Tai jau parašiau, ką turėjau
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimątau durniai yra lietuviai, o man arogantiški pasipūtėliai yra estai, manau čia diskusiją ir baigiam, nes matom skirtingus dalykus
Jų reiktų paklausti, kur 1997m. vasarą prateriojo 1993m. gegužės 23 d. pravestą keleivinį traukinį Talinas-Šeštokai, kur dingo "Žuvėdra" Talinas_Minskas?
O darar prieš diktuodami Lietuvai turėjo nors tiesioginį Talinas-Ryga prasivesti.
P.S. Čia susiformavusi diskusija prasmės neturi.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąKalbu apie pinigus, skirtus Rail Baltica II statyboms. Jei ji iš tikrųjų skirta tik keleiviams, tai kodėl dalis atsakingų asmenų aiškina, kad Vilniui reikia krovinių iš vakarų Europos? Tai tada tegul stato Rail Baltica I ir baigia visus ginčus dėl trasos.
Taip pat, kiek žinau, kol kas RB II jokių konkrečių pinigų nėra skirta. Ir kol kas visi ginčai yra dėl nenušauto lokio kailio.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Minimas D.Budrys jau reiškia savo nuomonę
„Rail Baltica“ galėtų būti lėtesnė
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63865256
Gal taip, gal anaip, o gal kitaip arba dar kaip nors.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąP.S. Čia susiformavusi diskusija prasmės neturi.
Jau kai kuriuos dalykus issiaiskinome, pavyzdziui, kad tais ekspertais, kurie priskaiciavo privalumus Panevezio variantui, nelabai galima ir pasitikinti.
Ir kad aplamai, kad nepriklausomu, realiu, profesionaliu paskaiciavimu siame projekte nelabai kad ir yra; o tas, kas pateikiama kaip skaiciavimai, tas kazkodel tai (man asmeniskai taip, kaip kitiems – nezinau ) labiau primena fantazijos polekius – jei naudosime svelnius issireikimus, arba manipuliacijos – jie truputi grieztesnius zodzius panaudosime.Paskutinis taisė hobo; 2014.01.28, 18:41.
Comment
-
Planuojama „Rail Baltica“ geležinkelio vėžė galėtų būti ne tokia greita, kaip buvo planuojama anksčiau. Buvo planuota, kad apie 2024 m. visas tris Baltijos šalis galėtų sujungti greitoji 220-240 km/val. greičiu leidžianti važiuoti vežė.
Tačiau naujai paskirtas „Lietuvos geležinkelių“ įsteigtos įmonės „Rail Baltica Statyba“ vadovas Dainius Budrys svarsto, kad greitis galėtų būti ir mažesnis.
„Jeigu mes šiek tiek apribotume greitį, manyčiau, kad projekto sąmata būtų mažesnė ir jo tiesimo galimybės didesnės“, - interviu DELFI sakė jis.
2024 m. bendru pasauliniu mastu keleiviniams ir 300km/h bus maža...
Mano žiniomis, greitųjų traukinių vėžėmis kroviniai nevažiuoja, nes jie yra sunkesni ir jie išdrasko infrastruktūrą ir keleiviniai traukiniai tampa ne tokie saugūs“, - kalbėjo D. Budrys.Paskutinis taisė ead; 2014.01.28, 19:07.
Comment
-
Nežinau, kaip Jums atrodo, gerbiamieji kolegos, tačiau man kuo toliau, tuo labiau rodosi, kad RB-II ištiks naujos atominės elektrinės projekto likimas. Tik atėjus socdemams į valdžią, Butkevičius daug kalbėjo apie VAE, vieną dieną statė, kitą dieną nestatė, žadėjo kurti darbo grupes, o kas apie VAE girdėti dabar? Dabar pakilęs didelis ažiotažas apie RB-II, bet bijau, kad po pusės metų gali būti tylu apie tai.
Comment
-
Rail Baltica galėtu būti lėtesne
Vėl bus atlieka dar viena studija, kaip įprasta Butkevičiaus vyriausybei. Jau matėme, kuo baigėsi visos studijos dėl VAE statybos. Rail Baltica statybos geriausiu atveju nusikels dar kokiems 5 metams. Blogiausiu, bus kaip jau ne kartą buvo: paleisime šį projektą iš rankų.
Comment
-
Kiek čia daug entuziastų diletantų stojasi už RB2. Tik nei vienas iš jų nenori išgirsti kelių esminių bet paprastų argumentų, kurie jau šioje temoje buvo išsakyti. Lygiai taip pat "diskusijos" verta ir valdžios koridoriuose, kurias po to glaustai pateikia žiniasklaida. Esmė paprasta. Tokia RB2, kuri siūloma yra NEREIKALINGA nei keleivių vežimui, nei kroviniams. Kroviniams ji techniškai tokia nereikalinga, o keleivinė nereikalinga, nes paprasčiausiai nebus tiek keleivių, kad apsimokėtų ekonomiškai išlaikyti liniją su 3-5 porom traukinių per dieną.
