Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Taip kad, keisti nieko nereikia. Lietuva susifakapino su RB ir by now yra akivaizdu, kad nebus ir tos "pagrindine" vadinamos Linijos tarp Lenkijos ir Kauno iki 2023. Šiaip, tikriausiai ir tarp Kauno ir Latvijos nebus, turint omeny kolosalų apsišikimą su Jonavos tiltu.
    2023 m. jau praėjo Tiltas visgi ne pagrindinė problema, ir jis, tikriausiai, bus pastatytas ir stovės dar ilgokai tuščias be realaus eismo iki, optimistiškai, 2030 m.
    Man kaip tik kyla klausimas dėl Kaunas-Lenkija ir toliau. Nebent riedėti "sena" RBI.
    Vilnius-Kaunas apskritai gali neatsirasti, jei ES susidurs su ekonominėmis problemonis.

    Comment


      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

      Jau buvo rasta, bet regis jūsų atmintis nepatogių faktų neprisimina. Užtat prašyčiau surasti Latvių ar Estų džiūgavimą per pastaruosius metus kad jie skirtingai nei Lietuviai į stotis fokusuojasi
      Ne, nebuvo. Buvo citata, kur latviai kalbėjo, kad galimai buvo galima fokusuotis į pagrindinės linijos tiesimą, bet su jų teisine baze (kurią, skirtingai nei Lietuvoje, reikėjo keisti) tai buvo sunkiai įmanoma ir praktikoje tai būtų reiškę nieko nedarymą kelis metus. Lietuviai ten nebuvo minimi kaip geras pavyzdys, nes:

      - Latviai (šių dienų eurais) yra išleidę apie milijardą naudingai infrastruktūrai, už tiek galima pasistatyti apie 50 km. pilnai užbaigto HSR geležinkelio mūsų regiono sąlygomis (skaičiuojant už 20 milijonų/km.), arba padaryti daugiau progreso visame Latvijos ruože nei Lietuva yra padariusi varganuose keliasdešimtyje kilometrų. Taigi latviai, sakydami, kad galimai buvo galima tiesti pagrindinę liniją, turėjo omeny iš tikro ją tiesti, o ne daryti tai, ką daro lietuviai t.y. stagnuoti itin trumpame ruože, kur vienintelis rimtesnis objektas yra užstrigęs jau du metus.
      - Lietuviai, neprikausomai nuo to, ką sako, nesikoncentravo į pagrindinės linijos tiesimą. Daugiausia pinigų išleista buvo vidiniam Kauno mazgui, ypač stotis - Palemonas daliai, kuri nebus naudojama pagrindinei linijai. Prie pagrindinės linijos darbų padaryta praktiškai nėra. Vien tai, kad Lietuva sako, jog tiesia pagrindinę liniją vietoje stočių statymo nereiškia, kad taip ir yra, kaip ir (žinau, kad daug kam šioje temoje tai gali būti naujiena) Red Bull nesuteikia sparnų. Realybėje, Lietuva tiesiog nestato stočių, nes jų neišsiderėjo.
      - Estai jau dabar dirba didesnėje dalyje savo linijos nei lietuviai, iki metų galo, panašu, dirbs daugiau nei dvigubai didesnėje dalyje. Latviai jau turi kontraktus visam ruožui savo dalyje, kai Lietuva neturi jų (ir dar ilgai neturės) Vilnius - Kaunas ir Kaunas - Lenkija dalyse. Jau darosi akivaizdu, kad net statydami didžiulį transporto mazgą estai žymiai greičiau nusities ir pagrindinę liniją. Įtariu, kad tas pats bus su Latvija. Nėra priežasčių manyti, kad Lietuvos padaryti kuklūs darbeliai vos 7% savo Rail Baltica ruožo suteiks milžinišką pranašumą likusiuose 93% turint omeny, kad situacija su kontraktais ir planavimu likusiame ruože Lietuvoje yra blogiausia iš visų trijų šalių.

      Metų metus gynėte RB1 kol pats Marelis nepasakė, kad tas projektas buvo mėšlas ir pinigų išmetimas. Dabar bandot parodyti pakrapštytus 7% be nei vieno rimto objekto kaip esminį progresą projekte. Siūlyčiau nulipti nuo buko nacionalizmo adatos ir pasižiūrėti į realybę.

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą
        Intermodalinis mazgas, integracijos su vietiniu VT ir pilno prioriteto tiltas į miesto centrą kaip bereikalingi žaislai gali atrodyti gal tik gūdaus kaimo gyventojui, kur net sostinėje paskutinė rimtesnė nauja VT infrastruktūra buvo pastatyta Stalino laikais įrengiant troleibusų tinklą, o tikro centrinio mazgo nėra nei vieno visoje šalyje, kaip ir nėra nei vieno tilto sostinės centre, kuriame VT važiuotų prioritetu. Vis tik statyti geležinkelius kartu su integracijomis į miestą yra įprasta praktika visur, ar tai būtų Ispanija, Kinija, ar bet kuri kita šalis, išskyrus gal keistus bandymus JAV. <...>
        Visada sakiau, kad RB2 turėjo eiti ne į senąją Naujininkų "Stanciya Minskaya", o statyti naują patogioje vietoje - "Vinius West Station", arba "Vinius New Center".
        P.S. labiau ne apie pastatą, o apie bėgius. Pastato užtenka minimalaus.
        Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.08.12, 11:04.

