Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Su traukiniais problema yra greitiesiems traukiniams, kur iš tiesų yra nežinomybė kaip kas bus.
    O kas tiksliai trukdo atsirasti žinomybei? Ir kas tą žinomybę turėtų nuleisti iš viršaus? Kas tiksliai trukdo priimti principinius sprendimus dėl keleivių vežimo modelio pasirinkimo?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      O kas tiksliai trukdo atsirasti žinomybei? Ir kas tą žinomybę turėtų nuleisti iš viršaus? Kas tiksliai trukdo priimti principinius sprendimus dėl keleivių vežimo modelio pasirinkimo?
      Konkrečiai šituo klausimu - visų trijų baltijos šalių susisiekimo ministerijų ne(su)sikalbėjimas. Taip audite ir parašyta.

      Comment


        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

        Konkrečiai šituo klausimu - visų trijų baltijos šalių susisiekimo ministerijų ne(su)sikalbėjimas. Taip audite ir parašyta.
        Labai keistas atvejis. Juk tam kad susikalbėtų ir buvo steigiama bendra įmonė. Tai tada čia jau jos kaltė kad nesukoordinavo neiškėlė problemų ir pan.

        Comment


          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

          Labai keistas atvejis. Juk tam kad susikalbėtų ir buvo steigiama bendra įmonė. Tai tada čia jau jos kaltė kad nesukoordinavo neiškėlė problemų ir pan.
          Įmonė steigta būtent infrastruktūros statyboms - traukinių operavimą galėtu ta pati įmonė teoriškai vykdyti, bet šiuo momentu nėra sprendimo dėl to tarp trijų šalių.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            O tai kaip tiksliai projekto tarptautiškumas trukdo bent jau PRADĖTI Jonavos tilto statybas?
            Ką tu žinai apie tai, kodėl tiltas nėra statomas? Sutartį su rangovu pasirašė. Ar nemokėjo sutartų sumų rangovui? Ar rangovas tiesiog nieko nedarė? Ar išlindo kažkoks projektavimo brokas? Tikrai gali atmesti, kad projekto tarptautiškumas niekaip netrukdė?

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Ką tu žinai apie tai, kodėl tiltas nėra statomas? Sutartį su rangovu pasirašė. Ar nemokėjo sutartų sumų rangovui? Ar rangovas tiesiog nieko nedarė? Ar išlindo kažkoks projektavimo brokas? Tikrai gali atmesti, kad projekto tarptautiškumas niekaip netrukdė?
              Dėl to ir klausiu.

              Comment


                Europos reikalų komiteto posėdis dėl Rail Baltica prieš porą dienų įvyko https://www.youtube.com/watch?v=atI_IU0G9wc Man kas įsiminė:

                Pagrindinis stabdis - projektavimas, kuris buvo organizuojamas centrinės organizacijos iki šių metų pradžios, buvo 3 kontraktai bendrai neįvykdyti, ir kaip ir visi džiaugiasi kad pagaliau į vietinių rankas atitenka ir projektavimo organizavimas.

                Latviai neturi sprendimo dėl galutinio infrastruktūros valdytojo, nes kaip ir nori kad būtų vienas bendras per visas šalis, nors Lietuviai ir Estai tai savus jau paskyrė, taipogi (kiek supratau, nelabai konkrečiai kalbėta) jie nori bendrai operuojamų greitųjų traukinių.

                Kaunas-Vilnius sakoma jog tikrai bus, ir bus dvikelis bendrai visur Lietuvoje iki Panevėžio, Kaunas-Vilnius pastatymo tempas priklauso nuo kiek bus gaunama finansavimo.

                Šeštokų, Marijampolės ir Kazlų Rūdos stotys įvardintos kaip itin svarbios kariniam mobilumui, jų kaštai sudarys maždaug puse visų regioninių stočių kaštų.

                Finansavimo šiuo momentu yra per daug - kol kas šių metų panaudota tik 4% projektui numatytų lėšų, reikia didinti darbų tempus šiuo metu.
                Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.06.21, 08:05.

                Comment


                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                  Europos reikalų komiteto posėdis dėl Rail Baltica prieš porą dienų įvyko https://www.youtube.com/watch?v=atI_IU0G9wc
                  MVP ignaloidas! Kol čia mėtomės nuomonėm ir teorijom, suranda posėdžio įrašą, kur koncentruotai išdėstoma, kas darosi, kodėl ir kas bus toliau.

