Parašė ifl
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Sausupio kelynas, lendam po Vingio parku, liekam su v. alt ~80m (upė ~106m) centre, ties Saulėtekiu išlendam link Bezdonių. Sužiedinam Utena ir Panevėžį. Iškilmingai paleidžiam šio keliu pirmą traukinį 2416 metais.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąJeigu pažiūrėti abstrakčiai, tai Vilniaus stotis iš tikrųjų yra ne geriausioje vietoje žiūrint į gyventojų tankį. Projektuojant viską idealiam pasaulyje, tai po esamos stoties, linija turėtų judėti į šiaurės vakarus ir ties Konstitucijos pr. / Ukmergės g. turėtų būti naujoji stotis su VT hub'u, po kurios geležinkelis "šautų" link Rygos palei A2.
- 14 patinka
Comment
-
Lietuvos oro uostų plėtros planai buvo glaudžiai derinami su kitais strateginiais šalies susisiekimo projektais, o vienas svarbiausių – geležinkelio vežė „Rail Baltica“. Vilniaus oro uosto terminalai su šiuo projektu planuojami sujungti požemine vėže, tai reiškia, kad po žeme planuojama įrengti ir geležinkelio sustojimą prie sostinės oro uosto.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąJeigu pažiūrėti abstrakčiai, tai Vilniaus stotis iš tikrųjų yra ne geriausioje vietoje žiūrint į gyventojų tankį. Projektuojant viską idealiam pasaulyje, tai po esamos stoties, linija turėtų judėti į šiaurės vakarus ir ties Konstitucijos pr. / Ukmergės g. turėtų būti naujoji stotis su VT hub'u, po kurios geležinkelis "šautų" link Rygos palei A2.Paskutinis taisė VLR; 2024.01.09, 22:51.
- 16 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nelabai įsivaizduoju, kaip turėti eiti linija iš dabartinės stoties link naujosios.
Galimas maršrutas su naujais VT hubais:
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąSu tais „pasiūlymais“ panašėjate į vaikų darželį.
- 11 patinka
Comment
-
Tai yra paskaičiuotas idealus variantas (neatsižvelgiant į savikainą), ar čia kiekvienas siūlo, kaip jam ant seilės užplaukia savo "idealųjį"? Vienam stotis - Pilaitėje, kitam - Kalvarijų turguje, trečiam - Konstitucijos prospekte ar Žvėryne... Kreivės irgi bet kokiosPaskutinis taisė ifl; 2024.01.10, 13:18.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąTai yra paskaičiuotas idealus variantas (neatsižvelgiant į savikainą), ar čia kiekvienas siūlo, kaip jam ant seilės užplaukia savo "idealųjį"? Vienam stotis - Pilaitėje, kitam - Kalvarijų turguje, trečiam - Konstitucijos prospekte ar Žvėryne... Kreivės irgi bet kokios
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Aišku, kad nėra. Čia kalba eina apie entuziastų fantazijas, arba, anot Kedo, vaikų darželį.
(Čia, beje, nereiškia, kad pritariu viskam, kas čia buvo siūloma)
- 3 patinka
Comment
-
Vilnius iš esmės prarado Šimiašiaus metus vystyti ambicingus projektus. Galite juoktis, bet dėl Zuoko neabejoju, tikrai būtų sukūręs kažką inovatyvaus. O šiuo atveju, esant šimtmečio galimybei, kai tiesiamas naujas geležinkelis į Vilnių, nepasinaudota. Naujasis geležinkelis atveš senu pylimu į Stanciya Minskaya (caro laikų stotį), o ne į City station Konstitucijos prospekte.
Žinoma tą reikėjo planuoti, kol laukai už Spaudos rūmų dar buvo tušti. Bet Vilnius turi tendencija užstatyti žalias linijas palei gatves.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKur kas panašiau į vaikų darželį yra ignoruoti tarptautinius projektus panašaus dydžio miestuose ir (tiesiogiai ar netiesiogiai) siūlyti formuoti šalies transporto stuburą iš autobusų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąŠitas variantas jau gana seniai pradingo, man regis pora pietinių Vilnius-Kaunas alternatyvų planavo iki stoties ateiti iš pietų pusės, pro oro uostą, bet jau metai ar du kaip jau šitai visiškai nebėra variantas. Dabar turėsim ką turėsim.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Neatmesčiau esamo trasos pro Vaidotus ir Juodšilius, nes tisti kelią esamame koridoriuje yra gerokai paprasčiau nei ir pigiau nei formuoti naują. Dėl jungties į šiaurę, tai paprasčiau sujungti Utena ir Panevėžį nei planuoti geležinkelį per Kryžinę. Motiejūnus, Radžiūnus ir Raguvėlę.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąBet Vilnius turi tendencija užstatyti žalias linijas palei gatves.
- 13 patinka
Comment
Comment