O bus tie greitieji? Ivedus tą signalizaciją bus 240 km/h bent?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąO bus tie greitieji? Ivedus tą signalizaciją bus 240 km/h bent?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąKaip kitas? Tai kam ta tiesė?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Čia tai visai neaišku.
Faktai yra daugmaž tokie (pataisys kas nors, jei netikslu)
- Kainavo apie 360mln.
- Nutiesti buvo labai skubama, kad daugmaž tilptų į Seimo kadenciją
- Tiesė Mitnija (MG Baltic)
- Kažkada panašiu laiku susisiekimo ministras buvo Masiulis
- Geležinkelis neturi signalizacijos, yra vienkelis ir neelektrifikuotas. Kitaip tariant, iš principo netinkamas jokiam naudojimui ir statant jį net nebuvo intencijos, kad jis bus naudojamas.
Nu ta prasme ant kiek dar gali būti akivaizdžiau, kad tai buvo bukas ir primityvus korupcinis "projektas" su tikslu tiesiog išdalinti pinigus savo dengiamoms kompanijoms. Konkrečiai MG Baltic?
360 limonų Lietuvos mastu šiaip yra dideli pinigai. Nu labai grubiai, proporciškai Kinijoje (kuri statosi tikrus HSR geležinkelius) tai būtų apie 100 milijardų t.y. maždaug metų geležinkelių statybos biudžetas bumo metais.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, sumažės keleivių srautas 10% dėl gyventojų mažėjimo, bet išaugs 30% dėl ekonomikos augimo, tai?
Na, 6 valandos iš Vilniaus iki Balstogės ir 24 valandų kelionė iki Berlyno daro bet kokį keleivinį traukinių susisiekimą nepraktišku. Kai bus naktinis traukinys bent iki Varšuvos, jei ne Berlyno ir Vienos, tai bus ir keleivių. Kai turėjau dienos reikalų Varšuvoj, važiavau naktiniu autobusu pirmyn-atgal. Buvo visai OK, ir tikrai daug maloniau už vairavimą 6 val į kiekvieną pusę. Traukinys būtų daug komfortiškiau, taigi ir keleivių būtų daugiau.
Lietuvoje vis dar klesti ir klestės ta nuostata daugumos bei valdžios galvose, kad gėrovės valstybėje visi turi važinėti automobiliais. Ir šito šūdo iš galvos neišmuši. O jei valdžia ką ir darys, nes reikalaus ES, tai tik dėl pliusiuko ir dėl pinigų įsisavinimo.
Greičiau nei planuojama tiesiama ir vis dar nenutiesta RB, Lenkijoje atsiras autostrada iki Varšuvos nuo pat Lietuvos sienos su 140 km/h oficialiai leistinu greičiu. Lietuvoje irgi ViaBalticos likusį ruožą tarp Marijampolės ir sienos su Lenkija padarys už kelių metų. Kam reikia greičio, ar kelionės tikslas ne Lenkija, skris lėktuvu.
Kelionės traukiniu ir autobusu laikas. Jei traukinys važiuos 6 valandas, o autobusas 8 val., bet veš 3 kartus pigiau, atspėkite, ką rinksis dauguma keleivių?
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Plius dėl didėjančio mobilumo.
Plius dėl patrauklesnio ir gretesnio kelionės būdo.
Bet toks elementarus kritinis mąstymas nėra a1.Paskutinis taisė Al1; 2021.06.16, 20:18.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šita dalis mane ir stebina. Ne kodėl tiesė (tas kaip ir aišku), bet kodėl žurnalistai šituo neužsiima.
Faktai yra daugmaž tokie (pataisys kas nors, jei netikslu)
- Kainavo apie 360mln.
- Nutiesti buvo labai skubama, kad daugmaž tilptų į Seimo kadenciją
- Tiesė Mitnija (MG Baltic)
- Kažkada panašiu laiku susisiekimo ministras buvo Masiulis
- Geležinkelis neturi signalizacijos, yra vienkelis ir neelektrifikuotas. Kitaip tariant, iš principo netinkamas jokiam naudojimui ir statant jį net nebuvo intencijos, kad jis bus naudojamas.
Nu ta prasme ant kiek dar gali būti akivaizdžiau, kad tai buvo bukas ir primityvus korupcinis "projektas" su tikslu tiesiog išdalinti pinigus savo dengiamoms kompanijoms. Konkrečiai MG Baltic?
360 limonų Lietuvos mastu šiaip yra dideli pinigai. Nu labai grubiai, proporciškai Kinijoje (kuri statosi tikrus HSR geležinkelius) tai būtų apie 100 milijardų t.y. maždaug metų geležinkelių statybos biudžetas bumo metais.
Tiesė ne Mitnija, o jungtinis konsorciumas iš 5 įmonių.