                  Comment


                    Man tai įstrigęs momentas yra tai, kad Europos Komisijai reikia Rail Balticos kaip sėkmės istorijos, taigi ES biurokratija yra mūsų pusėje, darys viską, kad projektas pasisektų.

                    Comment


                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                      Kaunas-Vilnius sakoma jog tikrai bus, ir bus dvikelis bendrai visur Lietuvoje iki Panevėžio, Kaunas-Vilnius pastatymo tempas priklauso nuo kiek bus gaunama finansavimo.
                      Skuodžio išsakyta pagrindinė mintis dėl Kaunas-Vilnius buvo ne kad "tikrai bus", o kad viskas priklausys nuo finansavimo, kurio šiai dienai nėra. Atkreipk dėmesį, kad buvo labai sąmoningai nutylėta, ar Kaunas-Vilnius bus įgyvendinamas naujai išrastu "1 etapu" iki 2030 metų. Visiškai akivaizdu, kad nebus. Kitaip tariant, Skuodis labai norėtų, kad viskas būtų zjb ir Kaunas-Vilnius būtų, nu bet, suprask, nors jis praktiškai šventasis, bet ne nuo jo priklauso, o nuo finansavimo modelių ir ten dar kažko tais, o jis padarė ir tokiau daro viską, kad viskas būtų labai zjb. Kitaip tariant, tai reiškia, kad Kaunas-Vilnius šiai dienai yra nucencellintas, nebent kada nors ateityje, jau prasidėjus naujam finansavimo laikotarpiui po 2028, ES šliūkštels dar melejardų su 85% projekto finansavimo dalimi.

                      Aš, tiesą sakant, irgi labai norėčiau, kad taip būtų, bet šiai dienai žinome tik tai kad Kaunas-Vilnius neturi išvis jokio finansavimo ir kad galbūt gausime tam papildomų pinigų iš ES po 2028 metų.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                        Man tai įstrigęs momentas yra tai, kad Europos Komisijai reikia Rail Balticos kaip sėkmės istorijos, taigi ES biurokratija yra mūsų pusėje, darys viską, kad projektas pasisektų.
                        Šitas "momentas", viso labo yra Skuodžio iš šiknos ištrauktas teiginys, t.y. ministro, kuris 3.5 metų savo kadencijos iš esmės tylėjo, kaip vandens į burną prisisėmęs dėl RB eigos, ir kažką pradėjo šnekėti tik tada, kai išėjo audito ataskaita, rodanti, kad reikalai yra prasti ir kad jo prižiūrimos srities didžiausias projektas feilina. Kitaip tariant, Skuodis yra suinteresuotas šnekėti bele ką, kad tik atrodytų geriau ir išliptų kuo švaresnis iš šūdų duobės, kurioje atsidūrė po audito išvadų. Dėl to reiktų labai atsargiai vertinti jo teiginius, net jeigu juose ir gali būti kažkokios logikos.

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                          MVP ignaloidas! Kol čia mėtomės nuomonėm ir teorijom, suranda posėdžio įrašą, kur koncentruotai išdėstoma, kas darosi, kodėl ir kas bus toliau.
                          Išdėstyta "kas darosi" buvo nebent valstybės kontrolės audito išvadoje. Visa kita, šiaip, irgi tebuvo nuomonės, kurių reiškėjai turėjo savų motyvacijų sakyti viena ar kita. Pavyzdžiui, šūdo primalęs ir visą kadenciją neaišku ką daręs ir dabar ant uodegos užmintas, Skuodis. Posėdžio įrašas realiai neatskleidė nieko naujo, ko dar nežinojom.

                          Comment


                            Sujudimas, pastebėjau, pradeda visuomet vykti dar ir tik tada kai prieš pat rinkimus reikia suvaidint kad tikrai "dirbama"

                            Comment


                              Jei žemės paėmimui ir projektavimui pinigų užteks, tai nematau ko pergyvent. Tai yra ilgiausios procedūros, o pastatyt bus galima bet kada pakankamai greit, kai atsiras pinigų
                              Gal net statybos pinigų likutį labiau apsimokėtų nukreipti ne atkarpų statybai, o Klaipėdos atšakos žemės išpirkimui, kol žemė čia dar nekainuoja kaip Vokietijoj.

