Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
soduose iki 80 kvadratų ir 8,5 metro aukščio galėdavai statyti ką nori legaliai be jokių popierių.
Comment
-
Pasiskaičiau apie Panevėžį, ką per vasarą praleidau. Nenustebino. Projektas vystomas taip pat idiotiškai kaip ir Vilniaus - Kauno Rb ruožas. Projektų sustojimai parenkami taip kad tenkintų būtinus formalius kriterijus, o ne pagal realų ateityje keliausiančių poreikį. Nesant hubo, nieks tuo geležinkeliu nesinaudos apart pavieniais turistiniais tikslais į stoties vietą atvažiuojant su auto.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąTai yra pinigu įsisavinimo projektas, o ne realių poreikių tenkinimoLietuva visiems.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kažkada pasikeitus požiūriui gal įrengs atšakas iki miestų centrinių stočių. Bet tai jau reikės daryti nebe ES pinigais, veikiausiai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nieks nieko nedarys, nes demografinė krizė. Arba padarai dabar, arba niekad. Nieks neties naujos linijos iki miesto centrinių stočių, nes ten galimai galės apsigyventi jaunos šeimos. Dabar tiesiog miestas paliekamas toliau merdėti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą
Kiek kartų metuose važiuosi, kad tau taip reikalinga ta atšaka? Šitas projektas reikalingiausias krovinių gabenimui. Kelionės Lietuvos ribose neapsimokės, nes yra patogesnių alternatyvų, o į kitas šalis kas savaitę nevažiuosim. Keleiviams užtektų saugomos nemokamos aikštelės automobiliams, ir viešojo transporto nuo miesto iki stoties 3 kartus per dieną, būtų 10 kartų pigesnis variantas. Jei jau iki oro uosto nuvažiuojam 100 km, kažkaip nuvažiuosim ir iki traukinių stoties.
Kokios alternatyvos patogesnės? Auto? Su auto būtų ir lėčiau, ir nepatogiau (tik pigiau).
Nieks nestato greitųjų geležinkelių krovinių gabenimui.
Pigiausias variantas išvis būtų nieko netiesti ir visi galėtų nuosavais automobiliais važinėti netaupydami laiko. Matyt tokia logika Panevėžys ir vadovaujasi. Baisiausia autobusų stotis visoje Lietuvoje su Stalino laikų vazonais ir betono blokais - atramomis.Paskutinis taisė ifl; 2023.09.19, 22:05.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą
Kiek kartų metuose važiuosi, kad tau taip reikalinga ta atšaka? Šitas projektas reikalingiausias krovinių gabenimui. Kelionės Lietuvos ribose neapsimokės, nes yra patogesnių alternatyvų, o į kitas šalis kas savaitę nevažiuosim. Keleiviams užtektų saugomos nemokamos aikštelės automobiliams, ir viešojo transporto nuo miesto iki stoties 3 kartus per dieną, būtų 10 kartų pigesnis variantas. Jei jau iki oro uosto nuvažiuojam 100 km, kažkaip nuvažiuosim ir iki traukinių stoties.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Būtų reikalinga kad ir kiekvieną savaitę.
Kokios alternatyvos patogesnės? Auto? Su auto būtų ir lėčiau, ir nepatogiau (tik pigiau).
Nieks nestato greitųjų geležinkelių krovinių gabenimui.
Pigiausias variantas išvis būtų nieko netiesti ir visi galėtų nuosavais automobiliais važinėti netaupydami laiko. Matyt tokia logika Panevėžys ir vadovaujasi. Baisiausia autobusų stotis visoje Lietuvoje su Stalino laikų vazonais ir betono blokais - atramomis.
Čia kaip Vilnius - Kaunas. Teoriškai laikas mašina ir traukiniu panašus. Realiai pridedi transportavimąsi abiejuose galuose, laiko atsargą ir su traukiniu gaunasi. 2-3x ilgiau.
- 4 patinka
Comment
-
Kol mikrorajoniniai kaimiečiai džiaugiasi naujai išasfaltuotais keliais (pagal sovietinius standartus), Ryga plečia ir taip kiečiausia centrinį transporto mazgą regione. Ši plėtra yra technologiškai sudėtingiausia viso projekto dalis:
http://www.baltictimes.com/new_miles...lation_begins/
Daugiau nuotraukų galima rasti Rail Baltica FB puslapyje.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Pasaulyje daug ko yra... bet klausimas ar pas mus taip bus?
