Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kažin, ar kas nors taip vargs, kai galima be persėdimų ir nakvynių su auto nuvažiuoti iki kalnų arba apskritai nuskristi per dvi val.
    Norėjai pasakyti kas vargs su auto dardėti kai bus galima pasnaudžiant ir relaksuojant su traukiniu.

    Žinoma suauto daug kas važiuos ir vargs, nes keliese keliaujant bus daug pigiau.

    Comment


      O dar greičiau per porą valandų su lėktuvu.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

        Aha, o stojant į ES irgi daug visko žadėjo, ir kad cepelinai taps greitu maistu Europoje... Kokia dar Viena? Kodėl Viena? Kuo ji ypatinga, kad į ją turėtų važiuoti tas RB?

        Pirma, tai RB traukiniai bus elektriniai greitieji, o ne lokomotyvas su elektrovežiu. Galės važiuoti ir klasikinis lokomotyvas su elektrovežiu, bet greitis bus maks iki 200 km/h. Realiai tam irgi reikia specialių riedmenų, nes Lenkijoje jų arba nėra, arba jei ir yra, tai nepakankamai.
        Antra, Lenkijoje taip ir liks nuolatinė 3 kV elektrifikacija. O pas mus RB bus 50 Hz 25 kV. Tai jau dvisisteminiai traukiniai bus. Vokietijoje, Austrijoje elektrifikacija 15,7 Hz, 15 kV. Tai jau trisisteminių traukinių reikia. O tai vis didina riedmenų kainą.
        Trečia, naktiniai traukiniai turi būti su miegamomis vietomis, o ne sėdimi.

        Todėl nusiraminkite - Varšuva visa ta RB ir pasibaigs. Varšuvoje bus persėdimas.

        https://m.youtube.com/watch?v=1FikkROrHP8
        Paskutinis taisė Sklansky; 2021.05.14, 18:31.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Kame problema 18 val vs 22 val?
          Klausimas kaip bus organizuojama, traukinys numatytas is Vilniaus ir is Talino. Tai jei is Talino bus 1.5 paros kelione, tai koks cia ekspresas ir koks cia naktinis traukinys.

          Comment


            Specialios platformos sunkvežimiu su puspriekabėmis pervežimui. Pažemintos, su mažais ratais, specialia sankaba. Sukabinimui su įprastu vagonu reikia priedangos vagono. Nuotrauka iš Rumunijos.

            Comment


              Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

              Klausimas kaip bus organizuojama, traukinys numatytas is Vilniaus ir is Talino. Tai jei is Talino bus 1.5 paros kelione, tai koks cia ekspresas ir koks cia naktinis traukinys.
              Tai kelionės laikas iš Talino ar prasidės 14val, ar 18val, ar 22 val bus toks pats.

              Tu ne kelionės laiką kritikavai, o būtent, kad 18val pradžia netinkama.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Kažin, ar kas nors taip vargs, kai galima be persėdimų ir nakvynių su auto nuvažiuoti iki kalnų arba apskritai nuskristi per dvi val.
                Neteko naktiniu traukiniu važiuot? Tai ne vargas, kaip tik malonus, patogus ir ekologiškas būdas keliauti vidutiniais atstumais. Siūlau paieškot youtube, yra daug filmukų apie naktinius traukinius. Vairavimo iki Vienos kokios 14 valandų, iki Alpių (pvz. Zell am See) kokios 17. Kaip tik už komforto ribų vienai dienai. Lėktuvu skrendant teks vis tiek iki kurorto privažiuot traukiniu, autobusu ar nuomota mašina, tos dvi val yra iliuzija.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Tai kelionės laikas iš Talino ar prasidės 14val, ar 18val, ar 22 val bus toks pats.

                  Tu ne kelionės laiką kritikavai, o būtent, kad 18val pradžia netinkama.
                  Mano klausimas, koks bus keliones laikas tarp Varsuvos - Berlyno/Vienos ir kaip bus organizuojama. O prie to derinamas isvykimo laikas is Vilniaus/Talino. Mano lukestis yra tureti naktini traukini isvykstanti normaliu laiku is Vilniaus 20-22:00 ir atvykstanti normaliu laiku i Viena/Berlyna 9-10:00.

