Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O tai kam daryt grįžimą į Kauną? Gal tada tikrai geriau nuo Vilniaus tiesiai į Rygą nuvesti? Arba tuomet pirmas variantas, kuomet tiesiog atšaka į Vilnių, kuria kursuoja traukinys pirmyn ir atgal Vilnius - Kaunas, Kaune persėdimai. Nu nes visiškai logikos nėra varyt traukinį iš Kauno į Vilnių, po to atgal į Kauną ir tik tuomet į Rygą arba Varšuvą. Tuo labiau, jeigu persėdimas būtų Vilniuje.
    Jokio "grįžimo" niekur nebus. Kažkoks žurnalistas kažkur parašė eilinę kliurką (taip jau būna straipsniuose apie geležinkelius. Čia kaip universali taisyklė), o nesusipratėliai kartoja, lyg tai būtų kažkokia žinoma tiesa.

    Siūlau tiesiog logiškai pagalvoti. Jeigu traukinys važiuos iš Varšuvos į Rygą, tai į Vilnių jis tikrai neužsuks. Tiesiog bus atskiras traukinys į Vilnių. Dar galimas variantas - traukinių sukabinimas. Šiuolaikiniai greitieji EMU turi tokią galimybę ir traukiniai Kaune galėtų būti tiesiog atskiriami ir važiuoti savais keliais.

    Man tik smalsu, ar to straipsnio redaktorius nusigrybavo, ar žurnalistas nusišnekėjo? Būtų sunku patikėti, kad E.Masiulis galėtų kalbėti tokias nesąmones.

    Jau minėjau, kad viena didžiausių problemų su šituo projektu - paprasčiausias nesusikalbėjimas. Žurnalistai nelabai susigaudo, apie ką patys rašo, painioja RB1 ir RB2, rašo nesąmones apie "grįžima" ar suplaka kitus faktus ar nuogirdas. Kai visa tai perskaito ne daugiau susigaudanti publika, gaunasi sugedęs telefonas.
    Paskutinis taisė John; 2014.01.22, 02:24.

    Comment


      Parašė liutass Rodyti pranešimą
      Cituoju liutass

      – Šiuo metu iš Vilniaus į Kauną traukiniu galima nuvykti per 55 minutes. Ar manote, kad šio laiko sutrumpinimas 10 minučių, nutiesus "Rail Baltica II", yra vertas milijardo eurų?

      – Ne tik dėl trumpesnio kelionės laiko kalbame apie Vilniaus prijungimą prie „Rail Baltica II“ projekto. Mąstome apie tranzitinių krovinių Vakarai-Rytai judėjimo perspektyvas, Kauno ir Vilniaus oro uostų sujungimą ir keleivių srauto padidėjimą. Galvojant dar ir apie tolimą perspektyvą, Rytų partnerystės plėtroje siauroji europinė vėžė galėtų jungti Minską bei Kijevą.


      Kaunas ne tik negaus trupinių iš RB2 nei turistų, bet jau ir Kauno VLC gaunasi kad nebus ir krovinių perkrovos, o liks tik stovėti tuščias. Nes Vilniaus VLC labiau apsimokės išnaudoti dėl didelio būsimo potencialo...

      Atsiprašau Kauniečiai dėl išsireiškimo, bet kažkas iš tų valdžiažmogių Vilniuje vadovaujasi pasakymu kad KAunas ne miestas, š... ne sviestas. Ir nieko nereikia

      Comment


        Sakykim tiesia greitąją liniją nuo Kauno iki Talino. Tai turėtų būti elektrifikuotas tiesus dvikelis. (Apie atšaką iki Vilniaus kolkas nekalbam.) Tai iki to elektrifikuoto dvikelio nuo Lenkijos sienos kaip bus važiuojama? (Lenkijos kolkas irgi neliečiam).