Pagrindinis valdžiažmogių interesas yra kuo didesnis megaprojektas, nes banaliai otkatų daugiau. Kas po to bus su tuo geležinkeliu, kokiomis lėšomis jis bus išlaikomas niekam nerūpi.
Nereikalinga net ir lėtesnė Railbaltica, t.y. 1435 vėžės linija iki pat Talino. Nes lėtai (iki 160 km/h)važiuoti galima ir modernizuota esama linija. Didelių krovinių srautų Vakarai - Lietuva - Latvija - Estija kryptimi nebus, o krovinius geriau perkrauti Kaune. Tokių perkrovimo terminalų galėtų atsirasti ir Marijampolėje, Kalvarijoje, Šeštokuose.Paskutinis taisė Al1; 2014.01.29, 09:08.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNEREIKALINGA
Comment
-
Interviu su D. Budriu:
Europinė geležinkelio vėžė „Rail Baltica“ neįsivaizduojama be Vilniaus, interviu DELFI tvirtina naujai įsteigtos įmonės „Rail Baltica statyba“ direktorius Dainius Budrys. Netikėtai tokį aukštą postą gavęs buvęs Seimo narys, iš „prisikėlėlių“ pabėgęs pas socialdemokratus, sako nesuprantantis, kodėl niršta kolegos iš Estijos ir tvirtina, kad Lietuva šiame projekte yra penkiais žingsniais priekyje nei kaimynai.
Šiaip D. Budrys yra tipinio politinio karjerizmo pavyzdys: Prisikėlimo partija, socdemų partija, aukštos pareigos Lietuvos geležinkeliuose, o dar po metų - dabartinės garbingos pareigos. Atseit tai geriausias specialistas, kokį Lietuva galėjo rasti tokioms pareigoms.Paskutinis taisė senasnamas; 2014.01.29, 09:31.
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąna taip, pinigus geriau panaudoti greitojo geležinkelio tiesimui į Maskvą su potencialiu tęsiniu į Vorkutą ar dar kur nors į Sibiro gilumą. Keleivių šia kryptimi tikrai bus
Deja, bet į Maskvą net ir esamu lėtuoju geležinkeliu yra keleivių. Tai kodėl jų nėra į Rygą ar Varšuvą? Todėl kad net nebuvo norima, kad jų būtų. Ir vėžės plotis čia visiškai nėra jokia kliūtis. RB su 1435 mm vėže dabar iš viso yra pavėluotas projektas. Jis buvo aktualus prieš 10-15 metų. Dabar pigiau ir greičiau yra nuskristi lėktuvu. O traukinys į Varšuvą ar Rygą tikrai nekainuos 50-80 litų. Jei tiek kainuos, tai kieno sąskaita bus dengiami nuostoliai? Biudžeto? Ir dargi kažkokių tai latvių ir estų tranzito per Lietuvą nuostolius turės dengti Lietuva?
Comment
-
D. Budrys: laikas apsispręsti tarp keleivinės ir krovininės „Rail Baltica“ interviu
http://www.ekonomika.lt//naujiena/d-...#ixzz2rmCruCTr
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąD. Budrys: laikas apsispręsti tarp keleivinės ir krovininės „Rail Baltica“ interviu
http://www.ekonomika.lt//naujiena/d-...#ixzz2rmCruCTrBNS: O kada galėtų prasidėti projektavimo darbai?
D.Budrys: Aš vaikystėje fantastinių knygelių esu skaitęs, bet nesiimsiu fantazuoti.
O šiaip, tai panašu, kad pats laikas STT ir FNTT pasipustyti rankas ir kibti į darbą. Manau, pats laikas tą daryti naujo projekto ištakose.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNežinau, kaip Jums atrodo, gerbiamieji kolegos, tačiau man kuo toliau, tuo labiau rodosi, kad RB-II ištiks naujos atominės elektrinės projekto likimas. Tik atėjus socdemams į valdžią, Butkevičius daug kalbėjo apie VAE, vieną dieną statė, kitą dieną nestatė, žadėjo kurti darbo grupes, o kas apie VAE girdėti dabar? Dabar pakilęs didelis ažiotažas apie RB-II, bet bijau, kad po pusės metų gali būti tylu apie tai.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąInterviu su D. Budriu:
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63867652
Šiaip D. Budrys yra tipinio politinio karjerizmo pavyzdys: Prisikėlimo partija, socdemų partija, aukštos pareigos Lietuvos geležinkeliuose, o dar po metų - dabartinės garbingos pareigos. Atseit tai geriausias specialistas, kokį Lietuva galėjo rasti tokioms pareigoms.
Comment
Comment