Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    "Gerai", kad Lietuvoje didelių stočių statyti nereikia.
    Kad Vilniaus geležinkelio stotis po rekonstrukcijos kiek pagal vizualizacijas atrodo nelabai jau bus mažesnė už Rygos, o dar priminsiu bus statoma ir Panėvežio geležinkelio stotis (kad ir laukuose). Aišku, dėl Kauno geležinkelio stoties tai apgailėtina.

    Comment


      Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
      Kad Vilniaus geležinkelio stotis po rekonstrukcijos kiek pagal vizualizacijas atrodo nelabai jau bus mažesnė už Rygos, o dar priminsiu bus statoma ir Panėvežio geležinkelio stotis (kad ir laukuose). Aišku, dėl Kauno geležinkelio stoties tai apgailėtina.
      Vilniaus stoties rekonstrukcijos terminai dar labai migloti. Gal ir suprantama, nes tai ne pagrindinis RBII etapas. Dar laukia Vilniaus oro uosto pajungimo klausimas.
      Panevėžio stotis nebus to renderiuose piešiamo bangos pavidalo?
      Kodėl nėra numatyta Kauno stoties rekonstrukcijos, tai didžiausia mįslė. Gal iš tiesų mąstoma, kad pagrindine stotimi taps oro uosto - Karmėlavos?

      Comment


        Labai įdomus ir logiškas pasvarstymas. Galbūt tikrai Karmėlava?
        Show must go von!

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Vilniaus stoties rekonstrukcijos terminai dar labai migloti. Gal ir suprantama, nes tai ne pagrindinis RBII etapas. Dar laukia Vilniaus oro uosto pajungimo klausimas.
          Panevėžio stotis nebus to renderiuose piešiamo bangos pavidalo?
          Kodėl nėra numatyta Kauno stoties rekonstrukcijos, tai didžiausia mįslė. Gal iš tiesų mąstoma, kad pagrindine stotimi taps oro uosto - Karmėlavos?
          Iš ties, dėl Kauno visko gali būti, bet tada bus kaip su Panevėžiu, kai stotis visiškai ne centre. O dėl Vilniaus geležinkelio stoties iš ties norėtųsi aiškesnių terminų, bet tikiuosi iki RB II pabaigos stotis bus pilnai rekonstruota, aišku visko dar gali būti

          Comment


            Visiskas absurdas butu, jei Karmelavos stotis taptu pagrindine, kai didziajai daugumai keleiviu, net ir Kauno oro uostui tapus pagrindiniu Lietuvoje, patogesne butu stotis centre. Karmelavos stoti pateisinciau tik tuo atveju, jei kazkokiu budu uzsidarytu RIX ir visi jo keleiviai pasirinktu KUN, kaip centrini baltijos saliu oro uosta.

            Comment


              Parašė Litch Rodyti pranešimą
              Visiskas absurdas butu, jei Karmelavos stotis taptu pagrindine, kai didziajai daugumai keleiviu, net ir Kauno oro uostui tapus pagrindiniu Lietuvoje, patogesne butu stotis centre. Karmelavos stoti pateisinciau tik tuo atveju, jei kazkokiu budu uzsidarytu RIX ir visi jo keleiviai pasirinktu KUN, kaip centrini baltijos saliu oro uosta.
              Geriausias variantas IMHO ir būtų Karmėlava. Čia stotų visi traukiniai. Ir jei būtų padarytas bendras oro uosto ir geležinkelio terminalas, tai geresnio varianto sugalvoti neįmanoma.
              Visi Vilniaus-Kauno traukiniai stoja KUN.
              Visi Talinas-Vilnius traukiniai stoja KUN, bet nestoja Kaune.
              Visi ateities Vilnius-Klaipėda traukiniai stoja KUN, bet ne visi stoja Kaune.
              Tai kokia prasmė pagrindinę stotį daryti Kaune? Jei reikia iš Kauno nusigauti į KUN, tai yra taksi ir yra valandiniai(ar dažnesni) Vilnius-Kaunas traukiniai.

              Comment


                Tai atsakė kokia prasmė - Kaunas trauks daug daugiau keleivių nei KUN.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Tai atsakė kokia prasmė - Kaunas trauks daug daugiau keleivių nei KUN.
                  Iš traukinių maršrutų akivaizdu jog KUN sulauks daugiau keleivių nei Kaunas. Vien pats KUN perveža 1.2 mln keleivių. KUN galėtų ir turėtų virsti pagrindiniu LT oro uostu. Akivaizdu kad KUN taip pat nusigriebs keleivių tiek nuo RIX, tiek nuo VNO. Kokiais skaičiais remiantis jūs teigiat kad Kaunas trauks daugiau?
                  Aš už tai, kad ir Kauno stotis būtų sutvarkyta. Tačiau šiuo atveju KUN išvis neturi jokios stoties, ir planai vežioti keleivius autobusais iš RB geležinkelio stories į Karmėlavą atrodo absurdiškai.