Geležinkelio signalizacijos nebuvimas yra didžiausias projekto pravalas. Ir tai, kad net ir tokiam geležinkeliui esant, būtų jį galima naudoti krovinių pervežimui, kuriam greičio nereikia, bet tai tūpai nedaroma. O nedaroma dėl to, kad RB neturi jokio ekonominio pagrindimo, verslui jis neįdomus, išskyrus statybos ir tiesimo įmonėms tiesimo metu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGreičiau nei planuojama tiesiama ir vis dar nenutiesta RB, Lenkijoje atsiras autostrada iki Varšuvos nuo pat Lietuvos sienos su 140 km/h oficialiai leistinu greičiu.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai kad Lenkai užraukė šitą projektą, ar dabar vėl atgaivino ir nori pabaigti autostradą?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tie, ankstesnių kartų pensininkai neturėjo automobilio ir naudojasi VT. Gimstamumas mažėja, moskleivių, studentų ir toliau mažės (neskaitant tuos, kurie stoja jau tūrėdami vieną diplomą ar dirbantys - tie visi su automobiliais).
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuvoje vis dar klesti ir klestės ta nuostata daugumos bei valdžios galvose, kad gėrovės valstybėje visi turi važinėti automobiliais. Ir šito šūdo iš galvos neišmuši. O jei valdžia ką ir darys, nes reikalaus ES, tai tik dėl pliusiuko ir dėl pinigų įsisavinimo.
Greičiau nei planuojama tiesiama ir vis dar nenutiesta RB, Lenkijoje atsiras autostrada iki Varšuvos nuo pat Lietuvos sienos su 140 km/h oficialiai leistinu greičiu. Lietuvoje irgi ViaBalticos likusį ruožą tarp Marijampolės ir sienos su Lenkija padarys už kelių metų. Kam reikia greičio, ar kelionės tikslas ne Lenkija, skris lėktuvu.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKelionės traukiniu ir autobusu laikas. Jei traukinys važiuos 6 valandas, o autobusas 8 val., bet veš 3 kartus pigiau, atspėkite, ką rinksis dauguma keleivių?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąLėktuvas - dabar 70 € ir tai yra traukinio bilieto kainos lubos.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Sekmadienį Šiauliai - Vilnius vietų nėra, pirmadienio ryte - tik pora vietų pirmoje klasėje.
Neveža autobusas 3 kartus pigiau. Jei dabar Vilnius - Varšuva Centralna autobusu yra 20+ €, tai traukiniu manau nebus daugiau nei 40 - 60 €, įvertinus atstumą. Lėktuvas - dabar 70 € ir tai yra traukinio bilieto kainos lubos.
Nereikia lyginti dabartinių koronaviruso iškreiptų kainų. Kai viskas normalizuosis, pamatysime.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPernai rudenį darbai prasidėjo nuo Lietuvos sienos. Kiek truks realiai, sunku pasakyti, nes gali pasikeisti, užsitęsti. Tačiau vis tiek autostrada atsiras anksčiau ir jau garantuotai nei planuojama RB.
Comment
-
Dėl Railbaltica Kaunas-Varšuva prašau patikslinti, nes aš supratau, kad didžiausia problema yra geležinkelio kelias statytas prieš I pasaulinį karą, nuo LT sienos iki Suvalkų, ten ribotas apkrovimas ir greitis. Na ir iki Elk ne daug geresnė situacija. Taigi tarp Lenkijos ir Lietuvos nėra koordinuoto ne tik darbo bet ir apskritai ryšio. Buvo paleistas vienas bandomasis traukinys, kuris vežė furas tarp Vokietijos ir Kauno, bet kodėl tik banomasis nesupratau. Pataisykit jei klystu.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Sekmadienį Šiauliai - Vilnius vietų nėra, pirmadienio ryte - tik pora vietų pirmoje klasėje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr ką? Per mažus sąstatus leidžia, todėl ir trūksta vietų. Bet tai nereiškia, kad keleivių daugėja. Jų tik mažės, jei ir toliau geležinkeliai taip dirbs.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia lyginti dabartinių koronaviruso iškreiptų kainų. Kai viskas normalizuosis, pamatysime.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ir ką? Per mažus sąstatus leidžia, todėl ir trūksta vietų. Bet tai nereiškia, kad keleivių daugėja. Jų tik mažės, jei ir toliau geležinkeliai taip dirbs.
Nereikia lyginti dabartinių koronaviruso iškreiptų kainų. Kai viskas normalizuosis, pamatysime.
Traukinio Klaipėda - Vilnius kainos prieš karantiną buvo kažkur 14-17 eur. Autobuso kainos to pačio maršruto buvo 20-25 eur.Paskutinis taisė acetonas; 2021.06.18, 13:44.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠiuo metu tokios kainos negausit, minimum 100-120 EUR (o kitomis transporto rūšimis tokios didelės diferenciacijos nėra), ir tai, jei pasiseks ir perkant į abi puses.
Beje, VNO - MXP - nuo 42 € su WiizAir
Comment
Comment