Šitas visas š tik eilinis pinigų plovimas ir gobšumas kad kuo daugiau sau į kišenes prisikaut pinigų. Bet jau atrodo kas per daug tas nesveika....
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą1 milijardas Lt atsakai Kaunas - Vilnius, kuri jau yra. Odnako...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi nori 1435 mm iki Vilniaus, kuri visiškai nereikalinga.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąMan tik keista, kaip jie tikisi itikinti ES del sios atsakos reikalingumo? Negi uzsimerke duos milijarda ar kiek?
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTurint mintyje, kad niekur krovinių ir greitasis keleivių gabenimas nevyksta vienais bėgiais, tai reikalinga ta atšaka.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikalinga. Keleivių greitam vežimui reikia trečio kelio, o ne 1435 mm linijos.
Comment
-
Gerinti reikia su galva. Tam visiškai nebūtina 1435 mm vėžė iki Vilniaus. Dviejų skirtingo pločio vėžių infranstruktūros išlaikymas toje pačioje linijoje kainuos brangiau ir sudarys daugiau organizacinių problemų nei vienos. Ar kas apie tai galvoja? Ar svarbiau tik gauti pinigus, daryti, o po to bliauti, kad viskas nuostolinga, kad nerentabilu? Kas dengs nuostolius? LG iš savo pelno? Ir taip verkia, kad keleivių pervežimai nuostolingi. Tai esamomis linijomis, kuriomis beveik visomis (išskyrus Marcinkonių ir Turmanto) vyksta tranzitinis krovinių pervežimas ir jų eksploatacines išlaidas padengia krovinių gabenimas. Be to geopolitinė situacija smarkiai keičiasi. Pelno greitu metu gali ir nebelikti, nes Rusija baigia Ust Lugos uosto komplekso statybas - kroviniai eis per ten. Taigi, kas ir iš kokių lėšų išlaikys nuostolingą RailBaltiką iki Vilniaus?Paskutinis taisė Al1; 2014.05.20, 19:39.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGerinti reikia su galva. Tam visiškai nebūtina 1435 mm vėžė iki Vilniaus. Dviejų skirtingo pločio vėžių infranstruktūros išlaikymas toje pačioje linijoje kainuos brangiau ir sudarys daugiau organizacinių problemų nei vienos. Ar kas apie tai galvoja? Ar svarbiau tik gauti pinigus, daryti, o po to bliauti, kad viskas nuostolinga, kad nerentabilu? Kas dengs nuostolius? LG iš savo pelno? Ir taip verkia, kad keleivių pervežimai nuostolingi. Tai esamomis linijomis, kuriomis beveik visomis (išskyrus Marcinkonių ir Turmanto) vyksta tranzitinis krovinių pervežimas ir jų eksploatacines išlaidas padengia krovinių gabenimas. Be to geopolitinė situacija smarkiai keičiasi. Pelno greitu metu gali ir nebelikti, nes Rusija baigia Ust Lugos uosto komplekso statybas - kroviniai eis per ten. Taigi, kas ir iš kokių lėšų išlaikys nuostolingą RailBaltiką iki Vilniaus?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąRusai nebeveš krovinių per Kaliningradą?
Parašė geriantisTeisingai, ta atšaka niekam nereikalinga, vilnietis į Rygą varys tiesiai per Panevėžį, kam jam kilpa per Kauną.
Comment
-
prezidente parėmė Vilniaus prijungimą prie rail baltica
http://vz.lt/article/2014/5/21/prezi...e-rail-baltica
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimąprezidente parėmė ...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąMatyt labai nori laimeti antra tura...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Taigi apie RB 2 per Vilnių į Panevėžį jau nebekalbama. Dabar apie atšaką į Vilnių tik kalbama.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąJei RB II neina per Vilnių - Panevėžį - LR siena, tai ta atšaka iš tiesų niekam nereikalinga. Grynai pinigams pravėdinti. Galima konstatuoti, Vilnius pralošė šitoje partijoje Rygai ir Talinui.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko tas Vilnius nepralošė. Bus persėdimas Kaune ir tiek. Bet kokiu atveju, RB2 geriausiu atveju bus pradėta realizuoti po 5 metų. O iki to laiko dar labai daug kas gali pasikeisti.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
Comment