        Comment


          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

          P.S. labiau ne apie pastatą, o apie bėgius. Pastato užtenka minimalaus.
          Latviams ir VLR'ui papasakokit.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            2023 m. jau praėjo Tiltas visgi ne pagrindinė problema, ir jis, tikriausiai, bus pastatytas ir stovės dar ilgokai tuščias be realaus eismo iki, optimistiškai, 2030 m.
            Man kaip tik kyla klausimas dėl Kaunas-Lenkija ir toliau. Nebent riedėti "sena" RBI.
            Vilnius-Kaunas apskritai gali neatsirasti, jei ES susidurs su ekonominėmis problemonis.
            Typing klaida, turėjo būti 2030.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

              Latviams ir VLR'ui papasakokit.
              Ir estams. Ir bet kam, kas statė HSR šalies sostinėje. Išskyrus, aišku, Lietuvą (na nes gruntas ir reljefas).

              Comment


                Šiek tiek PR iš tilto statytojų:

                https://www.vz.lt/transportas-logist...inius-issukius

                Comment


                  Dar PR - Įsibėgėjantis „Rail Baltica“ projektas sukurs tūkstančius darbo vietų: štai kokių specialistų ieškos

                  Įsibėgėjantis „Rail Baltica“ projektas suteiks darbo šimtams įmonių Lietuvoje bei tūkstančiams jose dirbančių specialistų. Vertinant Europos (Austrijos, Jungtinės Karalystės) projektų lyginamuosius rodiklius, skaičiuojama, kad vystant projektą bus sukuriama nuo 20 tūkst. darbo vietų.

                  Šiuo metu „Rail Baltica“ sankasos darbai vykdomi 29,2 km atkarpoje. Šiemet planuojama pasirašyti sutartis dėl naujų geležinkelio sankasos ruožų ir aktyvių darbų ruožą išplėsti papildomais 36 km. Kitąmet sankasos įrengimo darbus planuojama didinti dar 49 km darbų atkarpa Panevėžio link. Strateginė infrastruktūros plėtra ir toliau užtikrintai finansuojama Europos Sąjungos (ES). Tai reiškia, kad tiek projektavimo veiklų, tiek statybų apimtys Lietuvoje ir toliau augs.

                  Subrangovai – lietuviai

                  Šiuo metu lietuviškojoje „Rail Baltica“ dalyje dirba dvi užsienio rangovų įmonės – italų ir latvių kompanijos. Skaičiuojama, kad per pastaruosius dvejus metus apie 95 proc. „Rail Baltica“ statybos darbų aikštelėse dirbo Lietuvos subrangovų įmonės. Užsienio rangovai dažniausiai ieško partnerių vietinėje rinkoje ir samdo vietos įmones, moka atlyginimus ir mokesčius, taigi investicijos į infrastruktūros statybas grįžta į bendrą biudžetą.

                  „Siekiant „Rail Baltica“ veiklas įgyvendinti iki 2030 m. pabaigos, planuojama, kad statybos darbų apimtys eksponentiškai didės kiekvienais metais iki maždaug 2028 m. pabaigos ir tuomet stabilizuosis. Pavyzdžiui, tarp 2024 m. ir 2025 m. suplanuotų darbų apimtys skirsis preliminariai 3 kartus. Atitinkamai turės didėti ir rangovų, atliekančių statybos darbus resursai, reikalingos technikos kiekiai. Galima išskirti tai, kad greitojo geležinkelio statybos yra sudėtingos, joms taikomi tarptautiniai standartai bei reikalavimai, tad aukšta kvalifikacija privaloma visiems statybos dalyviams“, – kalbėjo „Rail Baltica“ ruožo Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena programos vadovas Vytautas Tilinskas.

                  Comment


                    Truputis vaizdų iš Rygos centrinio mazgo ir tilto statybų:


                    Comment


                      Latvijos spaudoje vėl eilinis sujudimas. Susisiekimo ministerija pusę metų visaip bandė išspausti finansavimą nors daliai kilpos per RIX ir Rigos centrinę stotį, tačiau kai iš CEF nė vienas objektas ne pagrindinėje trasoje negavo nė cento, teko nusileisti ant žemės.

                      Latviai stabdo praktiškai visus EU finansuojamus projektus susijusius su transportu ir visą finansavimą permeta RIX ir centrinės stoties pietinės dalies užbaigimui. Vizija tokia, kad iki RIX bus nutiesta 1520 atšaka nuo Jurmalos linijos ir paleistos ką tik nupirktos Škodos. Tiesiant pagrindinę Rail Baltica liniją būtų padarytas persėdimo taškas į 1520 traukinius einančius link centrinės Rygos stoties ir oro uosto ties Salaspiliu.

