Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąDuju jungciai jau vykdomi pirkimai.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąTikriausiai taip, bet jeigu RB nebus nutiesta iki Lietuvos-Latvijos sienos, ir dėl šio projekto įgyvendinimo stabdymo bus apkaltinta Lietuva, galim labai ilgam susigadinti santykius su Laviais ir Estais. Antras dalykas, gali atsitikti ir taip, kad EK matydama, kad LT nesugeba sėkmingai susitarti su kaimynais ir užbaigti šio Europinio projekto, gali pristabdyti finansavimą ir kitiems projektas, pvz.: LT-PL dujų jungčiai ar LT-PL antrai elektros jungčiai. Tad nereikia galvoti, kad mes čia vieninteliai gudrūs.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kaip tie santykiai gali būti "sugadinti"? Latvija ir Estija neturi baisiai gerų pozicijų gadinti santykius su Lietuva. Lietuvai, on the other hand, dėl Latvijos ir Estijos santykių nei šilta, nei šalta.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąAi tikrai dėl Astravo nereikia derinti pozicijos ir dėl elektros tinklų sistemos sinchronizacijos su vakarais nereikia derinti pozicijos, ir t.t.
Comment
-
Reikia tik atnaujinti ir susiaurinti, Lietuvoje pro Varėną krovinių mažai, užtektų patiesintos 1435 mm vėžės, dar atšaką į Druskininkus galima nutiesti Lietuvos teritorija
1) Tai bus brangiau, negu teisiog modernizuoti esamą liniją.
2) Bus užkirstas kelias visiems plačiosios vežės traukiniams, LG tik tokius ir teturi.
3) Krovininis eismas su Baltarusija išvis nebus populiarus.
4) Jei bus pastatyta atšaka į Druskininkus, Baltarusija vistiek negalės turėti su jais susisiekimo dėl europinės vežės.
Manau, kad vežės keitimas turėtų įvykti Gardine, tokiu būdų linijos atkurimas kainos pigiausiai.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąJau buvau rašęs kitoje temoje, bet mano manymu perdarinėti bėgius Lietuvos teritorijoje į 1435 yra logistiniu požiūriu neteisinga.
1) Tai bus brangiau, negu teisiog modernizuoti esamą liniją.
2) Bus užkirstas kelias visiems plačiosios vežės traukiniams, LG tik tokius ir teturi.
3) Krovininis eismas su Baltarusija išvis nebus populiarus.
4) Jei bus pastatyta atšaka į Druskininkus, Baltarusija vistiek negalės turėti su jais susisiekimo dėl europinės vežės.
Manau, kad vežės keitimas turėtų įvykti Gardine, tokiu būdų linijos atkurimas kainos pigiausiai.
2. Nebus uzkirstas kelias, RB1 sudvejinta veze. I Minska trasa sujungta su Vilniaus logistikos terminalu, krovinius tik vezk. Pagerejes susisiekimas.
3. Jei bus ka vezti bus populiarus.
4. Atkarpa per Gardina betiksle, nes Baltarusija nera ES ir gali taikyti muitus, o keleiviams visas. Lietuva is dalies taptu priklausoma nuo Baltarusijos.
Comment
-
5 milijardų eurų vertės Baltijos sesių ginčas virsta tarptautiniu skandalu
Jei artimiausiu metu Lietuvai, Latvijai ir Estijai nepavyks susitarti, 5 milijardų eurų vertės „Rail Baltica“ projektas gali tapti milžinišku nusivylimu Baltijos šalyse. Nors Lietuvos pusė linkusi padėties nedramatizuoti, tiek Europos institucijų atstovai, tiek bendros trijų šalių įmonės „RB Rail“ vadovė žodžių į vatą nevynioja.
Pasak Baibos Rubesos, jau metus dėl Lietuvos vėluojama pasirašyti esminius susitarimus ir laiko nebeliko. Lietuva nori didžiulius pirkimus darbams savo teritorijoje vykdyti savarankiškai. Tiek Europos Komisijos, tiek Europos Parlamento aukšti pareigūnai sako, kad pirkimai turi vykti centralizuotai, per bendrą įmonę, užtikrinant jų skaidrumą ir efektyvumą.
...
Situacija unikali. Jeigu iki rugsėjo pabaigos susitarimas nebus rastas, projektas gali žlugti. ES skiria net 85 proc. finansavimo „Rail Baltica“ projektui. Jokia kita šalis Europoje niekada nėra gavusi tokio dosnaus pasiūlymo, tačiau situacija sparčiai keičiasi.
...
Latvijos ir Estijos toną galima suprasti. Jau garsiai kalbama, kad Lietuva likusias Baltijos šalis padarė situacijos įkaitėmis, o šiuo metu vis nukeliami sprendimai primena rusiškos ruletės partiją, kur kiekvienas šūvis gali tapti lemtingu.
...
