O bus ka kraut, kai jau bus kur?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąO bus ka kraut, kai jau bus kur?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNu va kad ir šiandien atvažiavo vokiečių karinė technika. Dabar tik iki Šeštokų ar kažkur panašiai. O galėtų iki pat Kauno. Būtų ir daugiau krovinių, jei tik bus gera infrastruktūra.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKitas dalykas, kuris yra svarbus, turizmas. Galima neabejoti, kad skaičiai didės būtent dėl RB2. Daugiau žmonių norės aplankyti regioną, kur greitai ir patogiai gali pamatyti visas 3 baltijos šalis ir per kelias valandas nuvažiuoti traukiniu iš vienos šalies į kitą. Dabar tokios galimybės nėra. O ir patys daugiau keliausim pas kaimynus bei jie pas mus.
Parašė John Rodyti pranešimąKiek yra "daug"? Sunku atknisinėti statistiką, bet prekiniai traukiniai beveik visur važiuoja ir HSR linijomis. Bent jau tomis, kurios pritaikytos 200-250km/h greičiams t.y. kaip RB2.
O mažinti greičio nereiks. Pakaks prižiūrėti ir išlaikyti standartus.
Parašė Elis Rodyti pranešimąKodėl mes turėtumėm galvoti apie greičio mažinimą Rail Balticoj? Po velnių, mums ES savo pinigais suteikė istorinę galimybę turėti pirmąją geležinkelių liniją, kurioje greitis bus didesnis negu tarpukariniais laikais. Ir mums, ir latviams, estams bei, tolimesnėje ateityje, suomiams bus lengviau pasiekti Vakarų Europą. Net jeigu lenkai rekonstruos savo linijas tik iki 120 km/h, nebebūsim Europos geležinkelių backwater.
Kyla klausimas, kodėl Lenkija nenorėjo įsitraukti į greitaeigės linijos kūrimo procesą, ar jai nėra intereso, kad jos geležinkeliais naudotųsi keleiviai iš Baltijos šalių, kad jie galėtų lengviau pasiekti Varšuvos oro uostą, važiuoti dabartinėm linijom į Berlyną, Prahą, Budapeštą? Ar ir Lenkijoj keleivių vežimas neša tokius didelius nuostolius ir yra ekonomiškai nenaudingas?
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąInfrastruktūra yra - Šeštokuose. Jeigu Šeštokuose neužtenka - buvo galima pastatyti Mockavoje (vietos tam buvo pakankamai). O dabar turime pinigus siurbiantį objektą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiais laikais turistai iš tolimesnių šalių atvyksta lėktuvais. O 3 Baltijos šalis ir dabar galima greitai pamatyti važiuojant autobusais. Arba skrendant, jei iš Vilniaus į Taliną.
Niekur HSR linijomis kroviniai nevežami. Taip, yra, pavyzdžiui, Prancūzijos pašto TGV traukiniais, bet tai visai kas kita. Standartiniai krovininiai vagonai greitųjų geležinkelių nelaužo.
Comment
-
Ir tik dėl kažkokio tai turistų noro Lietuva turėtų išlaikyti greituosius geležinkelius? Dar kartą kartoju, jei ne buka LT, LV ir EE politika geležinkelių srityje, tai keleivinis susisiekimas esamu geležinkeliu tarp visų trijų šalių galėjo būti ir plėtotis. Bet ne, viskas buvo užraukta. Lygtai kažkoks tai mistinis RB pritrauks keleivius... Visų pirma nereikėjo jų prarasta. Dabar jau viskas, keleiviai prarasti amžinai, automobilizacija per tuos 10-15 metų išaugo, aviacija išsiplėtojo, geležinkelis neturi jokių perspektyvų susigrąžinti ženklią dalį keleivių. Taip, keleivių bus, bet tik nedidelė dalis, kuri persės iš autobusų ar vietoj lėktuvo rinksis traukinį...
