Parašė nomad
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNoriu tik patikslinti dėl ES finansavimo. Jeigu neklystu, tai 3 Vilniaus vakarinio aplinkkelio etapas yra 100% finansuojamas ES lėšomis.Paskutinis taisė Lettered; 2015.07.16, 12:25.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKuom ji bus geresnė, ką negalima padaryti dabartinėje linijoje?
Sakau, kad lyginti negalima tų keleivių skaičių iš praeities su skaičiais iš RB2 ateities, nes tai bus dvi skirtingos paslaugos.
Lygina skaičius iš praeities (lėtas + nepatogus važiavimas) su skaičiais iš ateities (greitas + patogus važiavimas) ir implijkuoja, kad vis tiek bus tokie patys skaičiai keleivių...
Aiškiau jau negaliu pasakyti...
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąSakau, kad lyginti negalima tų keleivių skaičių iš praeities su skaičiais iš RB2 ateities, nes tai bus dvi skirtingos paslaugos.
Lygina skaičius iš praeities (lėtas + nepatogus važiavimas) su skaičiais iš ateities (greitas + patogus važiavimas) ir implijkuoja, kad vis tiek bus tokie patys skaičiai keleivių...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPaslauga bus ta pati: keleivio pervežimas iš Rygos į Kauną. Ar tas traukinys važiuos 1520, ar 1435, keleivis lieka tas pats, riedmuo lieka tas pats, greitis lieka tas pats.
Traukiniai irgi bus tie patys?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa ką tu čia paistai.... Greitis už daug metų kai palaies Rb2 bus tas pats koks buvo prieš tuos metus kai važinėjo minėtas traukinys?
Traukiniai irgi bus tie patys?
Dėl greičio jau rašiau - dabartinėje trasoje galima padaryti Vmax=140-160 km/h.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip, tie patys keleiviniai traukiniai. LG dabar perka traukinius, kurių analogai važinėja ir 1435mm kitose Europos šalyse. Seni modeliai pamažu važiuoja į metalo laužą.
Dėl greičio jau rašiau - dabartinėje trasoje galima padaryti Vmax=140-160 km/h.
Prie ko čia tie "galima padaryti", po galais! Gi, vėl kartoti tenka, visiškai ne apie tai kalba.
Lyginu PRAEITIES važiavimą su ATEITIES RB2. O ne ateities RB2 su ateities alternatyvia 1520 trasa!!!!!!!!!!!!!
Greitis ateities RB bus daug didesnis nei praeities važiavime. Riedemenys ateities RB2 bus daug patogesni nei praeities važiavime. Taigi paslauga ateities Rb2 bus daug geresnė nei praeities važiavime. Taigi ir keleivių bus daugiau.
Kas dar tau neaišku?
Niekur niekas nesako, kad alternatyviam tavo ateities 1520 siūlyme keleivių būtų mažiau nei ateities Rb2, nes visškai ne apie tai kalba!
Nesuprantu kaip dar tau aiškiau parašyti, negi dar ketvirtą kartą reikės tau aiškinti?Paskutinis taisė Gator; 2015.07.17, 20:35.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAtvaizdas
Prie ko čia tie "galima padaryti", po galais! Gi, vėl kartoti tenka, visiškai ne apie tai kalba.
Lyginu PRAEITIES važiavimą su ATEITIES RB2. O ne ateities RB2 su ateities alternatyvia 1520 trasa!!!!!!!!!!!!!
Greitis ateities RB bus daug didesnis nei praeities važiavime. Riedemenys ateities RB2 bus daug patogesni nei praeities važiavime. Taigi paslauga ateities Rb2 bus daug geresnė nei praeities važiavime. Taigi ir keleivių bus daugiau.
Kas dar tau neaišku?
Niekur niekas nesako, kad alternatyviam tavo ateities 1520 siūlyme keleivių būtų mažiau nei ateities Rb2, nes visškai ne apie tai kalba!
