Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Tai kad stos. Visi, ir greitieji. Iš operacinio plano:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240105_205234.png
Views:	748
Size:	258,3 kB
ID:	2101901
    Vilnius - Kaunas kas 120 min. Proveržis susisiekime

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

      Vilnius - Kaunas kas 120 min. Proveržis susisiekime
      HST + RE duoda kiek kitokį intervalą.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        HST + RE duoda kiek kitokį intervalą.
        RE greičio nepasiūlys, panašų rezultatą būtų galima išpešti ir 1520 vėže ją gerai prižiūrint (jau buvo 59 min, pakėlus greitį iki 160kmh būtų ir tos pačios 52).
        Aktualu HST, kuris piko metu geriausiu atveju bus 60min (jei bus suderinta idealiai su Varšuvos HST), ne piko - 120.

        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240105_234149_Adobe Acrobat.jpg
Views:	640
Size:	210,1 kB
ID:	2101923

        Comment


          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

          Tai kad stos. Visi, ir greitieji. Iš operacinio plano:
          Pagal šitą "planą" stos ir Helsinkyje

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Pagal šitą "planą" stos ir Helsinkyje
            Nes jeigu pažiūrėsi žemiau parašyta kad 2056 perspektyva, jau su tuneliu. Artimesnėse perspektyvose šiaip nesiaubingai kas keičiasi iš maršrutų (neskaitant kad nevažiuoja greitieji iki Helsinkio), tik kai kurie maršrutai retesni. Pvz 2026 perspektyva (studija daryta dar tada kai 2026 buvo planuota projekto pabaiga )

            Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240106_020526.png
Views:	589
Size:	154,2 kB
ID:	2101945

            Comment


              Estakada turėtu būti automobiliams virš bėgių, o ne bėgiams virš automobilių. Tai būtų kelis kartus pigiau!

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Estakada turėtu būti automobiliams virš bėgių, o ne bėgiams virš automobilių. Tai būtų kelis kartus pigiau!
                Šiaip klausimas ar būtų, geležinkelio dvikelis yra siauresnis nei dvi juostos automobiliams. Bet tiesa, apkrovos skirtingos, geležinkelio gerokai didesnė.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  Vilnius - Kaunas kas 120 min. Proveržis susisiekime
                  Jeigu Vilnius - Panevezys (tiek HST, tiek RE) butu Vilnius - Kaunas - Panevezys, tai daznumas butu daug didesnis.
                  Paskutinis taisė ifl; 2024.01.06, 10:14.

                  Comment


                    Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą
                    Turėjo eiti pro Radviliškį ir Šiaulius o ne pro Panevėžį, Daug klausimų nusimestų bet kadangi koncervatorių dauguma dažniausiai ima Panevėžio rinkimus, o Šiauliai labiau ale socdemai ir paskutiniais kartais fotografas geležinkelį suderino eiti pro Panevėžį kur nėra infrastruktūros jokios.
                    Bull*** aukščiausiu lygiu, kuo remiantis tokią informaciją galima teigti?

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                      Jeigu Vilnius - Panevezys (tiek HST, tiek RE) butu Vilnius - Kaunas - Panevezys, tai daznumas butu daug didesnis.
                      Schemoje parodyta, kad Vilniaus-Kauno atkarpą aptarnaus du greitieji maršrutai: Vilnius - Kaunas - Varšuva ir Vilnius - Kaunas, kur abiejuose maršrutuose traukiniai išvyksta kas 2 valandas, tai vadinasi, Vilnius - Kaunas greitieji traukiniai turbūt kursuos kas valandą. Tada dar yra du regioniniai maršrutai Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Kaunas - Baltstogė, kur taip pat išvykimai kas 2 valandas. Todėl galima suderinti taip, kad Vilnius - Kaunas būtų kas pusvalandį, tik tie regioniniai turbūt stotų ir kitose stotyse. Tiesa nėra aišku, kas bus su dabartine plačiąja vėže, nes ji labai tinkama regioniniam susisiekimui, o nauja vėžė bus tiesiama greitam susisiekimui.

                      Comment


                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                        Schemoje parodyta, kad Vilniaus-Kauno atkarpą aptarnaus du greitieji maršrutai: Vilnius - Kaunas - Varšuva ir Vilnius - Kaunas, kur abiejuose maršrutuose traukiniai išvyksta kas 2 valandas, tai vadinasi, Vilnius - Kaunas greitieji traukiniai turbūt kursuos kas valandą. Tada dar yra du regioniniai maršrutai Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Kaunas - Baltstogė, kur taip pat išvykimai kas 2 valandas. Todėl galima suderinti taip, kad Vilnius - Kaunas būtų kas pusvalandį, tik tie regioniniai turbūt stotų ir kitose stotyse. Tiesa nėra aišku, kas bus su dabartine plačiąja vėže, nes ji labai tinkama regioniniam susisiekimui, o nauja vėžė bus tiesiama greitam susisiekimui.
                        Taip, bet galėtų ir Kaunas - Panevėžys būt kas pusvalandį, jei traukiniai iš Vilniaus prasuktų pro Kauną. 2 zuikiai vienu šūviu: padažninamas Vilniaus - Kauno ir Kauno - Panevėžio reisų kiekis, prarandant minimaliai laiko su sustojimu Kaune.