Daugiau nei metus Lietuvos Susisiekimo ministerija ir „RB Rail“ akcininkai žino apie pasiūlymą, kuris sprendžia mokesčių klausimą. Jis buvo pateiktas pernai vasarą. „RB Rail“ gali įkurti savo padalinius Lietuvoje ir Estijoje. Tai išspręstų ir PVM, ir kitų mokesčių klausimus.
Lietuvos Susisiekimo ministerija nesutiko, kad toks padalinys atsirastų. Nesuprantu tokio sprendimo, nes aš norėčiau, kad „RB Rail“ dirbtų ir lietuviai.
...
Lietuvos verslininkai bijo, kad pirkimus vykdant centralizuotai, jie tiesiog nebus pajėgūs konkuruoti su didžiosiomis Europos įmonėmis.
p.s. akivaizdus nenoras paleisti iš savo rankų visą grietinėlę, juk tada negalėsi surašyti taip sąlygų, kad nufutbolinti pvz.: Latvijas tilts ir duoti vien Kauno tiltams.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Kurioziška, kai Lietuvoje tebevykstant viešųjų pirkimų skandalui užsispyrusiai norima savarankiško pirkimo. Europos Komisijos pareigūnai ir visi kiti teigia, kad pirkti reikia centralizuotai ir dėl skaidrumo, ir dėl efektyvumo. Bendra įmonė jau įkurta, tai kaip ir viskas aišku. Bet mūsų trintukams pats projektas ne tiek ir rūpi - svarbiausia galimybė PIRKTI patiems. Požiūris turbūt toks, kad jau geriau nieko negauti nei kad leisti Latvijai gauti daugiau naudos. Skiriama net 85 proc. lėšų (niekas ir niekada tiek daugiau nesiūlys), bet dėl protinio ribotumo nesugebama sutarti ir jomis pasinaudoti. Galėtų Europos Komisija paskirti kokią tarptautinę specialistų komandą, kuri darytų tai, kas būtina projektui, o vietiniai atliktų stebėtojų ir patarėjų vaidmenį. Pasiginčyti galėtų išeiti už durų.
Comment
-
Страны Балтии договорились о закупках для проекта Rail Baltica
http://www.delfi.lv/biznes/transport....d?id=47883365
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąGalėtų Europos Komisija paskirti kokią tarptautinę specialistų komandą, kuri darytų tai, kas būtina projektui, o vietiniai atliktų stebėtojų ir patarėjų vaidmenį. Pasiginčyti galėtų išeiti už durų.
Comment
-
Ar kažkaip nukentės šalių suverenumas, jei pinigai bėgiams tiesti bus panaudoti efektyviai? Pvz., savarankiškos monetarinės politikos atsisakyti galima, bet bėgių tiesimo jokiu būdu negalima patikėti svetimiems? Projektas yra, pinigus duoda. Tai vienintelis interesas, kad darbai vyktų kuo sparčiau ir efektyviau. Bet vietoj to metus ginčijamasi, kaip naudoti pinigus, kurių dar niekas nedavė, rizikuojant išvis jų negauti.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAr kažkaip nukentės šalių suverenumas, jei pinigai bėgiams tiesti bus panaudoti efektyviai? Pvz., savarankiškos monetarinės politikos atsisakyti galima, bet bėgių tiesimo jokiu būdu negalima patikėti svetimiems? Projektas yra, pinigus duoda. Tai vienintelis interesas, kad darbai vyktų kuo sparčiau ir efektyviau. Bet vietoj to metus ginčijamasi, kaip naudoti pinigus, kurių dar niekas nedavė, rizikuojant išvis jų negauti.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąKlausimas ko lietuviams reikia pinigų ar bėgių? Panašu, kad visiems labiausiai reikia pinigų ir niekas apie bėgius negalvoja. Bėgių maršrutas per Lietuvą parinktas šūdinas, visiškai nežiūrėta į keleivių srautus, koncetruotasi tik į pinigų įsisavinimą. O čia tuos pinigus bandoma skirstyti pro šalį, tai koks tada gali būti lietuvių interesas šitame projekte? Aišku, kad nulinis.
Tai kad tu begiu tikrai niekam nereikia. Krovinius galima pilnai vezti ir ant dabartiniu begiu. O tradicijos vaziuoti i uzsieni traukiniais Lietuvoje nera. Ir net jei ir bus greitasis reisas i Berlyna, tai ji kainuos daugiau uz skrydi lektuvu ir truks 5x ilgiau...
Kodel jus manot kad EK yra kaip viska zinanti mama, kuri leidzia pazaisti vaikams, bet jei vaikams susitarti nepavyksta - tai ateina ir pati sutvarko? Niekam neidomu Briuselyje tas gelezinkelis is Talino i Varsuva. Yra paskirta X suma pinigu, nepavyko jos paimti - uz duru jau laukia eile interesantu kurie tuos pinigus sekmingiau panaudos savo salyse.
Comment
-
Baltijos šalys pagaliau susitarė dėl „Rail Balticos“ pirkimų
Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4JeR8ycsy
Comment
Comment