Tai kad apie krovininius traukinius, važinėjančius greitųjų geležinkelių linijomis nieko neranda visagalis googlas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr tik dėl kažkokio tai turistų noro Lietuva turėtų išlaikyti greituosius geležinkelius? Dar kartą kartoju, jei ne buka LT, LV ir EE politika geležinkelių srityje, tai keleivinis susisiekimas esamu geležinkeliu tarp visų trijų šalių galėjo būti ir plėtotis. Bet ne, viskas buvo užraukta. Lygtai kažkoks tai mistinis RB pritrauks keleivius... Visų pirma nereikėjo jų prarasta. Dabar jau viskas, keleiviai prarasti amžinai, automobilizacija per tuos 10-15 metų išaugo, aviacija išsiplėtojo, geležinkelis neturi jokių perspektyvų susigrąžinti ženklią dalį keleivių. Taip, keleivių bus, bet tik nedidelė dalis, kuri persės iš autobusų ar vietoj lėktuvo rinksis traukinį...
Tai kad apie krovininius traukinius, važinėjančius greitųjų geležinkelių linijomis nieko neranda visagalis googlas.
Bet kadangi RB2 jau bus bet kokiu atveju (nebent nutiks kokia nors tataklizma), tai geriau žiūrėkim, ką jis duos ir kokį poveikį darys Baltijos šalių ekonomikoms.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr keleiviams patogiau atvykti Lietuvon į miestą, nei į kažkokį kaimą Lietuvos pakraštyje, kur reikia daryti persėdimą.
Parašė John Rodyti pranešimąBet kadangi RB2 jau bus bet kokiu atveju (nebent nutiks kokia nors tataklizma), tai geriau žiūrėkim, ką jis duos ir kokį poveikį darys Baltijos šalių ekonomikoms.Paskutinis taisė Aleksio; 2017.02.07, 20:50.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKeleivių yra labai mažai, tuo labiau važiuojant į Vilnių vis tiek reikia peršokti į kitą traukinį.
Teigiamų poveikių nebus (nebent laikyti teigiamu dalyku trumpalaikį efektą statybos metu).
Būtent, "duoda - imk" principas. Svarbu įsisavinti. Ir čia esminis žodis yra "įsisavinti".
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas dėl Varšuvos oro uosto, tai paskaičiavus kelionės traukiniu kainą ir sugaištą laiką, vis tiek pigiau ir laiko požiūriu geriau bus skristi iš Vilniaus. Arba Rygos.Paskutinis taisė andyour; 2017.02.07, 22:27.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisų pirma nereikėjo jų prarasta. Dabar jau viskas, keleiviai prarasti amžinai, automobilizacija per tuos 10-15 metų išaugo, aviacija išsiplėtojo, geležinkelis neturi jokių perspektyvų susigrąžinti ženklią dalį keleivių.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąVLN-KLP vasarą kartais neturi laisvų vietų. Vagonai tarybiniai, greitis tik 90km/h, vagonai nuo greičio dažnai smarkiai mėtosi. Kai tolygiai skrietų moderniais vagonais ir 250km/h, tada atsiras ir keleiviai.
P.S. greitis į Klaipėda siekia 115km/h, o ne 90.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNiekas pernelyg nesiginčyja, kad RB2 ekonomiškai nėra labai apgrįstas projektas.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąVLN-KLP vasarą kartais neturi laisvų vietų. Vagonai tarybiniai, greitis tik 90km/h, vagonai nuo greičio dažnai smarkiai mėtosi. Kai tolygiai skrietų moderniais vagonais ir 250km/h, tada atsiras ir keleiviai. Žmonės pamėgs ir nebenorės grįžti prie autobusų.
Parašė andyour Rodyti pranešimąValstybėje daug kas ekonomiškai nepagrįsta Man tik iki šiol neaišku, kodėl jie nepagrindė iki pat Varšuvos.Paskutinis taisė Al1; 2017.02.07, 23:20.
Comment
-
Sprendimas dėl Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena tiesimo
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
LR Susisiekimo ministerijos inf.
2017.03.08
INFORMACIJA APIE PRIIMTĄ SPRENDIMĄ DĖL EUROPINIO STANDARTO
GELEŽINKELIO LINIJOS KAUNAS–LIETUVOS IR LATVIJOS VALSTYBIŲ SIENA
TIESIMO IR EKSPLOATACIJOS LEISTINUMO POVEIKIO APLINKAI POŽIŪRIU
...................3. Planuojamos ūkinės veiklos pavadinimas:
Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena tiesimas ir eksploatacija.
