Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąUž tokius žodžius ir pats gautum ieškinį iš Dailydkos, būtų tai tavo Anglija.
Taip, jis neprivalo žurnaliūgom atsiskaitinėti, jei nesuvoki konteksto, kuriame tai pasakyta - tai atsakymas žurnaliūgoms.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąValstybinės įmonės direktorius ne tik žurnalistams turėtų atsiskaitinėt ir nepamiršti, kas jo akcininkas, t.y. valstybė.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLG sumoka į biudžetą daugiau pinigų, nei gauna iš valstybės.
S.Dailydką gerbiu kaip žmogų (jis nevisai toks kaip piešiama), bet tokiame "politiniame" poste iš ties sunku.Paskutinis taisė Sula; 2016.10.09, 09:56.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTurėtų būti kitaip?
S.Dailydką gerbiu kaip žmogų (jis nevisai toks kaip piešiama), bet tokiame "politiniame" poste iš ties sunku.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGal tarp pagrindinių partijų yra "nacionalinis susitarimas" dėl LG, nes direktorius ir visa sistema nesikeičia prie bet kurios valdžios.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi, kad linija ne vienoda, o greitoji. Turmantas, Marcinkonys tai tik gabaliukai ruožo, kurie jau yra, kuriems nereikia milžiniškų investicijų. Naudojami tol, kol leis infrastruktūra. Kai ji nusidėvės, iškils klausimas, o ką daryti - uždaryti ar kišti daug milijonų. Prie ko čia Panorama? Nebus parkingo - nebus pirkėju. Negi neaišku? Kas antra lempa irgi tenkina, nors kai kur nereikėtų ir to. Kitur, priešingai, reikėtų. Tai tik lašas jūroje, palyginus su geležinkeliu. Kelius, beje, dosniai dotuoja valstybė, o geležinkeliai išsilaiko patys ir dar moka dividentus. Jauti skirtumą?
Apibendrinant, tai, kad pasirašė popierius, nereiškia, kad ta RB2 bus. Iš tų lėšų bus finansuojama linija Jiesia - Palemonas ir Palemonas - Kaunas, kurios darbai jau tuoj prasidės. O po poros metų pasikeis geopolitinė situacija ir niekam tos RB2 jau ir nebereikės. Nes iki realių tiesimo darbų dar labai toli, tuo labiau, kad ir žemę reikės išpirkinėti, ir, matome, kiek užsitęsė visokie biurokratiniai vien tik bendros įmonės steigimo, viešųjų pirkimų organizavimo (t.y. pinigų srautų valdymo) ir kt. klausimai. Bendra įmonė dar gali tapti tokiu stabdžiu, kad jokie rimti darbai nejudės, o kažkokią dalį pinigų popierėlių kilnotojai įsisavins. Be to jei tik 320 milijonų skiriama, tai už juos jokios RB2 nebus, nes vien tik Jiesia - Palemonas - Kaunas kainuos virš 100 milijonų.
Tik už kažkokius tai 15-20 km. Taip, ten yra sudėtingi objektai, kaip kad HE, tunelis, viadukas naujas, du dideli tiltai šalia esamų. Tai ką už 320 mln. galima padaryti? Tegul dalis bus valdiškų lėšų, tai daugiau būtų žemės išpirkimui skirti pinigai. Bet vis tiek 500 mln tai yra niekas. Palemonas - Jonava su milžinišku tiltu per Nerį ties Jonava. Be to juk ir Kaunas - siena su Lenkija reikia dar apie 50 milijonų blokuotei, signalizacijai. Juk iš tų pačių lėšų bus. Tai kas lieka RB2? Neišeis net ir iki Jonavos linijos nutiesti...
Visa RB 2 projekto vertė yra apie 5 mlrd eurų, iš kurių Lietuvai teks gal koks milijardas - pusantro, o ne 320 milijonų, kaip čia svaičiojama nežinia kokiais sumetimais.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKeleivių nėra tiek Lietuvoje, kad užpildyti bent 8 poras greitaeigių traukinių kasdien.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąRB2 (greitaeigė) Lietuvai nereikalinga. Pakanka esamą 1435 nutiesti iki Palemono terminalo.
Su tokiu egoistisku poziuriu toli nenukeliausi. Ale pasistatom kas mums naudinga ir pasitraukiam is projekto. Projekto tikslai lieka nepasiekti. Dar geriau, lenkai sakys o kam mums ta veze nuo Suvalku lik Lt? kam ja atnaujinti? O gal visai isardyt, nes Lietuva nevykdo savo isipareigojimu o kodel mes turim rupintis Lietuva.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO po poros metų pasikeis geopolitinė situacija ir niekam tos RB2 jau ir nebereikės.
