Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąO ką tu laikai rimtesniu argumentu už tai, kad atsakingos ES institucijos skiria šiam prioritetiniam europiniam projektui šimtus milijonų eurų?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJie gali skirti pinigus daug kam, bet tai nereiškia, kad projektas yra reikalingas. Net ir esama RB1 - jau metai kaip pastatyta, bet kažkaip krovinių nesimato (keleivių taip pat).
Yra infrastruktūra, yra jos išnaudojimas. Išnaudojimo be infrastruktūros nebus. Pabandykit nuvykti į Varšuvą ar Rygą traukiniu, praneškit kaip pasiseks ir kaip tai galima lyginti su mašinomis ar autobusais.
Tai, kad vėžę iki Lenkijos sienos nusitempėme - tik vienas iš daugelio etapų. O galutinis jo tikslas - pilnas regiono sujungimas bėgiais. Prikišinėti kažkokį turistų trūkumą dabar - pigu. Nes tais pažadais ir taip galėjo patikėti tik labai naivūs.
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimąTai, kad vėžę iki Lenkijos sienos nusitempėme - tik vienas iš daugelio etapų.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJie gali skirti pinigus daug kam, bet tai nereiškia, kad projektas yra reikalingas. Net ir esama RB1 - jau metai kaip pastatyta, bet kažkaip krovinių nesimato (keleivių taip pat).
Citata:
Kas yra „Rail Baltica 1“ ir „Rail Baltica 2“?
„Rail Baltica“ - tai Europos intereso prioritetinis, brangus ir sudėtingas infrastruktūrinis projektas. Aiškumo dėlei jis suskirstytas į du atskirus projektus - „Rail Baltica 1“ ir „Rail Baltica 2“. „Rail Baltica 1“ projektą šiuo metu įgyvendina tik Lietuva, t.y. tiesia 123 kilometrų ilgio naujojo geležinkelio ruožą nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Kauno. Darbus planuojama užbaigti iki 2015 m. pabaigos.
Tuo tarpu „Rail Baltica 2„ yra tolimesnės perspektyvos, ateities projektas, dėl kurio šiuo metu Baltijos šalys derasi. Šio projekto tikslas – sujungti kokybiška greitojo geležinkelio vėže Baltijos valstybių sostines.
http://www.rail-baltica.lt/content/a...14&cont_id=285
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąO ką tu laikai rimtesniu argumentu už tai, kad atsakingos ES institucijos skiria šiam prioritetiniam europiniam projektui šimtus milijonų eurų? Tikriausiai savo nuomonę, jog "šis projektas niekam nereikalingas"?
Parašė Magician Rodyti pranešimąYra infrastruktūra, yra jos išnaudojimas. Išnaudojimo be infrastruktūros nebus. Pabandykit nuvykti į Varšuvą ar Rygą traukiniu, praneškit kaip pasiseks ir kaip tai galima lyginti su mašinomis ar autobusais.
Tai, kad vėžę iki Lenkijos sienos nusitempėme - tik vienas iš daugelio etapų. O galutinis jo tikslas - pilnas regiono sujungimas bėgiais. Prikišinėti kažkokį turistų trūkumą dabar - pigu. Nes tais pažadais ir taip galėjo patikėti tik labai naivūs.
RB2 studijose, kurių buvo ne viena, ekonominis pagrindimas yra labai silpnas - geležinkelis neduos apčiuopiamos ekonominės naudos. Tai politinis bukas projektas. Ir ne daugiau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes jei ne šitas projektas, tai iš ES Lietuva, Latvija ir Estija nieko daugiau ir negautų infrastruktūrai.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRB2 studijose, kurių buvo ne viena, ekonominis pagrindimas yra labai silpnas - geležinkelis neduos apčiuopiamos ekonominės naudos. Tai politinis bukas projektas. Ir ne daugiau.
