Žinoma, nes kiekviena pusė nori pati tvarkyti pinigus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Lietuvos geležinkeliai visalaik priešinosi, o dabar pasitelkė ir Lietuvos verslo konfederaciją. Na o kuo baigsis tas susipriešinimas ? EK aiškiai pasakė, kad finansuos bendrą RB įmonę. Ir paraiška nuo jos pateikta. Tai kam visas tas šaršalas, klaidinimas ir triukšmas iš Lietuvos pusės ?
V. Sutkus. Pildosi lietuviams nepalankus „Rail Baltica“ scenarijus
http://www.delfi.lt/verslas/nuomones....d?id=71222548
Comment
-
Lenkijos ir Estijos premjerai tarėsi dėl „Rail Baltica“
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=71439100
Comment
-
Tegul tariasi tie, kurie iš viso NIEKO nepadarė dėl RB. Juokinga. O Lietuva RB jau turi ir jokios kitos jai nereikia. Pakaks tos demagogijos ir ekonomiškai nepagrįstų svaičipjimų. Kas jau kas, o Estija turėtų geriau žinoti, kad jų geležinkelias jau krachas, nes Rusija beveik nustojo gabenti krovinius. Vietiniai pervežimai menki, lieka tik keleiviai, kurių pervežimai nuostolingi.
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąLenkijos ir Estijos premjerai tarėsi dėl „Rail Baltica“
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=71439100
O kalbant rimtai, Estija absoliučiai nėra pozicijoje ką nors su Lenkija (ar bet kuo kitu) tartis apie tai, kas bus/turėtų būti statoma Lietuvos teritorijoje. Estams standartinės vežės RB į Šiaurę nuo Kauno reikalinga kur kas labiau, nei mums. Dėl to ir sąlygas kels ne jie, o mes.Paskutinis taisė John; 2016.06.02, 19:18.
Comment
-
Sinkevičius tiki, kad sutartis dėl „Rail Baltica“ netrukus atsiras
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...trukus-atsirasNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kalbant rimtai, Estija absoliučiai nėra pozicijoje ką nors su Lenkija (ar bet kuo kitu) tartis apie tai, kas bus/turėtų būti statoma Lietuvos teritorijoje. Estams standartinės vežės RB į Šiaurę nuo Kauno reikalinga kur kas labiau, nei mums. Dėl to ir sąlygas kels ne jie, o mes.
Tokios kalbos apie tai, kokie mes kieti savo smėlio dėžėj, primena dar nesenus visokio plauko lenkų nacionalistų vapaliojimus apie tai, kad elektros jungties su Lenkija Lietuva nesulauks tol, kol neleis "skriaudžiamiems" Lietuvoje lenkų tautiečiams rašyti pasuose "W" raidės Tos raidės kaip nėr, taip nėr, o jungtis, nežiūrint grasinimų, veikia ir dar taip tiems jos priešininkams "negarbingai": Lietuva pardavinėja Lenkijai elektros energiją iš šiaurės ir kasdien susirenka jungties dėka gražų pinigėlį iš Lenkijos biudžeto. Europos Komisijoj nusprendė, kad jungtis bus, ir ji stovi. Lenkų nacionalistams, įskaitant ir buvusį jų užsienio reikalų ministrą Sikorskį, bandžiusį Lietuvą šantažuoti šiuo klausimu, belieka tik nagus graužtis
Tas pats ir su RB - ne mes spręsim, bus jis ar ne, ne mes ir kažkokias sąlygas diktuosim, jį tiesiant.
Comment
-
Gal ne tiek sąlygas per se, kiek gali kilti visokių "nesklandumų" įgyvendinat projektą LR teritorijoje ir projektas gali būti "atidedamas" vinokiam ar kitokiam (t.y. neribotam) laikui. Dar gali prireikti rengti visokius naujus poveikio aplinkai tyrimus, kuriuos turės rengti komisija, kurią reiks iš pradžių suburti, kurios nariai gali susirgti ir dar kas žino, kokių sunkumų gali kilti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąkiek gali kilti visokių "nesklandumų" įgyvendinat projektą LR teritorijoje ir projektas gali būti "atidedamas" vinokiam ar kitokiam (t.y. neribotam) laikui. Dar gali prireikti rengti visokius naujus poveikio aplinkai tyrimus, kuriuos turės rengti komisija, kurią reiks iš pradžių suburti, kurios nariai gali susirgti ir dar kas žino, kokių sunkumų gali kilti.
