Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Al1; 2016.04.02, 10:00.
-
Parašė John Rodyti pranešimąKoks atstumas geležinkelio bėgiais tarp Vilniaus ir Rygos? Talino?
Comment
-
Iš LG puslapio:
Informacija apie įvykusi susitikimą su Suomijos transporto ir komunikacijų ministre
Įdomiausia vieta:
Pristatymo metu su detaliais skaičiavimais buvo pateiktas ir siūlomų alternatyvų palyginimas (1 paveikslas):
Alternatyva # 1 (2010 m., AECOM) – nauja elektrifikuota dvikelė geležinkelio linija su ERTMS sistema, eismo kodas P2 (keleivinio traukinio greitis 200-250 km/h) ir F1 (prekinio traukinio greitis 100-120 km/h);
Alternatyva # 2 – esamos geležinkelio linijos tobulinimas, t.y. elektrifikuota dvikelė geležinkelio linija su ERTMS sistema, eismo kodas P2 (keleivinio traukinio greitis 200-250 km/h) ir F1 (prekinio traukinio greitis 100-120 km/h).
http://www.litrail.lt/documents/1027...=1459513063000
Taip išeina, kad Lietuva visgi sutinka, kad reikia statyti 240km/h liniją nuo Kauno iki Lenkijos?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBlaivių paaiškinimų ieškotojams tikriausiai reiktų žinoti, kad kroviniai 240km/h nevažiuoja niekur.
240km/h greitis skirtas išimtinai tik keleiviniams traukiniams.
Ir čia turbūt sugrįžtam į pradinį klausimą: kam apskritai reikalinga RB2? Kroviniai kuo puikiausiai gali keliauti ir su dabartine infrastruktūra (įskaitant jau nutiestą standartinę vėžę iki Kauno intermodalinio temrinalo) tiek į Vaidotus, tiek visur kitur. Įskaitant Latviją ir Estiją.
O kam tiesti dar vieną liniją? Ir dar 240km/h? Taip išeina, kad keleiviams. O jeigu jau tiesiam keleivinę liniją, tai ją reiktų nutiesti ir ten, kur tų keleivių bus daugiausiai t.y. Vilniuje. Kitu atveju tai būtų jei ne absurdiška, tai elementariai neprotinga.
Visgi realybė ta, kad RB2 projektas yra nelabai pagrįstas ir nelabai atliks kokią nors core funkciją. Pernelyg daug visokių kabliukų. Pradedant problemomis dėl Vilniaus atšakos, baigiant idėja tiesti 240km/h geležinkelį į niekur (t.y. iki Lenkijos sienos, kur jis ir baigtųsi). Aš nenoromis pradedu pritarti Al1, kad RB2 nebus. Arba ne per artimiausius 30 metų. Tai tiesiog doesn't make sense. Nebent ES ims spausti Lietuvą ir projektas praeis grynai politiniais sumetimais. Kas būtų gana įdomus precedentas.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNu tai puiku. 120 km/h 1435 veze, pastatyta is reichamrkiu, ne savu litu!, baigiam Vaidotuose ir viskas. Patapsim dar labiau konkurencingesni EU-RU logistikoje, nors ir taip neblogai sedim. Tau autobusu ir biplanu Berlynan neuztenka ar kaip?
240km/h standartinė vėžė į Vilnių reikalinga ne kelionei į Berlyną, o greitesnei kelionei į Rygą, Taliną ir tą patį Kauną. Čia, aišku, su sąlyga, kad 240km/h standartinės vėžės linija apskritai bus statoma.
Apie kryptį į pietus nuo Kauno kalbėti anksti ir sakyčiau netgi beprasmiška. Nekalbant apie keliones į Berlyną. Rail Baltica kaip greitojo keleivinio geležinkelio idėja yra skirta, visų pirma, Baltijos šalių sujungimui ir kelionėms tarp pagrindinių miestų. Su Varšuva ilgesnėje perspektyvoje (jei lenkai ko nors neužstabdys).Paskutinis taisė John; 2016.04.03, 02:27.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai tu kalbi apie 120km/h ar 240km/h standartinės vėžės geležinkelį? Susidaro įspūdis, kad arba nelabai susigaudai apie ką rašai, arba tyčia kažką čia vebleni, kad veblentum.
