Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kiek suprantu, tik Panevežyje planuojama nauja stotis.
Neplanuoja, nes, turbūt, lietuviai yra taupūs žmonės. [/sarkazmas]
O gal kaip "kompensacija" už nei į kuolą nei į mietą pastatytą RBI ?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGal galit kas priminti, kokie yra Lenkijos planai su Bialystok-LT siena geležinkeliu? Visur planuojamas elektrifikuotas dvikelis? Ir kaip su pačia elektrifikscijos sistema? Bus kažkas daroma su 25kv ar paliktas esamas 3kV?
Parašė alga Rodyti pranešimąKiek ieškojau, 25 kV 50 Hz Lenkijoj buvo svarstomas tik aplink tą perspektyvinį Warszawos centrinį oro uostą, tai, reik manyt, bus 3 kV DC.
Bus jungtis su Čekija (jei neklystu, net dvi), buvo diskutuojama ir dėl greitojo geležinkelio tarp Poznanės ir Berlyno, bet ši atkarpa kol kas gan miglota. Apskritai visos naujos greitojo geležinkelio linijos (plius esamoji tarp sostinės ir Krokuvos/Katovicų) yra planuojamos su 25 kV / 50 Hz sistema. PKP Intercity jau dabar paskelbė pirmuosius lokomotyvų, sugebančių dirbti keliose sistemose, pirkimus.
- 11 patinka
Comment
-
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/m-...p03AsmpjkgzX0s
Susisiekimo ministras Marius Skuodis, penktadienį susitikęs su „Rail Baltica“ projektą įgyvendinančių įmonių vadovais, paragino paspartinti europinės geležinkelio linijos tiesimo darbus Lietuvoje, siekiant kuo greičiau sujungti Lietuvą ir Baltijos šalis su Vakarų Europa.
„Dabartiniame geopolitiniame kontekste būtina įvertinti visas galimybes, kaip iš esmės paspartinti „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą Lietuvoje. Turime sutelkti visas pastangas, kad būtų laikomasi sutarto darbų grafiko ir galėtume kuo greičiau atidaryti pirmąsias atkarpas – iki 2024 m. pabaigos matytume artėjančią sankasos statybų pabaigą tarp Kauno ir Panevėžio ir būtume pasiruošę statyboms atkarpose nuo Kauno iki Vilniaus, taip pat iki Lenkijos sienos“, – sako susisiekimo ministras M. Skuodis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr toks paraginimas turi kokią nors kitokią reikšmę, nei PR pačiai ministerijai? na maždaug žiūrėkit, va mes rūpinamės ir raginam, bet jeigu vėluos (o tikriausiai vėluos), tai mes gi darėm viską, kad nevėluotų, bet va jie (rangovai, LTG, RB ir visi kiti) visvien pavėlavo.
Ir gal visgi net raginimo viešinimas prisideda prie to, kad jaučia papildomą akstiną viešai nepasišiukšlint.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Raginimo viešinimas turi pr reikšmę, bet pats raginimas tai veikia, kai duodi suprast partneriams, kad būtent šis užsakymas yra svarbiausias, tai didini šansus gaiti jį anksčiau ar /ir geriau nei be raginimo.
Ir gal visgi net raginimo viešinimas prisideda prie to, kad jaučia papildomą akstiną viešai nepasišiukšlint.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Viešai ragina savo pačių priklausomybėje esančias kompanijas dirbti. Panašiai kaip Lukašenka nuvažiavęs į kolchozą ragina viską daryti teisingai. Nesu tikras, kad taip daroma civilizuotose šalyse.
- 3 patinka
Comment
-
Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad apie 2026 metus jau turėtų veikti europinės geležinkelio „Rail Baltica“ atkarpa nuo Kauno iki Panevėžio, 2027 metais šalyje veiktų daugiau atskirų jo atkarpų, o apie 2028 metus būtų sujungtos linijos Lietuvoje ir Lenkijoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kokiu būdu veiks 2026, kai LTG neturi ir iki 2026 tikrai neturės tam tinkamų traukinių? Matyt "veikimas" suprantamas kaip tiesiog infrastruktūros fizinis egzistavimas, bet ne naudojimas.
Comment
-
Būtų labai geras interviu su Estijos RBII vadovu, jei ne siaubingas vertimas:
„Rail Baltica“ atkarpos Estijoje vadovas: būgštavimai dėl Lietuvos gerokai sumenko
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nupirkti standartinės vėžės riedmenų ir traukos gerokai paprasčiau nei rusiškos. Rinka gerokai didesnė. Ir jei kokios Pesos reikia maldauti, kad užkeltų ir sertifikuotų rusiškam vežimėliui, tai standartinei vėžei imi vos ne nuo lentynos.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBūtų labai geras interviu su Estijos RBII vadovu, jei ne siaubingas vertimas:
„Rail Baltica“ atkarpos Estijoje vadovas: būgštavimai dėl Lietuvos gerokai sumenko
- 6 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
John čia pasakojo, kad @jonworth kai buvo atvažiavęs ir darė meetą bare, sakė, kad norint gaut riedmenis 2026, užsakinėt reikėjo jau pernai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lašas Rodyti pranešimą
Ne prenumeratoriai negali skaityti...
Vieną momentą perrašau:
"...Kalbant apie Lietuvą, visada buvo baiminamasi, kad ji patrauks kortų malką arčiau savęs. Kad Estijos eismo srautas bus nukreipiamas iš Lietuvos, ar kad čia nepateks prekės. Taip neatsitiko, ir šiandien padėtis yra kitokia. Šiuo atveju vaidmenį suvaidino Rusijos agresija. Šiaurės-pietų ir rytų-vakarų kryžkelės Lietuvoje išskirtinumas sumenko. Pradeda ryškėti šiaurės-pietų krypties svarba. Metų pradžiioje to dar nebuvo..."
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Deja, neleidžia kopijuoti puslapis.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip paprastų dėvėtų 160km/h standarto riedmenų turbūt galima nusipirkti kur kas lengviau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMelas. Tu nieko neišmanai apie geležinkelius (kaip ir tas Džonas).
Tiesa yra ta, kad lengviau ir geriau yra nusipirkti dyzelinį Passatą ir juo važinėti. O traukinius reikia uždrausti ir priduoti į metalo laužą.
- 7 patinka
Comment
Comment