Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jeigu geležinkkelis eitų tiesiai kaip Via Baltica kelias, manau važinėtų, bet dabar iki Talino reiktų važinėti dideliais lankais, todėl laiko atžvilgiu iš Kauno ar tuo labiau Vilniaus žymiai greičiau važiuoti autobusu.
    Nepaisant ilgesnio kelio, atmetus biurokratines kliūtis, kaip kad lokomotyvo keitimą Šiauliuose ar Rygoje, Valgoje, persėdimus (tik tiesioginis traukinys turi būti), susisiekimas traukiniais laiko požiūriu būtų netgi greitesnis už autobusus, nors ir nedaug. Autobusas bent jau iki Talino irgi labai jau tiesiai nevažiuoja.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.02, 10:00.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Koks atstumas geležinkelio bėgiais tarp Vilniaus ir Rygos? Talino?
      Dabartine trasa Vilnius-Ryga - 348km, Ryga-Talinas - 441km.

      Comment


        Iš LG puslapio:

        Informacija apie įvykusi susitikimą su Suomijos transporto ir komunikacijų ministre

        Įdomiausia vieta:

        Pristatymo metu su detaliais skaičiavimais buvo pateiktas ir siūlomų alternatyvų palyginimas (1 paveikslas):
        Alternatyva # 1 (2010 m., AECOM) – nauja elektrifikuota dvikelė geležinkelio linija su ERTMS sistema, eismo kodas P2 (keleivinio traukinio greitis 200-250 km/h) ir F1 (prekinio traukinio greitis 100-120 km/h);
        Alternatyva # 2 – esamos geležinkelio linijos tobulinimas, t.y. elektrifikuota dvikelė geležinkelio linija su ERTMS sistema, eismo kodas P2 (keleivinio traukinio greitis 200-250 km/h) ir F1 (prekinio traukinio greitis 100-120 km/h).
        Pridėtas ir paveikslas:
        http://www.litrail.lt/documents/1027...=1459513063000

        Taip išeina, kad Lietuva visgi sutinka, kad reikia statyti 240km/h liniją nuo Kauno iki Lenkijos?
        Paskutinis taisė Romas; 2016.04.28, 16:00. Priežastis: Paveikslo dydis

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Blaivių paaiškinimų ieškotojams tikriausiai reiktų žinoti, kad kroviniai 240km/h nevažiuoja niekur.

          240km/h greitis skirtas išimtinai tik keleiviniams traukiniams.

          Ir čia turbūt sugrįžtam į pradinį klausimą: kam apskritai reikalinga RB2? Kroviniai kuo puikiausiai gali keliauti ir su dabartine infrastruktūra (įskaitant jau nutiestą standartinę vėžę iki Kauno intermodalinio temrinalo) tiek į Vaidotus, tiek visur kitur. Įskaitant Latviją ir Estiją.

          O kam tiesti dar vieną liniją? Ir dar 240km/h? Taip išeina, kad keleiviams. O jeigu jau tiesiam keleivinę liniją, tai ją reiktų nutiesti ir ten, kur tų keleivių bus daugiausiai t.y. Vilniuje. Kitu atveju tai būtų jei ne absurdiška, tai elementariai neprotinga.

          Visgi realybė ta, kad RB2 projektas yra nelabai pagrįstas ir nelabai atliks kokią nors core funkciją. Pernelyg daug visokių kabliukų. Pradedant problemomis dėl Vilniaus atšakos, baigiant idėja tiesti 240km/h geležinkelį į niekur (t.y. iki Lenkijos sienos, kur jis ir baigtųsi). Aš nenoromis pradedu pritarti Al1, kad RB2 nebus. Arba ne per artimiausius 30 metų. Tai tiesiog doesn't make sense. Nebent ES ims spausti Lietuvą ir projektas praeis grynai politiniais sumetimais. Kas būtų gana įdomus precedentas.
          Nu tai puiku. 120 km/h 1435 veze, pastatyta is reichamrkiu, ne savu litu!, baigiam Vaidotuose ir viskas. Patapsim dar labiau konkurencingesni EU-RU logistikoje, nors ir taip neblogai sedim. Tau autobusu ir biplanu Berlynan neuztenka ar kaip?
          Show must go von!

