Tai nusipirk Maybachus 5 ir paskui verk, kad nėra už ką maisto nusipirkti. Taip ir su geležinkeliu. Jei jis dirbs nuostolingai, o jis dirbs nuostolingai, tai iš kur bus imami pinigai nuostoliams padengti? Ir nuostoliai bus kur kas didesni, nes tai greitoji linija, kurios eksploatacija kainuos kur kas daugiau nei paprastosios. Ale svarbu paimti pinigus, įsisavinti. Ar ne? Tai gal su didesne nauda galima juos būtų buvę panaudoti geležinkeliui tiesiog rekonstruojant esamą liniją ir už ES lėšas pastatas kelis perkrovimo terminalus ne tik Kaune, bet ir Marijampolėje, Šeštokuose, Kalvarijoje, Kazlų Rūdoje ar Mauručiuose...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė jpou Rodyti pranešimąES dave pinigu pinigu susisiekimo gerinimui. Lietuva pasistate RB1 iki Kauno, Latvija sukiso i labai grazu oro uosta, Estai dabar nepamenu kam, bet tikrai ne gelezinkeliams. Dabar ES duoda vel pinigu. Baltijos seses statys nauja gelezinkeli - zmones dirbs, gaus algas, darbuotojai pinigus leis, vietine ekonomika kils. Kas tuo gelezinkeliu naudosis - niekam neidomu, nes gi konvergencija, saliu suartejimas ir t.t. Keleiviu srautas RB2 bus super mazas, ta zino ir EK ir projekto rengejai. Kroviniu vistiek niekas neves ant 240, bet juk pinigus duoda dabar - tai reikia imti...
Traukinys ant magnetinių pagalvių gal tik neseniai pradėjo atsipirkti, jei tiksliai pamenu.Paskutinis taisė andyour; 2017.02.03, 22:12.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąKinijoje, dar tuo metu skurdžioje, tiesė greitus geležinkelius. Pradžioje turi atsirasti infrastruktūra, o tik vėliau ja pradeda naudotis verslas ir civiliai.
Kitas dalykas, kuris yra svarbus, turizmas. Galima neabejoti, kad skaičiai didės būtent dėl RB2. Daugiau žmonių norės aplankyti regioną, kur greitai ir patogiai gali pamatyti visas 3 baltijos šalis ir per kelias valandas nuvažiuoti traukiniu iš vienos šalies į kitą. Dabar tokios galimybės nėra. O ir patys daugiau keliausim pas kaimynus bei jie pas mus.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKitas dalykas, kuris yra svarbus, turizmas. Galima neabejoti, kad skaičiai didės būtent dėl RB2. Daugiau žmonių norės aplankyti regioną, kur greitai ir patogiai gali pamatyti visas 3 baltijos šalis ir per kelias valandas nuvažiuoti traukiniu iš vienos šalies į kitą. Dabar tokios galimybės nėra. O ir patys daugiau keliausim pas kaimynus bei jie pas mus.
Jeigu tik civiliams, tai labai svarbus momentas turėti atšaką iš Varšuvos ir gana greito susisiekimo. Iš Varšuvos labai daug tiesioginių skrydžių į Europą. Būtų alternatyva tiek mums, tiek turistams į Baltijos šalis.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąLabai nesidomėjau RB, bet kaip suprantu, ten tik civiliams? Europinė vėžė netinka kroviniams, nes krovinių srautai iš rytų?
Jeigu tik civiliams, tai labai svarbus momentas turėti atšaką iš Varšuvos ir gana greito susisiekimo. Iš Varšuvos labai daug tiesioginių skrydžių į Europą. Būtų alternatyva tiek mums, tiek turistams į Baltijos šalis.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKroviniai galės keliauti ir iš Lenkijos.
Parašė John Rodyti pranešimąAišku RB2 atveju tai gal nėra baisiai aktualu, nes mes už ją nelabai ir mokėsim. O išlaikyti kaip nors sugebėsim.Paskutinis taisė Aleksio; 2017.02.03, 23:00.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAr daug krovinių perveža greitaeigės linijos Japonijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Amerikoje?
"Kaip nors" reiškia greičio mažinimą. O mažesniu greičiu galima ir dabar važinėti.
O mažinti greičio nereiks. Pakaks prižiūrėti ir išlaikyti standartus.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO mažinti greičio nereiks. Pakaks prižiūrėti ir išlaikyti standartus.
Comment
-
Kodėl mes turėtumėm galvoti apie greičio mažinimą Rail Balticoj? Po velnių, mums ES savo pinigais suteikė istorinę galimybę turėti pirmąją geležinkelių liniją, kurioje greitis bus didesnis negu tarpukariniais laikais. Ir mums, ir latviams, estams bei, tolimesnėje ateityje, suomiams bus lengviau pasiekti Vakarų Europą. Net jeigu lenkai rekonstruos savo linijas tik iki 120 km/h, nebebūsim Europos geležinkelių backwater.
Kyla klausimas, kodėl Lenkija nenorėjo įsitraukti į greitaeigės linijos kūrimo procesą, ar jai nėra intereso, kad jos geležinkeliais naudotųsi keleiviai iš Baltijos šalių, kad jie galėtų lengviau pasiekti Varšuvos oro uostą, važiuoti dabartinėm linijom į Berlyną, Prahą, Budapeštą? Ar ir Lenkijoj keleivių vežimas neša tokius didelius nuostolius ir yra ekonomiškai nenaudingas?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeugu LG (ar kitas operatorius, bet nelabai tikėtina) turės tam pakankamai pinigų. O iš kur? - tik iš subsidijų, bet Briuselis tikrai nesubsidijuos, o Lietuvos biudžetas ir dabar nesubsidijuoja.
Turėkim omeny, kad 250km/h HSR geležinkelis nėra tas pats, kas 350km/h (kaip Ispanijoje ir kai kur kitur ES). Jo priežiūra ir išlaikymas nėra tokie brangūs. O iki kol jis bus pastatytas, gyventojų perkamoji galia bus pastebimai išaugusi, lyginant su dabartimi, kas reiškia, kad paklausa bilietams irgi išaugs.Paskutinis taisė John; 2017.02.04, 12:00.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąKyla klausimas, kodėl Lenkija nenorėjo įsitraukti į greitaeigės linijos kūrimo procesą, ar jai nėra intereso, kad jos geležinkeliais naudotųsi keleiviai iš Baltijos šalių, kad jie galėtų lengviau pasiekti Varšuvos oro uostą, važiuoti dabartinėm linijom į Berlyną, Prahą, Budapeštą? Ar ir Lenkijoj keleivių vežimas neša tokius didelius nuostolius ir yra ekonomiškai nenaudingas?Paskutinis taisė andyour; 2017.02.04, 12:06.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTurėkim omeny, kad 250km/h HSR geležinkelis nėra tas pats, kas 350km/h (kaip Ispanijoje ir kai kur kitur ES). Jo priežiūra ir išlaikymas nėra tokie brangūs.
Parašė John Rodyti pranešimąO iki kol jis bus pastatytas, gyventojų perkamoji galia bus pastebimai išaugusi, lyginant su dabartimi, kas reiškia, kad paklausa bilietams irgi išaugs.
Taip kad baik rašyti apie tai, kad RBII yra ekonomiškai naudingas projektas. Net prieš porą metų pastatytas RBI, neneša pelno.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNet prieš porą metų pastatytas RBI, neneša pelno.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai nepastatė iki galo. Aplinkelyje jau rausiasi?
Comment
Comment