Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Klausiau, kokia kreive ir pro ką eitų link Konstitucijos/Ukmergės nes vizualiai nematau, kaip išsuktų, kai esama geležinkelio stotis yra statmenai.
    Click image for larger version

Name:	railbaltika_Screenshot 2024-01-08 185734.jpg
Views:	952
Size:	187,5 kB
ID:	2102714
    -

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

      Click image for larger version  Name:	railbaltika_Screenshot 2024-01-08 185734.jpg Views:	1 Size:	187,5 kB ID:	2102714
      Vaje, kokia kilpa susidarytų. Įdomu, kokiu greičiu ja riedėtų traukiniai. Ačiū.

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
        Kodėl link oro uosto tokios kilpos nereikia?

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

          Click image for larger version

Name:	railbaltika_Screenshot 2024-01-08 185734.jpg
Views:	952
Size:	187,5 kB
ID:	2102714
          Jūs dar tą iš Ever Given at žemėlapio nupaišykit ...

          Sausupio kelynas, lendam po Vingio parku, liekam su v. alt ~80m (upė ~106m) centre, ties Saulėtekiu išlendam link Bezdonių. Sužiedinam Utena ir Panevėžį. Iškilmingai paleidžiam šio keliu pirmą traukinį 2416 metais.

          Comment


            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
            Jeigu pažiūrėti abstrakčiai, tai Vilniaus stotis iš tikrųjų yra ne geriausioje vietoje žiūrint į gyventojų tankį. Projektuojant viską idealiam pasaulyje, tai po esamos stoties, linija turėtų judėti į šiaurės vakarus ir ties Konstitucijos pr. / Ukmergės g. turėtų būti naujoji stotis su VT hub'u, po kurios geležinkelis "šautų" link Rygos palei A2.
            Zykus kažkada gi agitavo vesti Rail Balticą nuo Rykantų per upę ir statyti naują stotį kažkur Pilaitėj. Berods tada buvo išjuoktas. Dabar gi buvę laukai tarp Pilaitės ir Viršuliškių viena gausiausių ir tuo pačiu blogiausia linkme vystomų miesto teritorijų. Vietoj transporto hub'o Outlet'as, Senukai, asfalto apsupti dangorbučiai, naujosios anglijos ir asmeninio transporto plovyklų hub'as. Nevertheless ten apsigyvens tūkstančiai žmonių ir važinės 4G iki gyvenimo galo, nes bėginiam transportui nėra srautų.

            Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2024-01-09 00-24-29.png
Views:	938
Size:	1,19 MB
ID:	2102806

            Comment



              Lietuvos oro uostų plėtros planai buvo glaudžiai derinami su kitais strateginiais šalies susisiekimo projektais, o vienas svarbiausių – geležinkelio vežė „Rail Baltica“. Vilniaus oro uosto terminalai su šiuo projektu planuojami sujungti požemine vėže, tai reiškia, kad po žeme planuojama įrengti ir geležinkelio sustojimą prie sostinės oro uosto.
              ​​​​​​
              Plėtros projektus aktyviai įgyvendinantys Lietuvos oro uostai pristatė ilgalaikį viso tinklo plėtros planą (angl. „master plan“) iki 2052 metų. Tris oro uostus Lietuvoje valdanti...

              Comment


                Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                Jeigu pažiūrėti abstrakčiai, tai Vilniaus stotis iš tikrųjų yra ne geriausioje vietoje žiūrint į gyventojų tankį. Projektuojant viską idealiam pasaulyje, tai po esamos stoties, linija turėtų judėti į šiaurės vakarus ir ties Konstitucijos pr. / Ukmergės g. turėtų būti naujoji stotis su VT hub'u, po kurios geležinkelis "šautų" link Rygos palei A2.
                Jei Vilnius būtų Švedijoje ar bent jau Lenkijoje, manau, kad būtų seniai suplanuotas didelis mazgas Konstitucijos prospekte (tikrajame Vilniaus populiacijos ir verslo centre) kuriame kirstųsi visi miesto, tarpmiestinio ir tarptautinio transporto srautai. Turėtume tikro miesto VT srautų struktūrą ir stuburą, aplink kurį būtų galima planuoti miestą. Bet esame kaimas, kuris net nesugeba A juostų centre nupiešti, tai apie rimtus projektus galime ilgam pamiršti. Aš vis viliuosi, kad valstybė vieną dieną įsikiš, bet ten - tokie patys sėdi, tai šansų - mažai. Per tą laiką, dvigubai mažesni Rumunijos užkampiai nusities dešimtis kilometrų požeminio metro. Bet nėra taip blogai - mes vietoje to galėsime pasiklausyti lėkštų bajerių apie naujuosius Vasiukus ir skrydžius į kosmosą.
                Paskutinis taisė VLR; 2024.01.09, 22:51.

                Comment


                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  ​​​​​​
                  Rimti planai su tuneliais VNO, o KUN tai išvis laukuose tiesiog.

                  Comment


                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                    Nelabai įsivaizduoju, kaip turėti eiti linija iš dabartinės stoties link naujosios.
                    Tuneliais, estakadomis, kaip rašė John. Tai vadinama inžinieriais statiniais. O vietomis ir laukais, galu gale.

                    Galimas maršrutas su naujais VT hubais:

                    Click image for larger version

Name:	vilRail.jpg
Views:	650
Size:	457,4 kB
ID:	2103013

                    Comment


                      Su tais „pasiūlymais“ panašėjate į vaikų darželį.

