Taip ir yra daroma gerai valdomuose projektuose. Ir jau ne kartą keltas klausimas, kodėl pradėjo tiesti mažiausiai Lietuvai aktualią, tegul ir lengviausią, atkarpą. Tokiu būdu didėja rizikos, kad projektui žlugus, turėsim geležinkelio sankasos gabalą, kuris bus praktiškai nepanaudojamas. Kita kalba būtų, jei būtume ėmę tiesti tokio pačio ilgio atkarpas nuo Kauno į Lenkijos pusę, kas turėjo būti absoliutus prioritetas.
Lenkai planuoja tik po 10 metų nutiesti atkarpą iki Lietuvos sienos, tai turbūt taip ir planavo, kad pirma sujungia Kauną su Ryga ir Talinu, o tada su Lenkija ir Vilniumi.
Lenkai planuoja tik po 10 metų nutiesti atkarpą iki Lietuvos sienos, tai turbūt taip ir planavo, kad pirma sujungia Kauną su Ryga ir Talinu, o tada su Lenkija ir Vilniumi.
Dėl lenkų reiktų mažiausiai pergyventi. Ne pas lenkus didžiausios problemos, o pas mus.
Taip ir yra daroma gerai valdomuose projektuose. Ir jau ne kartą keltas klausimas, kodėl pradėjo tiesti mažiausiai Lietuvai aktualią, tegul ir lengviausią, atkarpą..
Todėl, kad politinis tikslas yra ne Vilniaus prijungimas prie Varšuvos europine vėže, o Talino. Ir ES finansuojama yra Rail-Baltica Varšuva-Talinas, o ne Kolej želazna Warszawa-Wilno.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Mane, kaip ne specialistą, LT RB projekto įgyvendinime labiausiai stebina vienas dalykas. Visada įsivaizdavau, kad geležinkelio tiesimui medžiagas ir įrangą racionaliausia vežti ... geležinkeliu. T.y. pradedi nuo taško, kuriame jau yra bėgiai (pvz. Palemono), ir varai pirmyn. Todėl keistai atrodo sprendimas pradėti statybą vidury laukų.
Bet LT rangovai turbūt neturi nei kompetencijos, nei įrangos bėgiams tiesti, todėl tiems darbams turės būti samdomos užsienio kompanijos. O jos dėl kelių km ruožo Lietuvon nevažiuos, imsis tik šimtų kilometrų užsakymo.
Kaip suprantu, Jonava ir yra ta vieta, kur galimas patogus perkrovimas nuo rusiškos vėžės. Plius sandėliavimas ir kita logistika. Grunto pylimams geležinkeliu vežti kol kas nesigauna, bet balastą bus įmanoma.
Į Palemoną mašinas atsiuntė ir dėl kelių kilometrų.
Paleisti commuter rail į Jonavą/Kėdainius ir normalų servisą į Šiaulius, Marijampolę, spėju, irgi yra kokios bent jau 20 labai racionalių "priežasčių"
Klaipeda, Siauliai, Kaunas Marijampole? - ko truksta? nes dabar tik du traukiniai is kauno i klaipeda?
Klaipeda, Siauliai, Panevezys, Rokiskis, Daugpilis?
zinoma galima nieko nedaryt nei daryt...
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
Klaipeda, Siauliai, Kaunas Marijampole? - ko truksta? nes dabar tik du traukiniai is kauno i klaipeda?
Klaipeda, Siauliai, Panevezys, Rokiskis, Daugpilis?
Comment