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą
            Nu tai puiku. 120 km/h 1435 veze, pastatyta is reichamrkiu, ne savu litu!, baigiam Vaidotuose ir viskas. Patapsim dar labiau konkurencingesni EU-RU logistikoje, nors ir taip neblogai sedim. Tau autobusu ir biplanu Berlynan neuztenka ar kaip?
            Tai tu kalbi apie 120km/h ar 240km/h standartinės vėžės geležinkelį? Susidaro įspūdis, kad arba nelabai susigaudai apie ką rašai, arba tyčia kažką čia vebleni, kad veblentum.

            240km/h standartinė vėžė į Vilnių reikalinga ne kelionei į Berlyną, o greitesnei kelionei į Rygą, Taliną ir tą patį Kauną. Čia, aišku, su sąlyga, kad 240km/h standartinės vėžės linija apskritai bus statoma.

            Apie kryptį į pietus nuo Kauno kalbėti anksti ir sakyčiau netgi beprasmiška. Nekalbant apie keliones į Berlyną. Rail Baltica kaip greitojo keleivinio geležinkelio idėja yra skirta, visų pirma, Baltijos šalių sujungimui ir kelionėms tarp pagrindinių miestų. Su Varšuva ilgesnėje perspektyvoje (jei lenkai ko nors neužstabdys).
            Paskutinis taisė John; 2016.04.03, 02:27.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Tai tu kalbi apie 120km/h ar 240km/h standartinės vėžės geležinkelį? Susidaro įspūdis, kad arba nelabai susigaudai apie ką rašai, arba tyčia kažką čia vebleni, kad veblentum.

              240km/h standartinė vėžė į Vilnių reikalinga ne kelionei į Berlyną, o greitesnei kelionei į Rygą, Taliną ir tą patį Kauną. Čia, aišku, su sąlyga, kad 240km/h standartinės vėžės linija apskritai bus statoma.

              Apie kryptį į pietus nuo Kauno kalbėti anksti ir sakyčiau netgi beprasmiška. Nekalbant apie keliones į Berlyną. Rail Baltica kaip greitojo keleivinio geležinkelio idėja yra skirta, visų pirma, Baltijos šalių sujungimui ir kelionėms tarp pagrindinių miestų. Su Varšuva ilgesnėje perspektyvoje (jei lenkai ko nors neužstabdys).
              Nu neaisku, kas cia velbelena. Ar tujen su Shinkansen'u tarp Vilniaus ir Talino, ar as skaitantis juodu ant balto:
              Lietuvos Respublika dalyvauja įgyvendinant tarptautinį transporto projektą „Rail Baltica“, kuris kokybiška geležinkelio linija sujungs Varšuvą, Kauną, Rygą, Taliną ir, pasitelkus geležinkelio keltą, Helsinkį. „Rail Baltica“ geležinkelis yra sudedamoji tarptautinio transporto koridoriaus „North Sea-Baltic“ dalis, kuris sujungs Beniliukso šalis, Vokietiją, Lenkiją ir Lietuvą, o vėliau ir Latviją, Estiją bei Suomiją. Be to, ateityje šis koridorius Varšuvoje turės jungtį su transporto koridoriumi „Baltica – Adriatica“, sujungsiančiu kokybiška geležinkelio vėže Lenkiją, Čekiją, Slovakiją, Austriją, Slovėniją ir Italiją. Tokiu būdu Europoje formuojama naujos šiaurės-pietų ir rytų-vakarų krovinių kryptys.

              http://www.rail-baltica.lt/

              P.S. Lietuvos gelezinkeliai kuo puikiausiai isiskaite sita. Jie ir stato Baltica - Adriatica KROVINIU krypti su 120 km/h Jei is rimto, nejuokinkit su spartan'ais is Vilniaus i Talina. Nu jeibogu.
              Paskutinis taisė VNS; 2016.04.03, 02:47.
              Show must go von!