                  Netiktu isvykti 18:00 ir atvykti 06:00 ryte.

                  Comment


                    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

                    Mano klausimas, koks bus keliones laikas tarp Varsuvos - Berlyno/Vienos ir kaip bus organizuojama. O prie to derinamas isvykimo laikas is Vilniaus/Talino. Mano lukestis yra tureti naktini traukini isvykstanti normaliu laiku is Vilniaus 20-22:00 ir atvykstanti normaliu laiku i Viena/Berlyna 9-10:00.

                    Netiktu isvykti 18:00 ir atvykti 06:00 ryte.
                    Na ne, rašei kietaip:

                    Siuo metu tiek i Viena, tiek i Berlyna per nakti vykstama 11h+ del patogumo, kad atvaziuoti paryciais is Varsuvos isvykstant apie 22h. Jeigu jungtis prie sito traukinio is Vilniaus isvykti reiketu apie 18h, is Talino isvis vidurdieni. Nesamone.
                    - čia rašai, kad atvykstama būtų 9 val ryte (tau tinkamas laikas), tik nepatenkintas buvai, kad įsėsti reikės 18 val.

                    Juk Talinas ar Vilnius yra ilgesniu atstumu nei Varšuva, tai variantas, kad ir Taline įsėdi 22 val bei išlipi 9 ryto nėra įmanomas.

                    Comment


                      Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

                      Mano klausimas, koks bus keliones laikas tarp Varsuvos - Berlyno/Vienos ir kaip bus organizuojama. O prie to derinamas isvykimo laikas is Vilniaus/Talino. Mano lukestis yra tureti naktini traukini isvykstanti normaliu laiku is Vilniaus 20-22:00 ir atvykstanti normaliu laiku i Viena/Berlyna 9-10:00.

                      Netiktu isvykti 18:00 ir atvykti 06:00 ryte.
                      Nebus jokio. Aš jau parašiau. Skaityk įdėmiau, kodėl. Varšuvoje bus RB pabaiga. Ten sėsk į kokį tik nori traukinį kur tik nori.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Na ne, rašei kietaip:

                        - čia rašai, kad atvykstama būtų 9 val ryte (tau tinkamas laikas), tik nepatenkintas buvai, kad įsėsti reikės 18 val.

                        Juk Talinas ar Vilnius yra ilgesniu atstumu nei Varšuva, tai variantas, kad ir Taline įsėdi 22 val bei išlipi 9 ryto nėra įmanomas.
                        Gal ne taip supratai, nes mano linkas numestas Varsuva - Viena baiges galioti ir nepasimate keliones laiku. Yra 2 keliones tarp Varsuvos - Berlyno/Vienos. Vienas 6-7h, kitas taikomas naktiniams traukiniams 11h+. Prie situ skaiciu risausi spresdamas, kiek truks kelione atkarpoje Varsuva - Berlynas/Viena.

                        Taigi, jeigu butu netiesioginis reisas is Vilniaus i Berlyna/Viena ir reiktu persesti Varsuvoj, galimi 2 variantai:

                        -18h isvykimas is Vilniaus ir 22h isedimas Varsuvoj su tuo 11h+ traukiniu;
                        -22h isvykimas is Vilniaus Varsuvoj bunant 02-03:00 nakties, kas nedaro patraukliu reiso susirinkt keleiviams is Varsuvos ir taip uzpildyti marsruta;

                        Bet kaip ir mineta, nereikia ristis prie dabartiniu tvarkarasciu. Prisegu screenshota traukinio keliones laiku Varsuva - Viena.


                        Click image for larger version

Name:	4CD4A637-88C4-47C9-9FB9-36FA53F97268.png
Views:	815
Size:	435,1 kB
ID:	1885500
                        Attached Files

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Pirma, tai RB traukiniai bus elektriniai greitieji, o ne lokomotyvas su elektrovežiu. Galės važiuoti ir klasikinis lokomotyvas su elektrovežiu, bet greitis bus maks iki 200 km/h. Realiai tam irgi reikia specialių riedmenų, nes Lenkijoje jų arba nėra, arba jei ir yra, tai nepakankamai.
                          [...]
                          Todėl nusiraminkite - Varšuva visa ta RB ir pasibaigs. Varšuvoje bus persėdimas.
                          Mano supratimu, naktinis ir bus lėtas, gal net dyzelinis. Faktas, kad LTG planuoja naktinius traukinius į Berlyną ir Vieną. Palyginimui, RŽD Viena–Maskva nuo Vienos iki Lenkijos sienos nuvažiuoja per 11,5 valandų.