Nesuprantu kaip dar tau aiškiau parašyti, negi dar ketvirtą kartą reikės tau aiškinti?Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)
Comment
-
A. Šliupas: siekiama, kad PVM už „Rail Baltica“ darbus liktų Lietuvoje
Lietuvos Vyriausybės atstovas teigia, kad už transeuropinės vėžės "Rail Baltica" statybos darbus sumokėtas pridėtinės vertės mokestis (PVM) turėtų likti kiekvienoje iš trijų Baltijos šalių. Būtent to siekiama derybose dėl būsimų bendros įmonės "RB Rail" kontraktų, sako susisiekimo viceministras Arijandas Šliupas. Anot jo, jeigu visus darbus užsakytų tik Rygoje esanti "RB Rail", PVM liktų Latvijoje.
Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...#ixzz3lR2I7p7r
Comment
-
Latvijos susisiekimo ministras: Baltijos šalys laikosi skirtingų nuomonių dėl „RB Rail“ funkcijų
BNS/15min
2015 rugsėjo 9d. 14:23
Baltijos šalys laikosi skirtingų nuomonių dėl bendros europinės vėžės geležinkelio statybos įmonės „RB Rail“ funkcijų, pareiškė Latvijos susisiekimo ministras.
Pasak Anrijaus Matiso, šalys laikosi skirtingų nuomonių dėl bendros įmonės vaidmens, kas turi būti palikta atskirų šalių atsakomybei, pavyzdžiui, infrastruktūros statyba ar konkursų skelbimas.
„Mes manome, kad bendrai įmonei reikėtų suteikti gana plačius įgaliojimus, įgyvendinant projektą. O Lietuva mano, kad įmonei nereikia suteikti itin plačių galimybių. Žinoma, svarbiausia mums yra tai, kad bėgiai ir infrastruktūra, pastatyta Latvijos teritorijoje, priklausytų ne bendrai įmonei, o Latvijos valstybės įmonei, Latvijos valstybei“, – BNS pareiškė A. Matisas.............
Comment
-
Todėl ta bendra įmonė nafig nereikalinga, nes kiekviena šalis žiūri savo pozicijų. Aišku, latviams norisi, kad infrastruktūra Latvijoje būtų jų, ko nori ir Lietuva, tačiau viešųjų pirkimų, statybų darbų ir mokesčių Latvija irgi nori, nes bendra įmonė įsteigta Rygoje... Daug maž tokio scenarijaus ir tikėjausi, kai buvo steigiama įmonė - kiekviena šalis nenorės atiduoti savo milijardų kažkokiai tai bendrai įmonei.
Comment
-
Žmonės siunta dėl „Rail Baltica“ – vėžė kaimą padalins pusiau
lrytas
Irena Nagulevičienė („Jonavos naujienos“)
2015-09-17 07:05, atnaujinta 2015-09-17 10:11
Europinio standarto „Rail Baltica“ geležinkelio vėžės, kuri kirs ir Jonavos rajoną, projektas sukėlė Ragožių kaimo (Kulvos sen.) bendruomenės nepasitenkinimą. Gyventojai išsiaiškino, kad geležinkelis padalys gyvenvietę į dvi dalis. Tad žmonės surinko parašus ir raštu kreipėsi į Lietuvos prezidentę, Ministrą pirmininką, susisiekimo ministrą ir rajono savivaldybę, prašydami pakoreguoti projektą ir vėžę 70–100 metrų patraukti į šalį.
Kaimo bendruomenės žmonės, susitikę su projektuotojais, primygtinai reikalavo nuo statomų ar jau pastatytų namų vėžę patraukti į šalį ar bent aplenkti vietovę.
„Ar kas nors iš projekto autorių buvo atvykęs į mūsų kaimą? Ar matėte, kaip jis atrodo? Juk būsime vieni nuo kitų atskirti!“ – piktinosi sodiečiai.
Projektą pristatė ir į klausimus atsakė bendrovės, rengiančios trasos nuo Kauno miesto iki Latvijos sienos specialųjį planą ir poveikio aplinkai vertinimą, atstovas Mantas Kaušylas iš Vilniaus.
