Parašė index
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Aiškiai pasakyti - Kauno-Vilniaus atkarpa važiuos tik keleiviniai traukiniai, linija tik iš dalies galės būti vežami kroviniai. Ddidysis jų srautas ir toliau bus nukreipiamas dabartine trsasa.
Koks atsipirkimas, jei bus vežami tik keleiviai...
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąVis tiek ieškot razinkų Koks atsipirkimas, čia gi ne komercinis projektas, o politinis.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTeisingai pastebėta. Vakar per visas žinias ir laikraščiuose sakė/rašė, kad kainuos ši atšaka 850 mln.lt. Kada atsipirks? Jug pas mus tas keleivių vežimas nuostolingas kaip ir. O ką į / iš vilniaus kroviniais vežti , tai neisivaizduoju.
Kita vertus ar nepopuliarumo priežastis nėra sąlyginis traukinių lėtumas (nors ir nuvažiuoja greičiau nei automobiliu, įskaičiavus važiavimą mieste viešuoju transportu dažniausiai gaunasi ilgiau). Build it and they will come. t.y. pasiūla gali sukurti paklausą.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą850 mln. eurų.
Kita vertus ar nepopuliarumo priežastis nėra sąlyginis traukinių lėtumas (nors ir nuvažiuoja greičiau nei automobiliu, įskaičiavus važiavimą mieste viešuoju transportu dažniausiai gaunasi ilgiau). Build it and they will come.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąVis tiek ieškot razinkų Koks atsipirkimas, čia gi ne komercinis projektas, o politinis.
LG, jei jiems leistų, iš viso keleivių nevežiotų
Comment
-
Kažkaip keistai dėliojat akcentus. RBII į Vilnių tiesiamas ne tam, kad vilnietis galėtų nuvažiuoti į Kauną, tam nieko papildomai daryti nereikia, nes jau ir dabar tai galima padaryti. RBII į Vilnių ateina tam, kad vilnietis galėtų pasiekti Varšuvą, Rygą ar Taliną ir atvirkščiai.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąKažkaip keistai dėliojat akcentus. RBII į Vilnių tiesiamas ne tam, kad vilnietis galėtų nuvažiuoti į Kauną, tam nieko papildomai daryti nereikia, nes jau ir dabar tai galima padaryti. RBII į Vilnių ateina tam, kad vilnietis galėtų pasiekti Varšuvą, Rygą ar Taliną ir atvirkščiai.
Iš kitos pusės "ten" sedėdamas irgi bandyčiau išmelžt pinigų. Kadangi atėjo tokie laikaiNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąO tai vilnietis iš ten jos negali pasiekt? Klausiu , nes tik šiaip įdomu. Man negaila - tegul tiesia tą vėžę.
Iš kitos pusės "ten" sedėdamas irgi bandyčiau išmelžt pinigų. Kadangi atėjo tokie laikaiAš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąKažkaip keistai dėliojat akcentus. RBII į Vilnių tiesiamas ne tam, kad vilnietis galėtų nuvažiuoti į Kauną, tam nieko papildomai daryti nereikia, nes jau ir dabar tai galima padaryti. RBII į Vilnių ateina tam, kad vilnietis galėtų pasiekti Varšuvą, Rygą ar Taliną ir atvirkščiai.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąTai RailBaltic2 matyt į dabartinę stotį išvis neužsuks. Greičiausiai kur nors priemiestyje statys naują stotį.
Suprantama, kad tie 850mln gal kažkaip ir naudingi būtų jei tuo pačiu tai paliestų ir absoliučią daugumą keleivių (Kaunas-Vilnius bei Vilnius-Kaunas maršrutu keliaujančių), bet jei tai vien tik Vilnius-Ryga ar Vilnius Varšuva keleiviams investicija, tai čia jau beprotystė.....
Taisau: ir netgi ne Vilnius-Ryga ir Vilnius-Varšuva, o tik vienas iš šių variantų priklausomai nuo kuri iš 2 alternatyvių trasų bus.... Taigi dar didesnė beprotybė nei iš pradžių maniau...
Kitaip sakant vietoj to, kad trasa būtų skirta 100% trasos keleivių ji bus skirta tik 2% ar 3%? Optimistškai..Paskutinis taisė Gator; 2014.10.15, 04:16.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai tada cirkas. Juk daugiau nei 90% keleivių Kaunas-Vilnius maršrutu važiuos būtent su Kaunas-Vilnius bilietais, o ne su Vilnius-Ryga ar panašiai.
Suprantama, kad tie 850mln gal kažkaip ir naudingi būtų jei tuo pačiu tai paliestų ir absoliučią daugumą keleivių (Kaunas-Vilnius bei Vilnius-Kaunas maršrutu keliaujančių), bet jei tai vien tik Vilnius-Ryga ar Vilnius Varšuva keleiviams investicija, tai čia jau beprotystė.....
Taisau: ir netgi ne Vilnius-Ryga ir Vilnius-Varšuva, o tik vienas iš šių variantų priklausomai nuo kuri iš 2 alternatyvių trasų bus.... Taigi dar didesnė beprotybė nei iš pradžių maniau...
Kitaip sakant vietoj to, kad trasa būtų skirta 100% trasos keleivių ji bus skirta tik 2% ar 3%? Optimistškai..
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimąKažkaip pasigedau info apie numatomą traukinių greitį?
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąLatviai spalio 28d. įsteigs savo įmonę
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimąStraipsnyje rašo, kad jau įsteigė.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąAtsiprašau,pats susimaišiau. Rašoma apie trijų valstybių susijungimą spalio 28 d.
Dabar iki vasario 26 d. turi paraišką pateikti.
Comment
-
tiesti, tiesti. Na, gerai, duos pinigų, kažkiek savo reikės dasimesti. Nuties. O kas po to? Ar jūs bent įsivaizduojate, kiek kainuoja geležinkelio linijos eksploatacija? Keleivių pervežimai padengs? Tai kas apmokės išlaidas? Kai kas sako, kad automobilių keliai nekomerciniai. Dar ir kokie komerciniai, tik, kad neimamas mokestis tiesiogiai. Aišku, tie, kas vartoja kontrabandinį kurą iš viso nesusimoka. Pilnai nesusimoka už eksploataciją ir krovininis transportas - mokestis renkamas ne už visus kelius ir jo dydis neatperka kelių remonto išlaidų. Dar ir geležinkelis per dyzelinio kuro akcizą remia automobilių kelius. KAs mokės tą RailBalticos eksploataciją? Latvijos ir Estijos geležinkeliai jau staugia - Rusija nuima didžiąją tranzito dalį, vadinasis ir geležinkelių pagrindinę pajamų dalį. Lietuvoje bus tas pats. Tik kad Kaliningrado tranzitas išliks. Bet tai ne panacėja. Daugiau nelabai yra ką vežioti, o greitoji RB 2 ne kroviniams vežioti. Taigi, ir jokių krovinių srautų iš ES nebus.
Comment
Comment