Parašė Felin
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Trumpai tariant, Lietuva Rail Baltic projekte visada veikė destruktyviai: tik Lietuvos dėka ir jos "išmanumu" atsirado Rail Baltic I ir II, maža to, paties projekto pavadinime atsirado painiava - Rail Baltic ir Rail Baltica. Po to visas šantažas dėl Vilniaus jungties. Toks įspūdis, kad bent jau "Lietuvos geležinkeliai" valdomi iš Maskvos žinomu principu "zaputyvanije protivnyka", t.y. viskas taip sumalama, supainiojama, kad niekas nieko nebesupranta, kam tas projektas reikalingas ir dėl kokio projekto buvo susitarta. Manau tai yra viena pačių nešvariausių dabartinės Lietuvos valstybinio verslo istorijų.
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąVilniaus RBII nėra. Bus, o gal ir nebus, tik apendiksas.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąnebus, nes nereikalingas. Tabar yra Kaunas-Vilnius jingtis.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąaš irgi sakau, kad RB II nereikalingas, turim gi jungtį Vilnius - Kaunas, tai kam dėl kelių kauniečių tiesti tokius brangius bėgius?
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąkodel tik kaunieciu? Leisim ir jums pasinaudoti, jei nebijosite ar netingesite perlipti i kita traukini Kaune.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimątikrai nieks nevažiuos iš Vilniaus į Rygą per Kauną, lėks visi su savo auto kaip lėkę ir toliau didins kruviną statistiką ViaBaltic
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąvai vai kaip blaaagai, paverkim dabar visi kartu su tamstaAš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąnu pasakyk kokie keleiviai iš Panevėžio ir Kauno užpildys RB II ? nu užpildys gal 7-8 vietas ir viskas, tiek Kaunas, tiek ir Panevėžys labiau važinėja į Vilnių nei į užsienį, tai tamstos siūlomas metro tarp Vilniaus ir Kauno būtų žymiai pelningesnis nei RB II tarp Panevėžio ir Bauskės,
rugsėjo mėn. bus RB I su krovinių terminalais Kaune, va čia tai ko ir reikia Lietuvai, čia lietuviai sudirbo operatyviai, o RB II bus karas tik dėl pinigų, nes nauda nulinė ( atsiprašau tų 7 ar 8 Panevėžio keleivių)
Comment
-
Trijų Baltijos šalių įsteigta bendra įmonė „RB Rail“ ketvirtadienį pateikė Europos Komisijai (EK) bendrą paraišką dėl europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projekto finansavimo bei ją remiantį laišką, kurį pasirašė trijų valstybių susisiekimo ministrai.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3Srf7hHfC
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąTrumpai tariant, Lietuva Rail Baltic projekte visada veikė destruktyviai: tik Lietuvos dėka ir jos "išmanumu" atsirado Rail Baltic I ir II, maža to, paties projekto pavadinime atsirado painiava - Rail Baltic ir Rail Baltica. Po to visas šantažas dėl Vilniaus jungties. Toks įspūdis, kad bent jau "Lietuvos geležinkeliai" valdomi iš Maskvos žinomu principu "zaputyvanije protivnyka", t.y. viskas taip sumalama, supainiojama, kad niekas nieko nebesupranta, kam tas projektas reikalingas ir dėl kokio projekto buvo susitarta. Manau tai yra viena pačių nešvariausių dabartinės Lietuvos valstybinio verslo istorijų.
Keleivinė RailBaltica pavėlavo 20 metų. Su pigių avialinijų atsiradimu geležinkelis negali būti konkurentu greitų kelionių segmente. Konkurencijai su autobusais pilnai pakaktų esamų geležinkelių. Bet kokiu atveju, seniai laikas atskirus ruožus tiek Estijoje, tiek Latvijoje, tiek ir Lietuvoje padaryti iki 160 km/h. Ryga - Kaunas per 3 val. traukiniu būtų pilna įmanomas. Lyginant su autobusu, 1 val. mažiau.
Comment
-
„Rail Baltica“ stringa Latvijoje http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/-rail-baltica-stringa-latvijoje/198730
Teko bendrauti su viena este. Sake Estijoje RB2 isbrezta per naujai pastatytu namu kvartalus. Kai pajudins kils vietos bendruomeniu protestai tiek vienai tiek kitai alternatyviai RB2 trasai. Matyt bus dar nemazai vargo su RB2.
Comment
-
Tuo tarpu Lenkijos ir Baltarusijos geležinkeliai paleido konteinerinį traukinį iš Gdansko į Baltarusiją ir toliau į Rusiją, Kazachstaną, vėliau į Kiniją. Ta RB2 niekam nereikalinga, tik valdžiai bei suinteresuotoms grupėms, dėl milijardinių lėšų atėjimo. Realiai reikėtų rekonstruoti esamus geležinkelius nuo Kauno iki pat Talino, padidinti greitį iki 200 km/h ir kroviniai bei keleiviai galėtų riedėti iki pat Talino, o kroviniai keltais ir iki Helsinkio. Vėžė tai ta pati.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTuo tarpu Lenkijos ir Baltarusijos geležinkeliai paleido konteinerinį traukinį iš Gdansko į Baltarusiją ir toliau į Rusiją, Kazachstaną, vėliau į Kiniją. Ta RB2 niekam nereikalinga, tik valdžiai bei suinteresuotoms grupėms, dėl milijardinių lėšų atėjimo. Realiai reikėtų rekonstruoti esamus geležinkelius nuo Kauno iki pat Talino, padidinti greitį iki 200 km/h ir kroviniai bei keleiviai galėtų riedėti iki pat Talino, o kroviniai keltais ir iki Helsinkio. Vėžė tai ta pati.
