Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Spėju, kad Lietuva vietoje stočių gavo europinės vėžės liniją Vilnius-Kaunas, kas manau kainuoja mažumėlę daugiau už Talino ir Rygos stotis.

    Comment


      Nzn kaip jums, man skamba svarbiau pasiekt Varšuvą greituoju traukiniu ar Vieną naktiniu, nei RIX, Pärnu ir Tallinną. Pas juos bus fainos stotys, pas mus pirmiausia junglumas. Kosminę greenfield tarpmodalinę stotį galės statyti prie KUN, kai bus jai poreikis.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Spėju, kad Lietuva vietoje stočių gavo europinės vėžės liniją Vilnius-Kaunas, kas manau kainuoja mažumėlę daugiau už Talino ir Rygos stotis.
        Nebuvo jokio arba/arba. ES tokius projektus finansuoja labai dosniai ir būtų finansavę dar ir Kaunas-Klaipėda ant viršaus, jei tik mūsų tešlagalviai būtų išbezdėję projektą.

        Pagrindinė priežastis, kodėl tai vengiama daryti, ir kodėl Lietuva atsisakė stočių finansavimo, yra ta, kad mes nenorime prisidėti net tais varganais 15%, kurie mūsų esamos (o ir buvusių) valdžios manymu, tai neduos pakankamai politinių dividendų. Tuos pinigus kur kas labiau "apsimoka" nukreipti kokio random kelio rekonstrukcijai, nes mužikų ir plūgų visuomenėje tai generuoja daugiau balsų. Latviai ir estai čia pasirodė esantys gudresni ir tiesiog mažiau priklausomi nuo bukų kaimiečių sapalionių.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Nebuvo jokio arba/arba. ES tokius projektus finansuoja labai dosniai ir būtų finansavę dar ir Kaunas-Klaipėda ant viršaus, jei tik mūsų tešlagalviai būtų išbezdėję projektą.
          Buvo, galima susirasti ir forume, kaip nelengva buvo išsimušti (įtraukti) Vilnius-Kaunas į Rail Baltica. Iš pradžių latviai ir estai nesutiko, o ne ES.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Buvo, galima susirasti ir forume, kaip nelengva buvo išsimušti (įtraukti) Vilnius-Kaunas į Rail Baltica. Iš pradžių latviai ir estai nesutiko, o ne ES.
            Šiaip tai buvo gana lengva, turint omeny, kad ta atkarpa net nebuvo įtrauktą į projektą. Iš esmės nuvarėm į ES, paprašėm dar milijardo ar dviejų ir jie lengva ranka davė nesigilindami. Kaip, beje, ir RB1 davė, nors pastatėm kažkokią nesąmonę už tuos pinigus. O ką ten latviai su estais vapėjo, mažiausiai svarbu.

            ottom line: ES duoda pinigus geležinkelių projektams lengva ranka nieko pernelyg nesiaiškindami, ką puikiai demonstruoja tiek RB1, tiek Kaunas-Vilnius atkarpos įtraukimas į normalų RB projektą jau labai vėlyvoje projekto stadijoje.
            Paskutinis taisė John; 2023.06.02, 01:32.

            Comment


              Nebuvo lengva nė per kur. Ir tikrai neduoda nesigilindami. Grasino iš viso neduoti, jei nesusitars Lietuva Latvija Estija tarpusavy. Keista, kad tokius nesunkiai prisimenamus dalykus reikia priminti geležinkelių "ekspertui".

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Nebuvo lengva nė per kur. Ir tikrai neduoda nesigilindami. Grasino iš viso neduoti, jei nesusitars Lietuva Latvija Estija tarpusavy. Keista, kad tokius nesunkiai prisimenamus dalykus reikia priminti geležinkelių "ekspertui".
                Taip, projekto dalyviai privalo susitarti. Well done, Sherlock. Kaip matai, ėmė ir susitarė, nepaisant keleto viešų apsižodžiavimų. Latvija ir Estija kaip ir neturėjo galimybės tam nepritarti dėl akivaizdžių priežasčių.

                Jei, tavo supratimu, tai nebuvo lengva iš ES numelžti milijardą pinigų, tai tada ką aš žinau. Čia panašiai kaip aiškinti, kad RB1 buvo prasmingas ir logiškas projektas, kuris labai pasitarnaus Lietuvai. Tai yra srityje nesusigaudančio žmogaus kalbos.

                Comment


                  Jonavos rajone per krašto kelią Nr. 144 Jonava-Kėdainiai-Šeduva ir greta prie šio kelio prisišliejančių geležinkelio Vilnius-Kaišiadorys-Šiauliai-Klaipėda ir Lankesos upės prasidėjo viaduko, pralaidos ir sankasos statybų paruošiamieji darbai. Birželio 3 d. nuotraukos:

                  Click image for larger version

Name:	352566775_1287627285198529_712264919917776849_n.jpg
Views:	863
Size:	441,6 kB
ID:	2056037

                  Click image for larger version

Name:	348362213_1333212063929272_2984168158727629778_n.jpg
Views:	863
Size:	473,9 kB
ID:	2056036

                  Click image for larger version

Name:	352595015_160804510305849_4960357994419362790_n.jpg
Views:	865
Size:	444,1 kB
ID:	2056035

                  Click image for larger version

Name:	352587014_640433594634954_5158073182834004908_n.jpg
Views:	884
Size:	675,5 kB
ID:	2056034

                  Comment


                    Rail Baltica turėtų būti užbaigta 2030 m. Tačiau kiek greitųjų traukinių bus, kokiu dažnumu ir į kokius miestus? Šiandien pirmą kartą pademonstruosiu, koks bus tvarkaraštis ir šiek tiek pakomentuosiu.