4. Planuojamos ūkinės veiklos vieta (apskritis, savivaldybė, seniūnija, miestas ar kaimo gyvenamoji vietovė):
Kauno m. sav. (Petrašiūnų sen.), Kauno r. sav. (Neveronių, Karmėlavos sen.), Jonavos r. sav. (Bukonių, Dumsių, Kulvos, Užusalių, Žeimių sen.), Kėdainių r. sav. (Šėtos, Truskavos sen.), Panevėžio r. sav. (Naujamiesčio, Paįstrio, Panevėžio, Ramygalos, Vadoklių, Upytės sen.), Pasvalio r. sav. (Joniškėlio apylinkių, Namišių, Pušaloto, Saločių, Vaškų sen.)
5. Planuojamos ūkinės veiklos aprašymas (trumpai apibūdinama planuojama ūkinė veikla):
Poveikio aplinkai vertinimo (toliau – PAV) ataskaitoje įvertintos dvi planuojamos geležinkelio ir jo infrastruktūros objektų alternatyvos. Pasirinkta optimali planuojamos geležinkelio linijos alternatyva Nr. 1.
Planuojamos geležinkelio linijos techninės charakteristikos nustatytos vadovaujantis 2014 m. lapkričio 18 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1299/2014 dėl Europos Sąjungos geležinkelių sistemos infrastruktūros posistemio techninių sąveikų specifikacijų (TSS) 4.2.1 punktu:
planuojamo geležinkelio linija yra P2-F1 (keleivių ir krovinių vežimo mišrus
eismas);
ašies apkrova – 22,5 t;
gabaritas – GC;
geležinkelio linijos greitis – 200–250 km/h keleiviniams traukiniams, 100–120
km/h prekiniams traukiniams;
traukinio ilgis – 740–1050 m;
naudingas perono ilgis – 200–400 m.
Planuojama įrengti geležinkelio linija bus elektrifikuota bei dvikelė, 1435 mm vėžės pločio, su stotimis Kaune ir Panevėžyje. Geležinkelio linijos aprūpinimui elektros energija kas 1 km yra numatoma įrengti transformatorines. Geležinkelio linijos elektrifikacijai numatomos pastatyti elektros traukos pastotės.
Keleivinių traukinių eismas numatomas apytikriai nuo 6.00 iki 24.00 val., 2 valandų intervalu. Prekinių traukinių eismas numatomas organizuoti nakties metu nuo 24.00 iki 6.00 val.
Sekmadieniais numatomi geležinkelio linijos tikrinimo bei priežiūros darbai, todėl keleivinių traukinių grafikas nustatomas skirtingai nei kitomis savaitės dienomis
Šioje PAV ataskaitoje poveikis aplinkai dėl numatomo planuoti Lokomotyvų bei vagonų aptarnavimo centro (toliau – LVAC) ir 1435 mm pločio vėžės kelyno veiklų nevertinamas. Šių objektų poveikis numatomas vertinti kitų projektų metu. Pradėjęs rengti LVAC ir 1435 mm pločio vėžės kelyno projektus, planuojamos ūkinės veiklos organizatorius (Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, AB „Lietuvos geležinkeliai“) visuomenę informuos nustatyta tvarka............................
Paskutinis taisė Vidma; 2017.03.15, 11:12.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl RB vadinama "Europinio standarto" geležinkeliu? Koks tas "Europinis standartas"?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl RB vadinama "Europinio standarto" geležinkeliu? Koks tas "Europinis standartas"?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
https://lt.wikipedia.org/wiki/1435_m...97%C5%BE%C4%97
1435 mm pločio geležinkelio vėžė. Šalyse kur naudojama, yra vadinama standartine vėže. Tai labiausiai paplitusi pasaulyje plačiojo geležinkelio vėžė...Lietuvoje ši vėžė dažniausiai vadinama europine vėže.
Comment
Comment