Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

    Transportą iki stoties galima pritaikyti pagal poreikį, nevažinės 50 vietų autobusas su 3 keleiviais.

    Bet juk taip ir yra kaip parašei, stotis bus statoma prie mažesnio miesto nei Kaunas. Išleisim keliasdešimt milijonų dėl 5-10 minučių? Kur logika, iš kieno pinigų bus išlaikoma tokia prabanga? Panevėžys toks mažas, kad ta atšaka geriausiu atveju bus patogesnė pusei miesto keliomis minutėmis. Kita pusė miesto atvirkščiai - sugaiš, keliaudama iki centro.

    Mano nuomone, atšaka yra populistinis variantas politikų reitingams, nedaugiau.
    Kelių minučių sutaupymas per 20+ metų gali atsipirkti kelis kartus.

    Comment


      Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

      Transportą iki stoties galima pritaikyti pagal poreikį, nevažinės 50 vietų autobusas su 3 keleiviais.

      Bet juk taip ir yra kaip parašei, stotis bus statoma prie mažesnio miesto nei Kaunas. Išleisim keliasdešimt milijonų dėl 5-10 minučių? Kur logika, iš kieno pinigų bus išlaikoma tokia prabanga? Panevėžys toks mažas, kad ta atšaka geriausiu atveju bus patogesnė pusei miesto keliomis minutėmis. Kita pusė miesto atvirkščiai - sugaiš, keliaudama iki centro.

      Mano nuomone, atšaka yra populistinis variantas politikų reitingams, nedaugiau.
      Čia ne tik minutės žaidžia. Minutės iki centro (su daug transporto iš visų kampų) yra labai skirtingos nei minutės į laukus (su kokiu vienu retai kursuojančiu maršrutu, kurį dar papildomai reikia organizuoti, ko nereikėtų daryt iki centro, mes jau daug maršrutų į ten važiuoja).

      Comment


        Kol jūs čia troleibusu iš Šilainių iki stoties važiuojat, aš automobiliu jau Panevėžyje.
        -

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Čia ne tik minutės žaidžia. Minutės iki centro (su daug transporto iš visų kampų) yra labai skirtingos nei minutės į laukus (su kokiu vienu retai kursuojančiu maršrutu, kurį dar papildomai reikia organizuoti, ko nereikėtų daryt iki centro, mes jau daug maršrutų į ten važiuoja).
          Argi jau taip sudėtinga koreguoti miesto autobuso maršrutą? Autobusas paims iš kelių miesto vietų ir rajonų, o į centrą tuo pačiu autobusu vistiek reiks važiuot. Aš atšakai priešinuosi tik dėl didelių eksploatacijos sąnaudų. Jeigu viskas būtų nemokamai mūsų pasaulyje, atšakos neatsisakyčiau, kuri kiek jau bus naudojama, tiek bus gerai.

          Kodėl Panevėžyje nėra 15 tūkst vietų arenos? Todėl, kad mes per mažai ambicingi nei kiti miestai?
          Paskutinis taisė Stigas1; 2023.09.20, 13:53.

          Comment


            Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

            Transportą iki stoties galima pritaikyti pagal poreikį, nevažinės 50 vietų autobusas su 3 keleiviais.

            Bet juk taip ir yra kaip parašei, stotis bus statoma prie mažesnio miesto nei Kaunas. Išleisim keliasdešimt milijonų dėl 5-10 minučių? Kur logika, iš kieno pinigų bus išlaikoma tokia prabanga? Panevėžys toks mažas, kad ta atšaka geriausiu atveju bus patogesnė pusei miesto keliomis minutėmis. Kita pusė miesto atvirkščiai - sugaiš, keliaudama iki centro.

            Mano nuomone, atšaka yra populistinis variantas politikų reitingams, nedaugiau.
            Todėl ir hubai daromi miestų centruose, kur didžiausias žmonių tankis ir mažiausias spindulys. Jei miestas toks mažas, tai centrinį hub'ą nemažas kiekis žmonių gali pasiekti tiesiog pėsčiomis (20-min neighborhoods) Jei miestas didelis, įkuriami keli hubai (central, east, west ir t.t.)

            Kokius gyventojus aptarnauja stotis laukuose? Jokius

            Comment


              Ponas lygina traukiniu stoti su pramogu arena. Manau cia diskusija ir baikime

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                Todėl ir hubai daromi miestų centruose, kur didžiausias žmonių tankis ir mažiausias spindulys. Jei miestas toks mažas, tai centrinį hub'ą nemažas kiekis žmonių gali pasiekti tiesiog pėsčiomis (20-min neighborhoods) Jei miestas didelis, įkuriami keli hubai (central, east, west ir t.t.)

                Kokius gyventojus aptarnauja stotis laukuose? Jokius
                Vilniuje ir Kaune laukai skiriasi nuo laukų Panevėžyje. Panevėžyje laukai prasideda už 10 min nuo centro, todėl mums tie laukai tokie nebaisūs.

