Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    VLR
    Tai Paluckas numetė tą komentarą kokiu tikslu? Šiaip sau? ES viskas puiku? Akivaizdu jog tamstai labai skaudu jog Lietuva neturi po miestus išvedžiotų geležinkelių. Tačiau jau n kartų buvo pasakyta jog ES miestų pajungimas yra paskutinėje vietoje, ir pagrindinis tikslas yra nutiesti vėžę per Baltijos šalis, o ne į jų miestus.
    Turbūt tamstai nepatinka, kad Kauno ir jeigu bus Vilniaus stotis neatrodys kaip architektūra kažkur JAE.
    Mano manymu tie pastatai Vilniuje ir Kaune labiau įsipaišo į miestą, negu pseudo gera architektūra lyg tu vidury laukų statytum.

    Comment


      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
      Kam rašyti paklodes ne į temą?
      Man tai gyvenimas per trumpas, kad skaityčiau vėl, ir vėl, ir vėl tas pačias plačiai išrutuliotas nuomones. Aš skipinu, ir kitiems patariu.

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą
        Mano supratimu, ilgalaikėje perspektyvoje bus baigtas visas projektas. Bet ko nebus pirmajame etape, teisybę pasakius, nežinau. Gal gali pasidalinti tuo video?
        sitas - https://www.youtube.com/watch?v=JAP5lQlJVS4

        Comment


          čia žinių reportažas. trumpai - valstybe davė ~100mln eurų kad pabaigt stotį ir 2027 jau pradėt naudot VIVI. Pastatas bus atskiras, t.y. nebus sujungtas su senąją stotimi, nebus po geležinkelių planuoto transporto mazgo

          Comment


            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

            Turbūt tamstai nepatinka, kad Kauno ir jeigu bus Vilniaus stotis neatrodys kaip architektūra kažkur JAE.
            Mano manymu tie pastatai Vilniuje ir Kaune labiau įsipaišo į miestą, negu pseudo gera architektūra lyg tu vidury laukų statytum.
            Naujas stočių konceptas, kuris buvo projektuojamas tiek Vilniuje, tiek Rygoje, tiek Taline, nėra apie architektūrą, jis yra apie naujos erdvės sukūrimą virš (ar po, kaip Varšuvos Zachodnia) platformomis. Tai yra daroma tam, kad nereiktų visų keleivių grūsti į vieną butelio kakliuką, kaip dabar yra daroma Vilniuje, Kaišiadoryse, Naujojoje Vilnioje ar kitose pravažiuojamose mažų miestelių stotyse. Apie tai jau esu rašęs čia:

            https://www.miestai.net/forumas/foru...93#post2178993

            Stotys kaip dabartinė Vilniuje, kur yra sukuriama didžiule erdvė šalia bėgių, o visi keleiviai (tiek atvažiuojantys į stotį, tiek išvažiuojantys iš jos) yra suvaromi į vieną, siaurą koridorių, negali suteikti tokio lygio komforto keliaujant. Būtent dėl to ir buvo suprojektuota nauja stotis Vilniuje (na ir dėl integracijos su miestu, mikromobilumo ir kt. šiuolaikinių dalykų). Skirtumas tarp Rygos ir Talino bei Vilniaus yra tas, kad Vilniuje suprojektuota stotis buvo tik dėl vaizdo ir jokio progreso joje nebuvo daroma, nėra net užsakyta projektavimo užduotis, kai Taline ir Rygoje naujojo koncepto stotys yra statomos ir bus naudojamos jau po pirmos RB dalies. Galima būtų pripažinti, kad Vilnius susikniso, arba būtų galima bandyti išlaužti kažkokį kreivą argumentą, kad stalininė stotis, statyta, kai Vilniuje nebuvo nei 200k žmonių, yra aukso standartas. Tavo pasirinkimas.

            Comment


              Ačiū už nuorodą į tą video apie stotį. Na, pirmoje dalyje bus praleistų dalykų, bet tai tėra pirma dalis ir jie bus ilgalaikėje perspektyvoje padaryti, tai nematau tame didelės tragedijos. Vis tiek jau net po pirmos dalies Ryga turės geresnę stotį nei bet kas, apie ką Lietuva net drįstu pasvajoti, nes (bent transporto infrastruktūroje) tai yra piguvos ir pačių lengviausių ir pigiausių sprendimų šalis.