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimąSu tokiu egoistisku poziuriu toli nenukeliausi.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąPaskui pasitaisė: neprivalo nes yra šeštadienis - poilsio diena gi
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO po poros metų pasikeis geopolitinė situacija ir niekam tos RB2 jau ir nebereikės.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNori lažintis? Kokius 1000 eur dedi ant stalo?Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąValstybinės įmonės direktorius ne tik žurnalistams turėtų atsiskaitinėt ir nepamiršti, kas jo akcininkas, t.y. valstybė. Bet kai LG tapus tokia valstybe valstybėje, nieko keisto tokie pareiškimai.
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąTušti svaičiojimai. 320 mln eurų iš ES lėšų - tai pirmoji europinių pinigų injekcija į RB 2 projektą Baltijos šalyse. Lietuvai iš tos sumos atiteko 191 mln, likę - Latvijai ir Estijai. Už tą sumą, pridėjusi savo dalį, Lietuva turi nutiesti apie 55 km vėžės Kauno apskrityje ir įrengti signalizaciją ruože nuo PL sienos iki Kauno. Toliau link Latvijos sienos darbai bus vykdomi sekančiuose RB 2 tiesimo etapuose, kurie turės atskirą finansavimą.
Visa RB 2 projekto vertė yra apie 5 mlrd eurų, iš kurių Lietuvai teks gal koks milijardas - pusantro, o ne 320 milijonų, kaip čia svaičiojama nežinia kokiais sumetimais.
Parašė Perfect Rodyti pranešimąTai, kad šis projektas ir neskirtas pagerinti "Skuodo rajono" pasiekiamumą, o skirtas aptarnauti LT, LV, EE ir Suomiją.
Parašė Gator Rodyti pranešimąNori lažintis? Kokius 1000 eur dedi ant stalo?
Parašė index Rodyti pranešimąČia aš vienas šitą pastebėjau? Kad pagrindinis Al1 argumentas "už 2 metų Putinas ateis, tai jau geriau iškart į Maskvą tieskim".Paskutinis taisė Al1; 2016.10.09, 20:33.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKam jis turi atsiskaitinėti yra tikriausiai nurodyta jo darbo sutartyje, LG įstatuose ar kituose teisės aktuose. Ir tikrai tarpe tų, kuriems turi atsiskaityti, nėra žurnalistų.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai dar blogiau. 320 mln. yra tai, kas dabar skiriama. Tokiais tempais tiesiant geležinkelį jis na**ui nereikalingas bus dar dešimtmetį, nes juo nieko normaliai vežti nebus galima, jis baigsis kažkur tarp Jonavos ir Panevėžio, vėliau dar kažkur...
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisos tos trys šalys gali būti aptarnaujamos esamu geležinkeliu. Aš jau rašiau, kad verčiau suremontuoti esamą liniją ir vežti iki Kauno, perkrauti, o tarp Talino ir Helsinkio paleisti keltus, pastatas terminalus abiejuose miestuose.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMan nereikia lažybų. Bus kaip sakau. Žėk, kad ne po poros metų, o galbūt ir anksčiau. Gal ir kiek vėliau. Bet radikalūs ir kardinalūs pokyčiai bus. Tik jums sunku suvokti (problemos?), kad pasaulis niekada nebuvo pastovus, valstybės atsirasdavo ir išnykdavo, sąjungos buvo sudaromos ir išnykdavo. Kodėl turi būti kitaip? Ar save guodžiate, kad prie manęs (tikriausiai) to nebus, o po manęs nors ir tvanas?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNaivoliai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMan nereikia lažybų. Bus kaip sakau.
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąNa, matau yra naivuolių, kurie įsivaizduoja, jog tokie projektai suplanuojami ir įgyvendinami per metus-kitus
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąRusija prieš metus pradėjo statyti 122,5km geležinkelio atkarpą (dvikelė elektrifikuota 160km/val), aplenkianti Ukrainos teritoriją. Darbus planuojama užbaigti po metų.
Земляное полотно протяжённостью 120 км на участке от Новопавловки до Миллерово возводят железнодорожные войска[5]
5 августа 2016 года железнодорожные войска завершили земляные работы на своем участке железнодорожного полотна.[8]
29 сентября 2016 года Военные начали укладку железнодорожных путей между будущими станциями Зайцевка и Сергеевка.[9]
Comment
Comment