                Comment


                  Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                  Ponas lygina traukiniu stoti su pramogu arena. Manau cia diskusija ir baikime
                  Kai neturi argumentų, lieka tik ištraukti kelis žodžius iš konteksto ir bėgt. Kepenio lygis. Gerai, kad tu baigei.

                  Comment


                    Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

                    Argi jau taip sudėtinga koreguoti miesto autobuso maršrutą? Autobusas paims iš kelių miesto vietų ir rajonų, o į centrą tuo pačiu autobusu vistiek reiks važiuot. Aš atšakai priešinuosi tik dėl didelių eksploatacijos sąnaudų. Jeigu viskas būtų nemokamai mūsų pasaulyje, atšakos neatsisakyčiau, kuri kiek jau bus naudojama, tiek bus gerai.

                    Kodėl Panevėžyje nėra 15 tūkst vietų arenos? Todėl, kad mes per mažai ambicingi nei kiti miestai?
                    Tokiu atveju autobusas važiuos ratais-kvadratais ir juo niekas nevažiuos. Bus leidžiami pinigai oro vežiojimui. Reiškia iki stoties patogiausia bus važiuoti automobiliui. Tačiau jei įsėdai į automobilį stipriai išauga tikimybė, kad su ja važiuosi iki pat Vilniaus/Kauno/Rygos.



                    Atšaka iki dabartinės stoties, taip pat leistu sujungti Rail Balticą su vietiniais traukinių maršrutais. Tai stipriai padidintų potencialių Rail Balticos keleivių skaičių tuo pačiu ir pajamas. Ypatingai, jei atsirastu reisai Panevėžys-Kaunas.



                    Dabar siūlai Panevėžiui turėti DVI mirusias stotis ir leisti autobusus, kurie vežiotų orą? Statyba kainuotu pigiau, bet eksploatacijos kaštai būtu žymiai didesni.

                    Comment


                      Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                      Ponas lygina traukiniu stoti su pramogu arena. Manau cia diskusija ir baikime
                      Taigi, ponas Stigas nesupranta, kaip didelis mobilumas padidina ekonominį regiono gerbūvį, jei tai lygina su pramogų arena. Beprasmiška įtikinėt, kad greitąją liniją iki Vilniaus ir Kauno (Rygos irgi) dalis panevėžiečių naudotų ne 3-kart metuose.

                      Comment


                        Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

                        Kai neturi argumentų, lieka tik ištraukti kelis žodžius iš konteksto ir bėgt. Kepenio lygis. Gerai, kad tu baigei.
                        tamsta pats ir sudejote siuos zodzius i viena konteksta. Jei jusu pacio argumentai butu logiski ir pamatuoti tai ir kiti pasnekovai i jus rimciau ziuretu. Dabar as matau tik luditiska vaitojimasi kylanti is nezinojimo ir irracionaliu baimiu. Jau senai buvo pateikti argumentai, bet jums jie neina i galva. Tai ka mes dar galime pateikti?

                        - uz projekta mokes dauguma ES, Panevezio dalis butu maziausia. Praktiskai gaunate veltui
                        - triuksmo nebus, nes siuolaikiniai riedmenys einantis per urbanizuotas teritorijas padaromi maksimaliai tylus
                        - visi laikini nepatogumai nusveriami pletros potencialu apie kuri jus net nepajegiate suvokti. Greciausiai nera istorijoje tokio buve pavyzdzio, kad nuo nutiestos traukinio linijos miestas susitrauke.

                        ka dar praleidau?

                        Comment


                          Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

                          Vilniuje ir Kaune laukai skiriasi nuo laukų Panevėžyje. Panevėžyje laukai prasideda už 10 min nuo centro, todėl mums tie laukai tokie nebaisūs.
                          Tai ar galiu aš Daukniūnus pasiekti pėsčiomis per 20 (net ne 10) min? NE

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Todėl ir hubai daromi miestų centruose, kur didžiausias žmonių tankis ir mažiausias spindulys. Jei miestas toks mažas, tai centrinį hub'ą nemažas kiekis žmonių gali pasiekti tiesiog pėsčiomis (20-min neighborhoods) Jei miestas didelis, įkuriami keli hubai (central, east, west ir t.t.)

                            Kokius gyventojus aptarnauja stotis laukuose? Jokius
                            Hub'ą protingiausia daryti į jau besiformuojantį mazgą (ar planuojamą rimtai vystyti). O dabar bandoma pritempinėti vėžę į bent kažkiek arčiau miesto esantį sklypą. Į dabartinę planuojamą vietą pratęs vieną VT maršrutą? Ir tai bus proveržis?

                            Comment


                              Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                              Tokiu atveju autobusas važiuos ratais-kvadratais ir juo niekas nevažiuos. Bus leidžiami pinigai oro vežiojimui. Reiškia iki stoties patogiausia bus važiuoti automobiliui. Tačiau jei įsėdai į automobilį stipriai išauga tikimybė, kad su ja važiuosi iki pat Vilniaus/Kauno/Rygos.



                              Atšaka iki dabartinės stoties, taip pat leistu sujungti Rail Balticą su vietiniais traukinių maršrutais. Tai stipriai padidintų potencialių Rail Balticos keleivių skaičių tuo pačiu ir pajamas. Ypatingai, jei atsirastu reisai Panevėžys-Kaunas.



