Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
- 5 patinka
-
Planuojama mandresnius išsukimus gauti Rail Baltica'ai, kai ~800km perki, tai gali ir custom'o užsisakyti
https://www.railbaltica.org/turnout-...ltica-project/
- 7 patinka
Comment
-
Šalia europinės vėžės eis elektros kabelis sujungsiantis lietuva, latvija, estija su lenkija ir vakarų europa. Tai geros žinios, nes tai gali išjudinti darbus ir pačios rail balticos. Elektros sinchronizacija su vakarų europa yra svarbesnis projektas ir ES spaudžia darbus atlikti kuo greičiau, o laidas bus tiesiamas kartu statant rail baltica. Tad tai gali paspartinti darbus ir pačios rail balticos
https://www.lrt.lt/en/news-in-englis...racks-minister
- 10 patinka
Comment
-
Šiaip gana nesenas Jon Worth postas apie Rail Baltica. Būtų labai gerai, kad jis imtųsi aktyviau "prižiūrėti" šitą projektą, nes mūsų vafliai žurnalistai išvis nieko apie tai neraukia, dauguma politikų taip pat, o daugiau nelabai kas turi įrankius tuos dalykus skrutinizuoti ir rodyti pirštu į problemas.
- 12 patinka
Comment
-
Estai skelbia pirkimus, mažoms dalims kaip ir egzistuojantys darbai Lietuvoje, bet minima jog bendrai per visą projektą bus pereinama prie pirkimų stambesnėmis dalimis (panašiau į Latvių pirkimą) https://www.railbaltica.org/rail-bal...ne-in-estonia/
- 1 patinka
Comment
-
Čia įdomiai visai, Lietuvoje kaip ir bandoma judinti kartu, kiek matau nėra realios atskirties.
Dėl tokios struktūros buvo daug konfliktų, jautėsi latvių ir estų noras eliminuoti LG/LTG iš projekto, priversti Lietuvą sukurti analogišką kaip pas juos, susisiekimo ministerijai pavaldžią, įmonę ir jai perduoti projekto valdymą. ”Apsišlifavimas” truko kokius 4-5 metus, bet LTG ir reikėjo daug kur nusileisti. Pvz. Design Guidelines yra išlikęs reikalavimas pilnai atskirti 1435 ir 1520 infrastruktūras. Ten kur 1435 bėgiai eina šalia 1520, turi būti atitinkamų reikalavimų tvora. Dėl šio reikalavimo, negalėjome išnaudoti praktiškai jokios atkarpos iš jau pastatyto 1435 geležinkelio iki Kauno ir dabar visą liniją tiesime naujai.Paskutinis taisė DKL; 2024.01.03, 16:11.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimąDėl šio reikalavimo, negalėjome išnaudoti praktiškai jokios atkarpos iš jau pastatyto 1435 geležinkelio iki Kauno ir dabar visą liniją tiesime naujai.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Galbūt toks variantas, kad esama atkarpa lieka neintegruota ir atskira nėra toks blogas? Jeigu iš tiesų RB bus naudojami greitieji keleiviniai traukiniai, tai senąja vingiuota atkarpa galės netrukdomai važinėti krovininiai traukiniai.
Kitas dalykas, kad senoji atkarpa eis per Marijampolę ir kitus miestelius, kas reiškia, kad prekiniai traukiniai ten tikriausiai nevažiuos, nes jie važiuos ten, kur mažiau aktualus jų keliamas triukšmas. Kad ir kaip žiūrėsime, RB1 atkarpa nebus niekam naudinga.Paskutinis taisė John; 2024.01.04, 17:26.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąRB1 atkarpa turės signalizaciją ir bus elektrifikuota? Tuomet teoriškai galės. Tik kad ir naująja atkarpa jie galės važiuoti netrukdomai, nes eismo intensyvumas net iš tolo nebus toks, kokio negalėtų apdoroti ERMTS L2.