              Comment


                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                Nu neaisku, kas cia velbelena. Ar tujen su Shinkansen'u tarp Vilniaus ir Talino, ar as skaitantis juodu ant balto:
                Lietuvos Respublika dalyvauja įgyvendinant tarptautinį transporto projektą „Rail Baltica“, kuris kokybiška geležinkelio linija sujungs Varšuvą, Kauną, Rygą, Taliną ir, pasitelkus geležinkelio keltą, Helsinkį. „Rail Baltica“ geležinkelis yra sudedamoji tarptautinio transporto koridoriaus „North Sea-Baltic“ dalis, kuris sujungs Beniliukso šalis, Vokietiją, Lenkiją ir Lietuvą, o vėliau ir Latviją, Estiją bei Suomiją. Be to, ateityje šis koridorius Varšuvoje turės jungtį su transporto koridoriumi „Baltica – Adriatica“, sujungsiančiu kokybiška geležinkelio vėže Lenkiją, Čekiją, Slovakiją, Austriją, Slovėniją ir Italiją. Tokiu būdu Europoje formuojama naujos šiaurės-pietų ir rytų-vakarų krovinių kryptys.

                http://www.rail-baltica.lt/

                P.S. Lietuvos gelezinkeliai kuo puikiausiai isiskaite sita. Jie ir stato Baltica - Adriatica KROVINIU krypti su 120 km/h Jei is rimto, nejuokinkit su spartan'ais is Vilniaus i Talina. Nu jeibogu.
                Kokiais spartanais?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Kokiais spartanais?
                  sorry, koks ten ruskiu greituminis . Srat'an? Tingiu googlint

                  BTW manau esme supranti ka noriu parasyt. Dalampieni tie tavo keleiviai Mindaugo gatvej, nebent butu didesni atkatai nei uz logistika.
                  Paskutinis taisė VNS; 2016.04.03, 02:58.
                  Show must go von!

                  Comment


                    Parašė VNS Rodyti pranešimą
                    sorry, koks ten ruskiu greituminis . Srat'an? Tingiu googlint
                    Sprendžiant iš leksikos ir terminų vartojimo, toliau už ruskyną mintys nelabai ir traukia jeibogu.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Sprendžiant iš leksikos ir terminų vartojimo, toliau už ruskyną mintys nelabai ir traukia jeibogu.
                      Nu ne Rytu Londonas kaip matai.
                      Oj, sorry Greater London. Cia museit Peterborough?
                      Paskutinis taisė VNS; 2016.04.03, 03:03.
                      Show must go von!

                      Comment


                        Parašė VNS Rodyti pranešimą
                        sorry, koks ten ruskiu greituminis . Srat'an? Tingiu googlint.
                        "Sapsan" - pagamintas Siemens Velaro bazėje.

                        Comment


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                          Nu tai puiku. 120 km/h 1435 veze, pastatyta is reichamrkiu, ne savu litu!, baigiam Vaidotuose ir viskas. Patapsim dar labiau konkurencingesni EU-RU logistikoje, nors ir taip neblogai sedim. Tau autobusu ir biplanu Berlynan neuztenka ar kaip?
                          Su tokia politika kaip dabar neveš rusai nieko per Lietuvą.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Iš LG puslapio:

                            Informacija apie įvykusi susitikimą su Suomijos transporto ir komunikacijų ministre

                            Įdomiausia vieta:



                            Pridėtas ir paveikslas:
                            Atvaizdas


                            Taip išeina, kad Lietuva visgi sutinka, kad reikia statyti 240km/h liniją nuo Kauno iki Lenkijos?
                            Lietuva nieko nesutinka. Kol kas tai tik kalbos, kaip ir visa RB2. Atlikta tik bendra studija ir spec. planas paruoštas nuo Kauno iki sienos su Latvija. Kaip pas kaimynus šiaurėje su planu - neaišku.

