pasirase penktadieni vakare kai, kai matyt atejo "zadacia" ... "pasirayk nes net duoti pinigai nuplauks ... euru susikombinuosim ir per kitus projektus! "
ps. Bet tai kaip turejo rankos drebet ir seile tyst ... nepreis prie 2 SU VIRSUM milijardu EURU.. viesuosius pirkimus vykdys europos paskirti biurokratai Rygoje. O kai Masiulis buvo susisiekimo ministras? galvojat ten jis gelezinkelius tiese? Kuo greiciau visi sitie eurokombinatoriai bus pakeisti vakarietiska issilavinima turinciais zmonemis tuo Lietuvai bus geriau.
Bet tai kaip turejo rankos drebet ir seile tyst ... nepreis prie 2 SU VIRSUM milijardu EURU.. viesuosius pirkimus vykdys europos paskirti biurokratai Rygoje.
TSRS laikais geležinkeliams Lietuvoje vadovavo iš Rygos - rezultatas buvo nelabai skanus.
TSRS laikais geležinkeliams Lietuvoje vadovavo iš Rygos - rezultatas buvo nelabai skanus.
Imone tik siam projektui kur lietuviai bus idarbinti proporcingai kiek suprantu (kaip dalininkai valdyboje).... bet eurokombinuotis neiseis... Nei savo zadaciu nei paniatkiu atsivesti irgi neiseis... skaidriai ir viesai dirbti teks... liudeselis Dailydkai....
ps. bet jauciu kedeje ilgai neisilaikys ... Konservatoriu talibanas valymus prades po menesio kito.
ka reiskia sekmingai dirbo? kojas nusilauzt galima i traukinius lipant vien tik uz tai didziausias minusas ir kiek dar kitu akim matomu ir nematomu dalyku.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
ka reiskia sekmingai dirbo? kojas nusilauzt galima i traukinius lipant vien tik uz tai didziausias minusas ir kiek dar kitu akim matomu ir nematomu dalyku.
O kur kojų nenusilaužti galima? Gal Lenkijoje? Dabar jų buvęs PKP bosas "riformuos" Ukrainos geležinkelius, t.y. užlenks galutinai, nes PKP reforma patenkinti tik liberalai ir tie, kas iš jos pasipenėjo. Gal D. Britanijoje geriau, kur kainos auga, o kokybė krenta metai iš metų...
Žodžiu, ne tame esmė. RB Lietuvos geležinkeliams yra peilis po kaklu, nes pinigai statyboms ateis, o eksploataciją kas paskui dotuos? Nėra ką vežti. Nei keleivių tiek, kad būtų reikalinga greitoji linija, nei krovinių, kurių vežimas greitąja linija iš viso bus pirmasis pasaulyje... LG, kad ir kaip ją galima kritikuoti, bet dėl RB toliau Kauno į šiaurę, ir gerai daro, kad sabotuoja. Ir nereikia čia kaišioti Būtingės ar dujų terminalo. Ypač paskutiniojo, nes gavosi visiškas pravalas. Kokiomis juodomis schemomis paskui finansuosite LG RBII nuostolius? Gal mokestį įvesite keleiviams? Ar visiems vežantiems krovinius? Taigi, kad ne dujos, nepavyks. Nes yra alternatyva vežimui - Latvija (kas liečia tranzitą), vietiniai pereis prie autotrasporto. Tai gal vienas Kaliningrado tranzitas padengs nuostolius?
Nesutinku. Vienodai veikiančios linijos eksploatacija turėtų kainuoti vienodai ar 1520, ar 1435. Jei mes išlaikome, be vargų, linijas į Turmantą, Marcinkonis ir pan., tai ne ką brangiau kainuos ir RB.
