Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O bus tie greitieji? Ivedus tą signalizaciją bus 240 km/h bent?

    Comment


      Parašė liutass Rodyti pranešimą
      O bus tie greitieji? Ivedus tą signalizaciją bus 240 km/h bent?
      Kaip suprantu, net maršrutas kita turėtų būti.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Kaip kitas? Tai kam ta tiesė?

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          Kaip kitas? Tai kam ta tiesė?
          Čia tai visai neaišku.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė index Rodyti pranešimą

            Čia tai visai neaišku.
            Šita dalis mane ir stebina. Ne kodėl tiesė (tas kaip ir aišku), bet kodėl žurnalistai šituo neužsiima.

            Faktai yra daugmaž tokie (pataisys kas nors, jei netikslu)

            - Kainavo apie 360mln.
            - Nutiesti buvo labai skubama, kad daugmaž tilptų į Seimo kadenciją
            - Tiesė Mitnija (MG Baltic)
            - Kažkada panašiu laiku susisiekimo ministras buvo Masiulis
            - Geležinkelis neturi signalizacijos, yra vienkelis ir neelektrifikuotas. Kitaip tariant, iš principo netinkamas jokiam naudojimui ir statant jį net nebuvo intencijos, kad jis bus naudojamas.


            Nu ta prasme ant kiek dar gali būti akivaizdžiau, kad tai buvo bukas ir primityvus korupcinis "projektas" su tikslu tiesiog išdalinti pinigus savo dengiamoms kompanijoms. Konkrečiai MG Baltic?

            360 limonų Lietuvos mastu šiaip yra dideli pinigai. Nu labai grubiai, proporciškai Kinijoje (kuri statosi tikrus HSR geležinkelius) tai būtų apie 100 milijardų t.y. maždaug metų geležinkelių statybos biudžetas bumo metais.

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Na, sumažės keleivių srautas 10% dėl gyventojų mažėjimo, bet išaugs 30% dėl ekonomikos augimo, tai?

              Na, 6 valandos iš Vilniaus iki Balstogės ir 24 valandų kelionė iki Berlyno daro bet kokį keleivinį traukinių susisiekimą nepraktišku. Kai bus naktinis traukinys bent iki Varšuvos, jei ne Berlyno ir Vienos, tai bus ir keleivių. Kai turėjau dienos reikalų Varšuvoj, važiavau naktiniu autobusu pirmyn-atgal. Buvo visai OK, ir tikrai daug maloniau už vairavimą 6 val į kiekvieną pusę. Traukinys būtų daug komfortiškiau, taigi ir keleivių būtų daugiau.
              Paralelinėje visatoje gyvenat? Nedidėja tie srautai, nors kaip teigia propaganda, gyvenimas tik gerėja... Gyventojų mažėja ir mažės. Be to kokia amžiaus grupė daugiausiai naudojasi VT? Pensininkai, moksleiviai ir studentai. Būsimi pensininkai irgi dauguma ratuoti ir tokiais liks. Tai tie, ankstesnių kartų pensininkai neturėjo automobilio ir naudojasi VT. Gimstamumas mažėja, moskleivių, studentų ir toliau mažės (neskaitant tuos, kurie stoja jau tūrėdami vieną diplomą ar dirbantys - tie visi su automobiliais).

              Lietuvoje vis dar klesti ir klestės ta nuostata daugumos bei valdžios galvose, kad gėrovės valstybėje visi turi važinėti automobiliais. Ir šito šūdo iš galvos neišmuši. O jei valdžia ką ir darys, nes reikalaus ES, tai tik dėl pliusiuko ir dėl pinigų įsisavinimo.
              Greičiau nei planuojama tiesiama ir vis dar nenutiesta RB, Lenkijoje atsiras autostrada iki Varšuvos nuo pat Lietuvos sienos su 140 km/h oficialiai leistinu greičiu. Lietuvoje irgi ViaBalticos likusį ruožą tarp Marijampolės ir sienos su Lenkija padarys už kelių metų. Kam reikia greičio, ar kelionės tikslas ne Lenkija, skris lėktuvu.
              Kelionės traukiniu ir autobusu laikas. Jei traukinys važiuos 6 valandas, o autobusas 8 val., bet veš 3 kartus pigiau, atspėkite, ką rinksis dauguma keleivių?

              Parašė Gator Rodyti pranešimą

              Plius dėl didėjančio mobilumo.
              Plius dėl patrauklesnio ir gretesnio kelionės būdo.


              Bet toks elementarus kritinis mąstymas nėra a1.
              Kiek pliurpiama apie tą mobilumą, bet aš jį matau tik viename - Lietuvos piliečių emigracijoje. Visa kita tai paistalai, mantros, kurie neturi nieko bendro su realiu naudojimusi VT, kuris mažėja.
              Paskutinis taisė Al1; 2021.06.16, 20:18.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Šita dalis mane ir stebina. Ne kodėl tiesė (tas kaip ir aišku), bet kodėl žurnalistai šituo neužsiima.