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąMelas. LitPol Link, NordBalt, Via Baltica - nutiestos ne be ES lėšų, skiriamų šalių-narių infrastruktūrai gerinti. Net nekalbu apie vietinės reikšmės infrastruktūros finansavimą iš ES lėšų Gal liaukis skleisti dezinformaciją, kolega?
Aišku pateikti citatų iš tų studijų, patvirtinančių tavo žodžius, pateikti tau bus per daug sudėtinga?
Buvo šioje temoje ar RB1 temoje, kai dar nebuvo RB2 temos, tos citatos. Ne mano, kažkieno tai kito įdėtos. Ar tai nuorodos. Dabar jau nepamenu.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKitas variantas - brokuota kelio danga, nes bent jau naujesnė turi atlaikyti kone dvigubą leistiną ašies apkrovą.
Aišku gali būti kartais brokuota. Bet kažkaip labai daug to broko. Todėl broko nelaikyčiau vienintele priežastimi.
Čia aišku tie, kas susimokėjo kitaip, neatsispindi. Bet dalis reikšminga.
Nuo balandžio 1 iki birželio 30 dienos VKTI darbuotojai kartu su policijos, Valstybinės mokesčių inspekcijos pareigūnais patikrino 494 transporto priemones. Tarp jų buvo 165 miškovežiai. Iš patikrintų transporto priemonių 24 proc. viršijo leistinа bendrаjį svorį ar ašių apkrovas. Didesnė pusė (65 proc.) medienа vežusių transporto priemonių buvo per daug pakrautos ir neturėjo tam leidimų. Per tris mėnesius VKTI pareigūnai surašė 138 administracinių teisės pažeidimų protokolus, iš jų 91 - medienа vežusiems vairuotojams.
Per pirmаjį šių metų pusmetį VKTI Kauno skyriaus pareigūnai patikrino apie 200 transporto priemonių, iš kurių 30 nubaudė už per didelį svorį.
Ir koks apibendrinimas? Kai atsiras automatinės svarstyklės, iš atstumo ar dar kažkaip - krovinių vežimas išbrangs. Dabar vaizdžiai pasakius į automotrisę susodina traukinį.
Comment
-
Ir svoris per didelis, ir keliai tiesiami nesilaikant standartų. O ir patys standartai neaišku ar tokie jau tinkami. Kodėl neišbraukia kelių įmonių iš konkursų? Taigi ten labai jau siaura sritis, kelios firmos Lietuvoje (smulkios ne prie ko, jos gali tik palopyti, o ne imtis didelių darbų), ranka ranką plauna.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTai kur ieškiniai? Kur įrašymas į blogąjį sąrašą (t.y. išbraukimas iš konkursų)?
Aišku gali būti kartais brokuota. Bet kažkaip labai daug to broko. Todėl broko nelaikyčiau vienintele priežastimi.
Apie kokius ieškinius kalbate? Gal juokaujate?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMelas tavo žodžiuose, nes tai tos lėšos, kurios suderėtos pagal stojimo sutartį. RB į jas nepatenka.
Buvo šioje temoje ar RB1 temoje, kai dar nebuvo RB2 temos, tos citatos. Ne mano, kažkieno tai kito įdėtos. Ar tai nuorodos. Dabar jau nepamenu.
ES fondų paramos, numatytos 2014–2020 m. laikotarpiui, paskirstymas, mln. eurų
Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros skatinimas 678,88
Informacinės visuomenės skatinimas 244,04
Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas 531,6
Energijos efektyvumas ir gamyba iš atsinaujinančių išteklių 971,32
Aplinkosauga, gamtos išteklių naudojimas, klimato kaita 837,78
Transportas ir infrastruktūra 1153,78
Užimtumas ir darbo rinka 728,59
Iš viso numatyta: 6 709
Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Ekonomika/...krachas/231050
© Lietuvos žinios
Iš lentelės matome, jog transportui ir infrastruktūrai vystyti Lietuvoje ES numačiusi skirti 1mlrd 153 mln. eurų. Tai "riebiausias" kąsnis fondų paramos struktūroje, o Al1 kažką vapa apie paramos infrastruktūrai (išskyrus Rail Balticą, kuriai parama skiriama, anot jo "iš gailesčio"!) nebuvimą ir kažkokius stojimo susitarimus! Stojimo susitarimus NordBalt tiesimui, kai apie tokį projektą, Lietuvai stojant į ES, niekas nei Lietuvoje, nei ES net sapnuoti nesapnavo!Paskutinis taisė Jemelia; 2016.10.12, 20:32.