                      Tarp sustabdytų projektų BEMU pirkimas ir BRT linija Rygoje. Po tokių sprendimų turėtų būti užbaigta RIX stotis. Rygos stoties neaišku kokį laiką užbaigta bus tik pusė. Neaišku taip pat kurį laiką vietoj tilto per Dauguvą, Rygoje stovės labai brangi apžvalgos aikštelė su viena atrama vandenyje.

                      Tarp kitko, sprendimas dėl šios atramos statybos buvo priimtas ne taip ir senai - maždaug prieš metus.

                      Vienas iš straisnių čia:
                      https://rus.delfi.lv/57860/latvia/12...-iz-salaspilsa

                      Bet jų pilna visuose Latvių spaudos portalų

                      Comment


                        Parašė DKL Rodyti pranešimą
                        Latvijos spaudoje vėl eilinis sujudimas. Susisiekimo ministerija pusę metų visaip bandė išspausti finansavimą nors daliai kilpos per RIX ir Rigos centrinę stotį, tačiau kai iš CEF nė vienas objektas ne pagrindinėje trasoje negavo nė cento, teko nusileisti ant žemės.

                        Latviai stabdo praktiškai visus EU finansuojamus projektus susijusius su transportu ir visą finansavimą permeta RIX ir centrinės stoties pietinės dalies užbaigimui. Vizija tokia, kad iki RIX bus nutiesta 1520 atšaka nuo Jurmalos linijos ir paleistos ką tik nupirktos Škodos. Tiesiant pagrindinę Rail Baltica liniją būtų padarytas persėdimo taškas į 1520 traukinius einančius link centrinės Rygos stoties ir oro uosto ties Salaspiliu.

                        Tarp sustabdytų projektų BEMU pirkimas ir BRT linija Rygoje. Po tokių sprendimų turėtų būti užbaigta RIX stotis. Rygos stoties neaišku kokį laiką užbaigta bus tik pusė. Neaišku taip pat kurį laiką vietoj tilto per Dauguvą, Rygoje stovės labai brangi apžvalgos aikštelė su viena atrama vandenyje.

                        Tarp kitko, sprendimas dėl šios atramos statybos buvo priimtas ne taip ir senai - maždaug prieš metus.

                        Vienas iš straisnių čia:
                        https://rus.delfi.lv/57860/latvia/12...-iz-salaspilsa

                        Bet jų pilna visuose Latvių spaudos portalų
                        Neriboti EU pinigai, tiesiog latviai nemoka prašyti, tegu samdo vietinius forumo ekspertus!

                        Geriausia tai, kad į RIX persėsti reikės. Sveiki atvykę į Salaspilį, persėskite į traukinį į Rygos centrinę, o iš ten į RIX. Lolololol
                        Paskutinis taisė ifl; 2024.09.04, 11:46.

                        Comment


                          Latviai tokie protingi, o lietuviai visiški lochai. Tiek čia skambių frazių skambėjo.
                          O dabar sėdi šūde, nes per kiauras kelnes sukrito menami pinigai pro lauko tualeto skylę žemyn. Kas lips ištraukti?
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Neriboti EU pinigai, tiesiog latviai nemoka prašyti, tegu samdo vietinius forumo ekspertus!

                            Geriausia tai, kad į RIX persėsti reikės. Sveiki atvykę į Salaspilį, persėskite į traukinį į Rygos centrinę, o iš ten į RIX. Lolololol
                            Absurdas, negu iš savų negali tos mažos kilpos per Rygą pabaigti?

                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Absurdas, negu iš savų negali tos mažos kilpos per Rygą pabaigti?
                              A iš ko pentzijas moketi?

                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Absurdas, negu iš savų negali tos mažos kilpos per Rygą pabaigti?
                                Čia tos pažymėtos raudonai? Grubiai įvertinus, turbūt tos raudonos kilpos statyba sudarys apie 1/2 sumos, kokios reikėtų visai kitai linijai per LV teritoriją nutiesti. Urbanizuotose teritorijose statyba labai brangi, nes reikia daug inžinerinių statinių. Todėl sunku įsivaizduoti kaip latviai tik iš savo biudžeto sugebėtų tuos milijardus skirti.

                                Comment


                                  Tai jie pradėjo statyti tiltus ir stotį, o tada suprato, kad neužteks pinigų? WTF

                                  Comment


                                    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                                    Tai jie pradėjo statyti tiltus ir stotį, o tada suprato, kad neužteks pinigų? WTF
                                    Jie galvojo kad katilas begalinis, o atidarius dangtį pamatė vidurinį pirštą.
                                    Laukiame išsamaus forumo ekspertų situacijos išaiškinimo.
                                    Paskutinis taisė Arunasx; 2024.09.04, 12:27.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Šiaip tai galit džiūgaut: su tokiu RIX pasiekiamumu, KUN gali tapti pagrindiniu.

                                      Comment


                                        Laukiam VLR komentaro, kokie latviai vis dėl to yra mastermindai ir kaip jie viską daro teisingai.

                                        Comment


                                          Ties Salaspils tiltas ko gero ne 1,5 km. Kur jis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X