Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai nusipirk Maybachus 5 ir paskui verk, kad nėra už ką maisto nusipirkti. Taip ir su geležinkeliu. Jei jis dirbs nuostolingai, o jis dirbs nuostolingai, tai iš kur bus imami pinigai nuostoliams padengti? Ir nuostoliai bus kur kas didesni, nes tai greitoji linija, kurios eksploatacija kainuos kur kas daugiau nei paprastosios. Ale svarbu paimti pinigus, įsisavinti. Ar ne? Tai gal su didesne nauda galima juos būtų buvę panaudoti geležinkeliui tiesiog rekonstruojant esamą liniją ir už ES lėšas pastatas kelis perkrovimo terminalus ne tik Kaune, bet ir Marijampolėje, Šeštokuose, Kalvarijoje, Kazlų Rūdoje ar Mauručiuose...

    Comment


      Man irgi nesuprantama RB2 beprotybe. Nebent dabar ten toks chaosas, kad niekas nekontroliuoja nieko, pinigus tasko ten ir sen, kaskam lieka, o atsakingu nera arba greitai nebus. Del to ir tasko.

      Comment


        Parašė jpou Rodyti pranešimą
        ES dave pinigu pinigu susisiekimo gerinimui. Lietuva pasistate RB1 iki Kauno, Latvija sukiso i labai grazu oro uosta, Estai dabar nepamenu kam, bet tikrai ne gelezinkeliams. Dabar ES duoda vel pinigu. Baltijos seses statys nauja gelezinkeli - zmones dirbs, gaus algas, darbuotojai pinigus leis, vietine ekonomika kils. Kas tuo gelezinkeliu naudosis - niekam neidomu, nes gi konvergencija, saliu suartejimas ir t.t. Keleiviu srautas RB2 bus super mazas, ta zino ir EK ir projekto rengejai. Kroviniu vistiek niekas neves ant 240, bet juk pinigus duoda dabar - tai reikia imti...
        Kinijoje, dar tuo metu skurdžioje, tiesė greitus geležinkelius. Pradžioje turi atsirasti infrastruktūra, o tik vėliau ja pradeda naudotis verslas ir civiliai.
        Traukinys ant magnetinių pagalvių gal tik neseniai pradėjo atsipirkti, jei tiksliai pamenu.
        Paskutinis taisė andyour; 2017.02.03, 22:12.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą
          Kinijoje, dar tuo metu skurdžioje, tiesė greitus geležinkelius. Pradžioje turi atsirasti infrastruktūra, o tik vėliau ja pradeda naudotis verslas ir civiliai.
          Tai galioja tankiai apgyvendintuose regionuose. Todėl net Indija ar kokia Indonezija gali drąsiai statytis infrastruktūrą ir ji bus utilizuojama. Lietuvos atveju yra kebliau, nes visai gali būti, kad pastačius infrastruktūrą, ji nebus išnaudojama. Aišku RB2 atveju tai gal nėra baisiai aktualu, nes mes už ją nelabai ir mokėsim. O išlaikyti kaip nors sugebėsim.

          Kitas dalykas, kuris yra svarbus, turizmas. Galima neabejoti, kad skaičiai didės būtent dėl RB2. Daugiau žmonių norės aplankyti regioną, kur greitai ir patogiai gali pamatyti visas 3 baltijos šalis ir per kelias valandas nuvažiuoti traukiniu iš vienos šalies į kitą. Dabar tokios galimybės nėra. O ir patys daugiau keliausim pas kaimynus bei jie pas mus.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Kitas dalykas, kuris yra svarbus, turizmas. Galima neabejoti, kad skaičiai didės būtent dėl RB2. Daugiau žmonių norės aplankyti regioną, kur greitai ir patogiai gali pamatyti visas 3 baltijos šalis ir per kelias valandas nuvažiuoti traukiniu iš vienos šalies į kitą. Dabar tokios galimybės nėra. O ir patys daugiau keliausim pas kaimynus bei jie pas mus.
            Labai nesidomėjau RB, bet kaip suprantu, ten tik civiliams? Europinė vėžė netinka kroviniams, nes krovinių srautai iš rytų?

