Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Ai, nu nereikia. Kursinis darbas. Gal tikrą stotį su informacijos lentom, pastogėm ir traukos inžinerinėm sistemom projektuos ne vienas studentas.
    Ispanai projektavo.Irgi studentiškai.

    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Beje, ar tikrai reikia multisisteminės traukos? Ar yra Lietuvoj kitos sistemos, nei 25 kV AC, ar planuojama jų turėti?
    Multisisteminė trauka paprastai yra lokomotyve. O dabar įdėmiai pasižiūrim į ką atsiremia pantografai.
    Ir visas darbas panašios kokybės. Nėr ko norėti, žmogus dirbantis, užsiėmęs, jam tik diplomo reikia.

    Comment


      „Rail Baltica“ projektui EK žada papildomą finansavimą

      ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-projektui...a-finansavima/

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Klausimas, kaip bus su "tikruoju" RB? Vis dar nepaskelbtas traukinių pirkimo konkursas, kuris turėjo būti skelbiamas dar užpernai, jeigu 2026 norim turėti naudojimui tinkamus greituosius traukinius.
        Nežinau ar kas pasikeitė tuos metus, bet Rail Baltica official Facebook puslapyje buvo kažkas seniai užklausęs to ir atsakymas buvo gan neaiškus. Paskui dar ir Twitteryje Latvijos susisiekimo ministerijos account'as atrašė kažką panašaus.

        Paskutinė official naujiena buvo apie kažkokį "rolling stock market survey":
        https://www.railbaltica.org/invitati...market-survey/

        Taip ir nesupratau ar RB Rail AS patys planuoja pirkti kažkokius traukinius ar ne.

        Click image for larger version

Name:	railbaltica.png
Views:	1773
Size:	87,3 kB
ID:	1992425
        https://www.facebook.com/RailBaltica...62827360648804

        Click image for larger version

Name:	sm.png
Views:	1740
Size:	95,0 kB
ID:	1992426
        https://twitter.com/Sat_Min/status/1496402366991589378

        Comment


          Kažkokie vafliai. Nebent jie tikisi kad koks nors DB ateis su savo traukiniais, ko, be abejo, nebus. Realybė tokia, kad jei mes norim, kad traukiniai kažkur tarp Kauno ir Varšuvos arba Rygos važiuotų bent 2027, traukinių pirkimą reikėjo skelbti jau pernai. 250km/h standarto EMU nėra kažkas, ką tiesiog nusiperki nuo supermarketo lentynos. Garantuoju, kad likus maždaug porai metų iki pirmos naudojimui tinkamos sekcijos užbaigimo, staiga visiškai netikėtai paaiškės, kad kad nėra riedmenų ir dėl to traukiniai negalės važiuoti. Kaltų, savaime suprantama, nebus ir geležinkelis stovės nenaudojamas, kol po dar ~5 metų nebus nupirkti traukiniai. Žodžiu, debilai gonna debil.

          Comment


            O būna naudotų rinka? Geriau nei nieko būtų kol bus laukiama tuos kelis metus naujų.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              O būna naudotų rinka? Geriau nei nieko būtų kol bus laukiama tuos kelis metus naujų.
              Sunkoka įsivaizduoti, kas dabar prekiauja naudotais geros būklės 250km/h traukiniais. Manau niekas. O jei ir ruošiamasi pirkti naudotus, tai bet kokiu atveju būtų pats laikas apie tai skelbti ir pradėti pirkimo procesą. To irgi nėra daroma.

              Comment


                O pirkimas iš kokių pinigų? LTG dabar galvoja kaip nebankrutuot, iš kur ras € naujiem EMU??

                Comment


                  250km/h EMU išties nepanašu, kad labai lengva būtų įsigyti ar išsinuomoti. Tačiau kiek lėtesniam 200-230km/h greičiui nėra būtini EMU, gali būti tempiami ir vieno lokomotyvo kaip Austrijos Railjet ir pan.: https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...omotive-hauled.

                  Lenkijos PKP kaip tik praeitą savaitė paskelbė jog skelbia pirkimo konkursą 300 įvairių vagonų (su galimybe pridėti dar 150) pritaikytų 200km/h+ greičiui, kurie specifically paminėta jog galės operuoti užsienio šalyse tame tarpe ir LT. Manau realu jog jie paleistų dieninį arba naktinį traukinį nuo Varšuvos iki Talino esant galimybei.

