Parašė ignaloidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąPrašom, daugiau informacijos: https://academic-accelerator.com/enc...ional%20trains.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Prašom, daugiau informacijos: https://academic-accelerator.com/enc...ional%20trains.
Jokių šaltinių dėl keitimo platformų Ispanijoje į 1250mm neradau, ir kaip tik, pranaršęs Ispanijos stočių infrastruktūros puslapį (ispanų kalba), neradau nei vienos standartinės vėžės (jie tai UIC vadina) platformos kuri būtų virš 0.76m aukščio (altura).
Net nekreipiant dėmesio kad net melai kalba apie konvertavimą o ne naujas statybas.
Čia panašiai kaip wikipedijoj sakė kad Rail Baltica 1250mm bus https://en.wikipedia.org/w/index.php...did=1127185910
Abu edit'ai anoniminiai iš Japonijos, 1250mm Shinkasen'o platformos aukštis, gal susimaišė jiems su 760mm?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąČia kaip suprantu išimtis dėl "Following the conversion of track gauge from Iberian gauge to standard gauge, the platform will be raised to 1,250 mm (49.2 in) for the new regional trains."? T.y. dabar atitinka, tik po konversijos bus aukščiau. Reikia kito pavyzdžio.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kiek galiu matyti, grynas melas čia, kilęs iš šito wikipedijos edit'o be jokių citatų (I mean, tesktas tiesiog copy-paste) https://en.wikipedia.org/w/index.php...ldid=679172890
Jokių šaltinių dėl keitimo platformų Ispanijoje į 1250mm neradau, ir kaip tik, pranaršęs Ispanijos stočių infrastruktūros puslapį (ispanų kalba), neradau nei vienos standartinės vėžės (jie tai UIC vadina) platformos kuri būtų virš 0.76m aukščio (altura).
Net nekreipiant dėmesio kad net melai kalba apie konvertavimą o ne naujas statybas.
Čia panašiai kaip wikipedijoj sakė kad Rail Baltica 1250mm bus https://en.wikipedia.org/w/index.php...did=1127185910
Abu edit'ai anoniminiai iš Japonijos, 1250mm Shinkasen'o platformos aukštis, gal susimaišė jiems su 760mm?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Na va, pats ir atradai, kad Japonijoje yra realus level boarding į HSR traukinius. Europoje dėl geležinkelių standartų zooparko tai nėra išplitę, nors RB buvo gera proga tai pasiekti. Proga nuspręsta nepasinaudoti.
O shinkansen tai prieš porą postų minėjau, kaip atvejį kuriam su nieku interoperuot nereikia, atminties problemos? Japonijos 1067mm vėžės geležinkeliuose tai žiauri netvarka dėl platformų aukščio. Shinkansen nusprendė daryti tokį aukštį todėl kad jiems nereikėjo su kitais geležinkeliais interoperuoti ir tuo metu paprasčiau buvo turėti aukštus traukinius. Kai jiems prireikė daugiau daugiau vietų traukinyje ir atėjo laikas daryti dviaukščius, atsirado absoliučiai neišvengiami laiptai, ir tiek to level boarding naudos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąČia prieš porą dienų važiavau automobiliu į Taliną ir atgal, Latvijoj teko matyt keletą geležinkelio stotelių, kur pakeltos platformos sukonstruotos iš statybinių pastolių.-
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąČia prieš porą dienų važiavau automobiliu į Taliną ir atgal, Latvijoj teko matyt keletą geležinkelio stotelių, kur pakeltos platformos sukonstruotos iš statybinių pastolių.
Kol kas tuo netikiu, reiktų įrodymų.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Vieną nulį pametė ir tiek.
Comment
-
latviai jau kosėja
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekon...rigai.a532280/
"De facto" it is known that in several scenarios it is proposed to build only one track, in Estonia to reduce the speed to 160 kilometers per hour in one section, which significantly changes costs. It is proposed to build the Daugava crossing near Salaspils no longer as a combined bridge for car and train traffic, but only as a railway bridge. This bridge also played a marked role in military mobility.
Options have been proposed for discussion, in which by 2030 only a line is built, which from the Estonian side through Salaspils goes to Iecava and further to Lithuania. The connection with Riga would then be made using the existing railway.
Unlike its neighbours, Latvia started construction works with two large objects – the airport station and the Riga Central Station. However, it is no longer clear whether the little track will stretch through Riga in the first go. "Of course, from today's perspective, if it were to be decided now, then there would probably be a greater emphasis on the construction of the baseline
- 7 patinka
Comment
-
Na ką... Latviai pasitaškė pinigais ant savo naujų gražių stočių, ir nebeturi pinigų bėgiams ir tiltams. Panašu kad kažkur turės drastiškai mažinti išlaidas. Užsimenama apie problemas ir galimai sumažintą greitį Estijoje. Lietuva nepaminėta.