Čia jūsų minima naujiena apie naują konteinerinių traukinių maršrutą yra aktuali "Saulė" projektui bet ne RB2.
RB (RB1 + RB2) pagrindinis tikslas yra Baltijos šalių ir likusios ES dalies transporto integracija. O RB panaudojimas tranzitui iš Rytų yra papildoma galimybė - čia gali pasisekti, o gali ir visiškai nepasisekti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTuo tarpu Lenkijos ir Baltarusijos geležinkeliai paleido konteinerinį traukinį iš Gdansko į Baltarusiją ir toliau į Rusiją, Kazachstaną, vėliau į Kiniją. Ta RB2 niekam nereikalinga, tik valdžiai bei suinteresuotoms grupėms, dėl milijardinių lėšų atėjimo. Realiai reikėtų rekonstruoti esamus geležinkelius nuo Kauno iki pat Talino, padidinti greitį iki 200 km/h ir kroviniai bei keleiviai galėtų riedėti iki pat Talino, o kroviniai keltais ir iki Helsinkio. Vėžė tai ta pati.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTuo tarpu Lenkijos ir Baltarusijos geležinkeliai paleido konteinerinį traukinį iš Gdansko į Baltarusiją ir toliau į Rusiją, Kazachstaną, vėliau į Kiniją. Ta RB2 niekam nereikalinga, tik valdžiai bei suinteresuotoms grupėms, dėl milijardinių lėšų atėjimo. Realiai reikėtų rekonstruoti esamus geležinkelius nuo Kauno iki pat Talino, padidinti greitį iki 200 km/h ir kroviniai bei keleiviai galėtų riedėti iki pat Talino, o kroviniai keltais ir iki Helsinkio. Vėžė tai ta pati.
Comment
-
Aktualijos
Dėmesio!
2015.05.05
Informuojame, kad parengta europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena specialiojo plano (SP) koncepcija ir strateginio pasekmių aplinkai vertinimo (SPAV) ataskaita
.
SP organizatorės - Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija (Gedimino pr. 17, LT-01505 Vilnius), tel. +370 5 239 3941, +370 5 239 3942, faksas +370 5 212 4335;
AB „Lietuvos geležinkeliai“ (Mindaugo g. 12, LT-03603 Vilnius), tel. +370 5 269 2888, +370 5 269 3283, faksas +370 5 269 2665, el. paštas railbaltica@litrail.lt, v.griganaviciute@litrail.lt, s.poskus@litrail.lt, www.rail-baltica.lt .
Planavimo tikslai - parengti SP ir parinkus racionaliausią europinio standarto geležinkelio linijos trasą sujungti Baltijos šalis su kitomis ES valstybėmis.
SP rengėja - URS Infrastructure & Environment UK Limited, atstovaujama filialo Lietuvos Respublikoje (Vytenio g. 9, LT-03113 Vilnius), tel. +370 5 260 88 95, +370 645 51818, faksas +370 5 233 15 74, direktorius Vitalij Vilesko, el. paštas vitalij.vilesko@urs.com, www.publicity.lt.
Parengta europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena SP plėtros koncepcija ir SPAV ataskaita. Su jais susipažinti galima gegužės 5-birželio 3 d. iki viešojo susirinkimo pabaigos:
SPAV organizatorių adresais,
SPAV rengėjos adresais bei http://<b><span style="color:Red">ww....lt</span></b>,
Panevėžio rajono savivaldybėje (Vasario 16-osios g. 27, Panevėžys),
Panevėžio miesto savivaldybėje (Laisvės a. 20, Panevėžys).
Teikti pasiūlymus dėl SP koncepcijos ir SPAV ataskaitos rengėjui galima gegužės 5-birželio 3 d. iki viešojo susirinkimo pabaigos. Pasiūlymus galima teikti raštu, faksu ir el. paštu.
Teikdami pasiūlymus fiziniai asmenys turi nurodyti vardą, pavardę ir adresą pagal deklaruotą gyvenamąją vietą; juridiniai – teikiančiojo asmens vardą, pavardę ir savo, kaip juridinio asmens, pavadinimą, buveinės adresą; visais atvejais galima nurodyti el. pašto adresą, tel., kitus rekvizitus; pasiūlymo teikimo datą ir esmę (pasiūlymas turi būti aiškus ir suprantamas); raštu pateiktas pasiūlymas turi būti pasirašytas.
Panevėžyje viešasis susirinkimas, kurio metu bus supažindinta su SP koncepcija ir SPAV ataskaita, vyks birželio 3 d. 10 val. miesto Savivaldybėje.
Parengė Ryšių su visuomene skyrius
Informacija atnaujinta: 2015.05.05 15:06
Comment
Comment