240km/h standartinė vėžė į Vilnių reikalinga ne kelionei į Berlyną, o greitesnei kelionei į Rygą, Taliną ir tą patį Kauną. Čia, aišku, su sąlyga, kad 240km/h standartinės vėžės linija apskritai bus statoma.
Apie kryptį į pietus nuo Kauno kalbėti anksti ir sakyčiau netgi beprasmiška. Nekalbant apie keliones į Berlyną. Rail Baltica kaip greitojo keleivinio geležinkelio idėja yra skirta, visų pirma, Baltijos šalių sujungimui ir kelionėms tarp pagrindinių miestų. Su Varšuva ilgesnėje perspektyvoje (jei lenkai ko nors neužstabdys).
Lietuvos Respublika dalyvauja įgyvendinant tarptautinį transporto projektą „Rail Baltica“, kuris kokybiška geležinkelio linija sujungs Varšuvą, Kauną, Rygą, Taliną ir, pasitelkus geležinkelio keltą, Helsinkį. „Rail Baltica“ geležinkelis yra sudedamoji tarptautinio transporto koridoriaus „North Sea-Baltic“ dalis, kuris sujungs Beniliukso šalis, Vokietiją, Lenkiją ir Lietuvą, o vėliau ir Latviją, Estiją bei Suomiją. Be to, ateityje šis koridorius Varšuvoje turės jungtį su transporto koridoriumi „Baltica – Adriatica“, sujungsiančiu kokybiška geležinkelio vėže Lenkiją, Čekiją, Slovakiją, Austriją, Slovėniją ir Italiją. Tokiu būdu Europoje formuojama naujos šiaurės-pietų ir rytų-vakarų krovinių kryptys.
http://www.rail-baltica.lt/
P.S. Lietuvos gelezinkeliai kuo puikiausiai isiskaite sita. Jie ir stato Baltica - Adriatica KROVINIU krypti su 120 km/h Jei is rimto, nejuokinkit su spartan'ais is Vilniaus i Talina. Nu jeibogu.Paskutinis taisė VNS; 2016.04.03, 02:47.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNu neaisku, kas cia velbelena. Ar tujen su Shinkansen'u tarp Vilniaus ir Talino, ar as skaitantis juodu ant balto:
Lietuvos Respublika dalyvauja įgyvendinant tarptautinį transporto projektą „Rail Baltica“, kuris kokybiška geležinkelio linija sujungs Varšuvą, Kauną, Rygą, Taliną ir, pasitelkus geležinkelio keltą, Helsinkį. „Rail Baltica“ geležinkelis yra sudedamoji tarptautinio transporto koridoriaus „North Sea-Baltic“ dalis, kuris sujungs Beniliukso šalis, Vokietiją, Lenkiją ir Lietuvą, o vėliau ir Latviją, Estiją bei Suomiją. Be to, ateityje šis koridorius Varšuvoje turės jungtį su transporto koridoriumi „Baltica – Adriatica“, sujungsiančiu kokybiška geležinkelio vėže Lenkiją, Čekiją, Slovakiją, Austriją, Slovėniją ir Italiją. Tokiu būdu Europoje formuojama naujos šiaurės-pietų ir rytų-vakarų krovinių kryptys.
http://www.rail-baltica.lt/
P.S. Lietuvos gelezinkeliai kuo puikiausiai isiskaite sita. Jie ir stato Baltica - Adriatica KROVINIU krypti su 120 km/h Jei is rimto, nejuokinkit su spartan'ais is Vilniaus i Talina. Nu jeibogu.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKokiais spartanais?
