Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąKad Vilniaus geležinkelio stotis po rekonstrukcijos kiek pagal vizualizacijas atrodo nelabai jau bus mažesnė už Rygos, o dar priminsiu bus statoma ir Panėvežio geležinkelio stotis (kad ir laukuose). Aišku, dėl Kauno geležinkelio stoties tai apgailėtina.
Panevėžio stotis nebus to renderiuose piešiamo bangos pavidalo?
Kodėl nėra numatyta Kauno stoties rekonstrukcijos, tai didžiausia mįslė. Gal iš tiesų mąstoma, kad pagrindine stotimi taps oro uosto - Karmėlavos?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Vilniaus stoties rekonstrukcijos terminai dar labai migloti. Gal ir suprantama, nes tai ne pagrindinis RBII etapas. Dar laukia Vilniaus oro uosto pajungimo klausimas.
Panevėžio stotis nebus to renderiuose piešiamo bangos pavidalo?
Kodėl nėra numatyta Kauno stoties rekonstrukcijos, tai didžiausia mįslė. Gal iš tiesų mąstoma, kad pagrindine stotimi taps oro uosto - Karmėlavos?
Comment
-
Visiskas absurdas butu, jei Karmelavos stotis taptu pagrindine, kai didziajai daugumai keleiviu, net ir Kauno oro uostui tapus pagrindiniu Lietuvoje, patogesne butu stotis centre. Karmelavos stoti pateisinciau tik tuo atveju, jei kazkokiu budu uzsidarytu RIX ir visi jo keleiviai pasirinktu KUN, kaip centrini baltijos saliu oro uosta.
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąVisiskas absurdas butu, jei Karmelavos stotis taptu pagrindine, kai didziajai daugumai keleiviu, net ir Kauno oro uostui tapus pagrindiniu Lietuvoje, patogesne butu stotis centre. Karmelavos stoti pateisinciau tik tuo atveju, jei kazkokiu budu uzsidarytu RIX ir visi jo keleiviai pasirinktu KUN, kaip centrini baltijos saliu oro uosta.
Visi Vilniaus-Kauno traukiniai stoja KUN.
Visi Talinas-Vilnius traukiniai stoja KUN, bet nestoja Kaune.
Visi ateities Vilnius-Klaipėda traukiniai stoja KUN, bet ne visi stoja Kaune.
Tai kokia prasmė pagrindinę stotį daryti Kaune? Jei reikia iš Kauno nusigauti į KUN, tai yra taksi ir yra valandiniai(ar dažnesni) Vilnius-Kaunas traukiniai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai atsakė kokia prasmė - Kaunas trauks daug daugiau keleivių nei KUN.
Aš už tai, kad ir Kauno stotis būtų sutvarkyta. Tačiau šiuo atveju KUN išvis neturi jokios stoties, ir planai vežioti keleivius autobusais iš RB geležinkelio stories į Karmėlavą atrodo absurdiškai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąIš traukinių maršrutų akivaizdu jog KUN sulauks daugiau keleivių nei Kaunas.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąVien pats KUN perveža 1.2 mln keleivių. KUN galėtų ir turėtų virsti pagrindiniu LT oro uostu. Akivaizdu kad KUN taip pat nusigriebs keleivių tiek nuo RIX, tiek nuo VNO. Kokiais skaičiais remiantis jūs teigiat kad Kaunas trauks daugiau?
Aš už tai, kad ir Kauno stotis būtų sutvarkyta. Tačiau šiuo atveju KUN išvis neturi jokios stoties, ir planai vežioti keleivius autobusais iš RB geležinkelio stories į Karmėlavą atrodo absurdiškai.
Nepyk, bet nematau realios galimybės KUN turėti daugiau keleivių nei RIX. Ką gali pasiūlyti KUN ir Kaunas, ko neturi RIX ir Ryga? Norim to ar ne, bet RIX yra regioninis hub'as ,kuris jau dabar turi ką pasiūlyti klientams tiek oro uosto teritorijoje, tik aplink jį.
- 1 patinka
Comment
-
Nelabai suprantu ką bandai teigti ar nuneigti.
KUN jau dabar aptarnauja 1.2 mln keleivių. Tuo tarpu Vilnius-Kaunas kasmet keliauja 1.5mln. Ir didesnė jų dalis važiuoja į Vilnių (ir VNO) ir po to grįžta, o ne į atvirkščiai. Tai visiškai nereiškia jog visi tie 1.5mln dabar išlips KUN, bet nepaneigsi jog su stotimi oro uoste, maršrutu naudosis gerokai daugiau žmonių ir dalis tų jau esančių 1.5 mln išlips būtent KUN.