                          Upd. O Vilnius–Varšuva naktinis buvo iki gal 2005 metų. Man yra tekę važiuot. Gal 8-9 vakaro įsėdi, ir 6 ryto esi Warszawa Wschodnia, vietiniais traukiniais trauki iki Centralnos.
                          Paskutinis taisė alga; 2021.05.14, 20:15.

                          Comment


                            Turint omenyje, kaip ir kiek tiesiama RB, tai linija į Klaipėdą yra svaigimas ir utopija. Nors būtent ji labiau reikalinga nei RB.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Turint omenyje, kaip ir kiek tiesiama RB, tai linija į Klaipėdą yra svaigimas ir utopija. Nors būtent ji labiau reikalinga nei RB.
                              Kadangi rašei, kad ir RB2 nebus, tai turbūt ir čia prašausi.

                              Comment


                                Nu kad RB, tokios, kokia piešė, t.y. Helsinkis - Varšuva 240 km/h ir nebus.

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  Nu kad RB, tokios, kokia piešė, t.y. Helsinkis - Varšuva 240 km/h ir nebus.
                                  Jis ne apie tokią, o apskritai.
                                  O siaip tai bus, bent iki Varšuvos nuo Talino tai tikrai.
                                  Helsinkio jungtis dar irgi nepalaidota.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Jis ne apie tokią, o apskritai.
                                    O siaip tai bus, bent iki Varšuvos nuo Talino tai tikrai.
                                    Helsinkio jungtis dar irgi nepalaidota.
                                    ta prasme, nuo Kauno iki POL sienos ties nauja trasa?

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      ta prasme, nuo Kauno iki POL sienos ties nauja trasa?
                                      Taip: https://youtu.be/Bbf-nn1CoFg?t=5179

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Kurioj vietoj jis teisus?
                                        Tokiu atveju apie bet kurį dar tik vystomą projektą galima sakyti "jo nebus" ir būti teisiu.
                                        Kur yra RB krovinių ir keleivių srautas? Tas akivaizdus atsakymas man netinka
                                        Yra Mockavos terminalas. per kurį yra kažkoks judėjimas, yra bandymai vežti sunkvežimių puspriekabes, yra bandymai vežti medieną. Buvo lenkų traukinukas is Bialystok du kartus pr savaitę. Ir dėl to reikėjo taip garsiai gadinti orą?

                                        Kalbant apie RB II - taip, jis dar tik vystomas. Bet kur keleivinis traukinys Tallinn - Riiga - Kaunas [persėdimas] - Warsava Wschodnia (ok, ok, tegu bus Wilenska , kurio srautus po kelių metų perkelsime į greitąją RB liniją? Atsakymas "dabartinis maršrutas nekonkurencingas" man netinka. Jei negali susitvarkyti su turima infrastrktūra, kaip susitvarkys su nauja?

                                        Pasikartosiu, LG / LTG buvo ir yra orientuoti į didelius kroviniių srautus rytų - vakarų kryptimi, jie nemoka dirbti su mažesniais kroviniais.

                                        Kartais užmetu aki į mašinistų pasivažinėjimus Youtube ir kas krenta į akį - traukinių ilgiai. Sibire labai retai važiuoja mažiau 60 vagonų, tu tarpu Vokietijoje - ne problema paleisti ir 20 vagonų ar trumpesnį traukinį, jei tik yra ką vežti. Aišku yra skirtumas kur magistralinis pervežimas, o kur regioninis, bet Lietuvoje kalbėti apie magistralinius pervežimus yra truputį juokinga.

                                        Comment


                                          Kažkoks keistas klausimas apie srautus, kai dar nėra RB normalios. Bet kažin ar verta čia vystyti šią temą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X