Kitas dalykas, jeigu jau kalbant apie dalies esamų RB1 atkarpų panaudojimą RB2, kurias čia atkarpas būtų galima ir logiška panaudoti. Greitai pažiūrėjus į žemėlapį, tai nebent einančias pro pačią Marijampolę, bei kažkur Kaunas/Kauno pakraštyje. Kitur trasa neracionaliai vingiuoja. Juo labiau, ar pvz. Marijampolėje ir piečiau išvis bus bereikainga 1520 mm vėžė? Ten nebent tik į Mockavos terminalą važiuoti iš Mažeikių Orlen.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Visas mano komentaras aišku turėtų būti pažymėtas * su prierašu "jei tik būtų poreikis". O poreikiui atsiradus galima ir elektrifikuoti, ne tokia jau ir ilga ten trasa. Juo labiau vingiuojanti pro mažesnius miestelius, gyvenvietes, tai puikiai galima ir regioniniam keleiviniam susisiekimui panaudoti.
Kitas dalykas, jeigu jau kalbant apie dalies esamų RB1 atkarpų panaudojimą RB2, kurias čia atkarpas būtų galima ir logiška panaudoti. Greitai pažiūrėjus į žemėlapį, tai nebent einančias pro pačią Marijampolę, bei kažkur Kaunas/Kauno pakraštyje. Kitur trasa neracionaliai vingiuoja. Juo labiau, ar pvz. Marijampolėje ir piečiau išvis bus bereikainga 1520 mm vėžė? Ten nebent tik į Mockavos terminalą važiuoti iš Mažeikių Orlen.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Yra juk žemėlapiai. Praktiškai niekas nebus panaudota. Net jei trasos kai kur (arčiau Kauno) sutampa, RB2 yra visiškai naujas projektas, kuris bus daromas iš naujo, nepriklausomai, ar ten buvo RB1 ar ne.
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip integracija bus. Visu pirma keičiasi sąsaja tarp Lietuvos ir Lenkijos, tai vien dėl to neįmanoma palikti RB1 ramybėje, tarpe bus laikinas kelias per naują sąsajos tašką iki kol RB2 bus pabaigtas, ir tada bus demontuotas. RB1 trasa ties Mockavos stotimi susijungia su RB2. Yra ir keletas kitų jungčių, aplink Marijampolę. RB1 taipogi yra ir pora krovinių terminalų (Šeštokuose ir Marijampolėje) tad kažkoks naudojimas išliks. Į Marijampolę keleiviniai traukiniai greičiausiai per RB2 važiuos, bet stos egzistuojančioje stotyje per kurią RB1 trasa eina. Šalia Mockavos RB1 yra pagerinamos pervažos.
RB1 yra planas signalizuoti. Dėl elektrifikacijos nežinau, bet jungtys bus elektrifikuotos, tai gal vis dėl to kažkoks planas irgi yra.
Šiaip tai aiškinamasis raštas ir bendrai visa vieša dokumentacija yra neblogas daiktas pasiskaitimui. Verta pasiskaityti prieš diskutuojant nežinia apie ką.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimą
Dėl šio reikalavimo, negalėjome išnaudoti praktiškai jokios atkarpos iš jau pastatyto 1435 geležinkelio iki Kauno ir dabar visą liniją tiesime naujai.Paskutinis taisė VLR; 2024.01.04, 19:28.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
RB1 yra planas signalizuoti. Dėl elektrifikacijos nežinau, bet jungtys bus elektrifikuotos, tai gal vis dėl to kažkoks planas irgi yra.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O koks tas "kažkoks" planas gali būti be elektrifikacijos, turint omeny, kad prekiniai traukiniai bus tempiami išskirtinai elektrinių lokomotyvų? Vienintelis realus bent nedidelės dalies RB1 panaudojimo scenarijus yra RB jungtis į Marijampolę, kur nemažas gabaliukas trasos eis palei dabartinę RB1 (nors ten, aišku, realiai visvien viską perdarys praktiškai nuo nulio). Daugiau esama RB1 infrastruktūra neturi jokios prasmės, pastačius RB2.
- 3 patinka
Comment
Comment