        Keleivių nėra, anot ministro. Kroviniams toks kelias nereikalingas (nuo Kauno iki Talino).
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė cubik Rodyti pranešimą
          Cituoju liutass

          – Ne tik dėl trumpesnio kelionės laiko kalbame apie Vilniaus prijungimą prie „Rail Baltica II“ projekto. Mąstome apie tranzitinių krovinių Vakarai-Rytai judėjimo perspektyvas, Kauno ir Vilniaus oro uostų sujungimą ir keleivių srauto padidėjimą. Galvojant dar ir apie tolimą perspektyvą, Rytų partnerystės plėtroje siauroji europinė vėžė galėtų jungti Minską bei Kijevą.
          Galima durną klausimą - kam baltarusiui ar rusui Rail baltica I ar tuo labiau Rail Baltica II, jei Baltarusijoje yra bene 6 ruožai su jungtimi į Lenkiją, iš jų ar ne 3 su europine vėže? Jei jau yra keleivinis susisiekimas ir planuojama artimiausiu laiku paleisti Sapsano tipo traukinius Maskva - Berlynas?

          Beje, jei mes svaigstam apie krovinius iš rytų ir gabenimą geležinkeliu, tai šis projektas iš karto kerta per kojas uostui.

          Kažkada Nepriklausomos Lietuvos metu vyriausybė griuvo dėl ginčų apie geležionkelio linijos tiesimą į Klaipėdą... Panašu, kad kai kas iš to nepasimokė...

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Galima durną klausimą - kam baltarusiui ar rusui Rail baltica I ar tuo labiau Rail Baltica II, jei Baltarusijoje yra bene 6 ruožai su jungtimi į Lenkiją, iš jų ar ne 3 su europine vėže? Jei jau yra keleivinis susisiekimas ir planuojama artimiausiu laiku paleisti Sapsano tipo traukinius Maskva - Berlynas?

            Beje, jei mes svaigstam apie krovinius iš rytų ir gabenimą geležinkeliu, tai šis projektas iš karto kerta per kojas uostui.

            Kažkada Nepriklausomos Lietuvos metu vyriausybė griuvo dėl ginčų apie geležionkelio linijos tiesimą į Klaipėdą... Panašu, kad kai kas iš to nepasimokė...
            Kažkokias pievas čia rašai.

            Comment


              Na John, kartais reikia žiūrėti plačiau Jei nesupratai klausimų, pakartosiu dar kartą. Kam vežti Rytų krovinius aplinkui, per Vilnių, jei galima tiesiai, per Brestą, Gardiną ir etc. ? Pasizžiūrėk ne google žemėlapį, o yandex, jei jau manai kad aš meluoju.

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Galima durną klausimą - kam baltarusiui ar rusui Rail baltica I ar tuo labiau Rail Baltica II, jei Baltarusijoje yra bene 6 ruožai su jungtimi į Lenkiją, iš jų ar ne 3 su europine vėže? Jei jau yra keleivinis susisiekimas ir planuojama artimiausiu laiku paleisti Sapsano tipo traukinius Maskva - Berlynas?

                Beje, jei mes svaigstam apie krovinius iš rytų ir gabenimą geležinkeliu, tai šis projektas iš karto kerta per kojas uostui.

                Kažkada Nepriklausomos Lietuvos metu vyriausybė griuvo dėl ginčų apie geležionkelio linijos tiesimą į Klaipėdą... Panašu, kad kai kas iš to nepasimokė...
                Ne tik uostui bet ir visiems vezejams, jei daleiskim krovinys keliautu is Vokietijos i kokia Estija kad ten butu perkrautas i fura ir perveztas i Rusija tai Lietuvos vezejai butu visiskai eliminuoti. Linava ju pareiske kad RB kenkia Lietuvai, o ne duoda kazkokios naudos. Na bet vakar perskaiciau, kad Lenkija jokios vezes iki sienos nestato ir kol kas nesiruosia statyti, tikesiuos taip ir liks.

                Comment


                  Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                  Ne tik uostui bet ir visiems vezejams, jei daleiskim krovinys keliautu is Vokietijos i kokia Estija kad ten butu perkrautas i fura ir perveztas i Rusija tai Lietuvos vezejai butu visiskai eliminuoti. Linava ju pareiske kad RB kenkia Lietuvai, o ne duoda kazkokios naudos. Na bet vakar perskaiciau, kad Lenkija jokios vezes iki sienos nestato ir kol kas nesiruosia statyti, tikesiuos taip ir liks.
                  Taigi ruošiasi jau kitąmet statyti, bet tai daugiau RB I rėmuose. Dėl greitųjų traukinių linijos kol kas negirdėjau.

