Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu jiems nepatinka traukniai arba jų sukeltas triukšmas, tegul išsikrausto gyventi į kitą vietą.

    Comment


      Kokie sunkvežimiai, ką jie ten skiedžia? Depan autotransporto judėjimas nedielis. Triukšmo Neveronyse daugiau nuo besileidžiančių lėktuvų ir autostrados, kai vėjui nuo jos pučiant, triukšmas sklinda kelis kilometrus. O nuolatinis foninis gaudimas nuo A1 irgi ateina...

      Comment


        Panevėžyje susisiekimo ministras su regiono merais aptarė „Rail Baltica“ projekto eigą

        Panevėžio miesto savivaldybėje lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis, viceministras Julius Skačkauskas, viceministrė Loreta Maskaliovienė bei ministerijos komanda, kur su Panevėžio regiono savivaldybių merais aptarė Kelių priežiūros ir plėtros programos pertvarką bei kelių infrastruktūros Panevėžio regione finansavimo klausimus. Vizito metu aptarti ir siaurojo geležinkelio vystymo klausimai, „Rail Baltica“ projekto eiga.

        Skaitykite plačiau JP.lt:
        https://jp.lt/panevezyje-susisiekimo...projekto-eiga/

        Comment


          Europos lygio dilema Panevėžiui

          Vyriausybė pažadėjo: po penkerių metų panevėžiečiai jau tikrai galės 250 km/val. greičiu pasiekti Varšuvą, Rygą, Taliną ar kitą miestą, per kurį drieksis europinė vėžė „Rail Baltica“. Tačiau dabar iškilo kitas svarbus klausimas, kur Panevėžyje keleiviai įlips į greitąjį traukinį: Gustonyse, kaip buvo suplanuota nuo pradžių, ar arčiau miesto.

          Click image for larger version

Name:	NUKĖLIMAS-VIRŠUS.png
Views:	879
Size:	1,20 MB
ID:	1908375

          Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...neveziui-2/​

          Comment


            tikrai negales, nes nuo Kauno iki Lenkijos tik 60 km/val vidutinis greitis ir greitu laiku 250 nenusimato

            Comment


              Prieš savaitę Rail Balticos tilto projektas per Neries upę gavo statybos leidimą

              https://www.railbaltica.org/lt/ilgia...ZqO6CVGwqe0q3Q

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                tikrai negales, nes nuo Kauno iki Lenkijos tik 60 km/val vidutinis greitis ir greitu laiku 250 nenusimato
                Kad nesamones šnekat. Bus pertvarkomas ruožas pilnai. Pilna diskusijų vyko forume šia tema.

                Comment


                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                  Kad nesamones šnekat. Bus pertvarkomas ruožas pilnai. Pilna diskusijų vyko forume šia tema.
                  itariu kad tu nesamones sneki.. nera projekto ...tokio greicio neisvystysi nuo marjampoles iki sienos nes vingiuota baisiai, reikia tiesint... ispirkinet zemes...ilgai cia dar bus kol vazines 250
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    O kam tiek daugtaškių?

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                      tikrai negales, nes nuo Kauno iki Lenkijos tik 60 km/val vidutinis greitis ir greitu laiku 250 nenusimato
                      Žiūrint, kas tas greitas laikas. Į Rygą 250 bus greitu laiku? Nes iki Suvalkų gali būt pora metų vėliau.

                      Comment


                        Įrengtų signalizaciją ir blokiruotę, greitis pasiektų 100-120 km/h. 5 metai tai nesąmonė. Nebus jokios RB po 5 metų. Lenkai jau 6 metus rekonstruoja savo geležinkelį. Kai 2014 m. dariau didžiulį fotoreportažą iš SPb- Varšuvos geležinkelio Lenkijoje, darbai buvo tik prasidėję prie Sadovnės Viengrovskos. Per tą laiką tik nuo Varšuvos iki Malkinios ir šiek tiek už jos rekonstruota. Bet tik 160 km/h. Dabar nuo Čyževo iki Belostoko ir tik 200 km/h daro. O Lietuvoje svaigstama apie 240... Nuo Belostoko iki Suvalkų ir iki sienos su Lietuva dar neaišku kada prasidės darbai.

                        Belostokas šiemet.

                        Paskutinis taisė Al1; 2021.08.30, 08:25.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          O kam tiek daugtaškių?
                          kad tu paklaustum....
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            O kam tiek daugtaškių?
                            Čia dėl to kad rašliavotojas berašydamas užmiršta ką norėjo pasakyt, arba nemoka sudėliot savo brandžios minties tekste.

                            Comment


                              Anonsuoju - už kelių dienų bus fotoreportažas iš Lenkijos su RB ruožu nuo Varšuvos Rembertuvo stoties iki Čyževo. Pamatysite, ką padarė lenkai.

                              Comment


                                Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                kad tu paklaustum....
                                Daugtaškiai yra kaip žvakės prie kapų. vienas ar trys taškai yra normali gramatika. du ar keturi yra numirėliams.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Anonsuoju - už kelių dienų bus fotoreportažas iš Lenkijos su RB ruožu nuo Varšuvos Rembertuvo stoties iki Čyževo. Pamatysite, ką padarė lenkai.
                                  Laukiam !
                                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                  - George W. Bush President of the USA

                                  Comment


                                    „Rail Baltica“ eksploatacijos plane numatyti nuolatos į Varšuvą ir Berlyną kursuojantys traukiniai. Padedama Europos Sąjungos, Lenkija modernizuoja savo geležinkelių tinklą ir traukinių greitį priartins prie „Rail Balica“ techninių parametrų – 120 km/val. krovininiams traukiniams ir 200 km/val. keleiviniams. Pačioje „Rail Baltica“ keleiviniai traukiniai važiuos maksimaliu 234 km/val. greičiu.

                                    Lenkijoje 102 km „Rail Baltica“ geležinkelio jau sujungė Varšuvą ir Čiževą, praėjusiais metais pasirašyta 753 mln. eurų vertės ruožo Čiževas–Balstogė statybos sutartis, o 100 km ilgio ruožas Balstogė–Elkas šiuo metu projektuojamas, netrukus bus gauti statybos leidimai. Šiuo metu taip pat vykdomos studijos, reikalingos ruožo Elkas–Trakiškės statybos darbų planavimui.


                                    Comment


                                      vadinasi, 250 km/h nebebus iki Varsuvos? Nors "Vyriausybė pažadėjo: po penkerių metų panevėžiečiai jau tikrai galės 250 km/val. greičiu pasiekti Varšuvą, Rygą, Taliną ar kitą miestą, per kurį drieksis europinė vėžė „Rail Baltica.“
                                      Paskutinis taisė liutass; 2021.08.31, 18:43.

                                      Comment


                                        Aišku, kad nebus. Lenkijoje maksimalus greitis 200 km/h. Ir tai Varšuva - Čyževas jis tik 160. Vakar Elke iškilmingai pradėtas Elko stoties kapitalinis remontas. Kol kas tik stoties kelynas.

                                        Comment


                                          Tada keista, kad musu Vyriausybe neinformuota apie projekta ir kalba netiesa, klaidina zmones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X