                    Čia – tvarkaraščio rekonstrukcija pagal 2019 m. Operational Plan.
                    Pilnas straipsnis tinklaraštyje su maršrutų schema ir komentarais:
                    Kiek greitųjų traukinių Lietuvoje turėsime 2030 metais? • Būsimas Rail Balticos tvarkaraštis



                    Click image for larger version  Name:	RailBaltica tvarkaraštis 1.jpg Views:	1 Size:	374,8 kB ID:	2058638
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Parašė taccido Rodyti pranešimą
                      Rail Baltica turėtų būti užbaigta 2030 m. Tačiau kiek greitųjų traukinių bus, kokiu dažnumu ir į kokius miestus? Šiandien pirmą kartą pademonstruosiu, koks bus tvarkaraštis ir šiek tiek pakomentuosiu.

                      Čia – tvarkaraščio rekonstrukcija pagal 2019 m. Operational Plan.
                      Pilnas straipsnis tinklaraštyje su maršrutų schema ir komentarais:
                      Kiek greitųjų traukinių Lietuvoje turėsime 2030 metais? • Būsimas Rail Balticos tvarkaraštis


                      Bus brangi pramoga turistams, realiai tikrai nepakeis skrydžių nei į Rygą nei tuo labiau Varšuvą.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Bus brangi pramoga turistams, realiai tikrai nepakeis skrydžių nei į Rygą nei tuo labiau Varšuvą.
                        Ką tiksliai reiškia nepakeis šiuo atveju? Kokia "pakeitimo" definicija? 0% kelionių rinkos? 50%? 90%?

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Ką tiksliai reiškia nepakeis šiuo atveju? Kokia "pakeitimo" definicija? 0% kelionių rinkos? 50%? 90%?
                          0%. Labai abejoju, ar bent vienas skrydis kuria nors kryptimi bus panaikintas. Bet beabejo pakeis autobusus ir kažkiek asmeninius automobilius.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            0%. Labai abejoju, ar bent vienas skrydis kuria nors kryptimi bus panaikintas. Bet beabejo pakeis autobusus ir kažkiek asmeninius automobilius.
                            Bet juk nebūtinas lėktuvų ar autobusų panaikinimas ar net keleivių persodinimas, kad traukiniai pasiteisintų. Traukiniais važiuos ir naujai sugeneruoti keleiviai, kurie lėktuvais ir autobusais nebūtų naudojęsi dėl komforto, laiko ar kitų priežasčių.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              0%. Labai abejoju, ar bent vienas skrydis kuria nors kryptimi bus panaikintas. Bet beabejo pakeis autobusus ir kažkiek asmeninius automobilius.
                              Dar kartą, kokia tavo "pakeitimo" definicija? Apie kokią rinkos dalį kalbi?

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Dar kartą, kokia tavo "pakeitimo" definicija? Apie kokią rinkos dalį kalbi?
                                Apie LOT ir aB skrydžius (ir jų keleivius) iš VNO.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Apie LOT ir aB skrydžius (ir jų keleivius) iš VNO.
                                  Visus LOT ir AB skrydžius ir jų keleivius? Ar tik kažkokią specifinę dalį? Gal 10%? Come on, nėra taip sunku paaiškinti, apie ką kalbi.

                                  Comment


                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                    Bet juk nebūtinas lėktuvų ar autobusų panaikinimas ar net keleivių persodinimas, kad traukiniai pasiteisintų. Traukiniais važiuos ir naujai sugeneruoti keleiviai, kurie lėktuvais ir autobusais nebūtų naudojęsi dėl komforto, laiko ar kitų priežasčių.
                                    Aš gyvenantis santykinai netoli tiesiamos Rail Baltica trasos turiu lūkestį dažniau nuvažiuoti traukiniu į Varšuvą ar Rygą, turėti ranka pasiekiamą milijoninį miestą Varšuvą nesinaudojant automobiliu ar nevargstant nepatogiam autobuse.

                                    Taip pat turiu lūkestį, kad rygiečiams, varšuviečiams ar bialystokiečiams bus patrauklu traukiniu atvažiuoti į Kauną ar Vilnių. Kas dabar automobiliu ir ypač autobusu nėra labai patogu (nors Varšuvos krypties situacija žymiai gerėja kelionėms automobiliu).

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Visus LOT ir AB skrydžius ir jų keleivius? Ar tik kažkokią specifinę dalį? Gal 10%? Come on, nėra taip sunku paaiškinti, apie ką kalbi.
                                      Realiai beveik visus, nes dauguma skrendančių arba tai daro tranzitu arba verslo reikalais. Gal maximum labai mažą dalį turistų galėtų nugriebti.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Realiai beveik visus, nes dauguma skrendančių arba tai daro tranzitu arba verslo reikalais. Gal maximum labai mažą dalį turistų galėtų nugriebti.
                                        Nu tai kokią dalį tu vadini "pakeitimu"? Nu davai, neapsimesk šlanga ir parašyk skaičių. 50%? 40%? O gal 70%? 75%?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Nu tai kokią dalį tu vadini "pakeitimu"? Nu davai, neapsimesk šlanga ir parašyk skaičių. 50%? 40%? O gal 70%? 75%?
                                          Tai sakau, beveik nieko neperims traukiniai iš skrendančių. Pvz. šiandien iš Amsterdamo į Londoną skrido 54 keleiviniai lėktuvai, nors atstumas nedidelis, senai važiuoja greitieji traukiniai.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X