Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    O tai kas trukdo tokį paleisti kad ir šiandien?
    ideja , kazin LG skaito?
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Taip ir yra daroma gerai valdomuose projektuose. Ir jau ne kartą keltas klausimas, kodėl pradėjo tiesti mažiausiai Lietuvai aktualią, tegul ir lengviausią, atkarpą. Tokiu būdu didėja rizikos, kad projektui žlugus, turėsim geležinkelio sankasos gabalą, kuris bus praktiškai nepanaudojamas. Kita kalba būtų, jei būtume ėmę tiesti tokio pačio ilgio atkarpas nuo Kauno į Lenkijos pusę, kas turėjo būti absoliutus prioritetas.
      Lenkai planuoja tik po 10 metų nutiesti atkarpą iki Lietuvos sienos, tai turbūt taip ir planavo, kad pirma sujungia Kauną su Ryga ir Talinu, o tada su Lenkija ir Vilniumi.
      Flickr

      Comment


        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

        ideja , kazin LG skaito?
        Kad nėra bėgių tarp Kauno ir Panevėžio.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Kad nėra bėgių tarp Kauno ir Panevėžio.
          Per Radviliškį yra.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Per Radviliškį yra.
            Gaunasi beveik 200km atstumas, vos ne divgubai daugiau nei autobuso.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Lenkai planuoja tik po 10 metų nutiesti atkarpą iki Lietuvos sienos, tai turbūt taip ir planavo, kad pirma sujungia Kauną su Ryga ir Talinu, o tada su Lenkija ir Vilniumi.
              Dėl lenkų reiktų mažiausiai pergyventi. Ne pas lenkus didžiausios problemos, o pas mus.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Gaunasi beveik 200km atstumas, vos ne divgubai daugiau nei autobuso.
                Paleisti commuter rail į Jonavą/Kėdainius ir normalų servisą į Šiaulius, Marijampolę, spėju, irgi yra kokios bent jau 20 labai racionalių "priežasčių"

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Paleisti commuter rail į Jonavą/Kėdainius ir normalų servisą į Šiaulius, Marijampolę, spėju, irgi yra kokios bent jau 20 labai racionalių "priežasčių"
                  Nėra riedmenų, per mažas tankumas, blogas reljefas ir klimatas, keleivių vežimas nuostolingas - priežastys tos pačios kaip ir miestuose.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Taip ir yra daroma gerai valdomuose projektuose. Ir jau ne kartą keltas klausimas, kodėl pradėjo tiesti mažiausiai Lietuvai aktualią, tegul ir lengviausią, atkarpą..
                    Todėl, kad politinis tikslas yra ne Vilniaus prijungimas prie Varšuvos europine vėže, o Talino. Ir ES finansuojama yra Rail-Baltica Varšuva-Talinas, o ne Kolej želazna Warszawa-Wilno.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Mane, kaip ne specialistą, LT RB projekto įgyvendinime labiausiai stebina vienas dalykas. Visada įsivaizdavau, kad geležinkelio tiesimui medžiagas ir įrangą racionaliausia vežti ... geležinkeliu. T.y. pradedi nuo taško, kuriame jau yra bėgiai (pvz. Palemono), ir varai pirmyn. Todėl keistai atrodo sprendimas pradėti statybą vidury laukų.

                      Bet LT rangovai turbūt neturi nei kompetencijos, nei įrangos bėgiams tiesti, todėl tiems darbams turės būti samdomos užsienio kompanijos. O jos dėl kelių km ruožo Lietuvon nevažiuos, imsis tik šimtų kilometrų užsakymo.
                      Kaip suprantu, Jonava ir yra ta vieta, kur galimas patogus perkrovimas nuo rusiškos vėžės. Plius sandėliavimas ir kita logistika. Grunto pylimams geležinkeliu vežti kol kas nesigauna, bet balastą bus įmanoma.

                      Į Palemoną mašinas atsiuntė ir dėl kelių kilometrų.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Paleisti commuter rail į Jonavą/Kėdainius ir normalų servisą į Šiaulius, Marijampolę, spėju, irgi yra kokios bent jau 20 labai racionalių "priežasčių"
                        Klaipeda, Siauliai, Kaunas Marijampole? - ko truksta? nes dabar tik du traukiniai is kauno i klaipeda?
                        Klaipeda, Siauliai, Panevezys, Rokiskis, Daugpilis?

                        zinoma galima nieko nedaryt nei daryt...
                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                        - George W. Bush President of the USA

                        Comment


                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                          Klaipeda, Siauliai, Kaunas Marijampole? - ko truksta? nes dabar tik du traukiniai is kauno i klaipeda?
                          Klaipeda, Siauliai, Panevezys, Rokiskis, Daugpilis?

                          zinoma galima nieko nedaryt nei daryt...
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            paryti tik esami marsrutai.. begiu yra daugiau.
                            "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                            - George W. Bush President of the USA

                            Comment

                            Working...
                            X