Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAiškinu tau dar kartą, kad Lietuvos TSR neegzistuoja nuo 1990 03 11.
Jeigu bilietas Lenkija-Lietuva arba Lenkija-Latvija. Bet Lietuva-Latvija - pagal seną metodiką.
Į Klaipėdą su vienu sustojimu nuvažiuoja Vvid=97km/h (su senais riedmenimis), nupirkus naujus, 110km/h bus galima išlaikyti ir su pigesniu maksimaliu 140 km/h.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO ar realu daryti 140km/h Vmax ant dabartinės infrastruktūros? Ko tam trūksta šiuo metu? Šiaip, toks greitis būtų konkurencingas, nes būtų galima ištraukti ant 110km/h vidutinio.
Taip pat ne visi riedmenys tokį greitį palaiko (bet ta problema pamažu gali būti išspręsta).
Comment
-
Šiaip kaip bebūtų keista Aleksio teisus. RB II yra panašiam ekonominės šizofrenijos lygyje kaip Air Lituanica arba Kėdainių kosmodromas. Ir priežasčių daug: tiek mokių klientų skaičius (kuris nėra beveik visa Lietuva), tiek atstumai (jei nuo Vilniaus iki Varšuvos traukinys dar gali pakonkuruot su lėktuvu, tai iš Rygos į Varšuvą jau nelabai, o iš Talino į Varšuvą tikrai ne), tiek labai didelės investicijos, kurios būtų reikalingos į naujus kelius, tiek ir tai, kad net sukišus tas investicijas negautume idealaus produkto, nes pačią tiesiausią trasą tarp Vilniaus ir Varšuvos vistiek kerta Baltarusija ir reiktų ją apvažiuot kažkokiu vingiu, kas padidina laiko sąnaudas.
Jeigu daugiau nebūtų kur investuot, būtų galima kišt pinigus ir čia, bet dabar jei jau masyvaus projekto reikia geriau kokią atominę elektrinę pasistatyt arba Palangos tiltą į Švediją pabaigt.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
Jeigu daugiau nebūtų kur investuot, būtų galima kišt pinigus ir čia, bet dabar jei jau masyvaus projekto reikia geriau kokią atominę elektrinę pasistatyt arba Palangos tiltą į Švediją pabaigt.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO ar galima EU skirtas lėšas taip nesunkiai perleisti kitiems projektams?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO tai kokiais būdais Petrozilijus tuos pinigus skirtų kitiems projektams?
Comment
-
Nu jei mintis yra ta, kad pasiimam pinigus kol juos dar kažkas duoda ir sukišam juos bet kur, tai tada valio. Tik tokiu atveju reikia būt patiems su savim sąžiningais ir a) nebeburnot ant graikų, ispanų ir kitų Europos išlaikytinių, kurie ilgą laiką darė tą patį ir b) nebefantazuot apie kažkokį atsipirkimą ir brangų žaislą bent jau patiems suvokt kaip brangų žaislą, o ne kažkam reikalingą projektą.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąNu jei mintis yra ta, kad pasiimam pinigus kol juos dar kažkas duoda ir sukišam juos bet kur, tai tada valio. Tik tokiu atveju reikia būt patiems su savim sąžiningais ir a) nebeburnot ant graikų, ispanų ir kitų Europos išlaikytinių, kurie ilgą laiką darė tą patį ir b) nebefantazuot apie kažkokį atsipirkimą ir brangų žaislą bent jau patiems suvokt kaip brangų žaislą, o ne kažkam reikalingą projektą.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš klausiu grynai iš techninės pusės: ar galima RB skirtus ES pinigus skirti kitoms sritims? Kaip suprantu, iš poros anksčiau pateiktų atsakymų - negalima. Dėl to įdomu, kokį tiksliai tų pinigų perskirstymo mechanizmą turi omeny, nes juk tikrai nekalbi šiaip iš lempos?
Esmė pagrindinio posto buvo ta, kad ekonomiškai greitaeigė Rail Baltica II neturi jokio pagrindimo ir investuot į ją būtų kvaila. Jei investuos ES, tai kvaila bus iš ES pusės, o ne iš atskirai Lietuvos, bet esmės tai nekeičia.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąNepatikėsi, bet dėl perskirstymo kalbu. Ir net pasiūlymas pabaigt Palangos tiltą neturėjo būt suprastas rimtai. Nors pabaigus Palangos tiltą bent kažkokia nauda būtų ir susisiekimas su Švedija tikrai pagerėtų.
Esmė pagrindinio posto buvo ta, kad ekonomiškai greitaeigė Rail Baltica II neturi jokio pagrindimo ir investuot į ją būtų kvaila. Jei investuos ES, tai kvaila bus iš ES pusės, o ne iš atskirai Lietuvos, bet esmės tai nekeičia.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO operational cost'us Lietuva kaip nors padengs. Jei ne iš keleivių, tai bent iš krovinių, kas irgi ok.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIš keleivių tikrai nepadengs, o krovinius puikiai galima vežti ir dabartinėmis linijomis (jų pralaidumas tikrai nėra išnaudojamas 100%).
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLabai kreivas ir ilgas maršrutas gaunasi dabartine linija, plius vėžė keičiasi prie Lenkijos. Nutiesus RB II krovinius vežti geležinkeliu gerokai labiau apsimokės ir iš tų pajamų bus galima išlaikyti keleivių vežimą
Comment
-
Dėl kreivumo į Rygą ar Taliną - tai lygiai tokią pat kreivą rasim iš Vilniaus į Klaipėdą arba iš Mažeikių į Klaipėdą (kur tikrai į šio geležinkelio rekonstrukciją ar net tiesesnės linijos statybą reikėjo mesti pinigus).
O dėl kainodaros Aleksio visiškai teisus - kainos traukinyje Ryga-Vilnius, Talinas-Šeštokai ir kt. buvo nepadoriai aukštos - dėl to ir teko uždaryti maršrutą.
Nuo pernai šnekama apie dyzeliuko Šiauliai-Ryga paleidimą - kalbos taip ir nutilo...
Kaip bebūtų susisiekimą su kaimynais reikia gerinti, bet pirmiausia tam reikia politinės valios ir pašalinti biurokratines kliūtis.Paskutinis taisė Salvijus; 2015.07.15, 07:41.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąEsmę tai keičia: Lietuva ten neinvestuos/investuos labai mažai, kai viską apmokės ES. O operational cost'us Lietuva kaip nors padengs. Jei ne iš keleivių, tai bent iš krovinių, kas irgi ok.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai jo. Bet mums nerūpi, kur ES kiša pinigus. Ypač jei tai mums naudinga.
Comment
Comment