Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Bet tokiam tikslui, t.y. krovinių vežimui, visai nereikia RBII, užteks ir paprastos RBI.
    -------------------------
    Nuo POL/LT sienos su RBI pasieksite tik Kauną ir Palemoną, tačiau be RBII Talino niekaip nepasieksite.

    Comment


      Parašė amber13 Rodyti pranešimą
      Nuo POL/LT sienos su RBI pasieksite tik Kauną ir Palemoną, tačiau be RBII Talino niekaip nepasieksite.
      Pasieksime. Perkrausime krovinį iš 1435 vagonų į 1520 vagonus, uždirbsime iš to kažkiek pinigų ir važiuosime toliau.

      Comment


        Parašė amber13 Rodyti pranešimą
        ------------------------
        Tai tik dalis galimų maršrutų.
        O jeigu reikia pakraut ne Roterdame ar Kylyje bet Prahoje, Budapešte ar Zagrebe ir iš ten reikia krovinį nugabent į Helsinkį? Tokiam tikslui Rail Baltica su į ją integruota jūros keltų linija Talinas - Helsinkis būtų kaip tik tas ko reikia.
        Be to galėtų Rail Baltica su į ją integruota jūros keltų linija Talinas - Helsinkis būti naudojama ir keleiviniams traukiniams.
        Maždaug prieš 20 metų man teko pasinaudoti keleivinio geležinkelio jūrų keltu Danijoje ir labai patiko, nes kaip keleivis nepajutau jokio diskomforto dėlto kad dalį maršruto teko įveikti jūra, tik tiek kad tokia kelionė šiek tiek ilgiau užtrunka.
        Įdomu kokie išties yra prekių srautai su šiomis valstybėmis ir kiek jų dabar tenka geležinkeliams iki Šeštokų.

        Comment


          Geležinkeliams trupiniai tenka, o vilkikai vienas po kito per Lietuvos-Lenkijos sieną važiuoja. Tikslas ir yra perimti dalį to srauto, bet tam greitieji geležinkeliai absoliučiai nereikalingi.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Bet tokiam tikslui, t.y. krovinių vežimui, visai nereikia RBII, užteks ir paprastos RBI.
            RB1 ir RB2 skiriasi ne (tik) linijos kokybe, o maršrutu. Rb1 yra linijos dalis nuo pietų iki Kauno. O nuo Kauno iki šiaurės Rb2.

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Geležinkeliams trupiniai tenka, o vilkikai vienas po kito per Lietuvos-Lenkijos sieną važiuoja. Tikslas ir yra perimti dalį to srauto, bet tam greitieji geležinkeliai absoliučiai nereikalingi.
              ---------------------------
              Greitieji traukiniai nebūtini dėl krovinių, tačiau jie irgi gali būti panaudoti kroviniams vežioti. Kaip tik toks atvejis, kiek aš suprantu, bus su RBII trasoje Kaunas - Panevėžys - Ryga - Talinas. RBII turėtų būti naudojamas tiek keleiviams, tiek kroviniams, t.y. turėtų būti universalaus naudojimo.
              Tačiau iki tol kuomet RBII bus pastatytas, Kaunas su savo RBI maždaug apie 10 metų bus Baltijos šalių europinės vėžės centru. Tai reiškia, kad Kaunas apie 10 metų neturės konkurentų Baltijos šalyse krovinių pervežime europine vėže.
              O lenkai, kiek aš suprantu, išvis neturi jokių ketinimų statyti greitąjį geležinkelį Baltijos šalių kryptimi.
              Tačiau, lenkai planuoja iš naujo pertiesti bėgius trasoje Elkas - Suvalkai - POL/LT siena, kuri pagal dabartinę būklę yra per prasta Rail Baltica'i , tokiu būdu, kad per visą Rail Baltica trasą Lenkijos teritorijoje driektusi normalus krovininis geležinkelis.
              Taigi lenkų prioritetai Baltijos šalių kryptimi aiškūs: patogus KROVININIS glž. ir jokių greitųjų glž. į Baltijos šalis.

              Comment


                Tai kokiu tikslu tada greitasis geležinkelis, jei tarp Vilniaus ir Rygos esamas visai nenaudojamas keleivių vežimui, ir kurio techninių galimybių gerinimas maksimaliam galimam greičiui nepasiekė galimybių ribos?
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Tai kokiu tikslu tada greitasis geležinkelis, jei tarp Vilniaus ir Rygos esamas visai nenaudojamas keleivių vežimui, ir kurio techninių galimybių gerinimas maksimaliam galimam greičiui nepasiekė galimybių ribos?
                  raktinis zodis - "skalbykla".