                      Comment


                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                        Click image for larger version

Name:	vilRail.jpg
Views:	650
Size:	457,4 kB
ID:	2103013
                        Šitas variantas jau gana seniai pradingo, man regis pora pietinių Vilnius-Kaunas alternatyvų planavo iki stoties ateiti iš pietų pusės, pro oro uostą, bet jau metai ar du kaip jau šitai visiškai nebėra variantas. Dabar turėsim ką turėsim.

                        Comment


                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                          Su tais „pasiūlymais“ panašėjate į vaikų darželį.
                          Kur kas panašiau į vaikų darželį yra ignoruoti tarptautinius projektus panašaus dydžio miestuose ir (tiesiogiai ar netiesiogiai) siūlyti formuoti šalies transporto stuburą iš autobusų.

                          Comment


                            Tai yra paskaičiuotas idealus variantas (neatsižvelgiant į savikainą), ar čia kiekvienas siūlo, kaip jam ant seilės užplaukia savo "idealųjį"? Vienam stotis - Pilaitėje, kitam - Kalvarijų turguje, trečiam - Konstitucijos prospekte ar Žvėryne... Kreivės irgi bet kokios
                            Paskutinis taisė ifl; 2024.01.10, 13:18.

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą
                              Tai yra paskaičiuotas idealus variantas (neatsižvelgiant į savikainą), ar čia kiekvienas siūlo, kaip jam ant seilės užplaukia savo "idealųjį"? Vienam stotis - Pilaitėje, kitam - Kalvarijų turguje, trečiam - Konstitucijos prospekte ar Žvėryne... Kreivės irgi bet kokios
                              Aišku, kad nėra. Čia kalba eina apie entuziastų fantazijas, arba, anot Kedo, vaikų darželį.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                Aišku, kad nėra. Čia kalba eina apie entuziastų fantazijas, arba, anot Kedo, vaikų darželį.
                                Aš suprantu, kad 90-aisiais sakyti, kas viskas yra ‘per brangu’ ir ‘naujieji Vasiukai’, o visi, kas siūlo panašaus dydžio projektus, yra ‘kosmonautai’ buvo labai cool. Bet dabar kur kas labiau cool yra pasidomėti projektais panašaus dydžio miestuose užsienyje (Cluj Metro, Gothenburgo tuneliai ir pan.) ir neatrodyti kaip kažkas, kas gyvena suknistoje uoloje. Draugiškas patarimas.

                                (Čia, beje, nereiškia, kad pritariu viskam, kas čia buvo siūloma)

                                Comment


                                  Vilnius iš esmės prarado Šimiašiaus metus vystyti ambicingus projektus. Galite juoktis, bet dėl Zuoko neabejoju, tikrai būtų sukūręs kažką inovatyvaus. O šiuo atveju, esant šimtmečio galimybei, kai tiesiamas naujas geležinkelis į Vilnių, nepasinaudota. Naujasis geležinkelis atveš senu pylimu į Stanciya Minskaya (caro laikų stotį), o ne į City station Konstitucijos prospekte.
                                  Žinoma tą reikėjo planuoti, kol laukai už Spaudos rūmų dar buvo tušti. Bet Vilnius turi tendencija užstatyti žalias linijas palei gatves.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    Kur kas panašiau į vaikų darželį yra ignoruoti tarptautinius projektus panašaus dydžio miestuose ir (tiesiogiai ar netiesiogiai) siūlyti formuoti šalies transporto stuburą iš autobusų.
                                    Taksi, pavežėjų ir GMP, šiaip jau.

                                    Comment


                                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                      Šitas variantas jau gana seniai pradingo, man regis pora pietinių Vilnius-Kaunas alternatyvų planavo iki stoties ateiti iš pietų pusės, pro oro uostą, bet jau metai ar du kaip jau šitai visiškai nebėra variantas. Dabar turėsim ką turėsim.
                                      Neatmesčiau esamo trasos pro Vaidotus ir Juodšilius, nes tisti kelią esamame koridoriuje yra gerokai paprasčiau nei ir pigiau nei formuoti naują. Dėl jungties į šiaurę, tai paprasčiau sujungti Utena ir Panevėžį nei planuoti geležinkelį per Kryžinę. Motiejūnus, Radžiūnus ir Raguvėlę.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Neatmesčiau esamo trasos pro Vaidotus ir Juodšilius, nes tisti kelią esamame koridoriuje yra gerokai paprasčiau nei ir pigiau nei formuoti naują. Dėl jungties į šiaurę, tai paprasčiau sujungti Utena ir Panevėžį nei planuoti geležinkelį per Kryžinę. Motiejūnus, Radžiūnus ir Raguvėlę.
                                        Vaidotose planuojamas intermodalinis terminalas, bet nemanau kad be papildomos stiprios plėtros bus daug naudos padaryti kilpą iki stoties. Gal ateityje, su didesne plėtra - bet šiuo momentu, neypatingai logiška. O štai į šiaurę kaip tik manyčiau kad geležinkelis į Ukmergę būtų visai neblogai - tarp Ukmergės ir Vilniaus A2 yra gan stipriai apkrautas. Bet ne labai daug naudos būtų, net iki Panevėžio pratęsus, daug labiau reikia susisiekimą rytų-vakarų kryptimi gerinti, link Klaipėdos.

                                        Comment


                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                          Bet Vilnius turi tendencija užstatyti žalias linijas palei gatves.
                                          Vilnius dar turi tokia tendecija - uzsakyti visokiu nereikalingu galimybiu studiju is savo VGTU draugeliu kurie pasako kad nieko nereikia daryti, viskas yra chiki ir tada sedeti susikise savo thumbs up their ass ir merdeti apsupti susikta infrastruktura. Tada po kokiu poros desimtmeciu, atkartoti visa procesa dar karta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X