                  New carriages for PKP Intercity with approval for 7 countries
                  https://kolejowyportal.pl/nowe-wagon...a-na-7-panstw/
                  "The wagons should be able to run in Poland, the Czech Republic, Germany, Austria, Slovakia, Hungary and Lithuania".

                  Taip pat neatmesčiau galimybės jog į Lenkijos, o paskui atsiradus Rail Baltica ir į Baltijos šalių rinką eventually galėtų plėstis biudžetinis Flixtrain. Jie 2021 įžengė į Švedijos rinką, kol kas nuomojasi lokomotyvus iš Railpool, kurie nėra HSR (<200km/h), bet gal iki 2027 turės ir greitesnių.

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    O pirkimas iš kokių pinigų? LTG dabar galvoja kaip nebankrutuot, iš kur ras € naujiem EMU??
                    Tam yra bankų paslaugos.

                    Comment


                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                      250km/h EMU išties nepanašu, kad labai lengva būtų įsigyti ar išsinuomoti. Tačiau kiek lėtesniam 200-230km/h greičiui nėra būtini EMU, gali būti tempiami ir vieno lokomotyvo kaip Austrijos Railjet ir pan.: https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...omotive-hauled.

                      Lenkijos PKP kaip tik praeitą savaitė paskelbė jog skelbia pirkimo konkursą 300 įvairių vagonų (su galimybe pridėti dar 150) pritaikytų 200km/h+ greičiui, kurie specifically paminėta jog galės operuoti užsienio šalyse tame tarpe ir LT. Manau realu jog jie paleistų dieninį arba naktinį traukinį nuo Varšuvos iki Talino esant galimybei.

                      New carriages for PKP Intercity with approval for 7 countries
                      https://kolejowyportal.pl/nowe-wagon...a-na-7-panstw/
                      "The wagons should be able to run in Poland, the Czech Republic, Germany, Austria, Slovakia, Hungary and Lithuania".

                      Taip pat neatmesčiau galimybės jog į Lenkijos, o paskui atsiradus Rail Baltica ir į Baltijos šalių rinką eventually galėtų plėstis biudžetinis Flixtrain. Jie 2021 įžengė į Švedijos rinką, kol kas nuomojasi lokomotyvus iš Railpool, kurie nėra HSR (<200km/h), bet gal iki 2027 turės ir greitesnių.
                      Būtų labai gerai kažkokia forma Baltijos šalyse pamatyti ÖBB, kurie neoficialiai yra geriausia geležinkelių kompanija ES. Naktinis traukinys Vilnius-Viena

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Būtų labai gerai kažkokia forma Baltijos šalyse pamatyti ÖBB, kurie neoficialiai yra geriausia geležinkelių kompanija ES. Naktinis traukinys Vilnius-Viena
                        Būtų aišku super, bet tai būtų vienas ilgiausių ÖBB maršrutų, nemanau, kad labai realu Juolab kad iki tos pačios Varšuvos jie ten kažkaip su PKP kooperuojasi ir rieda lenkiški vagonai vietoj tų fancy Nighjet'ų. Nighjet'ai berods tik pro Vroclavą Lenkijoj pravažiuoja pakeliui į Berlyną.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Kaltų, savaime suprantama, nebus
                          Nes per tą laikotarpį 2-3 kartus pasikeis LTG vadovai.

                          Comment


                            Straipsnio data: 2022-06-17

                            „Rail Baltica“: prasidės Panevėžio geležinkelio mazgo planavimo darbai

                            Už „Rail Baltica“ projekto Lietuvoje įgyvendinimą atsakinga bendrovė „LTG Infra“ pasirašė sutartis su dviejų konkursų laimėtoju. Pagal vieną jų bus suplanuota Panevėžio geležinkelio mazgo infrastruktūra, pagal antrąją – rengiami regioninių stočių ir inžinerinių sistemų projektavimui reikalingi dokumentai „Rail Baltica“ ruože nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos sienos. Abu pernai gruodį skelbtus konkursus laimėjo jungtinės veiklos partneriai „Kelprojektas“ ir „Kelvista“.