Jei statant bus panaudotos kokios ubertechnologijos, tai LG ir kalti. Analogiją galima paimti su šildomu keliu-saugu, patogu. Jei Panorama (PC) išgali pasišildyti išvažiavimą iš parkingo (didelis pakilimo kampas), tai nereiškia, kad LAKD išgali šildyti Vln-Klp. Nors nereik ir šildymo. Turime A1 kelyje daug ruožų su kas antra lempa naktį.
Nesutinku. Vienodai veikiančios linijos eksploatacija turėtų kainuoti vienodai ar 1520, ar 1435. Jei mes išlaikome, be vargų, linijas į Turmantą, Marcinkonis ir pan., tai ne ką brangiau kainuos ir RB.
Jei statant bus panaudotos kokios ubertechnologijos, tai LG ir kalti. Analogiją galima paimti su šildomu keliu-saugu, patogu. Jei Panorama (PC) išgali pasišildyti išvažiavimą iš parkingo (didelis pakilimo kampas), tai nereiškia, kad LAKD išgali šildyti Vln-Klp. Nors nereik ir šildymo. Turime A1 kelyje daug ruožų su kas antra lempa naktį.
Taigi, kad linija ne vienoda, o greitoji. Turmantas, Marcinkonys tai tik gabaliukai ruožo, kurie jau yra, kuriems nereikia milžiniškų investicijų. Naudojami tol, kol leis infrastruktūra. Kai ji nusidėvės, iškils klausimas, o ką daryti - uždaryti ar kišti daug milijonų. Prie ko čia Panorama? Nebus parkingo - nebus pirkėju. Negi neaišku? Kas antra lempa irgi tenkina, nors kai kur nereikėtų ir to. Kitur, priešingai, reikėtų. Tai tik lašas jūroje, palyginus su geležinkeliu. Kelius, beje, dosniai dotuoja valstybė, o geležinkeliai išsilaiko patys ir dar moka dividentus. Jauti skirtumą?
Apibendrinant, tai, kad pasirašė popierius, nereiškia, kad ta RB2 bus. Iš tų lėšų bus finansuojama linija Jiesia - Palemonas ir Palemonas - Kaunas, kurios darbai jau tuoj prasidės. O po poros metų pasikeis geopolitinė situacija ir niekam tos RB2 jau ir nebereikės. Nes iki realių tiesimo darbų dar labai toli, tuo labiau, kad ir žemę reikės išpirkinėti, ir, matome, kiek užsitęsė visokie biurokratiniai vien tik bendros įmonės steigimo, viešųjų pirkimų organizavimo (t.y. pinigų srautų valdymo) ir kt. klausimai. Bendra įmonė dar gali tapti tokiu stabdžiu, kad jokie rimti darbai nejudės, o kažkokią dalį pinigų popierėlių kilnotojai įsisavins. Be to jei tik 320 milijonų skiriama, tai už juos jokios RB2 nebus, nes vien tik Jiesia - Palemonas - Kaunas kainuos virš 100 milijonų.
Tik už kažkokius tai 15-20 km. Taip, ten yra sudėtingi objektai, kaip kad HE, tunelis, viadukas naujas, du dideli tiltai šalia esamų. Tai ką už 320 mln. galima padaryti? Tegul dalis bus valdiškų lėšų, tai daugiau būtų žemės išpirkimui skirti pinigai. Bet vis tiek 500 mln tai yra niekas. Palemonas - Jonava su milžinišku tiltu per Nerį ties Jonava. Be to juk ir Kaunas - siena su Lenkija reikia dar apie 50 milijonų blokuotei, signalizacijai. Juk iš tų pačių lėšų bus. Tai kas lieka RB2? Neišeis net ir iki Jonavos linijos nutiesti...
Už tokius žodžius ir pats gautum ieškinį iš Dailydkos, būtų tai tavo Anglija.
Taip, jis neprivalo žurnaliūgom atsiskaitinėti, jei nesuvoki konteksto, kuriame tai pasakyta - tai atsakymas žurnaliūgoms.
Comment