Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Studentas
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nežinau kai pdabar, bet buvo reisai VNO - RIX, kai RIX atsiduri apie 05:30 ir iš RIX į VNO reisas apie 00:30. Taip kad reikia tik noro.
Ir visai buvo įmanoma skirsti VNO-RIX-OSL, traukiniu privažiuoti iki Oslo centro apie 08:30, praleisti ten pilną darbo dieną ir apie 20:00 iškeliauti OSL-RIX-VNO.Studentas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl avialinijos skraido į Lutoną neturintį geležinkelio atšakos? Geležinkelio atšaka jokios paklausos nekuria. Kaunui žymiai didesnė nauda būtų tuos atšakoms išmestus pinigus skirti skrydžiams pirkti.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTai jeigu atšaka ateina prie pat oro uosto durų, gali pralaukti tą pusvalandį ne daržinėje, o pačiame terminale. Yra gi spaudos kioskas, kava
Išlipi, bagažo konvejeris (jei reikia), muitinės koridorius ir lauko durys. Neteko matyti stipriai kitaip.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kaip taisyklė, visa kava yra išvykimo, o ne atvykimo zonoje.
Išlipi, bagažo konvejeris (jei reikia), muitinės koridorius ir lauko durys. Neteko matyti stipriai kitaip.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė jpou Rodyti pranešimą
5 asmenu seimai su dviraciais vaziuoti lengvaja masina yra mazochizmas.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Susisiekimo ministras: „Rail Balticos“ europinio geležinkelio jungtis turi tiesiogiai pasiekti Vilniaus ir Kauno oro uostus
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...eAltxeP4OoJM74 .
Ministro teigimu, planuojant šį projektą daugeliui metų į priekį, reikalingi sprendimai, kad europinė vėžė eitų ne šalia oro uostų, o atvestų iki pat jų „durų“. Atsižvelgiant į galimus „Rail Balticos“ linijos tarp Vilniaus ir Kauno variantus bei šalies oro uostų plėtros planus, tokio tipo jungčiai ateityje numatomas didelis potencialas. Be to, ji galėtų generuoti papildomus keleivių srautus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl avialinijos skraido į Lutoną neturintį geležinkelio atšakos? Geležinkelio atšaka jokios paklausos nekuria. Kaunui žymiai didesnė nauda būtų tuos atšakoms išmestus pinigus skirti skrydžiams pirkti.
Iš kur tokios nepamatuotos ambicijos? LT pinigus spausdina ir neturi kur dėti makulatūros? Va, dėl koronos kiek prasiskolino šalis, iš ko grąžinsime? PVM iki 30 proc. didins?Paskutinis taisė Al1; 2021.04.14, 20:26.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Todėl kad bagažo konvejeris ir muitinė - neprognozuojami dalykai. Jei atskridus reikia daržinėje laukti dar pusvalandį kol atvyks transportas - ačiū, ne.
Tu siūlai atvykti 17:00 ir 10 min traukiniui stovėti iki 17:10 bei tada išvykti.
Aš siūlau atvykti 17:10, susirinkti ir iškart išvykti.
Kam tas bereikalingas stovėjimas tavo pasiūlyme?
Kad išėjęs iš terminalo 17:00 iškart galėtų lipti ir sėdėti 10 min traukinyje vietoj tas pačias 10 min sėdėjimo terminale?
Comment
-
Nežinau, galbūt tai skamba kaip konspiracijos teorija, bet manau, kad ir pats Rygos oro uostas nenori, kad atsirastų jungtis į KUN ar VNO, nes tai stipriai išaugintų konkurenciją. Dabar gal RIX ir yra vos ne pagrindinis Baltijos valstybių oro uostas, tačiau jei atsiras į KUN ir VNO atšakos, o juo labiau tiesiogiai sujungs juos, tai gali labai stipriai išsiplėsti ir galbūt net sudaryti dviejų oro uostų darinį (jei tarp jų bus greitasis ekspresas). Lietuvai tai naujos galymybės, o Latvijai, gali finansiškai tai kainuoti. Tad nenustebčiau, kad tarp šių atšakų įrengimo gali būti ir politinis sprendimas, bet tai tik mano pamąstymai.Paskutinis taisė Effka; 2021.04.15, 00:06.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimąNežinau, galbūt tai skamba kaip konspiracijos teorija, bet manau, kad ir pats Rygos oro uostas nenori, kad atsirastų jungtis į KUN ar VNO, nes tai stipriai išaugintų konkurenciją. Dabar gal RIX ir yra vos ne pagrindinis Baltijos valstybių oro uostas, tačiau jei atsiras į KUN ir VNO atšakos, o juo labiau tiesiogiai sujungs juos, tai gali labai stipriai išsiplėsti ir galbūt net sudaryti dviejų oro uostų darinį (jei tarp jų bus greitasis ekspresas). Lietuvai tai naujos galymybės, o Latvijai, gali finansiškai tai kainuoti. Tad nenustebčiau, kad tarp šių atšakų įrengimo gali būti ir politinis sprendimas, bet tai tik mano pamąstymai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimąNežinau, galbūt tai skamba kaip konspiracijos teorija, bet manau, kad ir pats Rygos oro uostas nenori, kad atsirastų jungtis į KUN ar VNO, nes tai stipriai išaugintų konkurenciją. Dabar gal RIX ir yra vos ne pagrindinis Baltijos valstybių oro uostas, tačiau jei atsiras į KUN ir VNO atšakos, o juo labiau tiesiogiai sujungs juos, tai gali labai stipriai išsiplėsti ir galbūt net sudaryti dviejų oro uostų darinį (jei tarp jų bus greitasis ekspresas). Lietuvai tai naujos galymybės, o Latvijai, gali finansiškai tai kainuoti. Tad nenustebčiau, kad tarp šių atšakų įrengimo gali būti ir politinis sprendimas, bet tai tik mano pamąstymai.