BTW manau esme supranti ka noriu parasyt. Dalampieni tie tavo keleiviai Mindaugo gatvej, nebent butu didesni atkatai nei uz logistika.Paskutinis taisė VNS; 2016.04.03, 02:58.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąsorry, koks ten ruskiu greituminis . Srat'an? Tingiu googlint
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSprendžiant iš leksikos ir terminų vartojimo, toliau už ruskyną mintys nelabai ir traukia jeibogu.
Oj, sorry Greater London. Cia museit Peterborough?Paskutinis taisė VNS; 2016.04.03, 03:03.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąsorry, koks ten ruskiu greituminis . Srat'an? Tingiu googlint.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNu tai puiku. 120 km/h 1435 veze, pastatyta is reichamrkiu, ne savu litu!, baigiam Vaidotuose ir viskas. Patapsim dar labiau konkurencingesni EU-RU logistikoje, nors ir taip neblogai sedim. Tau autobusu ir biplanu Berlynan neuztenka ar kaip?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąIš LG puslapio:
Informacija apie įvykusi susitikimą su Suomijos transporto ir komunikacijų ministre
Įdomiausia vieta:
Pridėtas ir paveikslas:
Atvaizdas
Taip išeina, kad Lietuva visgi sutinka, kad reikia statyti 240km/h liniją nuo Kauno iki Lenkijos?
Alternatyva Nr. 2 tai nėra esamos linijos tobulinimas, tai dalies naujos tiesesnės linijos nuo Lietuvos sienos iki Kalvarijos tiesimas ir toliau jau esamos tobulinimas nuo maždaug Gulbinų iki pat Kauno.Paskutinis taisė Al1; 2016.04.03, 10:02.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąApie kryptį į pietus nuo Kauno kalbėti anksti ir sakyčiau netgi beprasmiška. Nekalbant apie keliones į Berlyną. Rail Baltica kaip greitojo keleivinio geležinkelio idėja yra skirta, visų pirma, Baltijos šalių sujungimui ir kelionėms tarp pagrindinių miestų.
edit: atrodo VNS savo šiandienos 02:40 komentare jau paaiškino, ko vertos tos "tiesos"Paskutinis taisė Jemelia; 2016.04.03, 12:39.
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąIr kur čia tokias "tiesas", kurias taip pasitikinčiai pateiki už gryną pinigą, išskaitei?
edit: atrodo VNS savo šiandienos 02:40 komentare jau paaiškino, ko vertos tos "tiesos"
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKurias būtent "tiesas" turi omeny? Kad RB neskirtas kelionėms į Berlyną? Ar kad skirtas susisiekimui tarp Baltijos šalių?
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimą"Tiesas" apie tai, kad Rail Baltica suplanuota ne kaip ES rytinio iš šiaurinio regionų susisiekimo su Vidurio ir Vakarų Europos šalimis magistralė, bet kaip jungtis tarp Baltijos šalių
Comment
-
Kažkada buvo suplanuota kaip jungtis tarp Pabaltijo ir Vakarų Europos. Tarp Lietuvos, Latvijos ir Estijos yra ne viena geležinkelio linija - pirmyn, naudokimės. Jokių papildomų nereikia. Dideliems greičiams nėra jokio ekonominio pagrindo, nes per mažai gyventojų ir automobilizacija pagalvinė. Kroviniams vežti tarp šalių pilnai pakanka esamų linijų. Bėda tame, kad vežti nelabai yra ką...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKažkada buvo suplanuota kaip jungtis tarp Pabaltijo ir Vakarų Europos. Tarp Lietuvos, Latvijos ir Estijos yra ne viena geležinkelio linija - pirmyn, naudokimės. Jokių papildomų nereikia. Dideliems greičiams nėra jokio ekonominio pagrindo, nes per mažai gyventojų ir automobilizacija pagalvinė. Kroviniams vežti tarp šalių pilnai pakanka esamų linijų. Bėda tame, kad vežti nelabai yra ką...
Comment
Comment