Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Būtent John, tai galima pasakyti apie Tavo pasisakymus - Rail Baltica II reikalingas per Vilnių dėl to kad reikalingas - ir nesvarbu, kad jokių krovinių ta linija nebus, ir nesvarbu, kad nėra keleivių ir nebus <...>
    RB II yra grynai keleivinis geležinkelis. Jokių krovinių ta linija nebus vežama - nei į Kauną, nei į Vilnių, nei į Pumpėnus. Šitą reiktų įsisąmoninti, nes plakdamas į vieną RB II ir krovinius eilinį kartą plaki nudvėsusį kuiną.

    O dėl keleivių biesas žino. Dabar tiesiogiai (t. y. ne persėdimui, o būtent tarp miestų) tarp Vilniaus ir Varšuvos LOT praskraidina kažkur 4000 - 5000 žmonių (duomenys iš S. Bartkaus blogo) per mėnesį, o nuo kovo pabaigos didina skrydžių skaičių iki 21 per savaitę. Toliau jau klausimai kiek šito mokaus srauto sutiktų persėst į traukinį ir kiek pavyktų į brangesnius greituosius traukinius persodint tų, kurie dabar naudojasi automobiliais ar autobusais. Kita vertus, bet kokiu atveju keliant klausimą dėl keleivių iš Vilniaus reikia kelti klausimą, ar keleivių bus iš Kauno, o iš Kauno jų tikrai bus mažiau (mažesnis miestas, mažiau verslo, mažiau atvykstančių turistų).
    Got sun in my face, sleeping rough on the road

    Comment


      Na tai yra labai mažai - per dieną max 200 keleivių, arba po 100 vienam rytiniam ir vakariniam reisui, ir tai jei visus persodinsim į traukinį. Tarifai, kuriais skaičiuojama infrastruktūros mokestis yra 250 keleivių....

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Na tai yra labai mažai - per dieną max 200 keleivių, arba po 100 vienam rytiniam ir vakariniam reisui, ir tai jei visus persodinsim į traukinį. Tarifai, kuriais skaičiuojama infrastruktūros mokestis yra 250 keleivių....
        imi skaičius iš lubų, niekas dabar tiksliai nepasakys kiek tų keleivių bus, bet kad daugiau jų bus iš Vilniaus nei iš Kauno, tai čia manau aišku net ir kauniečiams
        Aš neliūdnas - aš blaivus

        Comment


          Na kiekvienas vykdantis projektą skaičiuoja
          a) išlaidas
          b) būsimas pajamas.

          Tada sprendžia ar verta investuoti. O jūsų logika yra statom, pajamos dzin dzilin. Nes ne Jūs dengsite nuostolius .

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Na kiekvienas vykdantis projektą skaičiuoja
            a) išlaidas
            b) būsimas pajamas.

            Tada sprendžia ar verta investuoti. O jūsų logika yra statom, pajamos dzin dzilin. Nes ne Jūs dengsite nuostolius .
            Taigi atliktos studijos, yra parengiamieji projektai, viskas jau paskaičiuota ir perskaičiuota, negi EK, Lietuvos SM ir LG sėdėjo rankas sudėję. Klausimas, kiek tie paskaičiavimai realistiški. Ir ką lems dabartiniai keitimai, kurie, kiek suprantu, iš ties nebuvo detaliai vertinami.

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              Na kiekvienas vykdantis projektą skaičiuoja
              a) išlaidas
              b) būsimas pajamas.

              Tada sprendžia ar verta investuoti. O jūsų logika yra statom, pajamos dzin dzilin. Nes ne Jūs dengsite nuostolius .
              Nu vat ką tokiu postu norima pasakyti?? Kad ministerijose sėdi dundukai, kurie nesugeba nieko suskaičiuoti?? Kad ministerijose sėdi žmonės nemąstantys strategiškai?? Ką Jūs norit pasakyt?? Ar vis dar neišsivaduojat iš kažkokio mistinio kaunietiško sindromo?? Ko Jūs vis kabinėjatės prie Vilniaus?? Tikrai daugiau galima pasiekti dirbant Kauno labui (ko ir linkiu), o ne piktybiškai vien kenkiant kitiems. Vilnius yra pagrindinis Lietuvos variklis, kiti miestai pagalbiniai, kodėl norima lenktynėse su kitomis šalimis sugadinti pagrindinį variklį, negi tikitės laimėti tik su pagalbiniais varikliais??
              Aš neliūdnas - aš blaivus

              Comment


                Tu matai variklį? Aš tai matau skęstantį piratų laivą. Bet kokiu atveju - idėja apie vilnių atsirado tik prieš naujus, skaičių visiškai nėra. Todėl estų pasakymas kad Lietuviai durniai - teisingas, nes niekas arklių perkėloje nekeičia.