                              Dabar siūlai Panevėžiui turėti DVI mirusias stotis ir leisti autobusus, kurie vežiotų orą? Statyba kainuotu pigiau, bet eksploatacijos kaštai būtu žymiai didesni.
                              Autobusai ir mieste važiuoja ratais kvadratais, nesupratau argumento. Aš ir sakiau, kad kelionėms Lietuvoje šitas traukinys nereikalingas, nes automobilis patogiau ir greičiau. Sujungimas su vietiniu traukiniu padidins keleivių skaičių geriausiu atveju tiek, kiek dabar žmonių Panevėžyje keliauja traukiniu. Čia ne Vilnius-Kaunas traukinys. Aš apskritai manau, kad keleivių stotis bet kuriuo atveju bus mirusi, nes ji reikalinga tiek kiek oro uostas.

                              Comment


                                Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

                                Autobusai ir mieste važiuoja ratais kvadratais, nesupratau argumento. Aš ir sakiau, kad kelionėms Lietuvoje šitas traukinys nereikalingas, nes automobilis patogiau ir greičiau. Sujungimas su vietiniu traukiniu padidins keleivių skaičių geriausiu atveju tiek, kiek dabar žmonių Panevėžyje keliauja traukiniu. Čia ne Vilnius-Kaunas traukinys. Aš apskritai manau, kad keleivių stotis bet kuriuo atveju bus mirusi, nes ji reikalinga tiek kiek oro uostas.
                                Tai visi traukinių maršrutai Lietuvoje nereikalingi, nes automobilis važiuoja patogiau ir greičiau.

                                Nesuprantamas teiginys...

                                Comment


                                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                  Tai ar galiu aš Daukniūnus pasiekti pėsčiomis per 20 (net ne 10) min? NE
                                  nei mieste nei laukuose mes pėsčiomis į traukinį nevyksim.

                                  Comment


                                    Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

                                    nei mieste nei laukuose mes pėsčiomis į traukinį nevyksim.
                                    Mes? Tu nebent

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      Hub'ą protingiausia daryti į jau besiformuojantį mazgą (ar planuojamą rimtai vystyti). O dabar bandoma pritempinėti vėžę į bent kažkiek arčiau miesto esantį sklypą. Į dabartinę planuojamą vietą pratęs vieną VT maršrutą? Ir tai bus proveržis?
                                      Apie tai ir kalba vyksta: https://www.miestai.net/forumas/foru...95#post2065595

                                      Comment


                                        Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

                                        tamsta pats ir sudejote siuos zodzius i viena konteksta. Jei jusu pacio argumentai butu logiski ir pamatuoti tai ir kiti pasnekovai i jus rimciau ziuretu. Dabar as matau tik luditiska vaitojimasi kylanti is nezinojimo ir irracionaliu baimiu. Jau senai buvo pateikti argumentai, bet jums jie neina i galva. Tai ka mes dar galime pateikti?

                                        - uz projekta mokes dauguma ES, Panevezio dalis butu maziausia. Praktiskai gaunate veltui
                                        - triuksmo nebus, nes siuolaikiniai riedmenys einantis per urbanizuotas teritorijas padaromi maksimaliai tylus
                                        - visi laikini nepatogumai nusveriami pletros potencialu apie kuri jus net nepajegiate suvokti. Greciausiai nera istorijoje tokio buve pavyzdzio, kad nuo nutiestos traukinio linijos miestas susitrauke.

                                        ka dar praleidau?
                                        Aš ir sakiau, jeigu eksploatacija nemokama, man tinka visi variantai. Nemokama bus eksploatacija?
                                        Man triukšmas netrukdo
                                        Pas mus centre nepastebėjau sklypelio plėtrai. Plėtra už 20 min. jau nebe plėtra?

                                        Comment


                                          Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

                                          Autobusai ir mieste važiuoja ratais kvadratais, nesupratau argumento. Aš ir sakiau, kad kelionėms Lietuvoje šitas traukinys nereikalingas, nes automobilis patogiau ir greičiau. Sujungimas su vietiniu traukiniu padidins keleivių skaičių geriausiu atveju tiek, kiek dabar žmonių Panevėžyje keliauja traukiniu. Čia ne Vilnius-Kaunas traukinys. Aš apskritai manau, kad keleivių stotis bet kuriuo atveju bus mirusi, nes ji reikalinga tiek kiek oro uostas.
                                          butu traukinys i Vilniu ir keliautu. Marsrutai is Kauno, Klaipedos ir Siauliu tikrai keleiviu skaiciumi nesiskundzia. Kiek zinau is Klaipedos bilieta reikia tris dienas pries kelione pirkti. Ir visi pirmiau superka brangesni ekspresa, o po to pigesni regionini, katras surenka zmones is mazesniu miestu Jonavos, Kedainiu, Telsiu ir taip toliau. As pats is Vilniaus i Kauna esu ne karta darbo reikalais vaziaves, labai liuks traukinys. Tamsta tiesiog nezinote.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X