            Jeigu tik civiliams, tai labai svarbus momentas turėti atšaką iš Varšuvos ir gana greito susisiekimo. Iš Varšuvos labai daug tiesioginių skrydžių į Europą. Būtų alternatyva tiek mums, tiek turistams į Baltijos šalis.

            Comment


              Parašė andyour Rodyti pranešimą
              Labai nesidomėjau RB, bet kaip suprantu, ten tik civiliams? Europinė vėžė netinka kroviniams, nes krovinių srautai iš rytų?

              Jeigu tik civiliams, tai labai svarbus momentas turėti atšaką iš Varšuvos ir gana greito susisiekimo. Iš Varšuvos labai daug tiesioginių skrydžių į Europą. Būtų alternatyva tiek mums, tiek turistams į Baltijos šalis.
              Kroviniai galės keliauti ir iš Lenkijos.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Kroviniai galės keliauti ir iš Lenkijos.
                Ar daug krovinių perveža greitaeigės linijos Japonijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Amerikoje?
                Parašė John Rodyti pranešimą
                Aišku RB2 atveju tai gal nėra baisiai aktualu, nes mes už ją nelabai ir mokėsim. O išlaikyti kaip nors sugebėsim.
                "Kaip nors" reiškia greičio mažinimą. O mažesniu greičiu galima ir dabar važinėti.
                Paskutinis taisė Aleksio; 2017.02.03, 23:00.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Ar daug krovinių perveža greitaeigės linijos Japonijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Amerikoje?
                  "Kaip nors" reiškia greičio mažinimą. O mažesniu greičiu galima ir dabar važinėti.
                  Kiek yra "daug"? Sunku atknisinėti statistiką, bet prekiniai traukiniai beveik visur važiuoja ir HSR linijomis. Bent jau tomis, kurios pritaikytos 200-250km/h greičiams t.y. kaip RB2.

                  O mažinti greičio nereiks. Pakaks prižiūrėti ir išlaikyti standartus.

                  Comment


                    Dviem forumo nariams, kurie savo paraše polemizuoja su kitu forumo nariu apie Rail Baltica, suteiktos atostogos nuo šios temos.
                    Yra kitų būdų išsakyti savo nuomonę nei subtiliai ir viešai tyčiotis iš kito žmogaus nuomonės.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      O mažinti greičio nereiks. Pakaks prižiūrėti ir išlaikyti standartus.
                      Jeugu LG (ar kitas operatorius, bet nelabai tikėtina) turės tam pakankamai pinigų. O iš kur? - tik iš subsidijų, bet Briuselis tikrai nesubsidijuos, o Lietuvos biudžetas ir dabar nesubsidijuoja.

                      Comment


                        Kodėl mes turėtumėm galvoti apie greičio mažinimą Rail Balticoj? Po velnių, mums ES savo pinigais suteikė istorinę galimybę turėti pirmąją geležinkelių liniją, kurioje greitis bus didesnis negu tarpukariniais laikais. Ir mums, ir latviams, estams bei, tolimesnėje ateityje, suomiams bus lengviau pasiekti Vakarų Europą. Net jeigu lenkai rekonstruos savo linijas tik iki 120 km/h, nebebūsim Europos geležinkelių backwater.
                        Kyla klausimas, kodėl Lenkija nenorėjo įsitraukti į greitaeigės linijos kūrimo procesą, ar jai nėra intereso, kad jos geležinkeliais naudotųsi keleiviai iš Baltijos šalių, kad jie galėtų lengviau pasiekti Varšuvos oro uostą, važiuoti dabartinėm linijom į Berlyną, Prahą, Budapeštą? Ar ir Lenkijoj keleivių vežimas neša tokius didelius nuostolius ir yra ekonomiškai nenaudingas?

