas tęsiasi darbais ruožuose nuo Jiesios ir geležinkelio stoties iki Palemono.
Comment
-
Visiškai jokios kritikos informacijai, kuri pateikiama žiniasklaidoje... Parašys, kad marsiečiai užpuolė, irgi patikėsi... Jokios kritikos politikų ir valdininkų žodžiams...
Pradžioje iš tikrųjų nebuvo jokio paprasto ir nepaprasto RB. Bet kol latviai ir estai malė liežuviu ir kaltino Lietuvą, kad ji sabotuoja RB, Lietuvoje sugebėjo nutiesti liniją nuo sienos iki Kauno ir tai oficialiai buvo finansuojama iš ES fondų kaip RailBaltica. Nepilnai, nes pagal planą turėjo būti iki pat Palemono. Bet nedavė tiek pinigų. Taip pat nepakako lėšų signalizacijai. Tuo tarpu Latvijoje ir Estijoje ir toliau plakimo liežuviais ir rašliavos nepasislinkta. RB2 tai neoficialus pavadinimas, greičiau antras didelis etapas, kurio metu jau vieningai LT, LV ir EE turėtų nutiesti liniją nuo Kauno iki Talino. Visai naują (nauja trasa, o ne palei esamą geležinkelį), visai kitų techninių charakteristikų ir parametrų. Taip kad gal pats pradėk vadovautis sveiku protu, o ne tuo, ką savo žiniasklaida, valdžiažmogiai ir suinteresuoti LG atstovai.
Taip, būtent taip ir yra - greitoji linija nuo Talino iki Kauno, o toliau į Lenkiją dar vienas etapas tolimoje ateityje. Tik kad pačioje Lenkijoje net nežada iki 2020 m. turėti daugiau nei 160 km/h tarp Varšuvos ir Bialystoko, o iki Lietuvos sienos tik 120 km/h. Todėl dar kartą kartoju, kad tai, kas vadinama RB2 - tai linija Kaunas (Palemonas) - Talinas, greitoji, elektrifikuota. RB3 gal būt bus linija nuo Kauno į Lenkiją ir Lenkijoje, o RB4 - tunelis į Helsinkį.Paskutinis taisė Al1; 2017.04.09, 14:56.
Comment
-
Suomių įlankos tunelio kontūrai
... Apie tai, kad tarp Estijos ir Suomijos būtina įrengti tunelį su geležinkelio linija, prabilta vystant europinės vėžės geležinkelio projektą „Rail Baltica“ iš Lenkijos per Lietuvą, Latviją, Estiją į Suomiją...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Studija: „Rail Baltica“ Baltijos šalims atneš 16 mlrd. Eur naudos
Bendra socioekonominė „Rail Baltica“ nauda Baltijos šalims bus didesnė nei 16 mlrd. Eur, o vienas iš šalių biudžetų investuotas euras galėtų atnešti 5,9 Eur naudos – tokias išvadas daro E&Y analitikai, atlikę projektų kaštų ir naudos analizę.
5,788 mlrd. Eur – apytikriai tiek turėtų kainuoti „Rail Baltica“ projektas trijose Baltijos šalyse. Estija į projektą turėtų įnešti 1,346 mlrd. Eur. Iš nacionalinio biudžeto mokama dalis turėtų siekti 268 mln. Eur. Projekto dalis Latvijoje kainuos 1,968 mlrd. Eur(valstybės dalis – apie 393 mln. Eur). Lietuvos dalis didžiausia iš trijų Baltijos šalių – čia bus investuoti 2,474 mlrd. Eur (valstybės dalis sieks apie 493 mln. Eur).
Infrastruktūros priežiūros išlaidos 2030 m. visose trijose Baltijos šalyse sieks 58,9 mln. Eur.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment