Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pataisysiu už tave:
    Tiesa yra ta, kad lengviau ir geriau yra nusipirkti dyzelinį Passatą ir juo važinėti su belarusišku dyzeliu.

    Comment


      „Lietuvos geležinkeliai“ ieško „Rail Baltica“ Kauno stoties projektuotojų
      vz.lt

      Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ dalies – Kauno geležinkelio stoties komunikacijų ir inžinerinių tinklų projektuotojų.
      Pasak LTG antrinės įmonės „LTG Infra“, artimiausiomis dienomis bus paskelbtas ir regioninių stočių Kaišiadoryse bei Vievyje infrastruktūros projektavimo konkursas. Sutartis su visų trijų konkursų laimėtojais planuojama pasirašyti antrąjį šių metų ketvirtį.


      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Tiesa yra ta, kad lengviau ir geriau yra nusipirkti dyzelinį Passatą ir juo važinėti.
        Visa vokiška techniką yra š (įskaitant tankus ir lokomotyvus). Normalius automobilius moka gaminti tik prancūzai ir beveik moka japonai.
        Parašė John Rodyti pranešimą
        O traukinius reikia uždrausti ir priduoti į metalo laužą.
        Dėl keleivinių traukinių - sutinku.

        Comment


          Karas privertė Rytų Europą pamiršti Maskvos–Berlyno ašį, bet į akis krenta „Rail Baltica“: greičiau jau turėsime skraidančius automobilius
          https://www.delfi.lt/plius/pasaulis/....d?id=92358267

          Mokamas tekstas, bet gal bus įdomu.

          Comment


            Parašė R.D. Rodyti pranešimą
            Karas privertė Rytų Europą pamiršti Maskvos–Berlyno ašį, bet į akis krenta „Rail Baltica“: greičiau jau turėsime skraidančius automobilius
            https://www.delfi.lt/plius/pasaulis/....d?id=92358267

            Mokamas tekstas, bet gal bus įdomu.
            Bent esmines tezes galėjai pacituot. Man rodos, tai vos ne yra forumo taisyklėse.

            Comment


              Kol iš Lenkijos iki Palemono (Kauno) europiniais bėgiais (1435 mm)
              per savaitę atvažiuoja vos keli prekiniai traukiniai ir nė vieno keleivinio, apie jokius tęsinius garsiai kalbėti neverta...

              Comment


                Railways Explained video apie konferenciją Varšuvoje, kur pagrindinė tema buvo CPK, bet nemažai minima ir Rail Baltica. Skuodis irgi rodomas šiek tiek

                Comment


                  Iš „RB Rail“ vadovo pareigų pasitraukė Agnis Driksna
                  https://www.delfi.lt/verslas/verslo-....d?id=92551561

                  Antradienį (02.14) bendroji „Rail Baltica“ Baltijos šalių įmonė „RB Rail“ paskelbė apie iki šiol įmonei vadovavusio Agnio Driksnos pasitraukimą iš pareigų.

                  Pasak įmonės atstovų, kol bus vykdoma naujojo vadovo, laikinai vadovo pareigas užims Marko Kivila, kuris pernai metų lapkritį buvo paskirtas „RB Rail“ vyriausiuoju viešųjų pirkimų pareigūnu (Chief Procurement Officer) ir valdybos nariu.

                  Comment


                    https://jp.lt/rail-baltica-apie-tarp...kas-nekalbama/

                    TL,DR:
                    Gustonyse - depas ir logistikos aikštelės, bent jau iki 2030, po to gal bus keleivinė stotis.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                      https://jp.lt/rail-baltica-apie-tarp...kas-nekalbama/

                      TL,DR:
                      Gustonyse - depas ir logistikos aikštelės, bent jau iki 2030, po to gal bus keleivinė stotis.
                      Apmaudu ir pikta, kai RB projektas yra skirtas keleiviams, tačiau Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys jo teikiamomis paslaugomis net negalės naudotis. Tenka pritarti Panevėžio merui. Liks laukti nebent tiesioginio vyriausybės įsikišimo.