                  Comment


                    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                    Iš traukinių maršrutų akivaizdu jog KUN sulauks daugiau keleivių nei Kaunas.
                    Aha, kai tik pus bus baigtas tarpgalaktinis kosmoportas.

                    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                    Vien pats KUN perveža 1.2 mln keleivių. KUN galėtų ir turėtų virsti pagrindiniu LT oro uostu. Akivaizdu kad KUN taip pat nusigriebs keleivių tiek nuo RIX, tiek nuo VNO. Kokiais skaičiais remiantis jūs teigiat kad Kaunas trauks daugiau?
                    Aš už tai, kad ir Kauno stotis būtų sutvarkyta. Tačiau šiuo atveju KUN išvis neturi jokios stoties, ir planai vežioti keleivius autobusais iš RB geležinkelio stories į Karmėlavą atrodo absurdiškai.
                    Per Dotnuvą irgi pravažiuoja visi, važiuojantys į pajūrį traukiniu. Bet Dotnuvai nuo to ne geriau.

                    Nepyk, bet nematau realios galimybės KUN turėti daugiau keleivių nei RIX. Ką gali pasiūlyti KUN ir Kaunas, ko neturi RIX ir Ryga? Norim to ar ne, bet RIX yra regioninis hub'as ,kuris jau dabar turi ką pasiūlyti klientams tiek oro uosto teritorijoje, tik aplink jį.

                    Comment


                      Nelabai suprantu ką bandai teigti ar nuneigti.
                      KUN jau dabar aptarnauja 1.2 mln keleivių. Tuo tarpu Vilnius-Kaunas kasmet keliauja 1.5mln. Ir didesnė jų dalis važiuoja į Vilnių (ir VNO) ir po to grįžta, o ne į atvirkščiai. Tai visiškai nereiškia jog visi tie 1.5mln dabar išlips KUN, bet nepaneigsi jog su stotimi oro uoste, maršrutu naudosis gerokai daugiau žmonių ir dalis tų jau esančių 1.5 mln išlips būtent KUN.

                      Kas dėl RIX, tai tamstos argumentai ne labai į temą. Kai skrendi į Berlyną, Paryžių ar Romą, tai absoliučiai daugumai keleivių išvykimo/atvykimo oro uostas yra svarbus tik tiek kiek laiko ir pinigų jie gali sutaupyti. RIX yra hub'as tik tiek, kiek Lietuva jiems leidžia. Dabar finansiškai neapsimoka konkuruoti, nes oro uostai išbarstyti po visą Lietuvą, šiauliečiams, panevėžiečiams ir klaipėdiečiams Ryga yra arčiau. Dabar nutiesk vėžę į KUN(ar Žaslius) iš visų LT miestų, ir visa RIX matematika pasikeičia. Staiga visiems LT gyventojams KUN tampa patogesnis, ir Lietuva turi gerokai daugiau gyventojų nei Ryga. Ilgojoje perspektyvoje Rygai jokių šansų. Bus įdomu kaip visas balansas pradės keistis kai bus nutiesta RB2. Jei bus patogi stotis-uostas, jau tuomet Kaunas+Vilnius+Panevėžys yra daugiau nei Ryga+Šiauliai. Tokiu atveju Klaipėda gaunasi kažkur per vidurį, tai nepriskaičiuoju nei vienam.
                      Paskutinis taisė B.S.; 2022.02.08, 01:26.

                      Comment


                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                        Kokiais skaičiais remiantis jūs teigiat kad Kaunas trauks daugiau?
                        Turbūt tokiais, kad daugumos pasaulio miestų stotys traukia dugiau keleivių nei stotys šalia tų miestų oro uostų.

                        Kiek VNO atvyksta traukiniu ir autobusus sudėjus lyginant su atvykstančiais į Vilniaus miesto stotį? Turbūt daug kartų mažiau?

                        Comment


                          Gator
                          Man skaičiais prašom. O ne 'man atrodo'.
                          Matau tau argumentas jog daugiau RB traukinių stos KUN, bet nestos Kaune nieko nevaidina.
                          Belieka palaukti kelis metus ir pašnekėsim tuomet.

                          Comment


                            Kažkokia keistai diskusija čia įsivaizduojant kad nutiesus geležinkelį į KUN ten saviame pradės skraidyti daugiau skrydžiu. Nes būtent nuo to kiek ir kokių skrydžiu bus KUN ir priklausys jo populiarumas.