                  Comment


                    Matau, kad labai sunku Estijai su Lietuva dirbti. Kita darbo kultūra ar kitas mentalitetas pas mus ? Ar čia LG niekaip negali susitaikyti ? Tada didelių problemų bus ir toliau.

                    Estonia will not submit separate application besides joint one for Rail Baltica financing
                    http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=102826

                    Comment


                      cia tik Lietuva kalta. Del to Vilniaus apendikso iskraipe visa projekta, kuris jau buvo labai senai suderintas ir ptavirtintas.

                      Comment


                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                        cia tik Lietuva kalta. Del to Vilniaus apendikso iskraipe visa projekta, kuris jau buvo labai senai suderintas ir ptavirtintas.
                        Kadangi Lietuvai RB II praktiškai nereikalingas, nes Panevėžys ir Kaunas keleivių nesugeneruos, tai ir stengiasi išspausti kuo daugiau pinigų, kam čia už dyką kažkam statyti kelią per Lietuvą?
                        Aš neliūdnas - aš blaivus

                        Comment


                          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                          Kadangi Lietuvai RB II praktiškai nereikalingas,
                          tai kam stato? Idiotai?

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            tai kam stato? Idiotai?
                            pinigai, pinigai, pinigai ir dar kartą pinigai, o jei neaišku kodėl stato, tai galiu atskleist paslaptį - pinigai, pinigai, pinigai
                            Aš neliūdnas - aš blaivus

                            Comment


                              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                              pinigai, pinigai, pinigai ir dar kartą pinigai, o jei neaišku kodėl stato, tai galiu atskleist paslaptį - pinigai, pinigai, pinigai
                              tada tie idiotai, kurie duoda? Jei jau taip "pinigai pinigai pinigai", tai galima ir metro tarp Kauno Vilniaus pastatyti, ir Gugenheima ar dar ka nors.

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                tada tie idiotai, kurie duoda? Jei jau taip "pinigai pinigai pinigai", tai galima ir metro tarp Kauno Vilniaus pastatyti, ir Gugenheima ar dar ka nors.
                                nu pasakyk kokie keleiviai iš Panevėžio ir Kauno užpildys RB II ? nu užpildys gal 7-8 vietas ir viskas, tiek Kaunas, tiek ir Panevėžys labiau važinėja į Vilnių nei į užsienį, tai tamstos siūlomas metro tarp Vilniaus ir Kauno būtų žymiai pelningesnis nei RB II tarp Panevėžio ir Bauskės,
                                rugsėjo mėn. bus RB I su krovinių terminalais Kaune, va čia tai ko ir reikia Lietuvai, čia lietuviai sudirbo operatyviai, o RB II bus karas tik dėl pinigų, nes nauda nulinė ( atsiprašau tų 7 ar 8 Panevėžio keleivių)
                                Aš neliūdnas - aš blaivus

                                Comment


                                  yra vienas projektas - Rail Baltica. Kuris buvo patvirtintas. Tas I ir II tai tik atskiri etapai. Tai to patvirtinto projekto estai ir likosi. O Lietuviai suduka mala, kaip visada. Vat pas mus tai tikrai "pinigai pinigai pinigai"

                                  Comment


                                    Eilinį kartą pakartosiu. Lietuvai RB iki Talino nereikalinga. Jei ji reikalinga estams - tegu jie ir rūpinasi.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Eilinį kartą pakartosiu. Lietuvai RB iki Talino nereikalinga. Jei ji reikalinga estams - tegu jie ir rūpinasi.
                                      O lenkams apskritai ar reikalinga RB į Baltijos šalis?
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Jeigu visi galvotu taip, is viso ne butu tarptautinis susisiekimas. O gal RB i Talina galetu buti reikalinga, jei nebereikes skristi tarp Vilniaus ir Talino.
                                        Bet gal geriausias priezastis: ES duos pinigus uz RB II, kodel neimti?

                                        Comment


                                          Parašė Felin Rodyti pranešimą
                                          Bet gal geriausias priezastis: ES duos pinigus uz RB II, kodel neimti?
                                          sita Graikija senai suprato

                                          Comment

                                          Working...
                                          X