Vakar pagaliau gavau oficialų atsakymą dėl pasiūlymo Vilnius-Kaunas IIVP projektui. Panašu, kad gal pagaliau pajudės jis iš mirties taško, nes žadėjo atsakymo nesiųsti kol neišnagrinės visų pasiūlymų. Tai kaip ir galima pradėti tikėtis pakartotinio viešinimo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Per Google Street View galima neblogai apžiūrėti Rail Baltica statybas. Visi vaizdai daryti 2023 rugpjūtį.
Ties Rimkais https://maps.app.goo.gl/qp6HaXbDskhhTdqj9
Šalia Ručiūnų https://maps.app.goo.gl/3UczjLBfuRBWuecNA
Žeimiai https://maps.app.goo.gl/ZAbmPsWtzpP39rQs9
Paskutinis taisė frefromwig; 2023.10.03, 21:28.
- 18 patinka
Comment
-
IQ Forumas Panevėžys 2023: Kaip valdyti regiono plėtros traukinį.
https://www.iqforumas.lt/panevezys2023
Verti dėmesio pranešimai:- „Rail Baltica“ projekto pozicija globalioje perspektyvoje. Gytis Mažeika, Susisiekimo ministerijos Tarptautinio bendradarbiavimo grupės vadovas;
- „Rail Baltica“ – istorinė galimybė Panevėžio regionui. Mantas Kaušylas, Bendrovės „LTG Infra“ „Rail Balticos“ valdymo projektų parengimo vadovas.
2 Dalis https://www.facebook.com/10006353821...78873153574885
- 2 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąkabelių kanalai 5 kartus ilgesni nei bėgiai?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
na ne vienas kabelis juk, o 5 kaip matome eis.-
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąLabai įdomūs pranešimai, ypač Manto Kaušylo pranešimas kaip visada atskleidžia negirdėtų įdomių detalių. Štai keletas įdomių skaidrių:
Comment
-
Parašė RALI-RI Rodyti pranešimą
Pranešimas gal ir įdomus, bet paskutinė skaidrė keistoka - LT 50% nuo viso Baltijos šalių poreikio skaldos, bėgių, iešmų ir tik nepilni 6% pabėgių!!! Gal Lietuvoj kokią ypatingą technologiją taikys? "Bepabėgine"?
Comment
-
Oficialu: Rail Baltica eis per Panevėžio vakarinį pakraštį
https://jp.lt/oficialu-rail-baltica-...miesto-dalyje/
Susisiekimo ministerija priėmė galutinį sprendimą dėl būsimosios stoties vietos. Ji bus statoma miesto teritorijoje, netoli Panevėžį juosiančio aplinkkelio.
Patvirtino pirmąją alternatyvą
„Rail Baltica“ koordinavimo Strategijos ir tarptautinių ryšių vadovas Mantas Kaušylas patvirtino, kad tarptautinė keleivinė geležinkelio stotis bus statoma vakarinėje Panevėžio dalyje.
„Toks sprendimas buvo priimtas pirmadienį. Patvirtinta geriausia – pirmoji alternatyva ir Panevėžiui bus planuojama nauja keleivinė stotis miesto vakarinėje dalyje. Toliau bus rengiami konkretizuoti specialiojo plano sprendiniai. Be to, bus rengiama poveikio aplinkai ataskaita. Bus siekiama, kad būtų kuo mažesnis neigiamas poveikis gyvenamosioms teritorijoms bei išsaugoma kuo daugiau gyvenamųjų namų“, – aiškino M. Kaušylas ir teigė, kad bus bendradarbiaujama su kultūros paveldo institucijomis.
Saugo siauruką
„Su paveldosaugininkais sutarėme, kad panaudosime dalį šalia esantį siaurojo geležinkelio ruožą. Bus sudarytos sąlygos išsaugoti siaurąjį geležinkelį. Tokiu būdu bus dviguba sinergija – išsaugotas kultūros paveldas ir nusitiesta europinė vežė. Priminsiu, kad keleivinė stotis bus statoma vakarinėje miesto dalyje, o netoli Gustonių – prekinė stotis, Panevėžio krovinių terminalas, karinės infrastruktūros aikštelė ir depas“, – sakė M. Kaušylas.
Tam, kad būtų išsaugota bent dalis statinių, būsimąją vėžę nuspręsta patraukti arčiau siaurojo geležinkelio. Šitaip europinė geležinkelio vėžė nutoltų nuo sodininkų bendrijos „Šilas“ ir būtų išsaugoti 23 namai
- 3 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
cia blogiausias variantas?
- 1 patinka
Comment
-
Čia pacituotame straipsnyje rašo, kad prie Gustonių krovininė stotis.
Tuo tarpu vz.lt rašo, kad prie Gustonių - keleivinė stotis.
Pagal patvirtintą alternatyvą netoli Berčiūnų kaimo planuojama krovininė, o šalia Gustonių kaimo – keleivinė stotis. Šioje vietoje taip pat suplanuotas infrastruktūros priežiūros depas, krovinių terminalai, krovos ir karinės technikos aikštelės.
Rugpjūtį kelios dešimtys Panevėžio miesto ir rajono gyventojų reiškė nepritarimą projekto rengėjų siūlytam sprendiniui, pagal kurį buvo numatyta nugriauti iki 25 gyvenamųjų namų bei nusavinti sklypus. Jis siūlė rinktis kitą sprendinį, pagal kurį keleivių stotis būtų statoma Gustonyse.
Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz8GVqoUxxF
Comment
Comment