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Jeugu LG (ar kitas operatorius, bet nelabai tikėtina) turės tam pakankamai pinigų. O iš kur? - tik iš subsidijų, bet Briuselis tikrai nesubsidijuos, o Lietuvos biudžetas ir dabar nesubsidijuoja.
                          Iš keleivių ir krovinių vežimo. Galbūt subsidijų.

                          Turėkim omeny, kad 250km/h HSR geležinkelis nėra tas pats, kas 350km/h (kaip Ispanijoje ir kai kur kitur ES). Jo priežiūra ir išlaikymas nėra tokie brangūs. O iki kol jis bus pastatytas, gyventojų perkamoji galia bus pastebimai išaugusi, lyginant su dabartimi, kas reiškia, kad paklausa bilietams irgi išaugs.
                          Paskutinis taisė John; 2017.02.04, 12:00.

                          Comment


                            Parašė Elis Rodyti pranešimą
                            Kyla klausimas, kodėl Lenkija nenorėjo įsitraukti į greitaeigės linijos kūrimo procesą, ar jai nėra intereso, kad jos geležinkeliais naudotųsi keleiviai iš Baltijos šalių, kad jie galėtų lengviau pasiekti Varšuvos oro uostą, važiuoti dabartinėm linijom į Berlyną, Prahą, Budapeštą? Ar ir Lenkijoj keleivių vežimas neša tokius didelius nuostolius ir yra ekonomiškai nenaudingas?
                            Čia didžiausia šio projekto bauda, jeigu nebus sujungta su Varšuva. Kiek žmonių važiuoja į Latviją ir Estiją arba jie pas mus? Nuo Kauno iki Varšuvos vos 400km., su traukinu 2h. Iš Varšuvos visada bus daug kartų daugiau tiesioginių skrydžių nei iš Lietuvos, bei daug palankesnėm kainom. Spėju, net ir iš Rygos būtų nemažai norinčių skristi iš Varšuvos. Valanda kelio Ryga-Kaunas, jei tikrai traukiniai važiuos ~200km/h. Talinas jau tolokai, greičiausiai rinksis Helsinkį, skrydžius su persėdimu. Nors jei su lowcostais skraidai, tai gaunas labai nepatogūs laikai, tenka imti nakvynes.
                            Paskutinis taisė andyour; 2017.02.04, 12:06.

                            Comment


                              Tai RB2 remuose bus NAUJA trasa nuo Kauno iki Talino, o nuo Kauno iki Lenkijos sienos jau nieko nebus daroma? Kitaip sakant, RB1 yra pirma RB dalis, o RB2 - antra ir paskutine dalis uzbaigiant visa Rail Baltica projekta Lietuvoje?

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Turėkim omeny, kad 250km/h HSR geležinkelis nėra tas pats, kas 350km/h (kaip Ispanijoje ir kai kur kitur ES). Jo priežiūra ir išlaikymas nėra tokie brangūs.
                                Bet nėra ir toks pigus (santykinai) kaip dabartinis 120km/h.
                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                O iki kol jis bus pastatytas, gyventojų perkamoji galia bus pastebimai išaugusi, lyginant su dabartimi, kas reiškia, kad paklausa bilietams irgi išaugs.
                                O priežiūros kaštai liks tokie patys?
                                Taip kad baik rašyti apie tai, kad RBII yra ekonomiškai naudingas projektas. Net prieš porą metų pastatytas RBI, neneša pelno.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Net prieš porą metų pastatytas RBI, neneša pelno.
                                  Ir negali nešti, nes nėra eismo.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Ir negali nešti, nes nėra eismo.
                                    tai kam state?

                                    Comment


                                      Tai nepastatė iki galo. Aplinkelyje jau rausiasi?
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Tai nepastatė iki galo. Aplinkelyje jau rausiasi?
                                        Tai nuo Kauno jau gali vaziuoti i Lenkija. Cia daugiau niekas nesikeis.

                                        Comment


                                          Tai konteinerius tiesiai ant perono krauti? 1435 dar bus iki Palemono terminalo, kuriame jau yra keliai ir kranas.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X