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Galima durną klausimą - kam baltarusiui ar rusui Rail baltica I ar tuo labiau Rail Baltica II, jei Baltarusijoje yra bene 6 ruožai su jungtimi į Lenkiją, iš jų ar ne 3 su europine vėže? Jei jau yra keleivinis susisiekimas ir planuojama artimiausiu laiku paleisti Sapsano tipo traukinius Maskva - Berlynas?
                    'Sapsano' tipo, haha. Turi omeny Siemenso ar Alsthomo traukiniai? Cia tas pats jei Boeing 737 butu isigytas Air Lituanicos ir pavadintas Lietuvoje 'Girenu', o tu tuos visus Boeingus vadintum 'Gireno' tipo ...

                    O del Baltarusijos tariamos konkurecijos Lietuvos logistikos imonems irgi nematau argumentu. Juk esme yra ne tik vezes turejimas, bet ir teisine/politine ir biznio aplinka. Kol Baltarusija nera ES nare (ar netgi elementari demokratija), biznio prasme ju imones rimtos konkurencijos Lietuvos logistikos imonems tikrai netures. Arba labiau suprantamais zodziais issireiskus - Baltarusija nera 'tiltas' tarp Rytu ir Vakaru, Baltarusija yra tiesiog Rytai ...

                    O del argumeto ar RB kerta Klaidepos uostui as nesu isitikines irgi. Ar atvirksciai RB tai nebus faktorius, kuris padidins transita, o ne tiesiog perskirstys ji, kaip tu preziumuoji?
                    Paskutinis taisė nomad; 2014.01.22, 10:37.
                    There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Jeigu traukinys važiuos iš Varšuvos į Rygą, tai į Vilnių jis tikrai neužsuks. Tiesiog bus atskiras traukinys į Vilnių. Dar galimas variantas - traukinių sukabinimas. Šiuolaikiniai greitieji EMU turi tokią galimybę ir traukiniai Kaune galėtų būti tiesiog atskiriami ir važiuoti savais keliais
                      Man net keista, kad cia diskutuojama tokiu elementariu klausimu ... Tai tik parodo, kaip idiotiska spauda veikia zmoniu smegenis.
                      There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                      Comment


                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                        ... kad RB kenkia Lietuvai, o ne duoda kazkokios naudos.
                        Butent. Nemokamas suris, uz kuri veliau reikes brangiai sumoketi.



                        Buvo toks senas anekdotas, kai USA XIX am. pastate gelezinkeli nuo Baton Rouge iki Naujojo Orleano, traukinio konduktorius ikalbinejo dzentelmena vaziuoti gelezinkeliu ir sake: “Sesi i traukini 23 valanda vakaro, ir 5 valanda ryto tu jau busi Naujajame Orleane! O vaziuojant dilizansu busi ten tiktai 10 val. ryto.”

                        Dzentelmenas i tai atsake: “O ka as veiksiu Naujajame Orleane 5 valanda ryto?”

                        Tad, taip ir su tos Rail Baltica projektu: ka as veiksiu Taline, atvaziaves ten „kosminiu greiciu“ vaziuojanciu traukinuku po pietu arba i vakara?

                        Uztat, jei padarytu traukini is Vilniaus per Kauna i Talina esamu geležinkeliu, kuris isvaziuotu vakare, o atvaziuotu ryte, tai keleiviams is Lietuvos i Talina ir atgal tai butu ne ka blogiau uz kelione RB - tik kainuotu zymiai pigiau. Pamiegi sau traukini, o is ryto, islipes is traukinio, turi visa diena reikalams tvarkyti arba miestu grozetis. O kadangi tai viska galima padaryti be dideliu pinigu svaistymo ir be euro-komisaru įsikisimo, tai ir bilietu kainos iseis nebrangius padaryti - ir zmones tada vazines, ir bus traukinys pilnas.
                        Paskutinis taisė hobo; 2014.01.22, 17:41. Priežastis: grammar

                        Comment


                          Ką veikti Taline ryte,
                          visą naktį gėrus plackarto vagone?
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė nomad Rodyti pranešimą
                            'Sapsano' tipo, haha. Turi omeny Siemenso ar Alsthomo traukiniai? Cia tas pats jei Boeing 737 butu isigytas Air Lituanicos ir pavadintas Lietuvoje 'Girenu', o tu tuos visus Boeingus vadintum 'Gireno' tipo ...

