Berlynas-Dresdenas 100 EUR, o Berlynas-Varšuva apie 50 EUR.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąBerlynas-Dresdenas 100 EUR, o Berlynas-Varšuva apie 50 EUR.
Pagal DB puslapį, Berlin Hbf - Dresden Hbf kainos su EC ir IC traukiniais nuo €19 iki €40. Dauguma bilietų €20-€30. Su ICE apie €50.
Visgi €100 ten tikrai niekur nekvepia. Be to, kažkodėl maršrutai su ICE rodo, kad reikia keistis, kas automatiškai daro tokį produktą nepatraukliu. Taip pat, greitis ten ne didesnis, kaip 160km/h.
Berlynas-Varšuva €39.Paskutinis taisė John; 2014.03.02, 19:19.
Comment
-
Panasu, kad viskas, ka turesime, tai sitai:
saltinis: https://www.facebook.com/pages/Rail-...=photos_stream
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąPanasu, kad viskas, ka turesime, tai sitai:
Atvaizdas
saltinis: https://www.facebook.com/pages/Rail-...=photos_stream
Comment
-
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...I85WhRUhttp://
Užkliuvo vienas sakinys: Analizei parodžius, kad geresnė trasa būtų per Vilnių, būtų rengiamas kitas SPAV. Taip kad Rail baltica II Lietuvoje tikriausiai užsitęs.
Comment
-
Baltijos valstybėms nepavyksta susitarti dėl „Rail Baltica“
http://www.balsas.lt/naujiena/784153...l-rail-baltica
Baltijos valstybėms ir toliau nesiseka susitarti dėl bendro transeuropinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projekto. Pasak Lietuvos Susisiekimo ministerijos atstovo, derybos vėl gali persikelti į politinį lygį, nes šalims nepavyksta apsispręsti dėl bendros projekto koncepcijos. Estija, kuri vis dar prieštarauja Vilniaus prijungimui prie vėžės, siūlo derybas rengti Briuselyje, kur galėtų dalyvauti ir Europos Komisijos atstovai.
Comment
-
http://www.ve.lt/naujienos/nuomones/...riuje-1177610/
Buvęs Seimo ekonomikos komiteto narys Dainius Budrys paskirtas AB „Lietuvos geležinkeliai“ antrinės įmonės „Rail Baltica statyba“ vadovu. Civilizuotais, vakarietiškais matais žiūrint, sakytum – įmonei pasisekė, prisiviliojus vadybon tokias aukštas politines pareigas ėjusį ir todėl galimai reikšmingą kompanijai patirtį turintį vadovą.
Šį sprendimą taip pat galėtume aiškinti rusiškojo nomenklatūrinio kapitalizmo kampu, prisimindami, kad kai kurioms tos šalies įmonėms aukštomis pareigomis pavykdavo papirkti net buvusius kitų šalių kanclerius.
Tačiau ko gero, p. Budrio paskyrimas neturi nieko bendra nei su civilizuotos valstybės, nei su nomenklatūrinio kapitalizmo praktika. Ne tik todėl, kad p. Budrys – visai ne Gerhardas Schroederis. O, atvirai sakant, politikoje buvęs atsiktinis prisiplakėlis, kuris net vadovaudamas Seimo komitetui per ketverius metus spėjo pasižymėti nebent išskirtiniu dėmesiu azartinius lošimus reglamentuojantiems teisės aktams.
Comment
-
Europos Komisija kirto Lietuvai dėl „Rail Baltica“ projekto užmačių
Europos Komisija pirmadienį pareiškė, kad Lietuvos siekiai pakeisti geležinkelio „Rail Baltica“ projektą įtraukiant į jį Vilnių prieštarauja Europos Sąjungos (ES) teisei.
Comment
-
O kai kurie forumo veikėjai aiškino, kad reikia išnaudoti Europos Sąjungos paramą. Jie net nenorėjo klausyti, jog paramos tokiomis sąlygomis Lietuva negaus. Dabar tik reikia tikėtis, kad spės įsteigti įmonę vėžės tiesimui. Nes jau labai sparčiai judama, link to taško, kad nieko neturėsime, o nemaža dalis pinigų jau išleista...
Comment
Comment