RE greičio nepasiūlys, panašų rezultatą būtų galima išpešti ir 1520 vėže ją gerai prižiūrint (jau buvo 59 min, pakėlus greitį iki 160kmh būtų ir tos pačios 52).
Aktualu HST, kuris piko metu geriausiu atveju bus 60min (jei bus suderinta idealiai su Varšuvos HST), ne piko - 120.
Nes jeigu pažiūrėsi žemiau parašyta kad 2056 perspektyva, jau su tuneliu. Artimesnėse perspektyvose šiaip nesiaubingai kas keičiasi iš maršrutų (neskaitant kad nevažiuoja greitieji iki Helsinkio), tik kai kurie maršrutai retesni. Pvz 2026 perspektyva (studija daryta dar tada kai 2026 buvo planuota projekto pabaiga )
Estakada turėtu būti automobiliams virš bėgių, o ne bėgiams virš automobilių. Tai būtų kelis kartus pigiau!
Šiaip klausimas ar būtų, geležinkelio dvikelis yra siauresnis nei dvi juostos automobiliams. Bet tiesa, apkrovos skirtingos, geležinkelio gerokai didesnė.
Turėjo eiti pro Radviliškį ir Šiaulius o ne pro Panevėžį, Daug klausimų nusimestų bet kadangi koncervatorių dauguma dažniausiai ima Panevėžio rinkimus, o Šiauliai labiau ale socdemai ir paskutiniais kartais fotografas geležinkelį suderino eiti pro Panevėžį kur nėra infrastruktūros jokios.
Bull*** aukščiausiu lygiu, kuo remiantis tokią informaciją galima teigti?
Jeigu Vilnius - Panevezys (tiek HST, tiek RE) butu Vilnius - Kaunas - Panevezys, tai daznumas butu daug didesnis.
Schemoje parodyta, kad Vilniaus-Kauno atkarpą aptarnaus du greitieji maršrutai: Vilnius - Kaunas - Varšuva ir Vilnius - Kaunas, kur abiejuose maršrutuose traukiniai išvyksta kas 2 valandas, tai vadinasi, Vilnius - Kaunas greitieji traukiniai turbūt kursuos kas valandą. Tada dar yra du regioniniai maršrutai Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Kaunas - Baltstogė, kur taip pat išvykimai kas 2 valandas. Todėl galima suderinti taip, kad Vilnius - Kaunas būtų kas pusvalandį, tik tie regioniniai turbūt stotų ir kitose stotyse. Tiesa nėra aišku, kas bus su dabartine plačiąja vėže, nes ji labai tinkama regioniniam susisiekimui, o nauja vėžė bus tiesiama greitam susisiekimui.
Schemoje parodyta, kad Vilniaus-Kauno atkarpą aptarnaus du greitieji maršrutai: Vilnius - Kaunas - Varšuva ir Vilnius - Kaunas, kur abiejuose maršrutuose traukiniai išvyksta kas 2 valandas, tai vadinasi, Vilnius - Kaunas greitieji traukiniai turbūt kursuos kas valandą. Tada dar yra du regioniniai maršrutai Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Kaunas - Baltstogė, kur taip pat išvykimai kas 2 valandas. Todėl galima suderinti taip, kad Vilnius - Kaunas būtų kas pusvalandį, tik tie regioniniai turbūt stotų ir kitose stotyse. Tiesa nėra aišku, kas bus su dabartine plačiąja vėže, nes ji labai tinkama regioniniam susisiekimui, o nauja vėžė bus tiesiama greitam susisiekimui.
Taip, bet galėtų ir Kaunas - Panevėžys būt kas pusvalandį, jei traukiniai iš Vilniaus prasuktų pro Kauną. 2 zuikiai vienu šūviu: padažninamas Vilniaus - Kauno ir Kauno - Panevėžio reisų kiekis, prarandant minimaliai laiko su sustojimu Kaune.
Taip, bet galėtų ir Kaunas - Panevėžys būt kas pusvalandį, jei traukiniai iš Vilniaus prasuktų pro Kauną. 2 zuikiai vienu šūviu: padažninamas Vilniaus - Kauno ir Kauno - Panevėžio reisų kiekis, prarandant minimaliai laiko su sustojimu Kaune.
Viso traukiniai važiuojantys pro Kauną privalo stoti Kaune, nesuprantama kitaip.
Visi traukiniai, kurie važiuos pro Kauną, tikrai stos Kaune. Tas, be kita ko, matosi ir "2026" (realiai ~2030+) serviso schemoje
Tu kalbi apie "važiuos pro Kauno stotį", o aš "važiuos pro Kauną".
Rb2 yra Varšuva, Kaunas, Panevėžys, Ryga.
Vilnius pajungas atšaka Vilnius Kaunas.
Vadinasi iš Vilniaus į Panevėžį įmanoma važiuoti tik pro Kauną.
Vadinasi visi Vilnius Panevėžys reisai privalo stoti Kaune.
Tu kalbi apie "važiuos pro Kauno stotį", o aš "važiuos pro Kauną".
Rb2 yra Varšuva, Kaunas, Panevėžys, Ryga.
Vilnius pajungas atšaka Vilnius Kaunas.
Vadinasi iš Vilniaus į Panevėžį įmanoma važiuoti tik pro Kauną.
Vadinasi visi Vilnius Panevėžys reisai privalo stoti Kaune.
Visi, kurie važiuos pro Kauną, važiuos ir stos Kauno stotyje. Minimas Vilnius-Panevėžys pro Kauną nevažiuos, tai ir stoti Kaune jam neišeis.
O jei kalbi apie Vilnius-Panevėžys reversą į Kauną jau išvažiavus į Kaunas-Panevėžys mainline, tai tokio varianto net neverta diskutuoti, nes jo tikrai nebus. Nebent bus koks nors naktinis traukinys Vilnius-Talinas, tai tada galėtų jis ten reversintis pirmyn-atgal neskubėdamas, tačiau normaliems dieniniams traukiniams (tiek HS, tiek RE) greitis yra gana kritinis faktorius, traukiniai ant mainline tikrai nepradės reversintis, važiuoti 17km į Kauną, tada dar kartą reversintis ir važiuoti į Panevėžį. Geležinkeliai, ypač šiuolaikiniai ir ypač greitieji, taip neveikia.
nzn tragedija nepadaryt stoties Kauno aerouostas, vistiek prie posukio reiks pristabdyt . Itariu net zemes nera rezervave, nei stociai , nei kelynui nei oro uosto pastatui "kitoje puseje".
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
nzn tragedija nepadaryt stoties Kauno aerouostas, vistiek prie posukio reiks pristabdyt . Itariu net zemes nera rezervave, nei stociai , nei kelynui nei oro uosto pastatui "kitoje puseje".
Kiek žinau ten žemė išdalinta privačioms statyboms.
Comment