Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gal galit kas priminti, kokie yra Lenkijos planai su Bialystok-LT siena geležinkeliu? Visur planuojamas elektrifikuotas dvikelis? Ir kaip su pačia elektrifikscijos sistema? Bus kažkas daroma su 25kv ar paliktas esamas 3kV?
    Kiek ieškojau, 25 kV 50 Hz Lenkijoj buvo svarstomas tik aplink tą perspektyvinį Warszawos centrinį oro uostą, tai, reik manyt, bus 3 kV DC.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Kiek suprantu, tik Panevežyje planuojama nauja stotis.
      Neplanuoja, nes, turbūt, lietuviai yra taupūs žmonės. [/sarkazmas]
      O gal kaip "kompensacija" už nei į kuolą nei į mietą pastatytą RBI ?
      RB internete Kaunas - LT/PL siena patiesinta. Turėsim daug "diamond crossing"

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Gal galit kas priminti, kokie yra Lenkijos planai su Bialystok-LT siena geležinkeliu? Visur planuojamas elektrifikuotas dvikelis? Ir kaip su pačia elektrifikscijos sistema? Bus kažkas daroma su 25kv ar paliktas esamas 3kV?
        Trakiškė-Lukas bus 250 km/val., 25 kV 50 Hz. Dėl įtampos tarp Luko ir Balstogės nepamenu, bet greitis bus 200 km/val. Toks pat bus tarp Balstogės ir Čiževo, toliau iki Varšuvos kol kas 160 km/val., bet fiziškai galima ir 200 - tačiau tam reikės visas pervažas pakeisti viadukais ir tuneliais, kas ir yra planuojama (ir tam tikrose atkarpose jau pradėta), tačiau konkrečių datų visai linijai dar nežinome.

        Parašė alga Rodyti pranešimą
        Kiek ieškojau, 25 kV 50 Hz Lenkijoj buvo svarstomas tik aplink tą perspektyvinį Warszawos centrinį oro uostą, tai, reik manyt, bus 3 kV DC.
        Tai yra šimtai kilometrų naujų linijų tarp visų didžiųjų miestų - vien "Y" ašis (Varšuva-Lodzė-Vroclavas / Varšuva-Lodzė-Poznanė) tai virš 450 km, plius virš 200 km linija tarp naujojo oro uosto ir Gdansko, taip pat grečiausiai keis įtampą virš 200 km linijos iš Varšuvos į Krokuvą/Katovicus. Visa tai sudarys greitojo geležinkelio stuburą Lenkijoje, kuris dėl planuojamo 250 km/val. greičio turi turėti 25 kV sistemą ("Y" ašyje projektinis greitis bus iki 350 km/val. - t.y. iš pradžių taip greitai traukiniai nevažiuos, bus 250, bet ateityje bus galimybė tai pakeisti be geležinkelio ardymo). Netrukus turėtų prasidėti pirmieji projektavimo darbai (Varšuva-Lodzė), apskritai sakyčiau, jog šitie naujieji geležinkeliai yra žymiai realesni už patį oro uostą (ypač, jei kitais metais pasikeis valdžia, kas atrodo labai tikėtina).

        Bus jungtis su Čekija (jei neklystu, net dvi), buvo diskutuojama ir dėl greitojo geležinkelio tarp Poznanės ir Berlyno, bet ši atkarpa kol kas gan miglota. Apskritai visos naujos greitojo geležinkelio linijos (plius esamoji tarp sostinės ir Krokuvos/Katovicų) yra planuojamos su 25 kV / 50 Hz sistema. PKP Intercity jau dabar paskelbė pirmuosius lokomotyvų, sugebančių dirbti keliose sistemose, pirkimus.

        Comment


          https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/m-...p03AsmpjkgzX0s

          Susisiekimo ministras Marius Skuodis, penktadienį susitikęs su „Rail Baltica“ projektą įgyvendinančių įmonių vadovais, paragino paspartinti europinės geležinkelio linijos tiesimo darbus Lietuvoje, siekiant kuo greičiau sujungti Lietuvą ir Baltijos šalis su Vakarų Europa.