Smagu aišku būtų galvoti, jog mūsų bijo ir laiko dideliais konkurentais, bet Rygos oro uostas save pozicionuoja hub'u ką jam leidžia daryti ir nacionalinės avialinijos ir geografinė centralizuota lokacija Baltijos šalyse, o Lietuvos oro uostose jie mato ne konkurenciją, o labiau galimybes per jungiamuosius skrydžius papildyti per Rygą keliaujančių keleivių srautą. Galbūt stipresni oro uostai Lietuvoje paskatintų lenkus stipriau pakonkuruoti dėl mūsų keleivių, numuštų kainas ar atsirastų naujų tiesioginių krypčių, bet patį keleivių skaičių ir toliau ribotų oro uostų statusas.
Iš tiesų tai kažkokių povandeninių srovių čia nėra, latviai turi savo pozicijas nes tiesiog užpildė rinką, kai lietuviai ir estai nusprendė dėl jos nekovoti ir žaidžiama visiškai atviromis kortomis. Tas gerai pasimatė prasidėjus pandemijai, jog Latvijos aviacijos įmonės turi tik tiek įtakos, kad gali gauti pinigų iš vyriausybės bet tik dėl to jog valstybė neturi kito pasirinkimo, o dauguma kitų politinių sprendimų tai tik daugiau žalos kol kas padarė aviacijos sektoriui nei naudos.
Pasikartosiu bet Baltijos šalims pakanka vieno didelio hub oro uosto ir vienų avialinijų ir labai natūralu jog šis sektorius būtų sukoncentruotas Latvijoje. Nėra mums poreikio vystyti masinį turizmą, verslo požiūriu susiekimo oru reikšmė stipriai kritusi šiame amžiuje (pandemija tik tai patvirtino) ir viskas ir toliau bus pasiekiama tik kai kurios kryptys su vienu papildomu persėdimu, o bandyti užsidirbti tiesiogiai iš pačio hub'o tai jau panašiau į kazino. Keli metai gauni šiokį tokį pliusą o po to viena krizė nubraukia dešimtmečių pelną.Paskutinis taisė themanual; 2021.04.15, 00:58.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTa prasme sėdėti terminale blogai, o sėdėti traukinyje gerai? Ant tiek skirtimas, kad vienu atveju naudotumes, kitu ne?
Žmonės iš vieno lėktuvo reiso neišeina per terminalo duris tuo pačiu metu.
Parašė Gator Rodyti pranešimąTu siūlai atvykti 17:00 ir 10 min traukiniui stovėti iki 17:10 bei tada išvykti.
Aš siūlau atvykti 17:10, susirinkti ir iškart išvykti.
Kam tas bereikalingas stovėjimas tavo pasiūlyme?
Kad išėjęs iš terminalo 17:00 iškart galėtų lipti ir sėdėti 10 min traukinyje vietoj tas pačias 10 min sėdėjimo terminale?
Jei transportas nesurenka į KUN atvykusių keleivių, arba negali jų pristatyti reikiamu laiku, jie ieško kito transporto. Jei tas kitas transportas dirba lankstesniu grafiku - jis laimi. Aš nieko prieš kad susisiekimas tarp miestų traukiniu būtų kas 30 minučių. Tik kas už tai mokės?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGal kas nors žino, ar RBII greitasis traukinys fiziškai gali važiuoti esamo kelio trasa Vilniaus stotis - VNO, einančia pro Naujininkus?
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
Matomai tiesos tame yra, bet KUN atšakos turbūt nelabai nori ir Vilniaus biurokratai, kuriems Kaunas su savo kaunietišku požiūriu yra nepakeliui, bet didėjant investicijoms Kaune ir rajone, KUN plėtra yra neišvengiama.
Turinas, 800 tūkst. gyventojų, 2 mln gyventojų metropolitan area, trečias Italijos miestas pagal ekonomikos dydį (po Romos ir Milano) - oro uostas aptarnavo 4 mln keleivių 2019 metai (palyginimui mažesnis Vilnius oro uoste turėjo 5 mln keleivių). Visi skraido per Milaną, iki artimiausio Turinui Malpensa oro uosto yra 140 km.
Verona, 260 tūkst, metro 700 tūkst. - svarbus ir ekonomiškai ir turistiškai miestas, oro uostas aptarnavo 3.6 mln keleivių. Iki artimiausio Milano oro uosto Bergamo - 120 km, iki Venecijos oro uosto - 130 km. Šiek tiek pozityvesnis pavyzdys Kaunui - bet skaičius pasiektas ir su daugiau gyventojų, ir su dideliu turistų skaičiumi.
Yra ir kitų pavyzdžių Europoje (pvz Bratislava ir Viena), kur šalia esantis stipresnis oro uostas siurbia keleivių srautus. KUN spartesnė plėtra būtų įmanoma tik uždarius VNO, bet Lietuva iš to nelaimėtų.
Dar į ką reikia atkreipti dėmesį: KUN ligšiolinė skrydžių pasiūla ir plėtra, sudaranti didžiausią dalį keleivių skaičiaus - skrydžiai į Norvegiją, UK ir Airiją - nelabai buvo susijus su investicijomis į Kauno regioną. Mažėjant emigracijos srautams ir silpstant ryšiams kaip tik šių skrydžių mažės. Turbūt juos dalinai pakeis skrydžiai į Ukrainos miestus ir gal atsiras skrydis į Minską atsivežti darbuotojams. Tačiau tai turbūt ne tai, ko tikisi KUN plėtros šalininkai.Paskutinis taisė Kristisz; 2021.04.17, 13:30.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu yra atitinkama vėžė ir įtampa KT - sumažintu greičiu gali važiuoti be problemų.
Norit šiuo metu paleisti Vilnius - VNO - Kaunas, reiktų blogiausiu atveju elektrifikuoti 22 km kelio ir galbūt įrengti papildomą kelią Vaidotuose, šiaurinėje pusėje. Kadangi Vilniaus mazgas bus elektrifikuotas, tereikia papildomų 10 km KT nuo Juodšilių per Kirtimus iki Vilnius Hbf.
Arba nieko nedaryti ir leisti 630 / 730'us.
Grubiais skaičiavimais, papildomi 12 km (ne nevažiuojam per Panerius) atsieitų +15 minučių kelio, kas manau daugeliui būtų priimtina.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Prieš kalbant apie neišvengiamą KUN plėtrą siūlau pasinagrinėti pavyzdžius likusioje Europoje. Labai įdomus pavyzdys yra šiaurės Italija: vienas labiausiai ekonomiškai išsivysčiusių regionų Europoje. Pasižiūrim į du miestus:
Turinas, 800 tūkst. gyventojų, 2 mln gyventojų metropolitan area, trečias Italijos miestas pagal ekonomikos dydį (po Romos ir Milano) - oro uostas aptarnavo 4 mln keleivių 2019 metai (palyginimui mažesnis Vilnius oro uoste turėjo 5 mln keleivių). Visi skraido per Milaną, iki artimiausio Turinui Malpensa oro uosto yra 140 km.
Verona, 260 tūkst, metro 700 tūkst. - svarbus ir ekonomiškai ir turistiškai miestas, oro uostas aptarnavo 3.6 mln keleivių. Iki artimiausio Milano oro uosto Bergamo - 120 km, iki Venecijos oro uosto - 130 km. Šiek tiek pozityvesnis pavyzdys Kaunui - bet skaičius pasiektas ir su daugiau gyventojų, ir su dideliu turistų skaičiumi.
Yra ir kitų pavyzdžių Europoje (pvz Bratislava ir Viena), kur šalia esantis stipresnis oro uostas siurbia keleivių srautus. KUN spartesnė plėtra būtų įmanoma tik uždarius VNO, bet Lietuva iš to nelaimėtų.
Dar į ką reikia atkreipti dėmesį: KUN ligšiolinė skrydžių pasiūla ir plėtra, sudaranti didžiausią dalį keleivių skaičiaus - skrydžiai į Norvegiją, UK ir Airiją - nelabai buvo susijus su investicijomis į Kauno regioną. Mažėjant emigracijos srautams ir silpstant ryšiams kaip tik šių skrydžių mažės. Turbūt juos dalinai pakeis skrydžiai į Ukrainos miestus ir gal atsiras skrydis į Minską atsivežti darbuotojams. Tačiau tai turbūt ne tai, ko tikisi KUN plėtros šalininkai.Paskutinis taisė Al1; 2021.04.19, 08:50.
- 1 patinka
Comment
-
Pristatyta greitojo „Rail Baltica“ traukinio koncepcija
Plačiau: https://sa.lt/pristatyta-greitojo-ra...io-koncepcija/
- 1 patinka
Comment
Comment