Nežiūrint to, kaip minėjau, elektros jungtis atidaryta laiku ir sėkmingai veikia. Jei EK bus nuspręsta tiesti RB II liniją, tai irgi bus padaryta. O Lietuvai, esu tikras, net nekils jokio noro (kaip nekilo ir n kartų už Lietuvą įtakingesnei Lenkijai mano pateiktu atveju) tam procesui trukdyti, jei net kas nors tame projekte nebus visiškai pagal Lietuvos siekius.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkijai trūksta elektros, todėl ir paspartino šitą reikalą. Pernai vasarą Lenkija pirko elektrą iš Ukrainos. Realiai tai buvo iš Rusijos per Ukrainą perduodama elektra. Taigi, pavyzdys nevykęs. RailBaltica niekam nereikalinga.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia painioti RB iki Kauno ir RB II iki Talino ir Helsinkio.
Comment
-
Tam, kad krovinius perkrovus ant kitos vėžės vagonų juos būtų galima gabenti esamu geležinkeliu. Keleivinis susisiekimas tik kaip papildomas bonusas. Esmė ne vėžės plotyje, o tame, kad jau seniausiai nemaža dalis krovinių galėjo būti atimta iš autotransporto taip sumažinant apkrovą keliams, ir nesant jokios RB. Reikėjo tik valstybės tvirtos pozicijos šiuo klausimu. O kai viskuo užsiima diletantai, tai taip ir gaunasi, kad reikia kažkokios stebuklingos kitos vėžės geležinkelio... Iš kitos pusės, jei būtų buvęs ekonominis pagrindas, tai seniausiai ir be valdžios pagalbos verslas būtų suorganizavęs krovinių gabenimą su perkrovimu Lietuvoje. Bet kokiu atveju perkrovimas Kaune yra patogesnis Lietuvos rinkai nei kažkur Šeštokuose ar Mockavoje.
Comment
-
Ypač kai Kaune jau stovi intermodalinis terminalas ir geras priėjimas prie autostrados (Klaipėdos uostas+Vilniaus kryptis). RB2 Lietuvai Šiuo požiūriu tiesiog nėra labai aktualus. Ypač jei nėra garantijos, kad bus atšaka iki Vilniaus. O statyti RB2 vien dėl Latvijos ir Estijos užgaidų būtų nelabai racionalu. Nebent būtų 100% finansavimas iš ES ir subsidijos eksploatacijai, ko tikrai nebus.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąYpač kai Kaune jau stovi intermodalinis terminalas ir geras priėjimas prie autostrados (Klaipėdos uostas+Vilniaus kryptis). RB2 Lietuvai Šiuo požiūriu tiesiog nėra labai aktualus. Ypač jei nėra garantijos, kad bus atšaka iki Vilniaus. O statyti RB2 vien dėl Latvijos ir Estijos užgaidų būtų nelabai racionalu. Nebent būtų 100% finansavimas iš ES ir subsidijos eksploatacijai, ko tikrai nebus.
Comment
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąTame ir esmė, kad gyvename bendrijoje ir visi nariai turi būti lygūs, todėl ir Lietuviai turi tiesti link Latvijos, nes mums nuties iki Lietuvos.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLenkijoje prasidėjo greitaeigės geležinkelio magistralės Lietuvos kryptimi tiesimo darbai? Gal galima pamatyti nuotraukas?
http://wolomin.org/Gmina/Modernizacj...zo-dobrze.aspx
Ten yra ir nuotrauka. Internete ne tik nuotraukų, bet ir filmuotos medžiagos - apstu
Comment
Comment