                      Comment


                        Tai, kad nesąmonė ką meras sako, kad nebus nei mieste, nei Gustonyse keleivių.
                        Kad keleivių stotis kažkur bus tai faktas. Ir, kad ji neminima dabar Gustonyse, tai kaip tik geras ženklas, kad gal svarstoma rimčiau turėti ją mieste.
                        Pagal merą suprask, kad jei neminima Gustonyse, tai lyg kažkas sugalvojo išvis neturėt stoties.

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                          Apmaudu ir pikta, kai RB projektas yra skirtas keleiviams, tačiau Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys jo teikiamomis paslaugomis net negalės naudotis. Tenka pritarti Panevėžio merui. Liks laukti nebent tiesioginio vyriausybės įsikišimo.
                          Kiek pamenu, kai buvo svarstymai dėl RBII trasos ir stočių, savivaldybė neturėjo jokios pozicijos.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Kiek pamenu, kai buvo svarstymai dėl RBII trasos ir stočių, savivaldybė neturėjo jokios pozicijos.
                            Tai nereiškia, kad esant apkiautusiai vietinei savivaldybei, neturi būti žiūrima visos Lietuvos mastu - lyg ta keleivių stotis vienam Panevėžiui būtų reikalinga.

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą

                              Tai nereiškia, kad esant apkiautusiai vietinei savivaldybei, neturi būti žiūrima visos Lietuvos mastu - lyg ta keleivių stotis vienam Panevėžiui būtų reikalinga.
                              Tai ir centrinė valdžia apkiautusi. ES mums šitą projektą vos ne per prievartą įsūdė. Nors visvien sugebėjom prašikt 360 milijonų (dabartinėmis kainomis netoli milijardo) ir pastatyt naudojimui netinkamą geležinkelį, kurį čia vadinam RB1. Tik po gero dešimtmečio biškiuką atsikvošėjom ir pradėjom kažką susigaudyt, kad chalevas greitasis geležinkelis gal ir nėra tokia jau baisiai bloga idėja. Tai norėti kad visokios vietinių lapausių val;džios tą būtų supratę prieš 10 metų, būtų per daug optimistiška. Dar ir dabar iki galo nesuprantam, kad reikia normaliai daryt Kauno mazgą/stotį ir kai kuriuos kitus dalykus, dėl kurių kils grėsmė viso RB efektyvumui ir patikimumui.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Tai, kad nesąmonė ką meras sako, kad nebus nei mieste, nei Gustonyse keleivių.
                                Kad keleivių stotis kažkur bus tai faktas. Ir, kad ji neminima dabar Gustonyse, tai kaip tik geras ženklas, kad gal svarstoma rimčiau turėti ją mieste.
                                Pagal merą suprask, kad jei neminima Gustonyse, tai lyg kažkas sugalvojo išvis neturėt stoties.
                                Taigi paišėm čia galimas trasuotes. Iki dabartinės stoties atvesti standartinę vėžę įmanoma, bet yra iššūkių.

                                Comment



                                  Ar klystu, kad apie tokios trasos ir stoties A vietoje variantą buvo šnekama? B man atrodo labiau logiška, kadangi apjungtu ir 1520mm ruožą. Tokiu atveju dabartinė stotis (kuri yra apgailėtinos būklės) nebebūtų naudojama.
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Įdomu, kad net miesto meras nežino, kur bus stotis. O jam depų pristatymo metu pasako, kad dabar kalba apie depus. Juokinga kad ir būdamas meru gali kvailio situacijoje atsidurti.

                                    Kaip ir galimybių studija numato siekti Rail Baltica terminalo A variante, bet krovinių terminalas bus Gustonyse, tai kol kas visiškai neaišku.