              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Man tai gyvenimas per trumpas, kad skaityčiau vėl, ir vėl, ir vėl tas pačias plačiai išrutuliotas nuomones. Aš skipinu, ir kitiems patariu.
              Taip, mano nuomonės nesikeičia, nes aš domiuosi projektu ir turiu gerą supratimą apie tai, kas vyksta. Tuo tarpu tamstos kolegų nuomonė pastoviai keičiasi:
              - Sakėt, kad Latvija turės daug nenaudojamos infrastruktūros centre. Aš sakiau, kad visa infrastruktūra, kuri bus pastatyta Latvijoje, bus naudojama iš karto ir pagal paskirtį. Aš vis dar taip sakau ir bus taip, kaip aš sakiau.
              - Sakėt, kad Latvija gaus milžiniškas baudas dėl to, kad 'statė stotis' už RB pinigus. Aš sakiau, kad Latvija negaus jokių baudų, nes nei ji statė stočių, nei už tai kas nors duoda baudas. Aš vis dar taip sakau, ir ne, Latvija negaus jokių baudų.
              - Sakėt, kad Rygos neprijungimas pirmoje fazėje yra didžiulė katastrofa Latvijai ir įrodymas, kad Latvija susikniso projekte. Aš sakiau, kad Lietuva susiknis dar labiau, nes prie RB nebus prijungtas ir Vilnius, o tai - gerokai ilgesnis ruožas ir daugiau prarastos vertės. Aš vis dar taip sakau (dar prisidėjo ir carinis Kaunas - Lenkija ruožas, kurio net aš nesitikėjau)
              - Sakėt, kad Lietuva 'tiesia kelius' kai aš sakiau, kad Lietuva dirba vos keliolikoje kilometrų lengviausio ruožo ir yra padarius vos +- 300m. vertės darbų prie pagrindinės linijos, kas yra visiškas mizeris ir mažiausiai padarytų darbų visame projekte iš visų šalių be konkurencijos. Aš vis dar taip sakau.

              Kartais yra geriau kartoti 'tas pačias plačiai išrutuliuotas' nuomones, nei kiekvieną kartą ateiti su nauju 'LATVIJAI KRACHAS' argumentu ir būti brutaliai nusodintam.
              Paskutinis taisė VLR; 2025.04.19, 22:07.

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                Galima būtų pripažinti, kad Vilnius susikniso, arba būtų galima bandyti išlaužti kažkokį kreivą argumentą, kad stalininė stotis, statyta, kai Vilniuje nebuvo nei 200k žmonių, yra aukso standartas. Tavo pasirinkimas.
                Tikrai norite matyti ale Dubai kaip pagrindinę šalies stotį?
                Jeigu norima kurti naujas erdves ir išskirtinį komfortą (nors dabar po stoties vidaus pertvarkos ji atrodo gerai ir yra patogi) tai galima apgaubti seną stoti stiklu, o virš bėgių padaryti koridorių tarp stoties aikštės ir Naujininkų, kaip ir buvo pagal Zaha Hadid (rajonų sujungimas).
                Tikrai nemanau, kad Stotis nesusitvarko su keleivių srautų.
                Vienintelis dalykas, kuris tikrai reikalingas, tai aikštės prie stoties pertvarka kapitalinė. Kuriant patogu persėdimo tašką, kuriant traukiančia aplinką. Kavinės, parkas, žaluma.

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  - Lietuva dirba vos keliolikoje kilometrų lengviausio ruožo
                  Ne keliolikoje, o 46 km + 16 ar 17 km, kurie jau puikiai matosi iš kostmoso. Ir 1,5 km ilgio Neries estakada/tiltas yra apskritai pirmas tokio mastelio projektas dabartinėje LT , kur geležinkelio infrastruktūra daug metų buvo tik griaunama.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                    Taip, mano nuomonės nesikeičia, nes aš domiuosi projektu ir turiu gerą supratimą apie tai, kas vyksta. Tuo tarpu tamstos kolegų nuomonė pastoviai keičiasi:
                    - Sakėt, kad Latvija turės daug nenaudojamos infrastruktūros centre. Aš sakiau, kad visa infrastruktūra, kuri bus pastatyta Latvijoje, bus naudojama iš karto ir pagal paskirtį. Aš vis dar taip sakau ir bus taip, kaip aš sakiau.
                    - Sakėt, kad Latvija gaus milžiniškas baudas dėl to, kad 'statė stotis' už RB pinigus. Aš sakiau, kad Latvija negaus jokių baudų, nes nei ji statė stočių, nei už tai kas nors duoda baudas. Aš vis dar taip sakau, ir ne, Latvija negaus jokių baudų.
                    - Sakėt, kad Rygos neprijungimas pirmoje fazėje yra didžiulė katastrofa Latvijai ir įrodymas, kad Latvija susikniso projekte. Aš sakiau, kad Lietuva susiknis dar labiau, nes prie RB nebus prijungtas ir Vilnius, o tai - gerokai ilgesnis ruožas ir daugiau prarastos vertės. Aš vis dar taip sakau (dar prisidėjo ir carinis Kaunas - Lenkija ruožas, kurio net aš nesitikėjau)
                    - Sakėt, kad Lietuva 'tiesia kelius' kai aš sakiau, kad Lietuva dirba vos keliolikoje kilometrų lengviausio ruožo ir yra padarius vos +- 300m. vertės darbų prie pagrindinės linijos, kas yra visiškas mizeris ir mažiausiai padarytų darbų visame projekte iš visų šalių be konkurencijos. Aš vis dar taip sakau.

                    Kartais yra geriau kartoti 'tas pačias plačiai išrutuliuotas' nuomones, nei kiekvieną kartą ateiti su nauju 'LATVIJAI KRACHAS' argumentu ir būti brutaliai nusodintam.
                    Grynai tamstos stilius – iškraipyti, pritampyti faktai. Nei vieno šių dalykų "su kolegomis" nesakiau.

                    Comment


                      Estijos dalis:



                      https://www.youtube.com/watch?v=DfyTfYxOQYg
                      Paskutinis taisė evvt; Šiandien, 08:24.

                      Comment

                      Working...
                      X