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Tu matai variklį? Aš tai matau skęstantį piratų laivą. Bet kokiu atveju - idėja apie vilnių atsirado tik prieš naujus, skaičių visiškai nėra. Todėl estų pasakymas kad Lietuviai durniai - teisingas, nes niekas arklių perkėloje nekeičia.
                  tau durniai yra lietuviai, o man arogantiški pasipūtėliai yra estai, manau čia diskusiją ir baigiam, nes matom skirtingus dalykus
                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                  Comment


                    Andrius Jaržemskis
                    “Jei neturėsime europinės vėžės, turėsime tik krovinių trupinius”
                    http://www.veidas.lt/jei-neturesime-...iniu-trupinius

                    Comment


                      (A. Mockus. Kodėl „Rail Baltica“ turi eiti per Šiaulius arba Radviliškį)
                      http://www.delfi.lt/news/ringas/poli...#ixzz2rXUWaCGi

                      Vis dėlto, labai apmaudu girdėti, kalbantis „su labiau patyrusiais ir ilgiau buvusiais politikoje ir valdžioje“ pareigūnais, netgi buvusiais ministrais, kad maršrutas iš esmės buvo pakeistas 2010-2011 metais vieno įtakingo veikėjo iš Panevėžio pastangomis. Tam pridengti buvo užsakyta galimybių studija, kurios išvados daugiau nei abejotinos.
                      Gal kas zino, apie koki zmogu cia kalbama?

                      Comment


                        Vitą Matuzą.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Tai trasos pro Vilnių šalininkai, man paaiškinkite, kodėl kai kurie iš jūsų teigia, kad ji bus naudojama tik keleiviams, bet spaudoje visur šnekama, kad Vilniui trasa reikalinga dėl krovinių.

                          Nors ir yra nemažai lėktuvais iš Vilniaus į Varšuvą, bet jie skrenda dažniausiai su persėdimais. Tai tokie keleiviai traukiniu tikrai nevažiuos iki Varšuvos, kad po to dar reikėtų keliauti iki oro uosto.

                          Comment


                            LG nei keleiviai, nei turistai nereikalingi, reikalingi tik kroviniai. Cia pezejimai apie 240 km/h. keleivini treukini - kelia juoka. Navaro is ju nepasidarysi, o kroviniai kas kita. Beje kiek teko skaityt eGZpertu nuomoniu "Za Vilnius", tai irgi apie keleivius beveik niekas nesneka, nes ir arkliui aisku, jei is >1 000 000 keleiviu Kaunas -Vilnius nieko negali uzsidibrt tai ka sneket apie < 100 000 Vilnius-Varsuva. Labdaros tikslais keleivius galima veziot ir pro Kauna- niekas nesupyks, o tuos milijardus galima pvartot ir svarbiesniems reikalams
                            Paskutinis taisė VNS; 2014.01.27, 13:08.
                            Show must go von!

                            Comment


                              Taip vadinami "pezėjimai" vyksta ne čia, o ministerijose, vyriausybėje ir EK.
                              Aš neliūdnas - aš blaivus

                              Comment


                                Mano kuklia nuomone, tai ta vėžė bus iki Vilniaus ir nėra reikalo čia diskutuoti. Kitu atveju, kam tas intermodalinis terminalas Vilniuje statomas? Esmė čia kroviniuose, čia visas biznis, o keleivinis tik dėl grožio. Ir viskas tvarkoj, tegul du hubai būna Lietuvoje, nes patogiau daryti per du taškus, nei viename Kaune. Draugas mano norėtų, kad ir iki jo rekonstruotų vėžę į europinę, kad galėtų tiesiai pakraudinėti krovinius į vakarus
                                You've got one life! Live it!

                                Comment


                                  Iš kurios vietos norėtų?
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Iš kurios vietos norėtų?
                                    Nuo Draugystės g.
                                    You've got one life! Live it!

                                    Comment


                                      Kaikuriais atvejais galbūt tai būtų racionalūs variantai, nes sovietmečiu beveik visos įmonės naudojosi geležinkeliu. Nepriklausomybės lakais nemaža dalis įmonių dirba tik su Vakarais, todėl į jas buvę geležinkeliai geriausiu atveju nenaudojami, o dažnai ir visai panaikinti.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Gal kas nors gali paaiškinti kaip 1940-1941 ir 1944-1945 metais beveik visi pagrindiniai Lietuvos geležinkeliai buvo persiūti iš europinių ir į rusiškas vėžes ir atgal - dalis net kelis kartus?
                                        Va čia tai darbų tempas ir organizavimas!

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Gal kas nors gali paaiškinti kaip 1940-1941
                                          Va čia tai darbų tempas ir organizavimas!
                                          Čia buvo diskutuojama apie tą laikotarpį.
                                          http://imf.forum24.ru/?1-11-60-00000...0-0-1218629455

                                          Comment

                                          Working...
                                          X