                              Comment


                                Keista, kad vis dar yra manančių, kad ministras dirba tik tada, kai yra rodomas per žiniasklaidą

                                Comment


                                  „Panevėžio rajono savivaldybė toliau ieško argumentų, kaip įtikinti Vyriausybę atsisakyti „Rail Balticos“ tarptautinės keleivių stoties Panevėžyje ir ją statyti Gustonių kaime.“

                                  Plačiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...a-stop-zenkla/

                                  Comment


                                    Pridūrkai.

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                      Pridūrkai.
                                      Kaip tik atvirkščiai. Čia gi ne miesto, o rajono savivaldybė. Tempia paklodę į savę. Kieno teritorijoje to ir pergalė, bei piaras prieš rinkimus. Marijampolės irgi iš kailio nėrėsi, kax į Kauną eitų pro juos, o ne pro Prienus. Nors pro Prienus arčiau.

                                      Comment


                                        Aha, būtent. Aš kažkaip iš pradžių irgi pagalvojau, kad čia miesto savivaldybė ir norėjau rašyti, kokie jie durniai, bet čia apie rajono savivaldybė. Aišku, tada kyla klausimas, kodėl Panevėžio rajono savivaldybė nesugeba visko koordinuoti ir derinti su miesto savivaldybe? Nes akivaizdu, kad nesugeba, o tai irgi yra labai blogai.

                                        O štai, ką sako Panevėžio miesto meras:
                                        Panevėžio meras Rytis Račkauskas teigia, jog žinia apie artimiausių kaimynų – rajono Savivaldybės daromus žingsnius, kad miestą aplenktų greitieji traukiniai, jam netikėta. „Kaimynai mūsų neinformavo apie ketinimus kreiptis į Vyriausybę. Atrodė, kaip tik buvome ir, tikiuosi, tebesame radę bendrą požiūrį dėl mūsų regiono vystymo, perspektyvų ir prioriteto. Kol kas matau tik sprendimo projektą, parengtą rajono Savivaldybės vyriausiojo architekto Donato Malinausko. Man sunku spręsti, kiek toks projektas turi politinio palaikymo. Aš vis dar nenoriu abejoti rajono politikų išmintimi“, – sako Aukštaitijos sostinės meras. Anot jo, pritarę tokiam kreipimuisi į Vyriausybę, politikai padarytų didžiulę istorinę klaidą. „Investuoti pinigai į tarptautinę stotį Panevėžyje ir stotį Gustonyse duotų visiškai nevienodą naudą regionui. Nežinau tarptautinės praktikos, kad tokio lygio stotis stovėtų kažkur užmiestyje. Tokie politiniai žaidimai prieš rinkimus sunkiai suvokiami jau mums patiems, o mūsų palikuonys tą priimtų kaip visišką absurdą. Po 10, 20 metų jų pačių anūkai nelabai suprastų, kaip buvo galima tokio šanso regionui atsisakyti“, – pakomentavo R. Račkauskas.

                                        Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...a-stop-zenkla/
                                        Nu teisingai jis sako, tik, imho, Panevėžio miesto savivaldybė turėtų būti šiaip žymiai labiau proaktyvi RB įgyvendinime. Turėjo būti proaktyvesnė nuo pat pradžių. Čia gal šiaip bendra Lietuvos savivaldos yda t.y. neveiklumas ir aktyvumo stoka, kai kalba pasisuka apie koordinavimą su nacionaline valdžia, rimtesnius strateginius projektus ir t.t. Net ir Vilniaus savivaldybė tyli apie Rail Balticą ir dabartines problemas, nors tai yra by far svarbiausias transporto projektas Vilniaus miesto istorijoje.

                                        Comment


                                          Iš Latvijos noras bendrai stabdyti projektą https://bnn-news.com/you-need-to-be-crazy-to-continue-rail-baltica-latvian-mep-requests-audit-action-258361

                                          MEP from Latvia Nils Ušakovs has turned to the European Commission (EC) with a request to put Rail Baltica on hold and commence an in-depth audit of the whole project.

                                          Ušakovs belies that prior to EP elections, candidates mislead society by promising to secure money from Europe for this project. “Nowadays it is impossible to get additional funding from Europe simply because Latvia decided to build railway stations at the price of space centres,” stressed Ušakovs, adding that the full volume of financing Latvia will receive from the EU in the coming years will be approximately EUR 10 billion. According to him, the primary task now is avoiding the possibility of paying back the money already spent on the project.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X