          „Dabartiniame geopolitiniame kontekste būtina įvertinti visas galimybes, kaip iš esmės paspartinti „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą Lietuvoje. Turime sutelkti visas pastangas, kad būtų laikomasi sutarto darbų grafiko ir galėtume kuo greičiau atidaryti pirmąsias atkarpas – iki 2024 m. pabaigos matytume artėjančią sankasos statybų pabaigą tarp Kauno ir Panevėžio ir būtume pasiruošę statyboms atkarpose nuo Kauno iki Vilniaus, taip pat iki Lenkijos sienos“, – sako susisiekimo ministras M. Skuodis.

          Comment


            Ar toks paraginimas turi kokią nors kitokią reikšmę, nei PR pačiai ministerijai? na maždaug žiūrėkit, va mes rūpinamės ir raginam, bet jeigu vėluos (o tikriausiai vėluos), tai mes gi darėm viską, kad nevėluotų, bet va jie (rangovai, LTG, RB ir visi kiti) visvien pavėlavo.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Ar toks paraginimas turi kokią nors kitokią reikšmę, nei PR pačiai ministerijai? na maždaug žiūrėkit, va mes rūpinamės ir raginam, bet jeigu vėluos (o tikriausiai vėluos), tai mes gi darėm viską, kad nevėluotų, bet va jie (rangovai, LTG, RB ir visi kiti) visvien pavėlavo.
              Raginimo viešinimas turi pr reikšmę, bet pats raginimas tai veikia, kai duodi suprast partneriams, kad būtent šis užsakymas yra svarbiausias, tai didini šansus gaiti jį anksčiau ar /ir geriau nei be raginimo.
              Ir gal visgi net raginimo viešinimas prisideda prie to, kad jaučia papildomą akstiną viešai nepasišiukšlint.


              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Raginimo viešinimas turi pr reikšmę, bet pats raginimas tai veikia, kai duodi suprast partneriams, kad būtent šis užsakymas yra svarbiausias, tai didini šansus gaiti jį anksčiau ar /ir geriau nei be raginimo.
                Ir gal visgi net raginimo viešinimas prisideda prie to, kad jaučia papildomą akstiną viešai nepasišiukšlint.

                Viešai ragina savo pačių priklausomybėje esančias kompanijas dirbti. Panašiai kaip Lukašenka nuvažiavęs į kolchozą ragina viską daryti teisingai. Nesu tikras, kad taip daroma civilizuotose šalyse.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Viešai ragina savo pačių priklausomybėje esančias kompanijas dirbti. Panašiai kaip Lukašenka nuvažiavęs į kolchozą ragina viską daryti teisingai. Nesu tikras, kad taip daroma civilizuotose šalyse.
                  Ne. Kaip Lentvario tunelis – suprojektuota buvo bene poros metų uždarymas, bet konkursą rangovas pažadėjo darbus atlikti per 12 mėnesių, ir pavėlavo tik porą mėnesių dėl nenumatytų komplikacijų. Rangovai turi įtakos projekto trukmei tiek teikdami konkursinius pasiūlymus, tiek skirstydami pajėgumus statybų metu. Viešas renginys su visais dalyviais yra skaidriausias būdas politines gaires partneriams pristatyti.