Kas dėl RIX, tai tamstos argumentai ne labai į temą. Kai skrendi į Berlyną, Paryžių ar Romą, tai absoliučiai daugumai keleivių išvykimo/atvykimo oro uostas yra svarbus tik tiek kiek laiko ir pinigų jie gali sutaupyti. RIX yra hub'as tik tiek, kiek Lietuva jiems leidžia. Dabar finansiškai neapsimoka konkuruoti, nes oro uostai išbarstyti po visą Lietuvą, šiauliečiams, panevėžiečiams ir klaipėdiečiams Ryga yra arčiau. Dabar nutiesk vėžę į KUN(ar Žaslius) iš visų LT miestų, ir visa RIX matematika pasikeičia. Staiga visiems LT gyventojams KUN tampa patogesnis, ir Lietuva turi gerokai daugiau gyventojų nei Ryga. Ilgojoje perspektyvoje Rygai jokių šansų. Bus įdomu kaip visas balansas pradės keistis kai bus nutiesta RB2. Jei bus patogi stotis-uostas, jau tuomet Kaunas+Vilnius+Panevėžys yra daugiau nei Ryga+Šiauliai. Tokiu atveju Klaipėda gaunasi kažkur per vidurį, tai nepriskaičiuoju nei vienam.Paskutinis taisė B.S.; 2022.02.08, 01:26.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKokiais skaičiais remiantis jūs teigiat kad Kaunas trauks daugiau?
Kiek VNO atvyksta traukiniu ir autobusus sudėjus lyginant su atvykstančiais į Vilniaus miesto stotį? Turbūt daug kartų mažiau?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąGator
Man skaičiais prašom. O ne 'man atrodo'.
Būtent priešingai teigiantis turėtų ieškoti, nes jo teiginys būtų labai išskirtinis.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąGator
Matau tau argumentas jog daugiau RB traukinių stos KUN, bet nestos Kaune nieko nevaidina.
Pvz jei trys važiuoja į tris skirtingas atšakas, bet kažkurioje atkarpoje važiuoja ta pačia trąsa, toje atkarpoje daug stotelių su daugiau transporto, bet mažiau keleivių.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąAkivaizdu, kad didesnis srautas yra tarp miestų, o ne tarp miesto - oro uosto. Vilniui - Kaunui duopolėjant, tas skaičius vis augs (skrydžių kris, dėl populiacijos mažėjimo), todėl ir klausimas buvo, kodėl maršrutas parinktas vno - vln - kun - kns.Paskutinis taisė B.S.; 2022.02.10, 21:36.
Comment
-
RB Vilnius-Kaunas atkarpai Kauno oro uosto prijungimas neturi būti pagrindinis tikslas, tikslai yra:
* Padidinti Vilniaus ir Kauno ekonominį potencialą suartinant miestų darbo, komercijos ir kultūros rinkas.
* Sumažinti taršą skatinant žmones keisti taršų kelių transportą į elektrinius traukinius.
Jeigu sustojimas Kauno oro uoste pridėtų 5 min prie kelionės laiko, būtų nemaža neigiama įtaka tikslams viršuje: tai būtų daugiau nei 10% kelionės pailginimas ir traukinio konkurencingumo prieš kitas transporto priemones sumažinimas.
O svajonė, kad Karmėlavos oro uostas bus pagrindinis Lietuvoje su didesniais nei Rygos srautais, ir Vilniaus oro uosto nebebus, yra nei reali, nei naudinga Lietuvai.
- 5 patinka
Comment
-
Komisija: „Rail Baltica“ tiltą per Nerį galės statyti Italijos „Rizzani de Eccher“
Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...eccher-1067551
- 5 patinka
Comment
-
Susisiekimo viceministrė: infliacija ir karas brangina „Rail Baltica“ statybą
Dėl augančios infliacijos brangsta europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ statyba, sako susisiekimo viceministrė. Pasak Loretos Maskaliovienės, Lietuva jo statybai Europos Komisijos (EK) papildomai prašo beveik 700 mln. eurų, tačiau neatmetama, kad ateityje lėšų reikės dar daugiau.
Comment
Comment