                Faktai yra daugmaž tokie (pataisys kas nors, jei netikslu)

                - Kainavo apie 360mln.
                - Nutiesti buvo labai skubama, kad daugmaž tilptų į Seimo kadenciją
                - Tiesė Mitnija (MG Baltic)
                - Kažkada panašiu laiku susisiekimo ministras buvo Masiulis
                - Geležinkelis neturi signalizacijos, yra vienkelis ir neelektrifikuotas. Kitaip tariant, iš principo netinkamas jokiam naudojimui ir statant jį net nebuvo intencijos, kad jis bus naudojamas.


                Nu ta prasme ant kiek dar gali būti akivaizdžiau, kad tai buvo bukas ir primityvus korupcinis "projektas" su tikslu tiesiog išdalinti pinigus savo dengiamoms kompanijoms. Konkrečiai MG Baltic?

                360 limonų Lietuvos mastu šiaip yra dideli pinigai. Nu labai grubiai, proporciškai Kinijoje (kuri statosi tikrus HSR geležinkelius) tai būtų apie 100 milijardų t.y. maždaug metų geležinkelių statybos biudžetas bumo metais.
                Neužmiršk, kad pusė tos sumos ar net daugiau kainavo 1520 mm vėžės rekonstrukcija, palei kurią ir klojo 1435 mm.
                Tiesė ne Mitnija, o jungtinis konsorciumas iš 5 įmonių.
                Geležinkelio signalizacijos nebuvimas yra didžiausias projekto pravalas. Ir tai, kad net ir tokiam geležinkeliui esant, būtų jį galima naudoti krovinių pervežimui, kuriam greičio nereikia, bet tai tūpai nedaroma. O nedaroma dėl to, kad RB neturi jokio ekonominio pagrindimo, verslui jis neįdomus, išskyrus statybos ir tiesimo įmonėms tiesimo metu.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Greičiau nei planuojama tiesiama ir vis dar nenutiesta RB, Lenkijoje atsiras autostrada iki Varšuvos nuo pat Lietuvos sienos su 140 km/h oficialiai leistinu greičiu.
                  Tai kad Lenkai užraukė šitą projektą, ar dabar vėl atgaivino ir nori pabaigti autostradą?



                  Comment


                    Pernai rudenį darbai prasidėjo nuo Lietuvos sienos. Kiek truks realiai, sunku pasakyti, nes gali pasikeisti, užsitęsti. Tačiau vis tiek autostrada atsiras anksčiau ir jau garantuotai nei planuojama RB.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Tai kad Lenkai užraukė šitą projektą, ar dabar vėl atgaivino ir nori pabaigti autostradą?
                      Atvirkščiai, darbai eina pilnu tempu (užstrigus tik atkarpėlė už Lomžos dėl rangovų), tik ten ne visai autostrada, o vadinamoji "ekspresuvka" bus.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai tie, ankstesnių kartų pensininkai neturėjo automobilio ir naudojasi VT. Gimstamumas mažėja, moskleivių, studentų ir toliau mažės (neskaitant tuos, kurie stoja jau tūrėdami vieną diplomą ar dirbantys - tie visi su automobiliais).
                        Sekmadienį Šiauliai - Vilnius vietų nėra, pirmadienio ryte - tik pora vietų pirmoje klasėje.

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Lietuvoje vis dar klesti ir klestės ta nuostata daugumos bei valdžios galvose, kad gėrovės valstybėje visi turi važinėti automobiliais. Ir šito šūdo iš galvos neišmuši. O jei valdžia ką ir darys, nes reikalaus ES, tai tik dėl pliusiuko ir dėl pinigų įsisavinimo.
                        Greičiau nei planuojama tiesiama ir vis dar nenutiesta RB, Lenkijoje atsiras autostrada iki Varšuvos nuo pat Lietuvos sienos su 140 km/h oficialiai leistinu greičiu. Lietuvoje irgi ViaBalticos likusį ruožą tarp Marijampolės ir sienos su Lenkija padarys už kelių metų. Kam reikia greičio, ar kelionės tikslas ne Lenkija, skris lėktuvu.
                        Ne visur galima išsinuomoti automobilį padoriomis sąlygomis ne visur su išsinuomotu autimobiliu galima važiuoti į kitą valstybę. Su savo auto kelionėje esi laisvesnis. Taip kad automobilis kaip turistinio transporto priemonė išliks, kad ją kur tą Lenkiją.

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kelionės traukiniu ir autobusu laikas. Jei traukinys važiuos 6 valandas, o autobusas 8 val., bet veš 3 kartus pigiau, atspėkite, ką rinksis dauguma keleivių?
                        Neveža autobusas 3 kartus pigiau. Jei dabar Vilnius - Varšuva Centralna autobusu yra 20+ €, tai traukiniu manau nebus daugiau nei 40 - 60 €, įvertinus atstumą. Lėktuvas - dabar 70 € ir tai yra traukinio bilieto kainos lubos.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                          Lėktuvas - dabar 70 € ir tai yra traukinio bilieto kainos lubos.
                          Šiuo metu tokios kainos negausit, minimum 100-120 EUR (o kitomis transporto rūšimis tokios didelės diferenciacijos nėra), ir tai, jei pasiseks ir perkant į abi puses.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Sekmadienį Šiauliai - Vilnius vietų nėra, pirmadienio ryte - tik pora vietų pirmoje klasėje.