Ką į tai pasakys visi kritikai kurie vis stūmė ant mūsiškių už tai kad pas mus koncentruotasi vien į bėgius?Paskutinis taisė B.S.; 2023.11.22, 04:58.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąNa ką... Latviai pasitaškė pinigais ant savo naujų gražių stočių, ir nebeturi pinigų bėgiams ir tiltams. Panašu kad kažkur turės drastiškai mažinti išlaidas. Užsimenama apie problemas ir galimai sumažintą greitį Estijoje. Lietuva nepaminėta.
Ką į tai pasakys visi kritikai kurie vis stūmė ant mūsiškių už tai kad pas mus koncentruotasi vien į bėgius?
Apskritai tai, kalbant apie pasiekimus projekte, latviai, kiek žinau, jau baigė daug labai esminių darbų centriniame mazge, kurie buvo sudėtingiausi visame projekte. Kas gero yra nuveikta Lietuvoje? Kiek kilometrų bėgių nutiesta? Ar, geriau paanalizavę, nesužinosime, kad latviai mums krauna malkų?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąNa ką... Latviai pasitaškė pinigais ant savo naujų gražių stočių, ir nebeturi pinigų bėgiams ir tiltams. Panašu kad kažkur turės drastiškai mažinti išlaidas. Užsimenama apie problemas ir galimai sumažintą greitį Estijoje. Lietuva nepaminėta.
Ką į tai pasakys visi kritikai kurie vis stūmė ant mūsiškių už tai kad pas mus koncentruotasi vien į bėgius?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąLygiai taip pat pabrango ir stočių statymas, vertingų pastatų griovimas ir bėgių integracija į miesto mazgus, t.y. darbai, kurių didelę dalį latviai jau pasidarė. Tad darbų eiliškumas nėra toks jau ir svarbus bendrai projekto kainai. Jei Lietuva būtų pasistačiusi stotis prieš tiesdama bėgius, ji lygiai taip pat dėl infliacijos būtų išlošusi stočių statyboje, bet pralošusi bėgių tiesime laukuose.
Jei yra tik tam tikras kiekis pinigų, tai geriau turėti bėgius ar gražias stotis?
Anot tamstos latviai dabar parinasi be reikalo? Jie patys šiame straipsnyje sako kad geriau jau būtų išleidę pinigus bėgiams o ne stotims. Jie patys sako kad dabar gali neužtekti pinigų tiltams ir Rygos pajungimui.
Neteko girdėti kad Lietuva turėtų panašių problemų.
Paskutinis taisė B.S.; 2023.11.22, 08:46.
- 4 patinka
Comment
-
paskaiciau ir as, labai jau daug dramatizmo is zurnalistu puses. Su tokia infliacija per paskutinius metus tas isbrangimas nestebina. Persplanuos kazka, issidalins darbus, gaus daugiau pinigu ir baigta. Visa projekta akylai priziuri uzsienieciai is ES, pajungta keli simtai uzsienio kompaniju, gal jau visai taip nenusivaziuos kaip cia prirasyta
nesenai rb youtubo kanael buvo ikeltas keynotas is industriju konferencijos. Rekomenduoju paklausyti, suzinosite daugiau apie tai kas daroma, kaip, kokie issukiai ir tt
- 5 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą
Gal nelyginam pastato statybų brangimo su infrastruktūra? Vienas yra lengvai prognozuojamas, kitas ne. Be vieno gali apsieiti, be kito ne.
Jei yra tik tam tikras kiekis pinigų, tai geriau turėti bėgius ar gražias stotis?
Anot tamstos latviai dabar parinasi be reikalo? Jie patys šiame straipsnyje sako kad geriau jau būtų išleidę pinigus bėgiams o ne stotims. Jie patys sako kad dabar gali neužtekti pinigų tiltams ir Rygos pajungimui.
Neteko girdėti kad Lietuva turėtų panašių problemų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Ką rašo sensacijų ieškantys žurnalistai nėra labai svarbu - ten vidiniai, politika persmelkti latvių dalykai, kokie Lietuvoje buvo dėl Panevėžio, RB1 ir kt dalykų. Esmė ta, kad Lietuviai ir latviai šiuo metu yra nutiesę po tiek pat bėgių, bet latviai yra nuveikę itin daug miesto centre. Kas bus toliau - pamatysim.
Tačiau panašu kad praleidote pagrindinę straipsnio žinutę - šiuo metu latviai svarsto 7 variantus ką aukoti, kad jie laiku turėtų funkcionuojančią vėžę. Jei viskas būtų išsprendžiama papildomu ES finansavimu, kam svarstyti 7 infrastruktūros/bėgių mažinimo alternatyvas?.. Gali gautis ir taip, kad čia ne sensacijų ieškojimas, o tik pirmos kregždės. Ir kentės ne vien latviai, bet mes visi.
- 4 patinka
Comment
Comment