Apgailėtina labiau bus jei sukišim kosminius pinigus, o patogesnio susisiekimo nebus. O tą mes puikiai mokame.
Vilnius:
Kaunas:
Klaipėda:
Šiauliai:
Panevėžys
- 15 patinka
Comment
-
Keletas foto iš geležinkelio sankasos ir inžinerinių statinių statybos Jonavos rajone.
Statybvietė tarp Čičinų ir Rimkų kaimų
Ta pati vieta, per diena savivarčiai padaro apie 800 reisų
Trasa Žeimių miestelio link (~4 km likus iki jo)
Ta pati vieta tik kryptimi Kauno link
Arčiau susikirtimo su Vilnius-Klaipėda geležinkeliu, matomos polių gręžimo technika įrenginėjanti tiltą per Lankesos upelį
Susikirtimas su Lankesos upeliu
Susikirtimas su Vilnius-Klaipėda geležinkeliu, viaduko statybos pradžia
Šalia ir susikirtimas su Jonava-Kėdainiai-Šeduva keliu, geležinkelio viaduko statyba
- 17 patinka
Comment
-
Dar toks pastebėjimas dėl atšakos Panevėžiui. Nuo Panevėžio priešingos miesto pusės, nei būsima geležinkelio stotis, nuvažiuoti iki stoties truks gal 20 min. Kiek laiko Kaune nuo Šilainių iki stoties keliauti užtrunka? Nereiktų Kaune dar atšakų keletą pamėtyti? Prašau konkretaus argumento dėl atšakos Panevėžiui.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Stigas1 Rodyti pranešimąDar toks pastebėjimas dėl atšakos Panevėžiui. Nuo Panevėžio priešingos miesto pusės, nei būsima geležinkelio stotis, nuvažiuoti iki stoties truks gal 20 min. Kiek laiko Kaune nuo Šilainių iki stoties keliauti užtrunka? Nereiktų Kaune dar atšakų keletą pamėtyti? Prašau konkretaus argumento dėl atšakos Panevėžiui.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Stigas1 Rodyti pranešimąDar toks pastebėjimas dėl atšakos Panevėžiui. Nuo Panevėžio priešingos miesto pusės, nei būsima geležinkelio stotis, nuvažiuoti iki stoties truks gal 20 min. Kiek laiko Kaune nuo Šilainių iki stoties keliauti užtrunka? Nereiktų Kaune dar atšakų keletą pamėtyti? Prašau konkretaus argumento dėl atšakos Panevėžiui.
Ir jei toks palyginimas tai galima tada pastatyti mažesniam miete stotį laukuose ir sakyti, kad tai geriau nei Kaune centre, nes nuo kokių Kaišiadorių ar Elektrėnų krašto iki tų laukų tik 10min, o va iš Šilainių 20 min...Paskutinis taisė Gator; 2023.09.20, 13:10.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Iš šilainių daug transporto, o iš laukų reiks specialiai kažką leisti tik keleiviams vos ne.
Ir jei toks palyginimas tai galima tada pastatyti mažesniam miete stotį laukuose ir sakyti, kad tai geriau nei Kaune centre, nes nuo kokių Kaišiadorių ar Elektrėnų krašto iki tų laukų tik 10min, o va iš Šilainių 20 min...
Bet juk taip ir yra kaip parašei, stotis bus statoma prie mažesnio miesto nei Kaunas. Išleisim keliasdešimt milijonų dėl 5-10 minučių? Kur logika, iš kieno pinigų bus išlaikoma tokia prabanga? Panevėžys toks mažas, kad ta atšaka geriausiu atveju bus patogesnė pusei miesto keliomis minutėmis. Kita pusė miesto atvirkščiai - sugaiš, keliaudama iki centro.
Mano nuomone, atšaka yra populistinis variantas politikų reitingams, nedaugiau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
Nu ir palyginai. Nuo Kauno centro per valanda 5 dienos gali tik iki Babtu nuvaziuoti, kai nuo Panevezio jau busi puse Latvijos pervaziaves. Cia obuoliai ir apelsinai. Bet cia ne apie tai. Faktas, kad kazin ar labai daug zmoniu Kaune autobusais ar traukiniais naudotusi, jei stotis butu uz BabtuPaskutinis taisė Stigas1; 2023.09.20, 13:30.
Comment
Comment