                            O del Baltarusijos tariamos konkurecijos Lietuvos logistikos imonems irgi nematau argumentu. Juk esme yra ne tik vezes turejimas, bet ir teisine/politine ir biznio aplinka. Kol Baltarusija nera ES nare (ar netgi elementari demokratija), biznio prasme ju imones rimtos konkurencijos Lietuvos logistikos imonems tikrai netures. Arba labiau suprantamais zodziais issireiskus - Baltarusija nera 'tiltas' tarp Rytu ir Vakaru, Baltarusija yra tiesiog Rytai ...

                            O del argumeto ar RB kerta Klaidepos uostui as nesu isitikines irgi. Ar atvirksciai RB tai nebus faktorius, kuris padidins transita, o ne tiesiog perskirstys ji, kaip tu preziumuoji?
                            Dar kartą pasižiūrėk į žemėlapį ir paklausk savęs - kokie kroviniai iš RYTŲ, jei RYTAI turi tiesioginius bėgius į EUROPĄ? Kam daryti 1000 km lanką?

                            Comment


                              Iš serijos: Lietuva - Europos centras arba visi keliai veda tik į Vilnių.

                              Comment


                                R. Bogdanas. „Rail Baltic“: Lietuva aikštinga panelė
                                http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/....d?id=63815580

                                Comment


                                  Įregistruota AB „Rail Baltica statyba“
                                  http://vz.lt/article/2014/1/23/rail-...#ixzz2rElHu3sm

                                  Ketvirtadienį įregistruota antrinė AB „Lietuvos geležinkeliai“ įmonė „Rail Baltica statyba“. Jos direktoriumi paskirtas Dainius Budrys.

                                  Comment


                                    Šioje vietoje jei dėl krovinių, ar keleivių dėl kelių minučių siūloma kišti 1 milijardą, vietoje to, jei jau toks poreikis yra dėl Vilniaus, pastačius terminalą, kuriame būtų vėžės keičiamos, ar paleidus traukinius, kur keičia vėžę, temoje buvo diskutuota apie tai, tikrai ne milijardą kainuotų...O čia sustabarėjusiai brukama kažkas.
                                    "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                                    Comment


                                      „Rail Baltica“ Vilniui būtų ekonomiškai naudinga
                                      http://vz.lt/article/2014/1/24/rail-...iskai-naudinga
                                      „Verslo atžvilgiu, įvertinus statomo Vilniaus viešojo logistikos centro atsiradimą, ten būtų labai patrauklu turėti antrą geležinkelio vėžės standartą. Tai būtų sausumos uostas, – naudą mato p. Sankauskas. – Vilnius – pagrindinė prekių, paslaugų ir žmonių koncentracijos vietovė, to nenuneigsi. Kauniečiai gali kitaip šnekėti, bet tai yra faktas.
                                      „Suprantamas mūsų kaimynų noras, kad Vilniaus nebūtų, nes tai mažina jų konkurencinį pranašumą tarptautinėje logistikos ir prekybos srityje, – svarsto p. Daukantas. – Vis dėlto Vilniuje didysis krovinių srautas, vos ne pusė gyventojų aplink Vilnių, pramonė, prekyba – irgi Vilniuje.“
                                      Visą tai aš jau ne vieną sykį jau esu sakęs anksčiau, bet buvau apšauktas troliu. Nu gal nelabai moku išdėstyti savo mintis, tai tada atsiprašau
                                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                                      Comment


                                        Bet reikia vystyti ir likusią Lietuvos dalį. Vilniui užteks ir esamos Vilniaus - Kaunas vėžės.

                                        Comment


                                          Kauniečiai gali šnekėti, kad tarptautinėje logistikos ir prekybos srityje statyti logistikos centrą ten, kur atlyginimai ženkliai didesni už šalies vidurkį, yra galbūt ne pats geriausias sprendimas.
                                          Aš suprantu, kad Viniaus Viešajam Logistikos Centrui būtų faina turėti tą vėžę, ir dar suprantu, kad 49% to centro akcijų priklauso Lietuvos Geležinkeliams, tai turbūt irgi daug ką paaiškina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X