                            Neveža autobusas 3 kartus pigiau. Jei dabar Vilnius - Varšuva Centralna autobusu yra 20+ €, tai traukiniu manau nebus daugiau nei 40 - 60 €, įvertinus atstumą. Lėktuvas - dabar 70 € ir tai yra traukinio bilieto kainos lubos.
                            Ir ką? Per mažus sąstatus leidžia, todėl ir trūksta vietų. Bet tai nereiškia, kad keleivių daugėja. Jų tik mažės, jei ir toliau geležinkeliai taip dirbs.

                            Nereikia lyginti dabartinių koronaviruso iškreiptų kainų. Kai viskas normalizuosis, pamatysime.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Pernai rudenį darbai prasidėjo nuo Lietuvos sienos. Kiek truks realiai, sunku pasakyti, nes gali pasikeisti, užsitęsti. Tačiau vis tiek autostrada atsiras anksčiau ir jau garantuotai nei planuojama RB.
                              A, nu aš nuo pandemijos pradžios nevažiavau tai mano žinios pasenusios. Gerai kad pabaigs projektą.

                              Comment


                                Dėl Railbaltica Kaunas-Varšuva prašau patikslinti, nes aš supratau, kad didžiausia problema yra geležinkelio kelias statytas prieš I pasaulinį karą, nuo LT sienos iki Suvalkų, ten ribotas apkrovimas ir greitis. Na ir iki Elk ne daug geresnė situacija. Taigi tarp Lenkijos ir Lietuvos nėra koordinuoto ne tik darbo bet ir apskritai ryšio. Buvo paleistas vienas bandomasis traukinys, kuris vežė furas tarp Vokietijos ir Kauno, bet kodėl tik banomasis nesupratau. Pataisykit jei klystu.

                                Comment


                                  Kiekviena šalis daro savo dalį. Lenkija žada tiesti naują RB trasą nuo Belostoko iki Suvalkų, toliau seną modernizuoti. Nebuvo jokio bandomojo traukinio iki Kauno, nes iškrauti Kaune nėra kur.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Sekmadienį Šiauliai - Vilnius vietų nėra, pirmadienio ryte - tik pora vietų pirmoje klasėje.
                                    Važiuoti iš Šiaulių į Vilnių yra beveik puse valandos greičiu važiuojant traukiniu nei automobiliu. Todėl Šiauliai - Vilnius maršrutas ir yra toks populiarus. Ar tas pats galios su Rail Baltica sunku pasakyti. Spėju, kad važiuotu pilnai rekonstruota Via Baltica vistiek gali būti greičiau.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Ir ką? Per mažus sąstatus leidžia, todėl ir trūksta vietų. Bet tai nereiškia, kad keleivių daugėja. Jų tik mažės, jei ir toliau geležinkeliai taip dirbs.
                                      Čia antras Klaipėdos reisas. Pirmo nežiūrėjau, man per anksti. O sekmadienį vakare 2 klasės vieta atsirado 30 minučių iki išvykimo, sąstate buvo 6 vagonai.

                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Nereikia lyginti dabartinių koronaviruso iškreiptų kainų. Kai viskas normalizuosis, pamatysime.
                                      Kiek pamenu, būtent apie 20€ kainavo 2018-ais. Dar +20 ir važiuoti savo automobiliu bei parkuoti jį ne visai oro uoste būtų ta pati kaina. Tik kad registracija į skrydį nuo 04:30, tai arba važiuoti naktį, arba +viešbutis.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Ir ką? Per mažus sąstatus leidžia, todėl ir trūksta vietų. Bet tai nereiškia, kad keleivių daugėja. Jų tik mažės, jei ir toliau geležinkeliai taip dirbs.

                                        Nereikia lyginti dabartinių koronaviruso iškreiptų kainų. Kai viskas normalizuosis, pamatysime.
                                        Neleidžia daugiau, nes ir su dabartiniu vagonų kiekiu Klaipėda - Šiauliai maršrutu traukiniai važiuoja tik pusiau užpildyti.
                                        Traukinio Klaipėda - Vilnius kainos prieš karantiną buvo kažkur 14-17 eur. Autobuso kainos to pačio maršruto buvo 20-25 eur.
                                        Paskutinis taisė acetonas; 2021.06.18, 13:44.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Šiuo metu tokios kainos negausit, minimum 100-120 EUR (o kitomis transporto rūšimis tokios didelės diferenciacijos nėra), ir tai, jei pasiseks ir perkant į abi puses.
                                          Hm, Skyscanner šiandien rodo VNO - WAW nuo 29 € su WizzAir per (dėmesio MXP/ BGY, 48 € su Ryanair + WizzAir per LTN iki 275 € su LOT tiesiogiai. Skrydis - 06-28.
                                          Beje, VNO - MXP - nuo 42 € su WiizAir

                                          Comment

                                          Working...
                                          X