„Mes griežtai vadovaujamės techniniais reikalavimais, tad sunku rasti alternatyvą, kuri būtų visiems priimtina. Mes, kaip specialiojo plano rengėjai, iškėlėme tikslą, kad bent jau neturėtų būti griaunami esami namai. Taigi esminis reikalavimas – stengtis kuo mažiau keisti gyvenamųjų namų teritorijas“, – aiškino M.Kaušylas.............
.............Ypatingos valstybei svarbos planas jau turėtų būti parengtas iki šių metų gruodžio 31 d., tačiau, pasak plėtros vadovo M.Kaušylo, terminas nerealus...........
Comment
-
Švedai atnaujina geležinkelio ruožą tarp Luleå ir Haparanda iki HSR standarto bei ragina suomius prisijunti prie projekto steiginat bendrą keleivinio geležinkelio koridorių Botnijos įlankos regione (Norrbotniabanan). Iš esmės, ateityje bus galima apvažiuoti Baltijos jūrą traukiniu:
Šaltinis
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąGal tave apšviesti kas yra RB2? Ant tiek pamišęs dėl Švedijos naujienų dėliojimo, kad net nebeužtenka temų, off topic daryti tenka
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimą
Parašė Resutas Rodyti pranešimąKažkuriame straipsnyje labai akcentavo RBII reikalingumą kariniam panaudojimui.
Bus kaip su praeito amziaus Prancuzijos gynybine Mazino linija (pranc. Ligne Maginot) – kainuos milijardus, naudos – pšikas.
http://fr.wikipedia.org/wiki/Rocade
Rocade dans l'organisation d'un front militaire, une voie parallèle au front, en arrière de celui-ci, permettant aux troupes et aux approvisionnements de circuler d'un endroit à l'autre du front. Des pénétrantes relient la rocade au front.
Rocade en câblage, un câble constitué d'un nombre important de paires torsadées.https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0...B0%D0%B4%D0%B0
Рокада — железная, шоссейная или грунтовая дорога в прифронтовой полосе, проходящая параллельно линии фронта. Рокады используются для маневрирования войск и перевозки материальных средств. Как и другие военные дороги, рокады составляют основу военных коммуникаций и имеют стратегическое, оперативное или тактическое значение.
Is karinio kampo ziurint, viskas yra logiskai; priesingai, jei ziureti is keleiviu vezimo kampo.
Comment
-
Manau gali turėti įtaką ir tai:
EK siūlo 7,6 mlrd. Eur transporto projektams
Europos Komisija (EK) skelbia antrą kvietimą teikti pasiūlymus pagal Europos infrastruktūros tinklų priemonę. Transporto projektams finansuoti numatyta daugiau kaip 7,6 mlrd. Eur.
Didžioji dalis šios sumos - 6,5 mlrd. Eur - bus skirta šalims, atitinkančioms paramos iš Sanglaudos fondo reikalavimus. Tai yra narėms, kurių bendrosios nacionalinės pajamos (BNP), tenkančios vienam gyventojui, yra mažesnės nei 90 % ES vidurkio. Tarp jų patenka ir Baltijos šalys.
Pareiškėjai pasiūlymus turi pateikti iki 2016 m. vasario 16 d. Rezultatai bus paskelbti iki 2016 m. vasaros.
Iš viso pagal Europos infrastruktūros tinklų priemonę iš ES 2014–2020 m. biudžeto Transeuropinio transporto tinklo projektams bus skirta 24,05 mlrd. Eur.
Iš šios sumos 11,305 mlrd. Eur bus skirta projektams valstybėse narėse, atitinkančiose paramos iš Sanglaudos fondo reikalavimus.
EK jau yra paskelbusi pirmą sąrašą 276 projektų, kuriems iš viso skirta 13,1 mlrd. Eur.
Pagal šį pirmą sąrašą finansavimas skirtas tokiems Lietuvai aktualiems projektams kaip „Rail Baltica“, „Via Baltica“ bei paslaugų modernizavimui Baltijos jūrų greitkelyje Klaipėda–Karlshamnas.
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...rto-projektamsNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąManau gali turėti įtaką ir tai:Neskubėk ir nespėsi.
Comment
Comment