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                          Taip, bet galėtų ir Kaunas - Panevėžys būt kas pusvalandį, jei traukiniai iš Vilniaus prasuktų pro Kauną. 2 zuikiai vienu šūviu: padažninamas Vilniaus - Kauno ir Kauno - Panevėžio reisų kiekis, prarandant minimaliai laiko su sustojimu Kaune.
                          Viso traukiniai važiuojantys pro Kauną privalo stoti Kaune, nesuprantama kitaip.

                          Comment


                            Kaip Vilnius-Panevėžys "galėtų" prasukti pro Kauną, kai trasa iš Vilniaus pusės nusuka į Panevėžio pusę ties Užusaliais?

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Viso traukiniai važiuojantys pro Kauną privalo stoti Kaune, nesuprantama kitaip.
                              Visi traukiniai, kurie važiuos pro Kauną, tikrai stos Kaune. Tas, be kita ko, matosi ir "2026" (realiai ~2030+) serviso schemoje

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Kaip Vilnius-Panevėžys "galėtų" prasukti pro Kauną, kai trasa iš Vilniaus pusės nusuka į Panevėžio pusę ties Užusaliais?
                                Tai niekur nenusukinėti, o važiuoti į Kauną, o iš jo į Panevėžį.

                                Comment


                                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                  Tai niekur nenusukinėti, o važiuoti į Kauną, o iš jo į Panevėžį.
                                  Turi nusukinėti arba į Panevėžį arba į Kauną. "Niekur" nenusukinėti negali. Ar tu turi omeny nusukti į Kauną, ir po to reversintis į Panevėžį?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Visi traukiniai, kurie važiuos pro Kauną, tikrai stos Kaune. Tas, be kita ko, matosi ir "2026" (realiai ~2030+) serviso schemoje
                                    Tu kalbi apie "važiuos pro Kauno stotį", o aš "važiuos pro Kauną".

                                    Rb2 yra Varšuva, Kaunas, Panevėžys, Ryga.
                                    Vilnius pajungas atšaka Vilnius Kaunas.
                                    Vadinasi iš Vilniaus į Panevėžį įmanoma važiuoti tik pro Kauną.
                                    Vadinasi visi Vilnius Panevėžys reisai privalo stoti Kaune.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      Tu kalbi apie "važiuos pro Kauno stotį", o aš "važiuos pro Kauną".

                                      Rb2 yra Varšuva, Kaunas, Panevėžys, Ryga.
                                      Vilnius pajungas atšaka Vilnius Kaunas.
                                      Vadinasi iš Vilniaus į Panevėžį įmanoma važiuoti tik pro Kauną.
                                      Vadinasi visi Vilnius Panevėžys reisai privalo stoti Kaune.
                                      Visi, kurie važiuos pro Kauną, važiuos ir stos Kauno stotyje. Minimas Vilnius-Panevėžys pro Kauną nevažiuos, tai ir stoti Kaune jam neišeis.

                                      O jei kalbi apie Vilnius-Panevėžys reversą į Kauną jau išvažiavus į Kaunas-Panevėžys mainline, tai tokio varianto net neverta diskutuoti, nes jo tikrai nebus. Nebent bus koks nors naktinis traukinys Vilnius-Talinas, tai tada galėtų jis ten reversintis pirmyn-atgal neskubėdamas, tačiau normaliems dieniniams traukiniams (tiek HS, tiek RE) greitis yra gana kritinis faktorius, traukiniai ant mainline tikrai nepradės reversintis, važiuoti 17km į Kauną, tada dar kartą reversintis ir važiuoti į Panevėžį. Geležinkeliai, ypač šiuolaikiniai ir ypač greitieji, taip neveikia.

                                      Comment


                                        nzn tragedija nepadaryt stoties Kauno aerouostas, vistiek prie posukio reiks pristabdyt . Itariu net zemes nera rezervave, nei stociai , nei kelynui nei oro uosto pastatui "kitoje puseje".
                                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                        - George W. Bush President of the USA

                                        Comment


                                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                                          nzn tragedija nepadaryt stoties Kauno aerouostas, vistiek prie posukio reiks pristabdyt . Itariu net zemes nera rezervave, nei stociai , nei kelynui nei oro uosto pastatui "kitoje puseje".
                                          Kiek žinau ten žemė išdalinta privačioms statyboms.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X