Comment
-
Tai ir yra tie pinigai, kurie išsiderėti pagal stojimo sutartį. RB ne iš to bus finansuojama. Pagrinde tie milijardas su trupučiu eis į asfaltą, kažkiek uostui, aviacijai, kažkiek geležinkeliams (ne RB). NordBalt laisvai galima finansuoti ir pagal aplinkosaugos, klimato kaitos eilutę ir netgi pagal transporto bei infrastruktūros eilutę, nes elektros tinklas yra iš esmės transporto sistema, kaip ir vamzdynai. Galiausiai sutartis ne šventa, ten irgi gi kažką galima tikriausiai koreguoti ar nukrypti į šoną, jei ką, nederinant iš naujo su visomis narėmis tos sutarties, o tik dvišalėse ES ir Lietuvos derybose pakeitimus padarant.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTeisingai, bet visa reikalinga infrastruktūra Lietuvoje tam yra.
O siaip jau vien pavadinimas Rail Baltic, o ne Rail Lithuania ar Rail Kaunas pasako paskirti kad visom Baltijos salim kaip ir Via Baltic.
Comment
-
Kaunas yra Lietuvos centre. Vis tiek dauguma krovinių, atvežtų Lietuvos rinkai ar išvežami iš Lietuvos bus toliau gabenami ar atgabenami į RB terminalą autotransportu. Taigi, yra skirtumas, ar iš Kauno ar iš Mockavos gabenti autotransportu. Tranzitiniams kroviniams, aišku, nesvarbu, Mockavoje ar Kaune. Bet kokiu atveju Kaune vis tiek didesnis potencialas nei Mockavoje. Ten gi užkampis. Reikia ir muitinės, ir sanitarinių tarnybų, ir t.t., ir darbuotojų terminaluose. Kodėl gi automobilių terminalai nestatomi kažkur pakraštyje Lietuvos, o prie pagrindinių kelių ir prie didmiesčių???
Apie tai, kad keleiviams persėsti yra geriau Kaune, o ne kaime, ir kalbų nėra.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą aš jau seniai minėjau. O paskui ir Vidurinės Azijos bei Azijos srautus nukreips į Rusijos uostus ir geležinkeliai Pribaltikoje užsilenks. Primiausiai Estijos, Latvijos, o paskui ir Lietuvos. Mūsų padėtis geriausia, lyginant su LV ar EE, bet tai neguodžia.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPribaltikoje atsiras 1435 dėl Al1 įvardytų priežasčių. Nelikus NVS krovinių arba perkalsime bėgius, arba geležinkelietis/geležinkelininkas bus tokia profesija kaip telegrafistas. Istorinė.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPribaltikoje atsiras 1435 dėl Al1 įvardytų priežasčių. Nelikus NVS krovinių arba perkalsime bėgius, arba geležinkelietis/geležinkelininkas bus tokia profesija kaip telegrafistas. Istorinė.
Comment
-
Estų ekspertas: lietuviai sabotuoja „Rail Baltica“
Raivo Vare, buvęs Estijos geležinkelių bendrovės „Eesti Raudtee“ valdybos pirmininkas, dienraščiui „Delovyje Vedomosti“ teigia, kad „Rail Baltica“ projektą „sabotuoja“ savų kėslų turintys lietuviai.
Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4Ng9u6mt7
Comment
Comment