                            Comment


                              Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                              Gator
                              Man skaičiais prašom. O ne 'man atrodo'.
                              Kadangi teisinys gana akivaizdus, tai nesivarginsiu ieškoti skaičių.
                              Būtent priešingai teigiantis turėtų ieškoti, nes jo teiginys būtų labai išskirtinis.

                              Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                              Gator
                              Matau tau argumentas jog daugiau RB traukinių stos KUN, bet nestos Kaune nieko nevaidina.
                              O kodėl tai būtų argumentas? Aš tau galiu privardinti bet kokiose miesto ar tarpmiestinėse linijose stotelių su daugiau transporto sustojimų, bet mažiau keleivių.
                              Pvz jei trys važiuoja į tris skirtingas atšakas, bet kažkurioje atkarpoje važiuoja ta pačia trąsa, toje atkarpoje daug stotelių su daugiau transporto, bet mažiau keleivių.

                              Comment


                                Manau, neverta dabar laužyti iečių. Kai bus tos stotys, bus keleivių srautai, pasimatys, ar Kaune ar Karmėlavoj racionaliau daryti persėdimo mazgą. Paderint maršrutus, kad persėdimas vyktų vienur arba kitur problemų nebus.

                                Comment


                                  Akivaizdu, kad didesnis srautas yra tarp miestų, o ne tarp miesto - oro uosto. Vilniui - Kaunui duopolėjant, tas skaičius vis augs (skrydžių kris, dėl populiacijos mažėjimo), todėl ir klausimas buvo, kodėl maršrutas parinktas vno - vln - kun - kns.

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                    Akivaizdu, kad didesnis srautas yra tarp miestų, o ne tarp miesto - oro uosto. Vilniui - Kaunui duopolėjant, tas skaičius vis augs (skrydžių kris, dėl populiacijos mažėjimo), todėl ir klausimas buvo, kodėl maršrutas parinktas vno - vln - kun - kns.
                                    Galite naudoti "mažėja gyventojų" argumentą, bet gal jį taikykite vienodai? Jei mažėjant gyventojų vis vien kils Vilnius-Kaunas keleivių skaičius, tai jis neabejotinai kils ir oro uostuose. Juk oro uostas aptarnauja ne tik vietinius, ir daugiau paremtas į/iš turizmu ir verslu. Todėl Lietuvai toliau turtingėjant ir plėtojant ryšius su Europa, tiek verslo, tiek turizmo kelionių daugės ne tik iš Lietuvos, bet ir į Lietuvą. Jei geležinkelius daugiausia maitina vietiniai, tai oro uostus plečia tranzitas, ty užsieniečiai. Toli žiūrėti nereikia, turim RIX šalia. Toliau, jei norim su jais konkuruoti, mums reikia ne blogesnio susiekimo. Tai dabar pasirink ko nori - ar iškirpus KUN gauti šiek tiek daugiau vietinių keleivių Kaune dėl sutaupytų 5 minučių. Ar konkuruoti su Latvija dėl regioninio lyderio statuso ir tuomet gauti gerokai daugiau tarptautinių keleivių Kaune.
                                    Paskutinis taisė B.S.; 2022.02.10, 21:36.

                                    Comment


                                      RB Vilnius-Kaunas atkarpai Kauno oro uosto prijungimas neturi būti pagrindinis tikslas, tikslai yra:
                                      * Padidinti Vilniaus ir Kauno ekonominį potencialą suartinant miestų darbo, komercijos ir kultūros rinkas.
                                      * Sumažinti taršą skatinant žmones keisti taršų kelių transportą į elektrinius traukinius.

                                      Jeigu sustojimas Kauno oro uoste pridėtų 5 min prie kelionės laiko, būtų nemaža neigiama įtaka tikslams viršuje: tai būtų daugiau nei 10% kelionės pailginimas ir traukinio konkurencingumo prieš kitas transporto priemones sumažinimas.

                                      O svajonė, kad Karmėlavos oro uostas bus pagrindinis Lietuvoje su didesniais nei Rygos srautais, ir Vilniaus oro uosto nebebus, yra nei reali, nei naudinga Lietuvai.

                                      Comment


                                        Komisija: „Rail Baltica“ tiltą per Nerį galės statyti Italijos „Rizzani de Eccher“

                                        Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...eccher-1067551

                                        Comment


                                          Susisiekimo viceministrė: infliacija ir karas brangina „Rail Baltica“ statybą

                                          Dėl augančios infliacijos brangsta europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ statyba, sako susisiekimo viceministrė. Pasak Loretos Maskaliovienės, Lietuva jo statybai Europos Komisijos (EK) papildomai prašo beveik 700 mln. eurų, tačiau neatmetama, kad ateityje lėšų reikės dar daugiau.
                                          Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...tatyba-1068340

                                          Comment

                                          Working...
                                          X