                  Comment


                    Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad apie 2026 metus jau turėtų veikti europinės geležinkelio „Rail Baltica“ atkarpa nuo Kauno iki Panevėžio, 2027 metais šalyje veiktų daugiau atskirų jo atkarpų, o apie 2028 metus būtų sujungtos linijos Lietuvoje ir Lenkijoje.
                    Plačiau: https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...#ixzz7qesFKP1C

                    Comment


                      Įdomu, kokiu būdu veiks 2026, kai LTG neturi ir iki 2026 tikrai neturės tam tinkamų traukinių? Matyt "veikimas" suprantamas kaip tiesiog infrastruktūros fizinis egzistavimas, bet ne naudojimas.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Įdomu, kokiu būdu veiks 2026, kai LTG neturi ir iki 2026 tikrai neturės tam tinkamų traukinių? Matyt "veikimas" suprantamas kaip tiesiog infrastruktūros fizinis egzistavimas, bet ne naudojimas.
                        Nupirkti standartinės vėžės riedmenų ir traukos gerokai paprasčiau nei rusiškos. Rinka gerokai didesnė. Ir jei kokios Pesos reikia maldauti, kad užkeltų ir sertifikuotų rusiškam vežimėliui, tai standartinei vėžei imi vos ne nuo lentynos.

                        Comment


                          Būtų labai geras interviu su Estijos RBII vadovu, jei ne siaubingas vertimas:

                          „Rail Baltica“ atkarpos Estijoje vadovas: būgštavimai dėl Lietuvos gerokai sumenko

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Nupirkti standartinės vėžės riedmenų ir traukos gerokai paprasčiau nei rusiškos. Rinka gerokai didesnė. Ir jei kokios Pesos reikia maldauti, kad užkeltų ir sertifikuotų rusiškam vežimėliui, tai standartinei vėžei imi vos ne nuo lentynos.
                            John čia pasakojo, kad @jonworth kai buvo atvažiavęs ir darė meetą bare, sakė, kad norint gaut riedmenis 2026, užsakinėt reikėjo jau pernai.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Būtų labai geras interviu su Estijos RBII vadovu, jei ne siaubingas vertimas:

                              „Rail Baltica“ atkarpos Estijoje vadovas: būgštavimai dėl Lietuvos gerokai sumenko
                              Ne prenumeratoriai negali skaityti...

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                John čia pasakojo, kad @jonworth kai buvo atvažiavęs ir darė meetą bare, sakė, kad norint gaut riedmenis 2026, užsakinėt reikėjo jau pernai.
                                Kalba ėjo apie naujus HSR 250+ km/h riedmenis. Šiaip paprastų dėvėtų 160km/h standarto riedmenų turbūt galima nusipirkti kur kas lengviau.

                                Comment


                                  Parašė Lašas Rodyti pranešimą

                                  Ne prenumeratoriai negali skaityti...
                                  Deja, neleidžia kopijuoti puslapis.
                                  Vieną momentą perrašau:

                                  "...Kalbant apie Lietuvą, visada buvo baiminamasi, kad ji patrauks kortų malką arčiau savęs. Kad Estijos eismo srautas bus nukreipiamas iš Lietuvos, ar kad čia nepateks prekės. Taip neatsitiko, ir šiandien padėtis yra kitokia. Šiuo atveju vaidmenį suvaidino Rusijos agresija. Šiaurės-pietų ir rytų-vakarų kryžkelės Lietuvoje išskirtinumas sumenko. Pradeda ryškėti šiaurės-pietų krypties svarba. Metų pradžiioje to dar nebuvo..."

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Deja, neleidžia kopijuoti puslapis.
                                    Naršyklėje išjungti JavaScript, tada kopijuoti

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Šiaip paprastų dėvėtų 160km/h standarto riedmenų turbūt galima nusipirkti kur kas lengviau.
                                      Melas. Tu nieko neišmanai apie geležinkelius (kaip ir tas Džonas).

                                      Comment


                                        O kodėl tu taip retai pasidalini žiniomis? Tenka visokių šarlatanų klausyti...

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Melas. Tu nieko neišmanai apie geležinkelius (kaip ir tas Džonas).
                                          Prigavai mane
                                          Tiesa yra ta, kad lengviau ir geriau yra nusipirkti dyzelinį Passatą ir juo važinėti. O traukinius reikia uždrausti ir priduoti į metalo laužą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X