                            Alternatyva Nr. 2 tai nėra esamos linijos tobulinimas, tai dalies naujos tiesesnės linijos nuo Lietuvos sienos iki Kalvarijos tiesimas ir toliau jau esamos tobulinimas nuo maždaug Gulbinų iki pat Kauno.
                            Paskutinis taisė Al1; 2016.04.03, 10:02.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Apie kryptį į pietus nuo Kauno kalbėti anksti ir sakyčiau netgi beprasmiška. Nekalbant apie keliones į Berlyną. Rail Baltica kaip greitojo keleivinio geležinkelio idėja yra skirta, visų pirma, Baltijos šalių sujungimui ir kelionėms tarp pagrindinių miestų.
                              Ir kur čia tokias "tiesas", kurias taip pasitikinčiai pateiki už gryną pinigą, išskaitei?

                              edit: atrodo VNS savo šiandienos 02:40 komentare jau paaiškino, ko vertos tos "tiesos"
                              Paskutinis taisė Jemelia; 2016.04.03, 12:39.

                              Comment


                                Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                                Ir kur čia tokias "tiesas", kurias taip pasitikinčiai pateiki už gryną pinigą, išskaitei?

                                edit: atrodo VNS savo šiandienos 02:40 komentare jau paaiškino, ko vertos tos "tiesos"
                                Kurias būtent "tiesas" turi omeny? Kad RB neskirtas kelionėms į Berlyną? Ar kad skirtas susisiekimui tarp Baltijos šalių?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Kurias būtent "tiesas" turi omeny? Kad RB neskirtas kelionėms į Berlyną? Ar kad skirtas susisiekimui tarp Baltijos šalių?
                                  "Tiesas" apie tai, kad Rail Baltica suplanuota ne kaip ES rytinio iš šiaurinio regionų susisiekimo su Vidurio ir Vakarų Europos šalimis magistralė, bet kaip jungtis tarp Baltijos šalių

                                  Comment


                                    Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                                    "Tiesas" apie tai, kad Rail Baltica suplanuota ne kaip ES rytinio iš šiaurinio regionų susisiekimo su Vidurio ir Vakarų Europos šalimis magistralė, bet kaip jungtis tarp Baltijos šalių
                                    Aš nekalbu, kas buvo kažkada suplanuota. Kalba eina apie praktinę bei realistišką projekto paskirtį. Reikia būti visiškam medžiui, kad tikėtum, jog RB skirta kelionėms į Berlyną ar net Varšuvą.

                                    Comment


                                      Kažkada buvo suplanuota kaip jungtis tarp Pabaltijo ir Vakarų Europos. Tarp Lietuvos, Latvijos ir Estijos yra ne viena geležinkelio linija - pirmyn, naudokimės. Jokių papildomų nereikia. Dideliems greičiams nėra jokio ekonominio pagrindo, nes per mažai gyventojų ir automobilizacija pagalvinė. Kroviniams vežti tarp šalių pilnai pakanka esamų linijų. Bėda tame, kad vežti nelabai yra ką...

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Kažkada buvo suplanuota kaip jungtis tarp Pabaltijo ir Vakarų Europos. Tarp Lietuvos, Latvijos ir Estijos yra ne viena geležinkelio linija - pirmyn, naudokimės. Jokių papildomų nereikia. Dideliems greičiams nėra jokio ekonominio pagrindo, nes per mažai gyventojų ir automobilizacija pagalvinė. Kroviniams vežti tarp šalių pilnai pakanka esamų linijų. Bėda tame, kad vežti nelabai yra ką...
                                        Šiaip tai pirmoji Rail Baltica jau pastatyta dar gūdžiais 1863 metais.

                                        Comment


                                          Nu nereikia pritempinėjimų. RailBalticos idėja atsirado kartu su ViaBalticos, atgavus nepriklausomybę 91 ar 92 metais, kai reikėjo naujų kelių į Vakarų Europą.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2016.04.06, 10:26.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X