                            Click image for larger version

Name:	Rail_Baltica_Keleivines-stoties-koncepcija-960x495.jpg
Views:	1270
Size:	85,9 kB
ID:	1996352

                            „Parengus Panevėžio mazgo specialųjį planą bus galutinai aišku, kur bus statoma nauja tarptautinė Panevėžio keleivinė stotis. Tuo tarpu regioninių stočių specialusis planas identifikuos regioninių jungčių poreikius bei konkrečias vietoves. Planuojama, kad iš viso atkarpoje nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos sienos bus ne mažiaus kaip penkios regioninės stotys.

                            Skaitykite plačiau JP.lt:
                            https://jp.lt/rail-baltica-prasides-...navimo-darbai/


                            Comment





                              O tos būdos - ''tarptautinė Panevėžio keleivinė Panevėžio stotis" - linksmieji kalneliai? Žali nesusipratimai....

                              Ar tai nauja tarptautinė Panevėžio keleivinė stotis?
                              ______________
                              The Division Bell

                              Comment


                                Parašė enigma Rodyti pranešimą



                                O tos būdos - ''tarptautinė Panevėžio keleivinė Panevėžio stotis" - linksmieji kalneliai? Žali nesusipratimai....

                                Ar tai nauja tarptautinė Panevėžio keleivinė stotis?
                                Cia mockupas. Savaime aisku kad bus projektuojama konkurso budu.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Sunkoka įsivaizduoti, kas dabar prekiauja naudotais geros būklės 250km/h traukiniais. Manau niekas. O jei ir ruošiamasi pirkti naudotus, tai bet kokiu atveju būtų pats laikas apie tai skelbti ir pradėti pirkimo procesą. To irgi nėra daroma.
                                  Italijos geležinkeliai, kuriems priklauso Graikijos geležinkeliai, permetė kelis savo senus greituosius traukinius į Graikiją. Prieš tai atliko kapitalinį remontą. Graikijoje kaip tik baigdinėjama greitoji linija Atėnai - Salonikai. Eismas jau vyksta, bet greitis kol kas dar ribotas.

                                  Kas dėl traukinių, taigi niekas dar neišsprendė pagrindinio klausimo, o kas gi bus vežėjas RB. Juk tikėtis, kad vienos kurios šalies geležinkeliai būtų pajėgūs užsiimti keleivių vežimu yra naivu. Krovinių - visai įmanoma, nes reikia tik elektrovežių. Todėl keleivių pervežime iškyla keli variantai, kuriuos reikės pasirinkti:

                                  1. Skelbiamas tarptautinis konkursas vežėjo parinkimui. Riedmenys konkursą laimėjusio - vežėjo problema. Arba prie jų įsigijimo prisideda ir LT, LV bei EE. Bet tiesiogiai iš kažkokių tai lėšų, o ne deleguojant šitą prievolę savo valstybiniams geležinkeliams. Nors galimas ir toks variantas.
                                  2. LT, LV ir EE susitaria dėl bendro vežėjo steigimo. Ar į jį kaip akcininkai įeitų valstybinių geležinkelių įmonės, ar tai būtų visiškai nauja kompanija, tai jau kitas klausimas. Vėlgi, riedmenų įsigijimo klausimas - žiūrėti 1 punktą.

                                  Bet kuriuo atveju kol nepradėti realus tiesimo darbai, tol nėra jokios prasmės kalbėti apie vežėjus...
                                  Paskutinis taisė Al1; 2022.10.09, 12:11.

                                  Comment


                                    O ne bus kad galės vos ne bet kas operuoti tuos keleivinius traukinius? Žiurėjau Wendover video apie liberalizacija geležinkelių ir naujų opetatorių atsiradimą. Tai gal visai tinkamas variantas būtų.

                                    https://youtu.be/U9jirFqex6g

                                    Comment


                                      Čia ne apie tokius geležinkelius kalba.

                                      Comment


                                        Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                                        Straipsnio data: 2022-06-17

                                        „Rail Baltica“: prasidės Panevėžio geležinkelio mazgo planavimo darbai


                                        Tai jai 2 metai planavimo stadija, tai kada bus tech projektas ir statybos darbai?

                                        Comment



                                          LTG pradeda ruoštis greitųjų „Rail Baltica“ traukinių pirkimui

                                          Plačiau: https://madeinvilnius.lt/transportas...iniu-pirkimui/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X