                                    Comment


                                      I. Šimonytė: „Rail Baltica“ projektas bus įgyvendinamas sklandžiau

                                      Lietuvos premjerės teigimu, valstybių, įgyvendinančių „Rail Baltica“ projektą, požiūris į jį šiek tiek skiriasi – Lietuva daugiausia dėmesio skiria bėgiams, tuo metu latviai ir estai, pradžioje koncentravęsi į stotis ir kitą infrastruktūrą.

                                      Ji pabrėžė, kad Lietuva ir Lenkija „savo dalį“ darbų atliks greičiau negu iki 2030 metų.
                                      ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/i-simonyte-rail-baltic...as-sklandziau/

                                      Comment


                                        „Jeigu Lietuva skiria labai daug dėmesio tam, kas yra geležinkelis, tai yra visų pirma bėgiams ir juostoms, kurios yra reikalingos tam, kad sujungtų šalis, tai mūsų kolegos daugiau dėmesio pradžioje norėjo skirti stotims ir kitai infrastruktūrai, kuri, tiesą sakant, yra susijusi su geležinkeliu, bet, mūsų vertinimu, nėra pati svarbiausia“, – kalbėjo I. Šmonytė.
                                        Kas čia per pezalai, kad stočių infrastruktūra nėra "svarbiausia"? Dar neužtenka RB1, kur bėgiai ("svarbiausia" dalis?) yra pastatyti už 360 milijonų ir praktiškai nenaudojami (tikriausiai niekada ir nebus) jau 8 metus? Ar ji tiesiog nesusigaudo ir šneka bele ką, ar čia kažkoks projekto sabotavimas?

                                        Vilnius Connect, beje, panašu vėluoja ir velnias žino, kas su juo bus. Kaune išvis niekas neaišku dėl stoties infrastruktūros. Miestų (pirmiausia Vilniaus ir Kauno) VT irgi net neplanuojame kaip nors pertvarkyti, kad prijungti stotis prie miesto ir žmonių. Tai, kad latviai ir estai be bėgių ir pylimų už ES pinigus statosi dar IR naujas stotis, nerodo, kad jiems stotys yra "svarbaiusios". Tai tiesiog rodo, kad jie viską daro normaliai ir planuoja RB naudoti pagal paskirtį, o ne pastatyti begius ir po to juos palikti likimo valiai, ką, sprendžiant iš Šimonytės pezalų, Lietuva planuoja daryti?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Kas čia per pezalai, kad stočių infrastruktūra nėra "svarbiausia"? Dar neužtenka RB1, kur bėgiai ("svarbiausia" dalis?) yra pastatyti už 360 milijonų ir praktiškai nenaudojami (tikriausiai niekada ir nebus) jau 8 metus? Ar ji tiesiog nesusigaudo ir šneka bele ką, ar čia kažkoks projekto sabotavimas?

                                          Vilnius Connect, beje, panašu vėluoja ir velnias žino, kas su juo bus. Kaune išvis niekas neaišku dėl stoties infrastruktūros. Miestų (pirmiausia Vilniaus ir Kauno) VT irgi net neplanuojame kaip nors pertvarkyti, kad prijungti stotis prie miesto ir žmonių. Tai, kad latviai ir estai be bėgių ir pylimų už ES pinigus statosi dar IR naujas stotis, nerodo, kad jiems stotys yra "svarbaiusios". Tai tiesiog rodo, kad jie viską daro normaliai ir planuoja RB naudoti pagal paskirtį, o ne pastatyti begius ir po to juos palikti likimo valiai, ką, sprendžiant iš Šimonytės pezalų, Lietuva planuoja daryti?
                                          Rb1 nenaudojama ne todėl, kad nėra gražių atnaujintų stočių.
                                          rb2 galėtų važiuoti ir nesant naujos Rygos ar Talino stoties.
                                          Tai aišku, kad bėgiai svarbiau nei atnaujintos stotys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X